Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 238086 keer)

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #80 Gepost op: 21-01-2019, 19:11:57 »
Ik vermoed eigenlijk dat er volgende week niemand naar huis gaat (wellicht vanwege Nikkie) en dat de montage er daarom de uitkomst van de executie naar volgende week heeft verschoven OF dat ze dit gedaan hebben zodat Nikkie die afvalt niet meetelt. Dat komt vooral door het feit dat we in de mol-app deze week allemaal punten kregen - je kan het bijna niet goedpraten om dan volgende week ineens twee mensen af te laten vallen - daarnaast zal niemand volgende week op nikkie of robert stemmen omdat de kans zo groot is dat ze eruit gaan. Dan lijkt het me ergens logisch dat Nikkie zelf uit het spel stapt en er op deze manier geen punten verloren gaan, en je dan volgende week evt. alleen punten verliest op de afvaller van de aankomende executie.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #81 Gepost op: 22-01-2019, 15:26:18 »
Ik vermoed dat ze dit inderdaad zo hebben gedaan vanwege Nikki. Ze heeft waarschijnlijk zelf aangegeven dat ze naar huis wilde vanwege de situatie thuis. Omdat ze natuurlijk nog niet zeker wisten hoe dat zou aflopen en er een kans was dat ze bv nog terug zou komen als de situatie mee viel hebben ze ons wellicht geen schermen laten zien, zodat mocht ze terug kunnen komen ze nog steeds de mol kon zijn. Alleen doordat we nu inmiddels weten hoe het is gelopen denk ik niet dat ze nog terug zal komen.

Ik vraag me wel af wat ze doen in zo’n situatie als ze ook echt de mol zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2019, 15:28:06 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #82 Gepost op: 22-01-2019, 17:47:53 »
Waarom kunnen ze twee afvallers volgende week niet goedpraten? Lijkt me prima kunnen. Deze week dubbele punten en volgende week Nikkie/Robčrt (Nikkie dus) en nog een afvaller.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #83 Gepost op: 22-01-2019, 19:39:42 »
Dat vermoed ik ook.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2019, 10:32:34 »
Ik zie nu net dat in de nieuwe promo, die gepost is op Rik zijn Instagram, dat je Robert uit de lift ziet komen. Je kunt namelijk zijn kleding zien. Dus Nikkie gaat echt uit het spel door een rood scherm, niet door een andere omstandigheid.

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2019, 11:06:19 »
Ik zie nu net dat in de nieuwe promo, die gepost is op Rik zijn Instagram, dat je Robert uit de lift ziet komen. Je kunt namelijk zijn kleding zien. Dus Nikkie gaat echt uit het spel door een rood scherm, niet door een andere omstandigheid.

Hoe kan jij die kleding zien dan?  :-\\
https://imgur.com/OU2QjPN
« Laatst bewerkt op: 23-01-2019, 11:10:46 door markwasdemol »
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2019, 11:14:58 »
^ Ik zie het ook niet, eigenlijk. Sowieso is de kans groot dat zowel Robčrt als Nikkie uit de lift komen.

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2019, 13:22:00 »
^ Ik zie het ook niet, eigenlijk. Sowieso is de kans groot dat zowel Robčrt als Nikkie uit de lift komen.

Ik kan me inderdaad inbeelden dat het kleine stukje kleding wat ik zie in de post van Rik op Instagram inderdaad van Robert is. Maar het is zeker niet uitgesloten dat ze dan alsnog allebei in de lift staan!
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2019, 13:48:49 »
Zien we niet een stukje haar van Robčrt als we de kandidaten van de zijkant zien (o.a. Jamie, Niels)?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2019, 14:45:34 »
Dat zou Rick-Paul's happyness verklaren... hij ziet zijn slapie en bondje.

Maar zal dan wel direct afscheid moeten nemen van haar, want daarom zal ze dan nog in de lift zitten, gewoon om te vertellen dat zij degene was met rood licht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2019, 14:51:27 »
Dat zou Rick-Paul's happyness verklaren... hij ziet zijn slapie en bondje.

Maar zal dan wel direct afscheid moeten nemen van haar, want daarom zal ze dan nog in de lift zitten, gewoon om te vertellen dat zij degene was met rood licht.

Zou kunnen, is zo'n soort executie niet al eerder gedaan in de historie van WIDM?
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2019, 15:05:31 »
Ik heb het vergroot en de tweede wat opgelicht. De eerste is origineel.
Ik kan erhelemaal niets van maken  : ::ohno::


Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2019, 15:47:07 »
Ron?  ::oink::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2019, 16:16:25 »
Gezien de reactie van de groep is het de dronepiloot  ::trots::  :P

Offline cartitele

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2019, 20:59:50 »
Ik zie allemaal paspoorten  ???

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2019, 21:12:39 »
Ik zie nu net dat in de nieuwe promo, die gepost is op Rik zijn Instagram, dat je Robert uit de lift ziet komen. Je kunt namelijk zijn kleding zien. Dus Nikkie gaat echt uit het spel door een rood scherm, niet door een andere omstandigheid.

Zelfs al verlaat Nikki nu de aflevering dan nog zullen we niet perse weten of het door een rood scherm is. Dus ik zou niet van haar verdachten afgaan of er vanuit gaan dat het meteen betekend dat ze de test ook het slechtst heeft gemaakt.  Als ze voor de test slecht nieuws heeft gekregen kan het ook gewoon zijn dat ze daarom het spel verlaat. We hebben immers geen scherm gezien alleen een lamp.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #96 Gepost op: 24-01-2019, 02:04:08 »
Zou kunnen, is zo'n soort executie niet al eerder gedaan in de historie van WIDM?
Ja ik dacht eens in een van de series met onbekende Nederlanders.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #97 Gepost op: 24-01-2019, 15:04:42 »
Hints mogen in n ander topic.
Dit is voor spoilers en ja die was al voorbij gekomen

Online Martje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #98 Gepost op: 24-01-2019, 21:31:00 »
Gaat Merel of Sarah eruit? Ik open net de WIDM-app en krijg een rood scherm met de mededeling dat 1 van mijn verdachte eruit is. Maar ik heb ingezet op Merel en Sarah vorige en deze ronde. Bug of spoiler?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #99 Gepost op: 24-01-2019, 21:33:51 »
Volgens mij zijn de makers vd app niet op de hoogte van het spelverloop. Dus niks aan de hand.