Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 239077 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #120 Gepost op: 27-01-2019, 07:43:10 »
Is de afbeelding al geplaatst die ze in een van de volgende opdrachten moeten maken van die drijvende puzzelstukken? Zoals in Moltalk te zien was, lijkt het wel een gezicht dat moet worden gemaakt.

Dat is het ook, en gezien de (onlogische) plek in de leader, moet de kijker daar iets mee.

Op facebook plaatste iemand een foto van een karikatuur, waarbij de L die in Moltalk aan de orde kwam, een deel van de lippen vormt. Is volgens mij een afbeelding uit Medellín, die eerder te zien was in een aflevering.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #121 Gepost op: 27-01-2019, 10:12:46 »
ook dit is geen spoiler want gewoon te zien in de aflevering.
Het wordt ook besproken op het forum
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #122 Gepost op: 27-01-2019, 11:33:47 »
Ik was gewoon voorzichtig...….

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #123 Gepost op: 30-01-2019, 23:10:50 »
De namen staan gewoon in alfabetische volgorde gesorteerd. Dat er NIELS te lezen is lijkt mij toevallig en geen hint naar niels als mol.

Vermijd dit topic altijd 100% maar zag iets op het net en dacht; dat moet dan maar hier...

Geen idee of het al geplaatst is dus, indien zo, excuus.

*zo graag niet mijn Mol*

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #124 Gepost op: 31-01-2019, 00:20:25 »
Ik blijf de RTL spoiler aanhalen en verwacht een finale met Merel, Sinan en Rick Paul.

Sinan is de meneer, Merel is degene waarom het een RTL programma is en de laatste is Rick Paul, omdat die nog geassocieerd wordt met RTL (rest niet)

Geen Jaimie omdat het anders niet logisch voor "de meneer" is om te zeggen dat het een RTL programma is. Hij zit bij de NPO.

Geen Sarah omdat het drie diverse types waren, Merel en Sarah zijn niet heel verschillend, hebben bijvoorbeeld hetzelfde postuur.

Geen Robčrt, want ik geloof in de spoiler. Niels zou nog kunnen als derde persoon, maar ik geloof meer in Rick Paul. Zou de mol kunnen zijn, maar lijkt me ook een intelligentere kandidaat dan Niels, verwacht dat hij verder komt.

« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 00:27:24 door Harko »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2019, 01:20:06 »
Ik blijf de RTL spoiler aanhalen en verwacht een finale met Merel, Sinan en Rick Paul.

Sinan is de meneer, Merel is degene waarom het een RTL programma is en de laatste is Rick Paul, omdat die nog geassocieerd wordt met RTL (rest niet)

Geen Jaimie omdat het anders niet logisch voor "de meneer" is om te zeggen dat het een RTL programma is. Hij zit bij de NPO.

Geen Sarah omdat het drie diverse types waren, Merel en Sarah zijn niet heel verschillend, hebben bijvoorbeeld hetzelfde postuur.

Geen Robčrt, want ik geloof in de spoiler. Niels zou nog kunnen als derde persoon, maar ik geloof meer in Rick Paul. Zou de mol kunnen zijn, maar lijkt me ook een intelligentere kandidaat dan Niels, verwacht dat hij verder komt.

Maar hoe zit het dan met de Sinan spoiler..?

'Journalist en programmamaker Sinan Can was, voor iemand die onder de radar moest blijven, erg actief. Op 5 juni publiceerde de SP een podcast met Sinan Can. Hij zegt daarin dat hij in Libanon zit.

In een later interview zegt Sinan daarover: ,,Ik heb gezegd dat ik in Libanon zat en dat ik een boek aan het schrijven was. En wat heel erg is, is dat het gewoon niet waar is.’’

Opmerkelijk is ook dat op 8 juni een artikel op NRC.nl verschijnt over BNNVara waarin Sinan Can geciteerd wordt. Hij was blijkbaar gewoon bereikbaar voor commentaar. Daarnaast is Can actief gebleven op Twitter.'

Hierdoor zet ik toch wel vraagtekens achter of hij de finale gaat halen en de mol is. Het kan best zo zijn dat die podcast voordat hij meedeed aan WIDM is opgenomen, maar we weten dat de WIDM crew op 9 juni gespot is in een vliegtuig van Colombia naar Nederland. Zou Sinan dan echt op 8 juni bereikbaar zijn geweest voor commentaar op een NRC artikel als hij de finale heeft gehaald..?

Verder denk ik wel dat hij de laatste 5 nog kan halen, maar ik twijfel aan of hij een finalist is.

Edit: verder ben ik het wel met je analyse eens overigens, alleen denk ik dat Sinan door Sarah of Niels vervangen moet worden. Niels lijkt dan de meest logische keuze aangezien Rick Paul en Sarah beide acteren en dus minder van elkaar verschillen. Of Merel, Niels, Sarah kan ook nog.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 01:44:22 door Saskiaax95 »

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2019, 05:33:39 »


Opmerkelijk is ook dat op 8 juni een artikel op NRC.nl verschijnt over BNNVara waarin Sinan Can geciteerd wordt. Hij was blijkbaar gewoon bereikbaar voor commentaar. Daarnaast is Can actief gebleven op Twitter.'

Het artikel kan ook best een aantal dagen op de plank hebben gelegen voor publicatie. Waardoor het contact tussen de journalist en Sinan dus ook (veel) eerder geweest kan zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2019, 00:30:30 »
Ik heb dat RTL fragment nooit gezien maar hadden ze het niet over 2 vrouwen en 1 'meneer' in de finale? Dat zou betekenen dat we er nu al 2 weten...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2019, 00:50:12 »
Het is een bericht van RTL Boulevard gebaseerd op een fragment uit de Coen & Sander show. Ze belden met radiomaker Ilan Hoekstra, die de Wie is de mol ploeg was tegengekomen in een cocktailbar in een hotel waar de ploeg verbleef. Hij zei in dit fragment bijvoorbeeld: "Het was zo'n raar gezelschap bij elkaar, dat moet de cast van Wie is de mol wel zijn".
 
Er wordt niks over het geslacht van de finalisten gezegd, maar hij sprak met een 'meneer'.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4226806/net-binnen-op-deze-locatie-wordt-widm-opgenomen

https://www.538.nl/coen-en-sander-show/de-finalisten-van-wie-is-de-mol-2018-zijn-gelekt?

« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 00:54:25 door Harko »

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2019, 10:13:28 »
Tja, "een meneer" is voor mij dan toch echt Robčrt of Sinan, de rest zou ik nooit zo noemen.

Maar ja, dat zijn er nog steeds 2....
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2019, 12:01:01 »
Is die foto van op het vliegtuig al voorbijgekomen? Heb even snel het topic doorlopen en vond hem niet meteen

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2019, 12:54:36 »
Is die foto van op het vliegtuig al voorbijgekomen? Heb even snel het topic doorlopen en vond hem niet meteen
Je maakt me nieuwsgierig.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2019, 13:34:36 »
Deze, bij de terugreis genomen blijkbaar

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2019, 13:46:03 »
Een meneer kan dus ook gewoon iemand van de redactie zijn?
Wat wel logisch is omdat de redactie natuurlijk gelijk op iemand aflopen die het ploegje herkent. Ze hebben ook afspraken gemaakt dat ze niets mogen lekken

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2019, 13:58:51 »
Deze, bij de terugreis genomen blijkbaar

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zie ik daar nu
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zitten, vlak voor die bukkende man?
Mzahk hr cd lnk !

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #135 Gepost op: 2-02-2019, 14:02:06 »
Deze, bij de terugreis genomen blijkbaar

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat is er "spoilerig" aan deze foto, want ik zie het niet?  ???

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #136 Gepost op: 2-02-2019, 14:02:35 »
Het lijkt me meer
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En @soes: Rik zit daar vooraan rechts, vandaar een ‘mogelijke spoiler’
Meer L

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #137 Gepost op: 2-02-2019, 14:03:10 »
Zie ik daar nu
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zitten, vlak voor die bukkende man?
Lijkt er niet op als je het mij vraagt.  ;)

Het lijkt me meer
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat dacht ik dus ook!

Bij nader inzien,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 14:07:44 door Moltifunctional »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #138 Gepost op: 2-02-2019, 14:09:37 »
Citaat
Dat dacht ik dus ook

Ik ook. In het wazige beeld links. En daarom

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #139 Gepost op: 2-02-2019, 14:31:35 »
Laten we stoppen met spoilertags. We zijn in het spoilertopic  ;)

Zou Merel kunnen zijn .. zou ook iemand anders kunnen zijn  ::rofl::