Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 133924 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #140 Gepost op: 18-01-2019, 19:20:42 »
Mijn lijstje, van laag naar hoog:
10. Evi
9. Nikkie
8. Merel heb ik eigenlijk al voor de uitzendingen afgestreept omdat ze zichzelf als een einzelgänger omschreef en tegen de groep op zag. Ook dat ze in aflevering 1 zegt dat ze het wel 'ongemakkelijk' zou vinden als ze de Mol was, zie ik als een bevestiging dat het gewoon echt haar karakter is dat ze niet per se een groepsdier is. Als programmamaker wil je niet het risico lopen dat je Mol buiten de groep valt.
7. Jamie, heeft volgens mij gewoon geld verdienen als prioriteit. (WIDM is het enige spel waarin ik dat een goede eigenschap vind ;D)
6. Niels, die rare acties heeft, maar daardoor vooral verdachter wordt. Ondertussen gaat 'ie wel gewoon lekker voor het geld. Zowel Niels en Jamie zouden qua tactiek heel erg op Jan lijken en daarom minder interessant als Mol.
5. Robčrt, geen enorme molse of onmolse acties, maar vind hem er gewoon het type niet voor en daarom niet te laag op de lijst.
4. Evelien is het waarschijnlijk niet vanwege Evi, maar ik houd een slag om de arm als ze de volgende afleveringen verdacht blijft doen. (Niets is...)
3. Sarah, blijft 'een beetje' verdacht, net als alle mollen in de eerste afleveringen.
2. Sinan, ik kan mijn schot-voor-de-boeg-Mol nog niet helemaal loslaten. Zijn actie om te mopperen op de groep zie ik als min of meer voorop gezet als hij de Mol is. Hij leek weinig invloed te hebben bij het Ver Tellen maar misschien valt zijn taak als Mol hem tegen.
1. Rick Paul, de acteur. Goed Mol-cv en ik vermoed dat Evi's biecht dat ze zou spreiden het teken is dat één van deze overige drie de Mol is. Bij het Ver Tellen kan hij de held spelen terwijl de helft fout is en hij daar misschien wel aan bij heeft gedragen. En dan vooral de 50 euro bij de lasers: de klassieke Mollenactie. Rick Paul, ik ga me toch aan je wagen  als Mol ::jaja::
...óf niet!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #141 Gepost op: 19-01-2019, 00:32:57 »
1. Evelien (-)
2. Sinan (+1)
3. Rick-Paul (+3)
4. Jamie (+1)
5. Niels (+3)
6. Sarah (-4)
7. Merel (-3)
8. Nikkie (+2)
9. Robčrt (-)
🜃

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #142 Gepost op: 19-01-2019, 09:39:29 »
Merel is de nieuwe koploper. Dat gaat me een dreun geven als ze afvalt vanavond. ;D

(Maar dat gebeurt niet. Merel is de Mol. ::jaja::)

8. Merel heb ik eigenlijk al voor de uitzendingen afgestreept omdat ze zichzelf als een einzelgänger omschreef en tegen de groep op zag. Ook dat ze in aflevering 1 zegt dat ze het wel 'ongemakkelijk' zou vinden als ze de Mol was, zie ik als een bevestiging dat het gewoon echt haar karakter is dat ze niet per se een groepsdier is. Als programmamaker wil je niet het risico lopen dat je Mol buiten de groep valt.

Dat ben ik wel met je eens. Maar het kan dat ze het risico wel genomen hebben. Misschien wel omdat ze een totaal andere Mol dan Jan wilden. Ik denk dat Merel een beetje te vergelijken is met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Nu in het begin nog erg ongemakkelijk (die gespeelde reacties ook) maar later vast meer in haar rol.

De biecht van Merel die ik wel heel echt vind overkomen is die na de fietsopdracht waarin ze zegt dat ze geďrriteerd was omdat iedereen de opdracht frustreerde. Ik denk nu dat dat een molbiecht was en dat ze echt geďrriteerd was omdat ze haar molplan helemaal niet kon uitvoeren omdat het toch al in de soep liep.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2019, 09:58:44 door Heinz »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #143 Gepost op: 19-01-2019, 10:48:40 »
Merel is de nieuwe koploper. Dat gaat me een dreun geven als ze afvalt vanavond. ;D

(Maar dat gebeurt niet. Merel is de Mol. ::jaja::)

Dat ben ik wel met je eens. Maar het kan dat ze het risico wel genomen hebben. Misschien wel omdat ze een totaal andere Mol dan Jan wilden. Ik denk dat Merel een beetje te vergelijken is met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Nu in het begin nog erg ongemakkelijk (die gespeelde reacties ook) maar later vast meer in haar rol.
Laten we het hopen. Ik denk eigenlijk dat Merel het juist lastiger gaat hebben nu bliksemafleider Evi naar huis is. Evelien zal nu misschien ook veel minder verdacht worden door de groep.

Hopelijk krijgen we nog iets van de verdenkingen te horen vanavond. Ik verwacht dat o.a. Robčrt haar al  op #1 gaat zetten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #144 Gepost op: 19-01-2019, 11:28:26 »
Sarah toch op drie. Vanavond wordt het tijd dat we eens echte molacties gaan zien, want vertrouwen heeft ze nu genoeg gewekt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #145 Gepost op: 19-01-2019, 12:09:33 »
Het is hier nek aan nek... wonderlijk, want in de pool wint Merel met enorme overmacht. Het voornaamste wat ik aan Merel zie is Jelsir's theorie in de Wie-verdenkt-wie, van de 4 gegeven namen daar zie ik alleen Merel als kanshebbende mol. Maar verder zie ik nog niet zoveel mols bij haar. Het bondje met Jamie ging wel voornamelijk van hem uit, dat wil ik wel geloven. Als hij er redelijk snel uitvliegt vergrote haar molkansen. Ik houd het toch nog even bij de hoogste man in deze poll al is er kans dat hij een rood scherm krijgt als kandidaat want hij zit al in een onbekende tunnel, en dat ze niet zeggen wie is wel een beetje duister.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #146 Gepost op: 19-01-2019, 13:44:12 »
Ik weet eigenlijk precies niks  :-\\

Ik hopte eerst van Sarah naar Evelien. Maar nu kan het voor mijn gevoel ook Merel of Niels zijn... Ik heb werkelijk geen idee.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #147 Gepost op: 19-01-2019, 14:19:13 »
Herkenbaar Lama1997: ik heb de app al tig keer aangepast daardoor.

Verstandsmollen: Niels, Sinan en RP
Gevoelsmollen: Robčrt, Jaime, Sarah en Nikkie

En dat verandert constant: Robčrt heb ik al een tijd op 1 staan (maar twijfel enorm), met Sinan en Niels als behoorlijke concurrenten. Ik ga in de app in ieder geval niet alles inzetten op één persoon op dit moment.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #148 Gepost op: 19-01-2019, 20:02:27 »
1. Merel
2. Evelien
3. Jamie

4. Sinan
5. Sarah
6. Rick Paul

7. Niels
8. Robert
9. Nikkie

Mijn verdenkingen lijst is een mix van gevoel en een verdenkingenoverzicht. Sinan scoort gevoelsmatig lager, maar scoort redelijk mollig in het overzicht. Voor Niels geldt het tegenovergestelde. Hij staat met stip onderin het overzicht en zakt daarom in mijn lijstje.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #149 Gepost op: 19-01-2019, 21:44:51 »
Evelien De Bruijn 49 (24.4%)
Jamie Trenité  6 (3%)
Merel Westrik   54 (26.9%)
Niels Littooij 11 (5.5%)
Nikkie de Jager 3 (1.5%)
Rick Paul van Mulligen 23 (11.4%)
Robert van Beckhoven 14 (7%)
Sarah Chronis 24 (11.9%)
Sinan Can 17 (8.5%
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #150 Gepost op: 19-01-2019, 21:53:58 »
Ik ga even voor Merel. Evelien is echt te dik erbovenop nu....
You'll never walk alone

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #151 Gepost op: 19-01-2019, 21:56:22 »
Merel

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #152 Gepost op: 19-01-2019, 21:56:39 »
Niels of Rick Paul.

Ik geloof momenteel niet in de rest  ::ohno::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #153 Gepost op: 19-01-2019, 21:58:45 »
Merel!

Maar het ligt er wel dik bovenop en dat doet mij weer twijfelen dan...
Meer L

Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #154 Gepost op: 19-01-2019, 22:00:39 »
Sinan of Merel, de rest heb ik eigenlijk al weggestreept. Behalve Jamie, die zou nog kunnen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #155 Gepost op: 19-01-2019, 22:00:50 »
Ik ga lekker tegendraads en voor Rik Paul. Evelien ligt er nu idd te dik bovenop, maar Merel net zo.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #156 Gepost op: 19-01-2019, 22:01:25 »
Jamie.

 I'm here to stay!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #157 Gepost op: 19-01-2019, 22:02:14 »
Merel  ::jaja:: al vanaf aflevering 1, dus zit wel in een tunnel nu.
Frankje Lapi

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #158 Gepost op: 19-01-2019, 22:06:50 »
Ik houd het toch maar bij mijn schot-voor-de-boeg mol: Robčrt... Ja, misschien is hij de afvaller en heeft hij een ‘niet-mol-uitstraling’..

De rest is sowieso verdacht.  ??? Robčrt valt voor mij op als mol, juist omdat hij niet opvalt.

Daarom dus. Niet echt logisch, maar dat is dit spel ook niet. ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #159 Gepost op: 19-01-2019, 22:43:23 »
Sarah en Merel deden het mijns inziens veel te goed de laatste opdracht. En Merel die zo obvious in de laatste opdracht probeert voor die 30 min te gaan als mol.... nee daar geloof ik niet in  ::ohno::

Maar wie dan wel? Vind het tot nu toe dit seizoen heel moeilijk. Heerlijk ::bravo::