Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135506 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #600 Gepost op: 17-02-2019, 13:28:09 »
Wie is de mol?

Jamie Trenité 11 (5.4%)
Merel Westrik 65 (31.9%)
Niels Littooij 11 (5.4%)
Rick Paul van Mulligen 68 (33.3%)
Sarah Chronis 22 (10.8%)
Sinan Can 27 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 204

Ik doe de poll wel even resetten ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #601 Gepost op: 17-02-2019, 13:40:50 »
D'N!!!! Tu???  ::rofl:: 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #602 Gepost op: 17-02-2019, 15:58:56 »
Thnx Dennis. ::bravo::

Stond bij de executie al bij de uitgang vd tunnel (en helemaal toen Jamie rood kreeg), maar toch een shock.

Voor nu maar even overgestapt naar Sarah, op basis van de laatste twee afleveringen.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #603 Gepost op: 17-02-2019, 16:19:41 »
Het zal Merel wel zijn. De nepmollende mol, zucht.

Ik hoop op Sinan, net als dat ik vorig jaar hoopte op Olcay. Zal dus wel niet.

Sarah heeft veel te veel goede dingen gedaan, en probeert zich wanhopig nog verdacht te maken, zo vlak voor de finale.

Niels, tja, hij kan het nog zijn, zou een sneaky mol kunnen zijn. Maar ik denk het niet.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #604 Gepost op: 17-02-2019, 17:45:49 »
Ik heb even alles teruggekeken en vind dat Sarah toch wel erg verdacht wordt neergezet in de afgelopen aflevering. Ik vertrouw dat niet helemaal.

Dus ik ga ook voor het eerst voor Merel!  ;D

Ik kan me haast niet voorstellen namelijk dat Niels of Sinan het is. Niels was weer heel erg onmols deze aflevering, hij wijst erop dat er nog 2 trossen met oranje lintjes in het gras liggen die naar het oranje station gebracht moeten worden. We zien Sinan wederom weer niks doen en hij staat niet in een sleutelpositie ook. Dan blijft nog maar 1 iemand over. Sarah blijft nog wel op nummer 2 staan, maar voor nu heb ik haar even afgeschreven. Al moet ik wel nog echt even alles terugkijken, dus misschien verandert mijn kijk op de zaken daarna nog (al zijn Niels en Sinan het voor mij zo goed als zeker niet... ik zou het in ieder geval wel erg teleurstellend vinden als blijkt dat het een van hen is).

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #605 Gepost op: 17-02-2019, 18:58:22 »
Wat bedoel jij precies mee met die term?
Ik denk mensen die Merel niet willen verdenken, omdat ze "veel geld" heeft binnengebracht en haar daarom een "slechte" mol zouden vinden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #606 Gepost op: 17-02-2019, 19:05:15 »
Haha ja. Elk jaar zijn er mensen die niet aan een bepaalde fav mol willen. Ik wilde ook niet aan Simone vorig jaar hoewel iedereen toen in de Simonetunnel was gestapt. Ik heb zelfs tot het einde niet aan Jon gewild, en die was toch weldegelijk de mol ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #607 Gepost op: 17-02-2019, 19:07:08 »
Ik denk mensen die Merel niet willen verdenken, omdat ze "veel geld" heeft binnengebracht en haar daarom een "slechte" mol zouden vinden.

Eigenlijk iedereen die een ander dan Merel verdenkt, die toch heel erg serieus aan kop gaat op dit forum (niet al te serieus nemen ;))

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #608 Gepost op: 17-02-2019, 19:11:17 »
Eigenlijk iedereen die een ander dan Merel verdenkt, die toch heel erg serieus aan kop gaat op dit forum (niet al te serieus nemen ;))
Ach ja, gelukkig zit niet iedereen op dezelfde mol anders zou het ook maar saai worden.  ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #609 Gepost op: 17-02-2019, 20:17:55 »
Mol: Merel
Winnaar: Sinan
Verliezer: Niels

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #610 Gepost op: 17-02-2019, 21:05:55 »
 ???

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #611 Gepost op: 18-02-2019, 00:18:08 »
Na alle ontwikkelingen kan alleen Robčrt het nog zijn.  ;D

Morgen ga ik aflevering 7 rustig bekijken, wie weet komt er dan licht aan het einde van de mollen-tunnel...  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #612 Gepost op: 18-02-2019, 05:10:54 »
Merel. Of Sarah. Of Sinan.  ???
Geen Niels.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #613 Gepost op: 18-02-2019, 10:24:48 »
Merel. Of Sarah. Of Sinan.  ???
Geen Niels.
Heb ik ook. ::ohno:: Alleen Niels verdenk ik niet.

Ik switch maar weer naar mijn wensmol Sinan. Het is toch opvallend dat Sinan als kandidaat elke keer andere kandidaten "naar de sloop brengt" terwijl hij zelf geen idee lijkt te hebben van wie de mol is. Hij lijkt bijna elke aflevering iemand anders te verdenken. 

Maar... drie van zijn roomies vliegen er de daaropvolgende executie uit. Evi, Robčrt, Rick Paul...  RP spreidde niet meer op Sinan en.... exit. Robčrt had achteraf ook meer op Sinan ingezet, volgens een radio interview...

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #614 Gepost op: 18-02-2019, 18:50:33 »
ha... ik kan ook Niels niet afstrepen. Nou ja, ik zie bij hem genoeg onmols gedrag, maar dat heb ik bij de rest ook.

Zelfs naar mijn maatstaven is dit dramatisch. 4 kandidaten over ...4 verdachten. Lekker dan. ::rofl::

Leuk dat ze bij een sleutelopdracht als Uit Stralen allemaal nog kunnen. Toen had ik mijn verdachten even teruggebracht tot de eerste drie in die opdracht: Sinan, Merel en Niels. Grote kans dat dat klopt, maar Sarah die daar als vijfde leek te gaan kan natuurlijk ook.

Stel dat Sinan de mol niet is had ik daar als mol denk ik als derde gegaan. Net na Merel, zodat het niet te veel opviel, maar toch bij de eerste drie. Toch maar weer eens wat terug gaan kijken...

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #615 Gepost op: 18-02-2019, 19:05:03 »
Ik had Rick Paul nu weet ik het niet meer. Sinan is te lui voor de mol. Niels die joker omruilt/steelt. Merel die veel geld verdient ze zou verdiende winnaar zijn. Sarah is overal slecht in. ik ga voor Sarah denk ik.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #616 Gepost op: 18-02-2019, 22:25:45 »
Toch maar weer terug bij mijn schot-voor-de-boeg-mol. Robčrt. (vorige week verdacht ik Niels net wat meer, maar daar ben ik nu van afgestapt)


Ik krijg toch de indruk dat ik nooit van Niels had moeten afstappen als mol. Vorige week heb ik weer op hem gestemd en dat ga ik nu ook doen.  :)

Laten we zeggen: 80 % Niels / 15 % Sinan / 4 % Sarah en 1 % Merel

Sorry, Merel als mol zie ik echt niet voor me.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #617 Gepost op: 18-02-2019, 22:40:41 »
Ik blijf bij SC. Sarah? Nee, toch Sinan.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #618 Gepost op: 18-02-2019, 22:43:53 »
Merel is de mol!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #619 Gepost op: 18-02-2019, 22:46:22 »
Ik blijf bij SC. Sarah? Nee, toch Sinan.

Laten we zeggen dat ik wel hóóp dat het Sinan is. Zeker omdat iedereen zegt dat hij niks doet. En dan hele spectaculaire mol-acties tonen in aflevering 10.  ;D Naar hem heb ik nog wel een klein zijweggetje in de tunnel...

Maar ik vrees dat 'lieve Niels' (de woorden van Rick Paul) toch niet zo lief is en een keihard spel speelt...  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)