Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 106029 keer)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Moltalk
« Reactie #220 Gepost op: 2-03-2019, 20:58:18 »
Ik schrok me rot toen ik daarstraks de tv aanzette en moltalk zag, ik dacht even dat ik verkeerd klok had gekeken en de aflevering gemist had... ::niet-ok::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #221 Gepost op: 2-03-2019, 21:58:10 »
Ligt het aan mij of is Margriet opeens heel geestig in combinatie met Marc-Marie?  ::ok::
Woosie down?

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Moltalk
« Reactie #222 Gepost op: 2-03-2019, 22:35:34 »
Voortaan geen Moltalk meer voor de reguliere uitzending. Het overgrote gedeelte van Nederland zit hier waarschijnlijk niet op te wachten

Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar dan moeten ze niet ook nog eens de uitzending zelf daarmee inkorten en de inhoud erin uitrekken.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #223 Gepost op: 2-03-2019, 23:14:50 »
Voor de uitzending moltalk vond ik ook niks. Maar volgens mij was de nabeschouwing deze keer langer dan andere keren. Super fijn! Zo zie ik het volgend seizoen graag elke week. We hoeven er dan niet zo snel doorheen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #224 Gepost op: 2-03-2019, 23:41:44 »
De 'voorbeschouwing' duurde echt te lang, widm begon vanavond bijna 10 minuten later dan normaal gesproken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #225 Gepost op: 3-03-2019, 01:17:20 »
Dat was een misser!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #226 Gepost op: 3-03-2019, 03:33:46 »
Vond het weer een hele leuke aflevering van Moltalk. En deze keer een beetje helpend in filosoferen hoe het voor een mol is de laatste dagen en welk gedrag je naar uit zou kunnen kijken.

Ligt het aan mij of is Margriet opeens heel geestig in combinatie met Marc-Marie?  ::ok::

Nou vind ik Margriet veel vaker heel geestig maar met Marc-Marie was een goede match, vond ik ook  ::rofl::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #227 Gepost op: 3-03-2019, 09:27:30 »
De 'voorbeschouwing' duurde echt te lang, widm begon vanavond bijna 10 minuten later dan normaal gesproken.

Mee eens, al had het van mij helemaal niet gehoeven; vond het niets toevoegen.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #228 Gepost op: 3-03-2019, 10:27:41 »
Ik kijk niet naar moltalk omdat ik het sinds Arjen Lubach moest stoppen, niet leuk meer vind.
Word ik verdorie "verplicht" om naar een voorbeschouwing in de WIDM tijd te kijken  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #229 Gepost op: 3-03-2019, 10:32:27 »
Voor de uitzending moltalk vond ik ook niks. Maar volgens mij was de nabeschouwing deze keer langer dan andere keren. Super fijn! Zo zie ik het volgend seizoen graag elke week. We hoeven er dan niet zo snel doorheen.

Inderdaad, gewoon 40 ipv 30. Dat is een heel verschil.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #230 Gepost op: 3-03-2019, 10:37:04 »
Het was wat mij betreft een hele leuke aflevering van moltalk, wellicht zelf leuker dan de finale-aflevering van widm zelf. Ook dat ze voor de aflevering even langskwamen maakte me niet uit, vond het wel grappig. Dat geeft dan toch een bijzonder sfeertje aan de aflevering, waarvan je al weet dat je niets definitief te horen krijgt.

Wat mij betreft komen Margriet en Chris volgend jaar gewoon weer terug, ik hou wel van dit duo (en volgens mij hebben ze het echt oprecht leuk samen)  ::ok::

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Moltalk
« Reactie #231 Gepost op: 3-03-2019, 10:39:09 »
Ik zou graag een Moltalk na de allerlaatste aflevering zien. Die mis ik de laatste jaren. En ik begrijp dat ook niet van de zender, want dan wil je als kijker toch JUIST de nabeschouwing?

Het voelt nu alsof je oranje wedstrijden kijkt waarbij iedere wedstrijd eindeloos wordt nabeschouwd, behalve de kampioensfinale...

Een uur is veel te kort voor de laatste aflevering. Zeker als die live is. Vorig jaar vond ik het echt een anti-climax dat de finale zo kort was en er 'geen tijd meer was' om de hints en akties van jan nog eens goed te laten zien. Overigens lag toen de website van de mol er ook uit, waardoor we ze zelfs niet via de site konden zien. Wat op zich al aangeeft hoeveel mensen direct naar de website zijn gegaan. Wat mij betreft dus een Moltalk aan de live-uitzending vastknopen, waarin nog eens uitgebreid alle akties en mollenstreken van de mol voorbij komen en we ook echt een voldaan gevoel hebben na het seizoen. My 2 cts

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Moltalk
« Reactie #232 Gepost op: 3-03-2019, 10:41:37 »
Aflevering 10 is natuurlijk ook gewoon 1 groot moltalk. Al zou ik zelf dan pas volgende week npo 1 voor 90 minuten afhuren ipv deze week.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #233 Gepost op: 3-03-2019, 10:43:11 »
Aflevering 10 is natuurlijk ook gewoon 1 groot moltalk. Al zou ik zelf dan pas volgende week npo 1 voor 90 minuten afhuren ipv deze week.

Ik denk dat ze voor het schaatsen moesten uitwijken naar 1, maar een iets langere ontknoping zou zeer zeker welkom zijn.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Moltalk
« Reactie #234 Gepost op: 3-03-2019, 12:25:39 »
Aflevering 10 is natuurlijk ook gewoon 1 groot moltalk. Al zou ik zelf dan pas volgende week npo 1 voor 90 minuten afhuren ipv deze week.

Dat is ook helemaal prima en leuk vind ik. Alleen graag tweemaal zo lang wat mij betreft, want vorig jaar zat ik me stiekem wel een beetje op te vreten van kom nou op met die hints en leuke fragmenten waar we al zo lang naar uit kijken, want straks is er geen tijd meer voor. En... er was geen tijd meer voor. Ik vond dat persoonlijk erg jammer. En ook wel een gemiste kans van de zender als je zoveel miljoenen kijkers vast kunt houden. En daar was ik duidelijk niet de enige in.

Maar goed. Het heeft geen zin om te zeuren over iets wat we toch niet kunnen veranderen, dus hopelijk pakt AvroTros het een keertje op en gaat het veranderen. Ik hou het hier verder weer bij! Zonde van m'n energie  ;)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #235 Gepost op: 3-03-2019, 12:28:16 »

Wat mij betreft dus een Moltalk aan de live-uitzending vastknopen, waarin nog eens uitgebreid alle akties en mollenstreken van de mol voorbij komen en we ook echt een voldaan gevoel hebben na het seizoen. My 2 cts

Helemaal mee eens, er blijven nu teveel vragen over.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Moltalk
« Reactie #236 Gepost op: 3-03-2019, 12:40:00 »
Genoten van Marc-Marie gisteren: wat een held, wat een humor! ::rofl:: ::bravo::
Daarnaast vond ik naar mijn eigen gevoel Patrick wat te nadrukkelijk aanwezig, kan het niet echt onder woorden brengen, maar hij kwam wat negatiever o.i.d. uit de verf voor mij, gisteren.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #237 Gepost op: 3-03-2019, 12:57:20 »

Daarnaast vond ik naar mijn eigen gevoel Patrick wat te nadrukkelijk aanwezig, kan het niet echt onder woorden brengen, maar hij kwam wat negatiever o.i.d. uit de verf voor mij, gisteren.

Ik vind dat hij wel veel verstandige dingen zei.
Graven, graven, graven...

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #238 Gepost op: 3-03-2019, 12:58:55 »
Genoten van Marc-Marie gisteren: wat een held, wat een humor! ::rofl:: ::bravo::
Daarnaast vond ik naar mijn eigen gevoel Patrick wat te nadrukkelijk aanwezig, kan het niet echt onder woorden brengen, maar hij kwam wat negatiever o.i.d. uit de verf voor mij, gisteren.
Ja, erg negatief. Jammer, want de andere twee gasten waren super.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #239 Gepost op: 3-03-2019, 13:00:58 »
Ja, erg negatief. Jammer, want de andere twee gasten waren super.

Ik heb toch liever Patrick dan Sanne maar dat is smaak  ;)
Graven, graven, graven...