Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 106846 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #180 Gepost op: 12-02-2019, 08:29:46 »
Begreep iemand de theorie van Dennis over de ziplinekaarten: ze hangen in de volgorde die je anders tijdens de eliminatie had gezien?  ???
Volgens mij kwamen ze zelf tot de conclusie dat het niet klopt wat Dennis dacht. Iets van kandidaten die in het spel zitten en dan de schermen die zijn geweest.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #181 Gepost op: 15-02-2019, 16:52:00 »
Dennis zei dat er waarschijnlijk wel een hint in verstopt zat. Achteraf klinkt dat best accuraat. De zaken als dat Sarah afvaller zou zijn, RP de mol zou zijn of dat de mol.een man zou zijn. Allemaal zaken die mensen eruit denken te halen. Als een van deze ideeën goed is, had Dennis dus wel gelijk.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #182 Gepost op: 16-02-2019, 00:48:02 »
Als Margriet en Chris toch weg moeten, dan stel ik voor om Inge Iepenburg en Frits Hufnagel tot nieuwe Moltalkpresentatoren te bombarderen. Dan weten we in ieder geval zeker dat zij niet meer uitgenodigd kunnen worden als gast en krijgen andere kandidaten die nog (vrijwel) nooit in Moltalk geweest zijn eindelijk een kans. 

 ;D
Ho! Chris moet niet weg!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #183 Gepost op: 16-02-2019, 08:03:18 »
Mijn tunnel van vorig jaar zit in moltalk. Nu stort die van dit jaar hopelijk niet in.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #184 Gepost op: 16-02-2019, 19:17:28 »
Ik heb zelf helemaal niks tegen Margriet, denk dat het de (mijn) leeftijd  is..Denk dat jongere molfans haar misschien niet leuk vinden. Ik vind haar humor dus wel leuk. Vond haar ook erg aardig op de molfandag terwijl ze ziek was. Chris hoeft voor mij ook niet weg. Inge en Frits zouden het echt niet beter doen, denk ik :-\\.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2019, 19:20:28 door Lonneke*L »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #185 Gepost op: 16-02-2019, 21:57:41 »
Leuke aflevering en leuke gasten!

Volgende week Kees, Jochem, en Vief!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #186 Gepost op: 16-02-2019, 23:09:13 »
In moltalk vraagt Jan zich af waarom een mol jokers zou afgegeven aan een andere kandidaat. Een mol zou dat toch nooit doen....
Maar volgens mij werden in het verleden juist de jokers ALLEEN maar door de mol weggegeven. Of heb ik iets uit mijn geheugen gewist? Ik kan mij zo niet herinneren  dat een kandidaat jokers weggeeft. ???

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #187 Gepost op: 16-02-2019, 23:13:14 »
In seizoen 11 gaf een kandidaat een joker aan een andere kandidaat voor zijn verjaardag. Horace aan Pepijn? Pepijn aan Horace?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #188 Gepost op: 16-02-2019, 23:15:17 »
Rik (die nu de presentator is) aan zijn bondje Marlijn Weerdenburg

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Moltalk
« Reactie #189 Gepost op: 17-02-2019, 01:12:00 »
Welke goede opmerkingen had ze dan? Ik heb echt niet zinnigs gehoord. Als er nu een persoon niet bij het hele Wie is de Mol gebeuren past, is zij het wel.


Wat een rare opmerking voor een oud Mol. Ze is letterlijk een super kleurrijk leuk spontaan persoon met mysterieus hoofd. Paste perfect bij dit programma, heeft alleen veel pech gehad in haar seizoen. Heeft altijd goede slimme opmerkingen over de mollen (had Klaas en Thomas al snel door) in de jaren van hun molschap en zei dit jaar ook weer nuttige dingen. Maar mensen die nuttige dingen zeggen worden overgeslagen bij Moltalk. Kijk maar naar Jan deze week die benoemde hoe Sarah wellicht een koker had weggegooit bij de bananen opdracht. Margriet wist niet hoé snel ze hem moest onderbreken om aan te geven dat Sinan gele laarzen aanhad..............

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #190 Gepost op: 17-02-2019, 04:10:44 »

Wat een rare opmerking voor een oud Mol. Ze is letterlijk een super kleurrijk leuk spontaan persoon met mysterieus hoofd. Paste perfect bij dit programma, heeft alleen veel pech gehad in haar seizoen. Heeft altijd goede slimme opmerkingen over de mollen (had Klaas en Thomas al snel door) in de jaren van hun molschap en zei dit jaar ook weer nuttige dingen. Maar mensen die nuttige dingen zeggen worden overgeslagen bij Moltalk. Kijk maar naar Jan deze week die benoemde hoe Sarah wellicht een koker had weggegooit bij de bananen opdracht. Margriet wist niet hoé snel ze hem moest onderbreken om aan te geven dat Sinan gele laarzen aanhad..............

Alleen is Sarah de mol niet. Wij dachten hier in 2014 ook dat Freek heel actief bewust uit de schijnwerpers werd gehouden in moltalk en dat bleek ook niet te kloppen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #191 Gepost op: 17-02-2019, 07:51:24 »
Alleen is Sarah de mol niet. Wij dachten hier in 2014 ook dat Freek heel actief bewust uit de schijnwerpers werd gehouden in moltalk en dat bleek ook niet te kloppen.

Sarah uit de schijnwerpers gehouden in Moltalk? Waarnaar ben jij aan het kijken.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #192 Gepost op: 17-02-2019, 09:08:06 »
Die blik van Jan, Loes die daar weer om moet lachen ;D Ja die na de executie camerabeelden in slowmotion zijn een leuke toevoeging.

Volgende week Viv ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #193 Gepost op: 17-02-2019, 10:32:31 »
Sarah uit de schijnwerpers gehouden in Moltalk? Waarnaar ben jij aan het kijken.

Niet. Ik kijk moltalk niet. Ik reageerde alleen op wat Rämon zei, dat er snel over iets verdachts van Sarah werd heengepraat. Die opmerking suggereerde dat zij uit de schijnwerpers wordt gehouden.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Moltalk
« Reactie #194 Gepost op: 17-02-2019, 11:22:35 »
Niet. Ik kijk moltalk niet. Ik reageerde alleen op wat Rämon zei, dat er snel over iets verdachts van Sarah werd heengepraat. Die opmerking suggereerde dat zij uit de schijnwerpers wordt gehouden.

als je niet hebt gekeken vind ik het echt een rare reactie. ‘Suggereerde’. Het wás zo. Ik zit zelf niet op Sarah en daar ging mijn reactie ook niet over. Het ging over het feit dat mensen die zinnige dingen zeggen (in dit geval Jan over Sarah) meteen gecorrigeerd worden door Margriet of er word overheen gepraat. En daarbij is nog niet bewezen dat Sarah de Mol niet is dus laten we die discussie voor na aflevering 10.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #195 Gepost op: 17-02-2019, 12:36:07 »
als je niet hebt gekeken vind ik het echt een rare reactie. ‘Suggereerde’. Het wás zo. Ik zit zelf niet op Sarah en daar ging mijn reactie ook niet over. Het ging over het feit dat mensen die zinnige dingen zeggen (in dit geval Jan over Sarah) meteen gecorrigeerd worden door Margriet of er word overheen gepraat. En daarbij is nog niet bewezen dat Sarah de Mol niet is dus laten we die discussie voor na aflevering 10.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik doe geen uitspraak over of het wel of niet zo is ik reageer alleen op jou stelling.

Maar dan begrijp ik jou punt ook niet. Want je zegt dus dat er overheen gepraat werd omdat het zinnig was en niet per se omdat het over een mogelijk verdachte actie van Sarah ging? Waarom doen ze dat volgens jou?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #196 Gepost op: 17-02-2019, 12:38:42 »
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik doe geen uitspraak over of het wel of niet zo is ik reageer alleen op jou stelling.

Maar dan begrijp ik jou punt ook niet. Want je zegt dus dat er overheen gepraat werd omdat het zinnig was en niet per se omdat het over een mogelijk verdachte actie van Sarah ging? Waarom doen ze dat volgens jou?

Het punt was dat Margriet wederom haar gasten niet laat uitpraten  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #197 Gepost op: 17-02-2019, 12:40:14 »
Het punt was dat Margriet wederom haar gasten niet laat uitpraten  ;)

Oke dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Niks nieuws onder de zon trouwens, een van de redenen dat ik het niet meer kijk :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #198 Gepost op: 17-02-2019, 12:41:06 »
Oke dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Niks nieuws onder de zon trouwens, een van de redenen dat ik het niet meer kijk :P

Begrijpelijk  ::jaja::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #199 Gepost op: 17-02-2019, 12:52:26 »
Margriet was gisteren minder verschrikkelijk dan een week eerder. Maar fan van haar zal ik nooit worden.