Auteur Topic: [Kandidaat] Jamie Trenité is niet de Mol!  (gelezen 43337 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2019, 11:16:08 »
Jamie zijn blik als hij hoort dat er 4 kandidaten -250 euro hebben verdiend zegt genoeg. Nu kan ik hem echt volledig afstrepen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2019, 14:38:19 »
Je kan m beter afschrijven op basis van dat hij voor geld wilde gaan in de wachtkamer en Sarah soort van bijna meesleurde ..

Blikken kan je spelen hč

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 19-01-2019, 15:42:29 »
Je kan m beter afschrijven op basis van dat hij voor geld wilde gaan in de wachtkamer en Sarah soort van bijna meesleurde ..

Blikken kan je spelen hč

Ik ben niet zo van die HD-beelden (dus excuses voor de kwaliteit), maar Jamie is not amused hier...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2019, 15:56:00 »
Ja ik schrijf m dus af om andere redenen.
Ik herinner me nog goed de teleurgestelde blikken van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ;)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2019, 18:04:44 »
Ja ik schrijf m dus af om andere redenen.
Ik herinner me nog goed de teleurgestelde blikken van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ;)

Bij Jan had ik toch altijd een acteergevoel. Hier had ik echt iets van pure ontgoocheling. Maar dat blijft natuurlijk interpretatie.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2019, 19:06:20 »
Het prisoners dilemma waar Jamie het over had, ging erover dat Jamie en Sarah €250 konden verdienen en ze ‘dachten’ dat de anderen dat ook konden. Ze wilden dat geld verdienen. Maar als zij zouden gaan en de rest niet, dan had hij informatie misgelopen.
Dus als iedereen voor geld ging was er niets aan de hand, maar als Jamie wel voor de groep ging dan had hij geld, maar miste informatie.

 ::zwaai::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 20-01-2019, 00:00:43 »
Jaime kreeg het spaanse woord 'Bandera Colombiana'
Laat dit het enige woord zijn met mol erin.

Wat ik ook verdacht vond:
Evelien en Jaime hebben dus voorspeld dat ze 5 of minder lijnen vol gingen krijgen.
Waarom gaat Jaime dan tijdens de opdracht tips roepen naar de groep waardoor ze het beter gaan doen?

Bij het bepalen wie de joker kreeg:
Jaime: "oké, Niels krijgt de eerste joker", terwijl nog niet bekend was dat er meerdere jokers zouden komen. Voorkennis?
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 00:20:16 door Geel scherm »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 20-01-2019, 00:46:01 »

Bij het bepalen wie de joker kreeg:
Jaime: "oké, Niels krijgt de eerste joker", terwijl nog niet bekend was dat er meerdere jokers zouden komen. Voorkennis?

Wat heeft de mol aan voorkennis over de meerdere jokers in de rest van het spel? Rest van het spel was voor de mol niet zo belangrijk, geld speelde geen rol meer.
Door juist meteen mee te gaan met de joker voor Niels werkt hij constructief mee in het behouden van de pot in het eerste deel van de opdracht. Geen mollenstreek dus.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 20-01-2019, 00:51:35 »
Wat heeft de mol aan voorkennis over de meerdere jokers in de rest van het spel? Rest van het spel was voor de mol niet zo belangrijk, geld speelde geen rol meer.
Door juist meteen mee te gaan met de joker voor Niels werkt hij constructief mee in het behouden van de pot in het eerste deel van de opdracht. Geen mollenstreek dus.

Hij zei dit nadat bepaald was dat Niels de joker zou krijgen. Er was nog niets bekend over het verdere verloop van de opdracht.

Heeft iemand trouwens kunnen horen wat Jaime allemaal roept op dat gebouw bij de test/executie?
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 00:54:37 door Geel scherm »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 20-01-2019, 00:58:24 »
Hij zei dit nadat bepaald was dat Niels de joker zou krijgen. Er was nog niets bekend over het verdere verloop van de opdracht.

Ah, ik zie waar je op doelt: de eerste joker.. Het kan (nutteloos) voorinformatie zijn, maar we hebben wel eens vaker kandidaten gehad die iets per ongeluk goed voorspelden. "Oh, we gaan vast iets met water doen." Ik denk ook wel dat het in de lijn der verwachtingen ligt dat deze opdracht niet ophoudt bij deze ene joker. Dus opmerking "eerste" kan heel goed. Maar wie weet, ik sluit Jamie ook nog niet uit, hooguit een potloodstreep.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 20-01-2019, 01:18:04 »
Heeft iemand trouwens kunnen horen wat Jaime allemaal roept op dat gebouw bij de test/executie?

Hij riep keihard "I'm here to stay!" na zijn groene scherm. Interessant. :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 20-01-2019, 01:21:40 »
Hoop dat hij idd jokers gaat jatten  8)


Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 20-01-2019, 01:57:00 »
Hoop dat hij idd jokers gaat jatten  8)

Jaa, zowel hij als Niels willen dat gaan doen. Lijkt me wel lachen als dat gebeurt. ;)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2019, 02:15:56 »

Wat mij extreem opviel is deze opmerking van Jamie: "Ok, Niels krijgt de eerste joker."
Hoe kon hij weten dat er nog meer jokers zouden komen? Daar was op dat moment nog helemaal niets over gezegd.

edit: al eerder opgemerkt zie ik nu, excuses

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 20-01-2019, 02:33:54 »

Bij het bepalen wie de joker kreeg:
Jaime: "oké, Niels krijgt de eerste joker", terwijl nog niet bekend was dat er meerdere jokers zouden komen. Voorkennis?

Super opvallend idd. En ook duidelijk dat ze daar geen info vooraf over gekregen hadden gezien de reactie van Niels.

Heeft de mol zich hier mega versproken?

Bij mij is de twijfel weer toegeslagen  ::rofl::

Offline WhereIsMoldo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 20-01-2019, 02:41:45 »
Is de biecht niet gewoon na de opdracht opgenomen? Voordat ze terug naar de hotelkamer gingen ofzo? Toen was het wel duidelijk voor iedereen dat de joker van Niels de eerste, maar zeker niet de enige joker was.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 20-01-2019, 10:17:12 »
Is de biecht niet gewoon na de opdracht opgenomen? Voordat ze terug naar de hotelkamer gingen ofzo? Toen was het wel duidelijk voor iedereen dat de joker van Niels de eerste, maar zeker niet de enige joker was.
Het was geen biecht achteraf, hij zei het met de groep erbij voordat de Jenga opdracht bekend was.

Dit brengt me toch wel een beetje aan het twijfelen, ik had Jamie eigenlijk al weggestreept.  ???

Offline WhereIsMoldo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 20-01-2019, 10:19:11 »
Oh, excuus. Heb ik zitten slapen  ::schaam::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 20-01-2019, 10:38:34 »
Dat is inderdaad opvallend. Jamie was er ook als de kippen bij om Niels te beschuldigen van de verdwenen paal.

Sarah: "Er lag er eentje achter in het gras."

Jamie: "Ja." (kijkt en wijst naar Niels) "Dat was jij dus."
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jamie Trenité is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 20-01-2019, 11:36:41 »
Hij baalt oprecht als hij bij Jenga verliest. Die reactie zegt voor mij veel over of hij de mol is of niet. Hij is gewoon erg goed bezig, de hele aflevering door.
Frankje Lapi