Auteur Topic: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden  (gelezen 23124 keer)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #20 Gepost op: 26-01-2019, 22:09:15 »
De enige joker die zonder al te veel schade volgens open kan is die met een vrijstelling er in.
Dus die van Merel.

Ja mijn mol is Merel

hoe weet je dat die zonder al te veel schade open kan?

Rick Paul die letterlijk op de jengablokjes Ik ben de Mol schrijft 🤷🏻‍♀️

wel meer mensen die dat er opschreven, dat hadden ze afgesproken zei iemand in de voice over.

Joker - Evelien: nare afloop voor haar, wel dapper om een joker te switchen.
Niels lijkt zich wel erg ongemakkelijk voelt bij die onthulling tegenover de hele groep, geestig.

Mooie aflevering, met deze opdrachten moeten we toch echt de mol wel wat meer in beeld kunnen krijgen...  ::vergroot::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #21 Gepost op: 26-01-2019, 22:10:05 »
wat kinderachtig weer dit. een opengebroken joker wisselen met de gesloten joker van een kandidaat. tss. dat had ik echt nooit verwacht. gelukkig is die persoon eerlijk en vertelt deze het alsnog in de biecht, al was het wss mysterieuzer geweest als dit niet gezegd was. nou ja...

Wij hadden het meteen al door, aangezien we hadden gezien dat Niels zijn joker had open gemaakt en er niets in zat, waardoor deze waardeloos was geworden. Hij heeft deze aflevering een joker ingezet die wel goed was, dus duidelijk dat hij de dader was.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2019, 22:20:39 door DigiMol »
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #22 Gepost op: 26-01-2019, 22:10:13 »
Heeft Niels die joker van Evelien nog? Of heeft ie m ingezet?

ben ik nou gek of is dit nou een spoiler? (zou niet weten wat iemand die WIDM vandaag nog niet heeft gezien hier doet, maar toch...)

Wij hadden het meteen al door, aangezien we hadden gezien dat Jamie zijn joker had open gemaakt en er niets in zat, waardoor deze waardeloos was geworden. Hij heeft deze aflevering een joker ingezet die wel goed was, dus duidelijk dat hij de dader was.

dat was hij dus niet (zie bovenstaand citaat)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2019, 22:11:58 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #23 Gepost op: 26-01-2019, 22:13:47 »
ben ik nou gek of is dit nou een spoiler? (zou niet weten wat iemand die WIDM vandaag nog niet heeft gezien hier doet, maar toch...)

dat was hij dus niet (zie bovenstaand citaat)

Ik snap niet wat je bedoelt (beide dingen niet; waarom is iets wat gewoon in de aflevering te zien was een spoiler en wie was wat niet?)
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #24 Gepost op: 26-01-2019, 22:15:39 »
ben ik nou gek of is dit nou een spoiler? (zou niet weten wat iemand die WIDM vandaag nog niet heeft gezien hier doet, maar toch...)



 ???

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #25 Gepost op: 26-01-2019, 22:15:54 »
Niels had de joker verwisseld. Vraag me wel af of hij daarbij hulp heeft gehad van rick Paul want die wist ervan blijkbaar zie biecht voor de test en zat bij Evelien 3 dagen in de kamer.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #26 Gepost op: 26-01-2019, 22:18:36 »
Niels had de joker verwisseld. Vraag me wel af of hij daarbij hulp heeft gehad van rick Paul want die wist ervan blijkbaar zie biecht voor de test en zat bij Evelien 3 dagen in de kamer.

Tenzij dit een hint is dat Rick Paul de mol is. Die krijgt gewoon alles te horen wat er gaande is.
Maar het kan ook zijn dat hij het Niels gewoon heeft zien doen toen Evelien even weg was uit de kamer. Hij kan gedacht hebben dat hij alleen een joker gestolen had en niet eens gemerkt dat hij hem had omgewisseld.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #27 Gepost op: 26-01-2019, 22:19:27 »
Niels had de joker verwisseld. Vraag me wel af of hij daarbij hulp heeft gehad van rick Paul want die wist ervan blijkbaar zie biecht voor de test en zat bij Evelien 3 dagen in de kamer.

Kan heel goed gebeurd zijn in de kooi op het water. Niels wilde meteen met Evelien namelijk en zei ook tegen haar of zij niet even met t slot wilde prutsen  >:D


Alhoewel ze daar natuurlijk geen spullen bij zich hadden  ::) ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #28 Gepost op: 26-01-2019, 22:19:48 »
Wij hadden het meteen al door, aangezien we hadden gezien dat Jamie zijn joker had open gemaakt en er niets in zat, waardoor deze waardeloos was geworden. Hij heeft deze aflevering een joker ingezet die wel goed was, dus duidelijk dat hij de dader was.
Niels bedoel je ;) Ik vroeg me al af waar hij die joker vandaan haalde.

Tenzij dit een hint is dat Rick Paul de mol is. Die krijgt gewoon alles te horen wat er gaande is.
Maar het kan ook zijn dat hij het Niels gewoon heeft zien doen toen Evelien even weg was uit de kamer.
Niels en Rick Paul hebben een bondje, niks geks dus ::jaja::
...óf niet!

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #29 Gepost op: 26-01-2019, 22:21:44 »
Niels bedoel je ;)

Ja, sorry, bedoelde inderdaad Niels, heb het meteen aangepast.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #30 Gepost op: 26-01-2019, 22:26:20 »
Heeft iedereen de opdracht gehad om te mollen omdat ze de kijker nog even in spanning willen houden? Zelfs Sinan ging niet meer voor de pot.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #31 Gepost op: 26-01-2019, 22:28:16 »
Heeft iedereen de opdracht gehad om te mollen omdat ze de kijker nog even in spanning willen houden? Zelfs Sinan ging niet meer voor de pot.

Nou, daar leek het wel op!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #32 Gepost op: 26-01-2019, 22:30:06 »
titel kan wederom in allerlei bochten worden gewrongen, maar vanuit mijn tunneltje gezien:

Drukker worden, Robčrt komt terug bij de groep. Dus laat het groepje weer Drukker Worden.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #33 Gepost op: 26-01-2019, 22:33:57 »
Wij hadden het meteen al door, aangezien we hadden gezien dat Niels zijn joker had open gemaakt en er niets in zat, waardoor deze waardeloos was geworden. Hij heeft deze aflevering een joker ingezet die wel goed was, dus duidelijk dat hij de dader was.

Vorige week heb ik nog gezegd dat een opengemaakte joker zeker beitelsporen moest hebben. Toen Niels nu een joker gebruikte verbaasde het me dan ook dat er niets aan te zien was. Aan die van Evelien zag ik wel iets, maar daar zag ik alleen maar een kleurverschil van het hout in. Zoiets intens gemeens als iemand een valse joker geven was geen seconde bij me opgekomen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #34 Gepost op: 26-01-2019, 22:36:39 »
Oneens. Maar dit seizoen grijpt me niet. Ik kom met geen mogelijlheid in de WIDM-mood helaas  :\'(

Ik vind het toch anders zonder Art. Ik mis dat cynische commentaar en dat dissen van de kandidaten. Rik blijft toch een beetje het journaal lezen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #35 Gepost op: 26-01-2019, 22:38:23 »
Ik vind het wel jammer dat er veel opdrachten zijn waarin het alles of niets is ivm geld verdienen. Ik dacht dat het voorheen meer verdeeld was dat kandidaten los wel geld konden verdienen.
Ik had bij de balkon opdracht ook liever gezien dat ze bv een x bedrag voor elke speler die goed stond kregen ipv of allemaal goed of niets in de pot.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #36 Gepost op: 26-01-2019, 22:40:01 »
Ik vind het wel jammer dat er veel opdrachten zijn waarin het alles of niets is ivm geld verdienen. Ik dacht dat het voorheen meer verdeeld was dat kandidaten los wel geld konden verdienen.
Ik had bij de balkon opdracht ook liever gezien dat ze bv een x bedrag voor elke speler die goed stond kregen ipv of allemaal goed of niets in de pot.

Ik dacht al dat dat aan mij lag. Ik sluit me dus bij je aan wat dat betreft.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #37 Gepost op: 26-01-2019, 22:40:39 »
titel kan wederom in allerlei bochten worden gewrongen, maar vanuit mijn tunneltje gezien:

Drukker worden, Robčrt komt terug bij de groep. Dus laat het groepje weer Drukker Worden.

Evelien zei tegen Niels dat hij het slot in moest drukken om 'm open te krijgen. Evelien werd drukker. Maar goed, zij ligt er nu uit. Kan dus niet op haar slaan. Sinan, Evelien en Sarah werden drukker toen ze antwoorden bij opdracht 3 intypten. Niels ook heel even, toen hij het foute antwoord bij Sinan intypte.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #38 Gepost op: 26-01-2019, 22:40:49 »
wat kinderachtig weer dit. een opengebroken joker wisselen met de gesloten joker van een kandidaat. tss. dat had ik echt nooit verwacht. gelukkig is die persoon eerlijk en vertelt deze het alsnog in de biecht, al was het wss mysterieuzer geweest als dit niet gezegd was. nou ja...
Ik ben het niet met jou eens. Dat hoort bij het spel vind ik.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2019, 22:45:49 »
Maar dit seizoen grijpt me niet. Ik kom met geen mogelijlheid in de WIDM-mood helaas  :\'(

Ik begrijp het Whiskers, ik zit met dezelfde gevoelens  :-\\