Auteur Topic: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden  (gelezen 23309 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #80 Gepost op: 27-01-2019, 15:26:17 »
Heb hem net terug gekeken.... Wat een aflevering... Leukste kandidaat naar huis en mijn Mol... Ik schrok echt enorm!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #81 Gepost op: 27-01-2019, 17:41:00 »
Interessante aflevering waaruit weer het nodige te halen valt.
Al vraag ik me af of die eerste opdracht voor de 'gewone/neutrale' kijker wel zo leuk was.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #82 Gepost op: 27-01-2019, 17:57:31 »
Ik heb even wat berichten weggehaald. Zie nogmaals onderstaand bericht van mijn mede-moderator. Als iets je niet zint omtrent het programma, graag bewaren voor het feedback topic. Nu weer  ::ontopic::

graag nu weer over de inhoud van de aflevering.

Zoals afgesproken gaan we aan het eind van het seizoen feedback geven in het daarvoor bestemde topic.
Mocht je toch nog het een en ander kwijt willen neem dat contact op met AVROTROS via bijvoorbeeld facebook.

dit doen we niet om flauw te zijn, maar we zijn opgericht om naar de mol te speuren en dat is wat we dan ook gaan doen. Je mening mag ergens anders.
Dit hebben we ook duidelijk beschreven in dit topic

We zullen andere berichten verwijderen.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #83 Gepost op: 27-01-2019, 18:04:12 »
Het laat mij niet los dat de jokerwissel toch wel een hoog regie gehalte heeft, waarbij het eigenlijk nog mooier zou zijn geweest als Jamie de waardeloze joker ook nog eens zou hebben gestolen van Evelien en deze aan Merel zou hebben gegeven, zoals hij eerder had aangegeven. Dan was de cirkel helemaal rond geweest en had je een nog mooier stukje tv gehad.

Als je kijkt hoe de joker van Sinan uit elkaar splijt en onbruikbaar wordt en hoe mooi de joker van Niels uit elkaar breekt,waarna de 2 delen "gewoon" weer aan elkaar kunnen worden gezet zonder enige schade (op een heel kleine inkeping na) vraag ik mij toch af hoe dat kan zonder hulp van de regie.

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2019, 18:15:10 »
Deze heb ik nog niet gelezen: het slot van de kooien van de boten moest ingedrukt worden. (Specifiek uitgelegd door Evelien aan Niels geloof ik)
Wie hebben zo’n slot geopend (en waren dus een drukker) ?


durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #85 Gepost op: 27-01-2019, 19:07:54 »
Merel zat als eerst in de lege kamer te wachten op de rest. Ze zag de kamer steeds drukker worden...ik vind hem wel passen.  ::rofl::

Ja en ze had een gele trui aan met holiday erop, de mol is dus met valantie, vandaar dat hij niet Twittert net als voorgaande jaren 🤣 (want dat blijf ik ook opvallend vinden)

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #86 Gepost op: 27-01-2019, 20:03:44 »
Bij de exit van Nikkie vond ik het allemaal een beetje nep over komen. Ik begreep toen niet waarom, maar na het lezen van haar dagboek, denk ik dat ze wellicht van te voren had aangegeven eruit te willen, maar omwille de spectaculair geplande executie niet in gevaar te brengen ze het spelletje meespeelde. Jammer maar begrijpelijk. Dat is wellicht ook de rede dat de executie werd uitgesteld. Zo kwam de focus deze aflevering op Evelien.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #87 Gepost op: 27-01-2019, 20:28:13 »
Supergave aflevering  ::bravo:: Drie leuke, afwisselende en grappige opdrachten vol chaos ::ok::

Het einde was wel echt heftig. Ik had echt medelijden met Evelien :\'( Maar goed, wie is de mol is een hard spel, dus per definitie niet verboden wat mij betreft.

Ik weet ondertussen niet meer. Merel was wel verdacht bij opdracht 2 en 3, maar bij opdracht 1 vond ik haar het meest kandidaats.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #88 Gepost op: 27-01-2019, 21:05:40 »
Ik vond de opdrachten met de boten origineel. Een boot in een kooi, hoe verzinnen ze het.

De tweede opdracht is een typische Wie is de mol?-opdracht.

De derde opdracht vond ik ook zeer origineel, ook al omdat er jaren eerder ook een koffiequiz was maar hier moest je zoeken en niet onthouden.
Ik heb me goed vermaakt.
Graven, graven, graven...

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #89 Gepost op: 28-01-2019, 09:09:19 »
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #90 Gepost op: 28-01-2019, 09:43:51 »
Aan Rik zijn gezicht kon ik al zien dat Evelien eruit zou gaan. Hij moet iets meer oefenen met een pokerface opzetten, ook als er iemand uitgaat waar hij het zelf moeilijk mee heeft.

Twintig vragen, dan is de kans klein dat een joker de doorslag zou hebben gegeven.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2019, 09:45:57 door Run »

Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #91 Gepost op: 28-01-2019, 09:47:34 »
Aan Rik zijn gezicht kon ik al zien dat Evelien eruit zou gaan.

Ook aan hoe hij haar naam zei, had ik het vermoeden al.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #92 Gepost op: 28-01-2019, 09:52:54 »
Vooral dat Evelien niet meteen als eerste haar scherm te zien kreeg, deed me vermoeden dat ze er uit zou gaan. Want waarom eerst alleen haar ongeldige joker benoemen? Waarom niet meteen daarna "laten we eens kijken of dat uitgemaakt heeft?" Als ze groen gehad zou hebben, maakt dat voor de spanning van de rest van de executie niet zoveel uit. Nu was het "daar komen we later op terug" en de enige reden die ik tijdens de executie kon bedenken was dat ze rood had.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #93 Gepost op: 28-01-2019, 09:54:05 »
Aan Rik zijn gezicht kon ik al zien dat Evelien eruit zou gaan. Hij moet iets meer oefenen met een pokerface opzetten, ook als er iemand uitgaat waar hij het zelf moeilijk mee heeft.

Twintig vragen, dan is de kans klein dat een joker de doorslag zou hebben gegeven.

Niet akkoord. In deze fase van het spel kan een joker nog altijd een wereld van verschil maken.

Offline markwasdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #94 Gepost op: 28-01-2019, 09:55:56 »
Niet akkoord. In deze fase van het spel kan een joker nog altijd een wereld van verschil maken.

Zeker eens
The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it!

Offline widm_kijker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #95 Gepost op: 28-01-2019, 10:15:43 »
Aan Rik zijn gezicht kon ik al zien dat Evelien eruit zou gaan. Hij moet iets meer oefenen met een pokerface opzetten, ook als er iemand uitgaat waar hij het zelf moeilijk mee heeft.

Twintig vragen, dan is de kans klein dat een joker de doorslag zou hebben gegeven.

Ik weet niet of Rik daadwerkelijk weet wie er uit gaat (hij wist ook niet wie de Mol was tijdens de opnames!). Het lijkt me waarschijnlijker dat zijn medeleven vooral komt door de omgewisselde joker.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #96 Gepost op: 28-01-2019, 12:26:54 »
Robčrt wordt drukker.
Letterlijk De tekst op de taart voor Jamie, taartopdruk.
En "drukker doen" ,  "klein stukje voor de dames".

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #97 Gepost op: 28-01-2019, 13:32:22 »
Mannen worden drukker door testosteron.





Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #98 Gepost op: 28-01-2019, 14:12:45 »
Mannen worden drukker door testosteron.

Dan hebben we 5 mollen dit jaar! Zou wel een hoop verklaren.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - 26 januari: Drukker worden
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2019, 14:19:46 »
Een andere betekenis van 'drukker' is deserteur, lijntrekker of wegloper. Merel liep weg van haar balkon, terwijl ze op de juiste plaats stond. Sinan gedroeg zich als een lijntrekker toen hij er even lekker bij ging zitten. Rick Paul ook, toen hij vond dat hij genoeg had gedaan toen hij zelf het juiste balkon had gevonden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison