Poll

Jokers stelen is

oké
niet oké

Auteur Topic: Jokers stelen  (gelezen 28925 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Jokers stelen
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2019, 00:41:29 »
Ja maar er was wel wat geks aan de hand. Ik heb de podcast beluisterd en Rik zegt dat het een geheel onverwachte ontwikkeling was dat iemand een kapotte joker weer zo goed in elkaar zou krijgen en in het spel weer terug deed.
Yeah, right.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Jokers stelen
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2019, 00:42:37 »
Ik heb de podcast beluisterd en Rik zegt dat het een geheel onverwachte ontwikkeling was dat iemand een kapotte joker weer zo goed in elkaar zou krijgen en in het spel weer terug deed. De crew heeft het dus laten begaan, maar stond duidelijk niet in het draaiboek, zo'n vondst.

Dit maakt het dan helemaal 100% zeker dat Niels niet de mol is.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: Jokers stelen
« Reactie #202 Gepost op: 2-02-2019, 12:10:23 »
Ik vind het zelf engiszins sneu dat je een joker moet stelen om zelf in het spel te blijven ten koste van een ander. Je zou, gechargeerd gezegd, ook iemand een gebroken been kunnen bezorgen; moet ie ook uit het spel. Dat je dus zo weinig vertrouwen in jezelf hebt dat je maar overgaat tot stelen... mwa...

Ik zou het zelf in ieder geval niet doen en ik zou het zeker niet waarderen als iemand het bij mij deed.

Dat is inderdaad nogal gechargeerd gezegd. ; p

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Jokers stelen
« Reactie #203 Gepost op: 2-02-2019, 12:21:12 »

. Eén vraag meer of minder maakt in deze fase vaak het verschil tussen door zijn en naar huis moeten. 

Als je weet dat jouw joker is gestolen ga je de medekandidaten hierover aanspreken en sommige mensen kunnen slecht liegen. Hiermee zou je zelfs een voordeel kunnen krijgen want je mag ervan uitgaan dat de Mol geen jokers steelt en dus minder op de dief of mogelijke dieven in kunnen zetten.

Als je 100% zeker wie de dief is zou het je zelfs voordeel op kunnen leveren! Want er is 1 kandidaat minder en dat levert je minimaal 10% meer kans om een vraag goed te beantwoorden. Met 20 vragen levert dit gemiddeld 2 goede antwoorden extra op! Twee jokers!

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Ben het hier mee eens.
 
Jammer dat Evelien geen wraak kan nemen. Ben heel benieuwd hoe de anderen hierop gaan reageren.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Jokers stelen
« Reactie #204 Gepost op: 5-02-2019, 19:05:44 »
Dit maakt het dan helemaal 100% zeker dat Niels niet de mol is.

Inderdaad. Hiermee is de Niels-tunnel feitelijk al ingestort.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Jokers stelen
« Reactie #205 Gepost op: 5-02-2019, 19:31:27 »
Inderdaad. Hiermee is de Niels-tunnel feitelijk al ingestort.
Ik vraag me af of de deelnemers aan het spel dit ook zo beleven, want voor zover wij kunnen zien verdenkt niemand Niels.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Jokers stelen
« Reactie #206 Gepost op: 5-02-2019, 19:55:54 »
Nee, en daarmee is de kans dan dus ook groot dat hij binnenkort een rood scherm krijgt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Jokers stelen
« Reactie #207 Gepost op: 5-02-2019, 20:44:22 »
Nee, en daarmee is de kans dan dus ook groot dat hij binnenkort een rood scherm krijgt.
Wacht even. De afvaller is toch degene die de test het slechtst maakt, niet degene die het minst verdacht wordt?
Overigens verwacht ik ook wel dat Niels er snel uit gaat, maar om een andere reden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Jokers stelen
« Reactie #208 Gepost op: 6-02-2019, 11:53:28 »
Natuurlijk. Maar wat ik bedoel is dat hij overduidelijk een kandidaat is. En eentje die het spel dus te duidelijk als kandidaat speelt. Meestal haal je daarmee niet de finale. Dus verwacht ik zijn exit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!