Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen  (gelezen 35801 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen
« Reactie #180 Gepost op: 21-02-2019, 20:10:45 »


In deze opdracht zou ik eerder naar Niels of Merel kijken. Hierbij vliegt Niels serieus uit de bocht met zijn telling van de vierkantjes. Als mol zou ik net onder de oplosssing tellen. “Heh, net twee misgeteld”. De rode draad ziet er wel mols uit.


Iets later komt Niels met het idee van het touw los te knopen. Onmolser kan niet.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen
« Reactie #181 Gepost op: 21-02-2019, 20:10:56 »
Sinan werd wel  verdacht door Merel en Jamie. Beide hebben ze hem genoemd bij de test. Rick Paul is hun andere verdachte. In aflevering 4 bij de opdracht met de kooien zie je ook.dat Merel zich meteen omdraait naar Rick Paul als de groepjes samen gesteld worden en Jamie zoekt achter de ruggen van de kandidaten contact met Sinan. In dat bondje is er vast en zeker over gesproken. Merel wil steeds samen met Rick Paul ook bij de groepsvorming bij de zipline seint Merel naar Rick Paul dat ze  met hem.samen wil. Ze heeft inmiddels ook een bondje met Sarah en vlak voordat ze wegloopt bij de wals zegt ze tegen Sarah:"Hou jij Sinan in de gaten dan hou ik Rick Paul in de gaten".

Ondertussen vertrouwt ze haar bondgenoot Jamie ook niet.....

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen
« Reactie #182 Gepost op: 21-02-2019, 20:13:10 »
Iets later komt Niels met het idee van het touw los te knopen. Onmolser kan niet.

Too late, too little.
Tijd op, dus dan kan je nog Ff iets slims doen.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen
« Reactie #183 Gepost op: 21-02-2019, 20:22:36 »
Ik denk dat hier Sinan, Sarah als Mol in het vizier had en haar een beetje aan het pesten is met die wals opdracht , waardoor ze niet sneller verder kan naar de andere opdrachten,
en haar isoleert waardoor ze minder schade kan aanrichten,
hij was het ook die geen extra inzet gaf op deze opdracht.
Sarah benadrukte het nogmaals door te vragen, er is hier geen extra inzet he toch?

Als je het dan over het algemeen doortrekt , denk ik dat dit de tactiek een beetje is van Sinan ...
testen en door zijn gedrag van vertragen de frustraties zien bij de anderen...
ook bij koffiepedia viel dit op oa , rustig doen zegt hij tegen de anderen, en zo ziet hij reacties !
Hij daagt al van het begin de mol uit en denk dat zen tactiek zal slagen, zie hem als winnaar ! Niet als mol ...
En na de laatste executie zie je de emoties, Nils begint met dat hij al steeds mis is,
Sarah gaat er gefrustreerd op in, en dan zie je en hoor je  de reactie van Sinan,
met de welgekende zin ondertussen " een heel goeie mol "
ik denk dat Sarah gefrustreerd is omdat Sinan haar door heeft !!


Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen
« Reactie #184 Gepost op: 21-02-2019, 21:47:12 »
Ik denk dat hier Sinan, Sarah als Mol in het vizier had en haar een beetje aan het pesten is met die wals opdracht ...

Hij daagt al van het begin de mol uit en denk dat zen tactiek zal slagen, zie hem als winnaar ! Niet als mol ...
ik denk dat Sarah gefrustreerd is omdat Sinan haar door heeft !!
Deels mee eens. Ik vermoed dat Merel de winnares zal zijn.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Steentje bijdragen
« Reactie #185 Gepost op: 21-02-2019, 23:13:50 »
Sinan wilde alleen. Rick Paul vond dat er iemand bij moest blijven en geeft Sarah die rol. Hij wilde met Merel verder. Geen vrije keus van Sinan noch van Sarah.
Merel zegt dan tegen Sarah dat ze Sinan in de gaten moet houden dan doet zij dat met Rick Paul. Sarah heeft geen keus.

Ik denk dat hier Sinan, Sarah als Mol in het vizier had en haar een beetje aan het pesten is met die wals opdracht , waardoor ze niet sneller verder kan naar de andere opdrachten,
en haar isoleert waardoor ze minder schade kan aanrichten,
hij was het ook die geen extra inzet gaf op deze opdracht.
Sarah benadrukte het nogmaals door te vragen, er is hier geen extra inzet he toch?

Als je het dan over het algemeen doortrekt , denk ik dat dit de tactiek een beetje is van Sinan ...
testen en door zijn gedrag van vertragen de frustraties zien bij de anderen...
ook bij koffiepedia viel dit op oa , rustig doen zegt hij tegen de anderen, en zo ziet hij reacties !
Hij daagt al van het begin de mol uit en denk dat zen tactiek zal slagen, zie hem als winnaar ! Niet als mol ...
En na de laatste executie zie je de emoties, Nils begint met dat hij al steeds mis is,
Sarah gaat er gefrustreerd op in, en dan zie je en hoor je  de reactie van Sinan,
met de welgekende zin ondertussen " een heel goeie mol "
ik denk dat Sarah gefrustreerd is omdat Sinan haar door heeft !!