Auteur Topic: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen  (gelezen 21844 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #40 Gepost op: 17-02-2019, 01:35:55 »
Vreselijke aflevering, vreselijk saaie opdrachten. Prachtige beelden, dat wel.
De executie was spannend en jammer dat mijn hoofdverdachte RP eruit is. Maar aangezien ik allesbehalve zeker van hem was, lig ik er ook niet wakker van. Baal vooral van de inspiratieloze opdrachten en de montage  ::ohno::

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #41 Gepost op: 17-02-2019, 01:40:07 »
Ja en áls het klopt wat ze zeggen (en geen montage is), dan wordt de kans dat Merel of Sarah de mol is ineens ook kleiner? Rick Paul zette als een van de weinigen in op beide dames en ligt eruit..

RP zat op Jamie en Merel, dus niet op Sarah en Merel.

Ik denk dat de rest meer op Merel zat, of sneller de test gemaakt heeft.
 

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #42 Gepost op: 17-02-2019, 01:45:29 »
RP zat op Jamie en Merel, dus niet op Sarah en Merel.

Ik denk dat de rest meer op Merel zat, of sneller de test gemaakt heeft.

Excuses, haalde RP en Jamie door elkaar. Jamie zette in op beide dames en op RP.
RP zat op Jamie en Merel inderdaad. Maar het principe blijft staan; als twee kandidaten die op Merel inzetten eruit zijn, en de overgebleven kandidaten níet op haar zeggen te hebben ingezet, dan doet me dat wel achter de oren krabben (heb zelf merel en niels als verdachten). Idem voor Sarah, op wie verder niemand zei te zitten. Hoewel we Merels verdenkingen niet helemaal meekregen
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 01:47:37 door Nat007 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2019, 01:50:37 »
RP zat op Jamie en Merel


Ik twijfel hier aan. Na opdracht 1 hebben Niels en RP een onderonsje. Hierin bespreken ze dat Merel RP nu niet meer vertrouwt etc .. Niels zegt hierop dat dat goed nieuws is.
Ze willen door naar de finale en proberen haar om de tuin te leiden.

Als zij Merel zouden verdenken klopt dit gesprek niet.

We weten niet eens of de spreidbiecht van RP wel van deze afl is of van eerder

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2019, 01:55:02 »
Excuses, haalde RP en Jamie door elkaar. Jamie zette in op beide dames en op RP.
RP zat op Jamie en Merel inderdaad. Maar het principe blijft staan; als twee kandidaten die op Merel inzetten eruit zijn, en de overgebleven kandidaten níet op haar zeggen te hebben ingezet, dan doet me dat wel achter de oren krabben (heb zelf merel en niels als verdachten). Idem voor Sarah, op wie verder niemand zei te zitten. Hoewel we Merels verdenkingen niet helemaal meekregen

Ah ok,

Ik denk dat Jamie dan teveel gespreid heeft, of op RP het meeste heeft ingevuld.

Vrees, zoals ik al eerder aangaf, dat het bij Sinan over het randje gemonteerd is. (De testbiecht hoort over de mol te gaan en niet over iets anders, valt jammer genoeg niet te bewijzen).
De overige kandidaten lijken mijn inziens toch sterker op Merel te zitten. (of sneller de test gemaakt)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 02:26:12 door ErikY »

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #45 Gepost op: 17-02-2019, 01:59:28 »

Sarah was wel weer heel raar bezig deze aflevering. Of ze is er echt overal slecht in, of ze dikt het enorm aan.

Sarah was geniaal bij de puzzelblokken. Daarom heb ik haar al die tijd als mol afgeschreven...
Maarja,  daarna kan ze niks meer lijkt het.

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #46 Gepost op: 17-02-2019, 02:01:14 »
Ik twijfel hier aan. Na opdracht 1 hebben Niels en RP een onderonsje. Hierin bespreken ze dat Merel RP nu niet meer vertrouwt etc .. Niels zegt hierop dat dat goed nieuws is.
Ze willen door naar de finale en proberen haar om de tuin te leiden.

Als zij Merel zouden verdenken klopt dit gesprek niet.

We weten niet eens of de spreidbiecht van RP wel van deze afl is of van eerder

Is vreemd idd, maar ik mag wel hopen dat de testbiecht van RP bij deze aflevering hoort, gaat wel erg ver anders.
De vraag is natuurlijk ook, of je helemaal eerlijk tegen je bondje bent, waarschijnlijk slechts gedeeltelijk.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 02:04:15 door ErikY »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #47 Gepost op: 17-02-2019, 02:02:20 »
Vreselijke aflevering, vreselijk saaie opdrachten. Prachtige beelden, dat wel.
De executie was spannend en jammer dat mijn hoofdverdachte RP eruit is. Maar aangezien ik allesbehalve zeker van hem was, lig ik er ook niet wakker van. Baal vooral van de inspiratieloze opdrachten en de montage  ::ohno::

Dit. Noem 5 opdrachten van de 21 so far die écht goed in elkaar zaten.
Ik daag jullie uit.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #48 Gepost op: 17-02-2019, 02:02:28 »
Ah ok,

Ik denk dat Jamie dan teveel gespreid heeft, of op RP het meeste heeft ingevuld.

Vrees, zoals ik al eerder aangaf, dat het bij Sinan over het randje gemonteerd is. (De testbiecht hoort over de mol te gaan en niet over iets anders, valt jammer genoeg niet te bewijzen).
De overige kandidaten lijken mijn inziens toch sterker op Merel te zitten. (of sneller test gemaakt)

En Niels die op Jamie zei te zitten? Twee jokers op 20 vragen is in deze fase van de wedstrijd ook niet heel veel, zeker aangezien de beide afvallers wél op Merel zeiden te hebben gespreid. Ja het is goed mogelijk dat niets van die biechten echt klopte, dan is al deze praat zinloos  :)

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #49 Gepost op: 17-02-2019, 02:09:33 »
En Niels die op Jamie zei te zitten? Twee jokers op 20 vragen is in deze fase van de wedstrijd ook niet heel veel, zeker aangezien de beide afvallers wél op Merel zeiden te hebben gespreid. Ja het is goed mogelijk dat niets van die biechten echt klopte, dan is al deze praat zinloos  :)

Het zou goed kunnen dat Jamie de hoofdverdachte was van Niels, maar ik denk niet dat hij alles daar op ingezet heeft.
Bij eerdere afleveringen had hij duidelijk Merel in het vizier.
Niels heeft iig 1 joker meer ingezet dan RP.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 02:22:53 door ErikY »

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #50 Gepost op: 17-02-2019, 02:12:09 »
Als Rick Paul en Merel geen hoofdverdachten waren geweest voor deze dubbele executie en Sarah en Jamie eruit waren was de discussie ook anders verlopen  ::jaja::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #51 Gepost op: 17-02-2019, 02:34:25 »
Dit. Noem 5 opdrachten van de 21 so far die écht goed in elkaar zaten.
Ik daag jullie uit.

Challenge accepted:
In Zicht: Zo simpel, maar in your face. makkelijke twist, plus goeie sfeermaker voor begin van het seizoen

Uit Stralen: Ook deze is simpel en leuk bedacht, wonderlijk hoe ze het laser concept telkens weer verleggen

Wachtkamer?: Misschien niet iedereens cup of tea, maar echt meesterlijk hoe ze je lekker maken en dan het tapijt onder je wegtrekken

Min of Meer: Helaas is deze opdracht compleet door de kandidaten in de soep gelopen. Anders had het een hele toffe opdracht geweest echt kijken hoe ver je het kan pushen.

Parkeergeld: Lingo meets de mol, altijd een plus.

Houd daarnaast wel rekening met het feit dat dit mijn mening is, en je het er niet mee eens hoeft te zijn.
Maar wil dit niet te veel uitrekken dus snel weer  ::ontopic::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #52 Gepost op: 17-02-2019, 03:55:19 »
Ik zat wel echt even te zweten tijdens die executie hoor!

Al mijn puntjes stonden op Merel.. en al mijn puntjes heb ik tot nu toe nog.  ::tandpastasmiley:: Was heel bang om toch nog ernaast te blijken te zitten, maar de finale met Merel lijkt me nu een feit. Van haar mol zijn ben ik nog steeds niet overtuigd.

Voor de rest vond ik de opdrachten niet heel denderend nee. Maar ik vond het wel heel fijn dat er nu 2 mensen uitgingen. Veel mensen in het spel houden schept toch te veel onduidelijkheid.

Sarah is nu mijn mol. Moet wel nog even de aflevering (en misschien ook maar op den duur het hele seizoen) terugkijken, want ik sta in principe open voor het molschap van iedereen. Uiteindelijk wil ik het tenslotte gewoon het liefste bij het rechte eind hebben en wat poules winnen op de app, dus in een tunnelvisie belanden lijkt me een heel slecht plan.  ::tandpastasmiley::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #53 Gepost op: 17-02-2019, 08:16:25 »
De opdrachten zijn echt bijzonder slecht doordacht, niet interessant in beeld gebracht en wanneer ze dat wel zijn verpesten de kandidaten het zelf óf krijgen we geen informatie die kan leiden tot het vinden van de Mol (montage)


Bij wachtkamer heb ik Jamie al kunnen afschrijven (later blijkt op terecht) en bij stapelgek Niels en Sinan. Ik vind dus dat we toch vrij veel informatie krijgen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #54 Gepost op: 17-02-2019, 10:31:16 »
Blijkbaar ben ik de enige (?) die het een mooie, leuke aflevering vond? Met als klap op de vuurpijl deze fantastische executie!
Wel jammer voor mijn pool dat mijn winnaar (Jamie) eruit ligt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #55 Gepost op: 17-02-2019, 10:38:31 »
Dit. Noem 5 opdrachten van de 21 so far die écht goed in elkaar zaten.
Ik daag jullie uit.

Hallo mensen..
Klagen over de opdrachten uit dit seizoen graag in een apart topic plaatsen, dat hoort niet in dit topic thuis.   ::ohno::


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #56 Gepost op: 17-02-2019, 10:44:47 »
Is vreemd idd, maar ik mag wel hopen dat de testbiecht van RP bij deze aflevering hoort, gaat wel erg ver anders.
De vraag is natuurlijk ook, of je helemaal eerlijk tegen je bondje bent, waarschijnlijk slechts gedeeltelijk.

Volgens mij is wel vaker gebleken dat testbiechts ook wel eens uit andere afleveringen komen / hergebruikt worden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #57 Gepost op: 17-02-2019, 10:50:30 »
Zooo, dat streept lekker af.
Een week tijd om alles opnieuw te beoordelen en misschien kom ik wel terug bij mijn gevoelsmol na afl. 2 die altijd op de achtergrond bij mij op nr. 2 is blijven staan.

Maar heeft de mol eigenlijk wel iets te doen met al die opdrachten uit de 2 laatste afleveringen waarbij er geld uit de pot gaat?

Omdat er in aflevering 5 veel geld verdiend werd en vooral Merel goed haar best deed begreep ik in aflevering 6 al waarom dat was......Door deze opdrachten verspelen kandidaten zelf veel geld en kan de mol rustig geld verdienen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #58 Gepost op: 17-02-2019, 11:01:20 »
Dat dit niet een van de plezierigste afleveringen was voor de kandidaten blijkt ook wel uit de extra foto's. Je ziet er op geen één iemand vrolijk kijken. Dat het zo verschrikkelijk warm was, er twee naar huis moesten en bananen versjouwen nou niet het eerste is waar je aan denkt als je met WIDM mee gaat doen heeft vast niet geholpen. :P

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - 16 februari: Inhalen
« Reactie #59 Gepost op: 17-02-2019, 11:08:23 »
de extra foto's.

En Sinan heeft ze helm alvast aan de bananenwilg gehangen.  ::tandpastasmiley::