Auteur Topic: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik  (gelezen 116175 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #60 Gepost op: 12-03-2019, 15:43:42 »
Helaas niks gemist. Mijn vraag is niet gesteld.
Je zou deze nog kunnen stellen in het topic van Jelsir, die probeert vaak nog een lijstje vragen naar Rick te sturen om nog wat missende antwoorden te krijgen. Daarnaast is er natuurlijk nog de Molfandag waar vragen beantwoord worden ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #61 Gepost op: 12-03-2019, 17:16:28 »
Je moet /join #vragen typen.
Nog bedankt trouwens voor je reactie. Ik was een beetje traag van begrip maar ik weet nu uiteindelijk hoe het werkt
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #62 Gepost op: 12-03-2019, 18:53:51 »
De enige vraag die ik nog zou willen stellen is: heeft Rik al iets gezien aan zijn eigen presentatie van het afgelopen seizoen waarvan hij zegt: dit wil ik volgend jaar anders doen? En zo ja, wat dan?

Dus als er iemand op de meet en greet op de fandag is (ik ben daar niet), die iets wil zeggen, maar zelf geen goede vraag weet: be my guest  ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #63 Gepost op: 12-03-2019, 21:40:55 »
Ja bij het icoontje linksboven kon je aanvinken: Hide joins/parts/quits ;)

Via qwebirc had je die optie naar ik heb vernomen van anderen. Maar die link gaf een time out melding in mijn browser. Dus ik benutte de CGI:IRC versie waarbij je die optie niet had.

Maargoed ik stoorde me er dan weer niet zo enorm aan.  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #64 Gepost op: 13-03-2019, 10:37:45 »
Voor iedereen die het nog even na wil lezen, de logs zijn hier te vinden: https://www.wieisdemol.com/widm19-molchat/

Dank! voor de log! Dank moderators voor het regelen van de chat! Helaas kon ik er niet bij zijn.

Dus ik begrijp uit Rik zijn verhaal dat hij komende opnameperiode beter voorbereid zal zijn, weet wie de mol is, zijn teksten daarop kan gaan aanpassen, en een betere pokerface gaat gebruiken tijdens de executie en dat WIDM wat hem betreft naar Zuidelijk Afrika / Oceanie gaat  en dat ze weer kunnen besluiten geen live ontknoping te doen maar ter plekke en dat de finalisten dus een geheim meer meenemen naar huis  :D ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #65 Gepost op: 13-03-2019, 11:57:20 »
Heb deze helaas moeten missen, dus zo eens even nalezen :D

Super dat er in ieder geval wel weer de chat is geweest met.
En dank voor alle moeite en organisatie ;)

Offline gamehelp16

  • Forumlid
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #66 Gepost op: 14-03-2019, 16:29:41 »
Thank you so much Daisy for asking one of my questions on the chat! Glad that I can get a few more insights on the clothes hanging assignment. Also thanks to molduck for asking the question about the @IkBenDeMol Twitter account which I added to my post a few hours after posting my first 3 questions, not sure if you also came up with that question on your own or asked it because I posted it but thanks anyway!

Last but not least thank you mods for organizing the chat with Rik! Now let's move on to the Belgian mole  ;)
Ik spreek (almost) geen Nederlands!