Maar Rob is toch juist retefanatiek? Daar hebben de kandidaten het ook steeds over. Rob is alsmaar in de weer met naar informatie vissen, liegen over vrijstellingen, bondjes sluiten en laten vallen, wantrouwende blikken geven, etcetera. Ook blijft ie zich in opdrachten die zo chaotisch en onduidelijk zijn dat ze toch al gedoemd zijn om te mislukken steeds voordoen als serieuze kandidaat terwijl anderen al lang melig en lacherig worden. (Denk aan de taxi, de opdracht met de vakken met Chinezen en die met de autootjes in de fabriek.)
Ik heb hetzelfde bij Rob als hoe jij het omschrijft Heinz.
Hij komt vanaf aflevering 1 bedachtzaam over en lijkt inderdaad losgekomen in zijn rol als Mol (als hij het is uiteraard).
Mijn twijfel komt vooral voort uit de
morse hint richting Nathan. Vorig jaar heeft een dergelijke hint mij ook richting de verkeerde Mol gestuurd. Daarnaast is Nathan moeilijk te peilen. Is hij altijd zo ontspannen? Of is het een kandidaat die van ieder moment geniet...?! Ik zou zonder die morse hint nog steeds voor 80% voor Rob als Mol willen gaan, maar dit heeft echt invloed gehad op mijn verdenking.
Wat denk jij van deze morse hint Heinz? Kunnen we er niet meer omheen of zou het toch onzin kunnen zijn?