Auteur Topic: [De Mol] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 90375 keer)

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2020, 02:04:44 »
Hij viel me op, op de momenten dat de camera niet specifiek op hem gericht was: hij kijkt erg naar de anderen kandidaten en reageert trager dan de rest.
Dat kan betekenen, dat hij besloten heeft veel te observeren (maar hij is een van de weinigen die dat niet noemt als tactiek), maar het kan ook mollengedrag zijn.

En ook opvallend (in mijn optiek)... tijdens de steenrijk opdracht lopen ze een wisselplek voorbij waar de camera staat opgesteld. Jeroen lijkt precies op dat moment een fractie van een seconde betekenisvol (triomfantelijk?) naar de camera te kijken. Dat kan onbewust zijn of een heel zelfverzekerde mol.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #41 Gepost op: 16-09-2020, 10:18:24 »
Noem me een drama queen want blijkbaar was het om te lachen, maar ik vond het niet oké dat Jeroen z'n handen niet thuis kon houden. Blijf met je poten van andere kandidaten af als je niet weet of ze daarvan gediend zijn, of erger... als iemand herhaaldelijk aangeeft dat je dat niet moet doen. Ik kan daar zo slecht tegen.

maar eerlijk, ik vond het ook wel weer jammer dat we niet zagen hoe dat afliep. Vorig seizoen hebben de ruzietjes de edit niet gehaald ...ws. omdat het vooral gezellig moest blijven (lijken). Als zoiets gebeurt wil ik er alles van weten ook. Had dit graag in het extra beeldmateriaal gezien.  ::jaja::

Ik hoop niet dat hier over was nagedacht om kandidaats te lijken. Vind een spontane kandidaten actie dan nog minder erg.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #42 Gepost op: 16-09-2020, 11:48:14 »
Welk moment bedoel je Amethyst? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #43 Gepost op: 16-09-2020, 12:53:03 »
Welk moment bedoel je Amethyst? ???


^ na 17:00. Jeroen die Tygo ongevraagd fouilleert en dat blijft doen.

Het valt wel mee nu ik het terugkijk. Toch zie ik dat soort gedrag liever niet.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #44 Gepost op: 16-09-2020, 13:04:59 »


^ na 17:00. Jeroen die Tygo ongevraagd fouilleert en dat blijft doen.

Het valt wel mee nu ik het terugkijk. Toch zie ik dat soort gedrag liever niet.

Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat er dan wel van een mug een olifant wordt gemaakt. Echter wel eens dat als iemand zegt 'nee', dat je dan ook moet stoppen.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #45 Gepost op: 16-09-2020, 14:06:13 »
Noem me een drama queen want blijkbaar was het om te lachen, maar ik vond het niet oké dat Jeroen z'n handen niet thuis kon houden. Blijf met je poten van andere kandidaten af als je niet weet of ze daarvan gediend zijn, of erger... als iemand herhaaldelijk aangeeft dat je dat niet moet doen. Ik kan daar zo slecht tegen.

maar eerlijk, ik vond het ook wel weer jammer dat we niet zagen hoe dat afliep. Vorig seizoen hebben de ruzietjes de edit niet gehaald ...ws. omdat het vooral gezellig moest blijven (lijken). Als zoiets gebeurt wil ik er alles van weten ook. Had dit graag in het extra beeldmateriaal gezien.  ::jaja::

Ik hoop niet dat hier over was nagedacht om kandidaats te lijken. Vind een spontane kandidaten actie dan nog minder erg.

ik vond dit ook vervelend om te zien

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #46 Gepost op: 16-09-2020, 14:31:47 »
Ik wil de ruzies graag zien!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #47 Gepost op: 16-09-2020, 21:44:40 »
Noem me een drama queen want blijkbaar was het om te lachen, maar ik vond het niet oké dat Jeroen z'n handen niet thuis kon houden. Blijf met je poten van andere kandidaten af als je niet weet of ze daarvan gediend zijn, of erger... als iemand herhaaldelijk aangeeft dat je dat niet moet doen. Ik kan daar zo slecht tegen.
Ik ben het hier niet mee eens. Fouilleren gebeurt wel vaker in widm, en nu vraagt Jeroen dat ook. Tygo zegt nee, en dus is er uiteindelijk ook niet gefouilleerd. Het enige wat Jeroen deed was doorvragen. Wat ik logisch vind, want de reactie van Tygo kwam best mols over vond ik.
Ik vond dit zelf dus leuk om te zien, want de irritaties/ruzies zijn toch een van de redenen dat ik naar dit soort programma's kijk. ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #48 Gepost op: 16-09-2020, 23:31:57 »
Het leek meer op een beetje plagen. Jeroen raakte hem niet aan en hield ook op.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #49 Gepost op: 17-09-2020, 21:32:41 »
Ik zou er niet teveel achter denken, in ieder geval geen #metoo situatie. Er is geen grens overschreden of daadwerkelijke aantasting van de persoonlijke integriteit. Jeroen als Mol doet dit wel lekker kandidaats.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #50 Gepost op: 20-09-2020, 03:29:09 »
Logo van gemeente (geboorteplaats) Jeroen doet toch het meest je verplaatsen in deze ridderlijke tijd....

*Maar misschien nog zoeken naar huidige woon- of verblijfplaats van allen (eventueel connectie met schilden?)*

 (Opdracht; "Fortuin?")....
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 03:35:22 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #51 Gepost op: 20-09-2020, 09:57:20 »
Nou, dat opzetje met dat gescheurde briefje ontplofte in zijn gezicht. Eerst een oor aangenaaid worden door Ellie. Hij wil een bondje, in plaats daarvan wordt hij door haar gechanteerd.  ;D

En daarna wordt hij nog even flink geroosterd bij het gezamenlijke diner door Tygo. Hij had echt een kutdag. Denk dat hij 's avonds aan de wijn is gegaan.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #52 Gepost op: 20-09-2020, 10:20:09 »
Grappig ook dat Jeroen zijn “Let ‘er Buck” hoodie uit Oregon aan heeft.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #53 Gepost op: 20-09-2020, 12:46:45 »
Nou, dat opzetje met dat gescheurde briefje ontplofte in zijn gezicht. Eerst een oor aangenaaid worden door Ellie. Hij wil een bondje, in plaats daarvan wordt hij door haar gechanteerd.  ;D

En daarna wordt hij nog even flink geroosterd bij het gezamenlijke diner door Tygo. Hij had echt een kutdag. Denk dat hij 's avonds aan de wijn is gegaan.
Ja, ik had ook echt te doen met Jeroen. Ellie benaderen als bondgenoot lijkt vooralsnog niet goed uit te pakken. Die is bikkelhard, zeg, en veel te slim. En allerminst betrouwbaar. Haha. Maar ze speelt het meesterlijk natuurlijk, als Mol of als kandidaat.
Ben wel erg blij dat Jeroen door is! ::joehoe:: Ik had het hem niet gegund om eerst zo gepiepeld te worden en vervolgens af te vallen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #54 Gepost op: 20-09-2020, 13:01:17 »

Ben wel erg blij dat Jeroen door is! ::joehoe:: Ik had het hem niet gegund om eerst zo gepiepeld te worden en vervolgens af te vallen.

Ik ook, ben een groot fan van hem. Hij moet gewoon zijn eigen spel spelen en niet de verkeerde vrienden kiezen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #55 Gepost op: 20-09-2020, 15:10:35 »
^ na 17:00. Jeroen die Tygo ongevraagd fouilleert en dat blijft doen.

Het valt wel mee nu ik het terugkijk. Toch zie ik dat soort gedrag liever niet.
Volgens mij was het gewoon een beetje plagerig. Uit de beelden zie ik Jeroen ook niet daadwerkelijk Tygo fouilleren, aan het einde raakt ie alleen zijn armen/handen even aan. Ik snap wel wat je bedoeld, maar er gebeurt hier voor zover wij zien eigenlijk niets ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #56 Gepost op: 20-09-2020, 15:43:41 »
Toen Tygo, na de executie de deur uit ging zag je heel even dat Jeroen (zonder pet)  op hem stond te wachten. Je ziet het terwijl Tycho de deur vasthoudt.

Is er iemand die dit uit kan vergroten aub ?

We hebben kunnen zien dat Jeroen in de auto stapte, kennelijk is hij er weer uit gekomen. Heeft hij nu met Tygo een duo gevormd voor de volgende aflevering?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #57 Gepost op: 20-09-2020, 15:45:37 »
Is er iemand die dit uit kan vergroten aub ?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #58 Gepost op: 20-09-2020, 15:47:32 »
Dankjewel Heinz! ::bravo::

Wat zou dit betekenen? Duo vorming?
Of helemaal niets?

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #59 Gepost op: 21-09-2020, 14:58:25 »
Als Jeroen de Mol is, dan was dit de aflevering om hem eens even ontzettend onverdacht te maken :P

- Probeert een bondje aan te gaan.
- Probeert opzichtig 100 euro te verduisteren om met Tygo te fucken.
- Schuift makkelijk door de kasteelopdrachten heen en is vervolgens de held door op mooie wijze het laatste schild te raken.

Zoveel viel er niet te mollen deze aflevering, dan maar juist het tegenovergestelde doen en jezelf onverdacht maken?
Niet dat Jeroen mijn hoofdverdachte is, maar probeer het voor iedere kandidaat uit te leggen.