Zo te zien is een aantal mensen heel enthousiast over Jeroen als Mol en een aantal helemaal niet. Ik zit er zelf denk ik een beetje tussenin.
Ik heb het brutale eerlijk gezegd niet zo gezien, behalve dat Rik en hij het zelf zeiden. De opmerking tegen Tina was wel leuk, maar volgens mij zeggen de meeste kandidaten weleens grappend dat ze de Mol zijn dus mwah. Van het briefje kreeg ik vooral de indruk dat het niet gepland was maar dat hij het op deze manier heeft opgelost en het achteraf als een masterplan gepresenteerd werd. Dat zou ik dan ook niet per se brutaal vinden, eerder gewoon damage control. Maar misschien heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, omdat dat in eerste instantie al was wat ik dacht dat het kon zijn.
Mijn eerste reactie was niet per se dat hij een van de beste Mollen was maar ook niet een van de slechtste. Qua verdenkingen heeft hij het natuurlijk hartstikke goed gedaan, maar ik vind dat altijd pas waardevol worden als de Mol ook veel en goed gemold heeft. Op de een of andere manier (want we hebben veel opdrachten gezien) had ik dat gevoel maar half. Ik vond er wel een aantal sterke acties tussen zitten, maar bij andere acties vond ik het dan weer wat karig om zo veel tijd aan te besteden. Ik zal het nog eens allemaal op een rijtje moeten zetten en terugkijken, want blijkbaar ziet een hoop van jullie dat toch anders
Ik vind het in ieder geval heel leuk voor hem dat hij zo'n speciale mol mocht zijn, hij heeft er echt van genoten!