Auteur Topic: [Kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 34493 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2020, 21:49:43 »
Ron wil ik gewoon als winnaar ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2020, 22:58:39 »
Ron's eerste groene scherm! Heeft hij dat sowieso mogen meemaken! ::rofl::
Ik gun het hem wel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2020, 22:59:05 »
Ik vertrouw 'm voor geen cent. ;D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2020, 23:12:23 »
Ondergrondse post: briefje aan Ron !  ::ok::

http://www.feetjeblogt.nl/


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2020, 00:45:04 »
Ron's eerste groene scherm! Heeft hij dat sowieso mogen meemaken! ::rofl::
Ik gun het hem wel.

En juist daarom streep ik hem niet af als molkandidaat. Dit zou de ideale dekmantel kunnen zijn voor de renaissance-mol.  ;D Zeker als je je bedenkt hoe hij in 2018 was afgevallen. Zoete wraak, haha.

Als hij nu de finale haalt, dan denk ik dat het één ding kan betekenen...  ::vergroot::

Wat ik trouwens ook verdacht vind is (dat geldt dan ook wel een beetje voor Nikkie, maar ik geef haar meer het voordeel van de twijfel) dat hij zich niet liet foppen door de mol en een joker pakte.
T.o.v. de anderen heeft hij minder spelervaring, maar dit was wel een hele tactische zet van hem... Maar waarom laten die anderen zich zo foppen? Het is allesbehalve een hard bewijs om de mol te kunnen zijn, maar dit vond ik wel opvallend aan Ron.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2020, 01:03:26 »
Drie groene namen.
Kijk je naar de jaartallen van die drie, 2016 2019 en 2020, en je telt alleen de laatste twee cijfers bij elkaar op:
16+19+20 = 55
De leeftijd van Ron was tijdens de opname 55.
Is misschien wat ver gezocht, maar kan een hint zijn.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Vlammetje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2020, 02:05:50 »
En juist daarom streep ik hem niet af als molkandidaat. Dit zou de ideale dekmantel kunnen zijn voor de renaissance-mol.  ;D Zeker als je je bedenkt hoe hij in 2018 was afgevallen. Zoete wraak, haha.

Als hij nu de finale haalt, dan denk ik dat het één ding kan betekenen...  ::vergroot::

Wat ik trouwens ook verdacht vind is (dat geldt dan ook wel een beetje voor Nikkie, maar ik geef haar meer het voordeel van de twijfel) dat hij zich niet liet foppen door de mol en een joker pakte.
T.o.v. de anderen heeft hij minder spelervaring, maar dit was wel een hele tactische zet van hem... Maar waarom laten die anderen zich zo foppen? Het is allesbehalve een hard bewijs om de mol te kunnen zijn, maar dit vond ik wel opvallend aan Ron.

Hij lijkt me vooral erg voorbereid. In de diner opdracht was hij de enige die opgenoemd lijkt te hebben dat die lijst met namen niet zo lang zou moeten. In de biecht benoemt hij dat ook. Wellicht kan hij prima strategisch denken, maar hebben wij dat nooit kunnen zien. De test moeten maken in S18 zette hem natuurlijk sowieso op achterstand (en Loes ook maar die had dan mazzel).

Maar inderdaad, de mensen van wie ik iets hogere verwachtingen had, die lieten het in de derde opdracht volledig afweten. De mensen die ik niet zo hoog inschatte obv hun eerdere deelname, hadden beide wel het inzicht om de joker te pakken.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2020, 02:23:34 »
Ron is wat mij betreft totaal niet afgeschreven nog. Hij heeft de ideale dekmantel als Mol want 'Aaaah die arme Ron toch'. Ondertussen is hij lekker zichzelf (grappig, klunzig), maar doet wel erg opmerkelijke dingen zoals hierboven al genoemd. Daarnaast zou het mij niet verbazen als hij bij het noemen van ál die namen (hij noemde er echt heel veel) stiekem Spaanse namen tussen heeft gepropt die heel aannemelijk klonken maar bijna niet voorkomen in Italië. Of de Mario en Luigi, namen die misschien 60 jaar geleden hip waren en nu niet meer?
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2020, 09:54:34 »
Ik denk ook wel dat Ron prima als mol kan. Iedereen denkt aan zijn deelname terug als: arme Ron. En ja hij heeft het klunzige imago maar dat kan ie ook perfect uitspelen. En een van de weinige om gewoon een joker te pakken. Nee ik denk dat we nu langer van Ron gaan genieten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2020, 10:41:42 »
Ron is slimmer dan hij doet overkomen. Dat vind ik altijd al, heb groot respect voor zijn vakmanschap, met name de manier waarop hij TV maakt voor kinderen omtrent WK's en EK's. Geweldige televisie. Hij draait natuurlijk al lang mee, is zelfs verslaggever geweest bij Spel zonder Grenzen. Echt iemand die totaal geen moeite heeft om op mensen af te stappen.

Ik vind het erg leuk om te zien dat hij dit seizoen iets van z'n schil laat zakken en we de gewiekste Ron wat meer in beeld krijgen. Ik hoop er op dat we nog veel van hem gaan zien en hij er lekker lang in blijft.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2020, 11:29:18 »
Slim gedaan door de joker te pakken. Ik krijg nog niet echt molvibes bij Ron, maar ik schrijf hem ook zeker nog niet af.
Frankje Lapi

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2020, 12:33:29 »
Ik denk ook wel dat Ron prima als mol kan. Iedereen denkt aan zijn deelname terug als: arme Ron. En ja hij heeft het klunzige imago maar dat kan ie ook perfect uitspelen. En een van de weinige om gewoon een joker te pakken. Nee ik denk dat we nu langer van Ron gaan genieten.
En hij was fan van Milouska. De beste mol ooit, volgens hem. En die deed het toen ook klunzig.  ;)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2020, 12:44:43 »
Ron is een van de oudere kandidaten. Hij is echt niet zo klunzig als hij doet voorkomen.

Ron die eerst fout gaat staan bij de spiegel maar later weer goed. Hij zag dat er al meer fout stonden.

En al die namen noemen. Spaanse namen wel te verstaan.

Mijn wensmol. ::bravo::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #33 Gepost op: 6-09-2020, 13:03:36 »
Wat vonden jullie van Ron bij de executie? Geloofwaardig kandidaats of mols?

Ik vond zijn reactie daar heel geloofwaardig.

Toch vind ik m verdacht. Vooral bij de bakjes in opdracht 1.3 vond ik hem mols. Kwam zelfs ingestudeerd over wat ie daar zei. Maar goed, ik denk dat ze dat shot niet in 1 take hebben geschoten. Dat gevoel had ik daar bij meerdere kandidaten. Dan lijkt het al snel nep.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2020, 13:11:06 »
Ja, ik vond zijn reactie ook erg geloofwaardig. (Maar daar heb ik me vaker in vergist.)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2020, 13:21:18 »
Toen Rik zei dat er vals werd gespeeld in de opdracht was Ron de eerste die vroeg : wie heeft dat gedaan?? Terwijl hij dit zelf ook deed.

Ron zou een gedurfde keuze zijn als mol, maar ik schrijf hem liever nog niet af. Alhoewel zijn inbreng om de lijst met namen niet te lang te maken zeer onmols is.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2020, 14:00:58 »
Toen Rik zei dat er vals werd gespeeld in de opdracht was Ron de eerste die vroeg : wie heeft dat gedaan?? Terwijl hij dit zelf ook deed.

Ron zou een gedurfde keuze zijn als mol, maar ik schrijf hem liever nog niet af. Alhoewel zijn inbreng om de lijst met namen niet te lang te maken zeer onmols is.

Maar het feit dat hij dit vrij laat zei en dat het overduidelijk in beeld kwam (om de goede kandidaat te lijken) maakt het weer mols ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2020, 14:16:52 »
Hij lijkt me vooral erg voorbereid. In de diner opdracht was hij de enige die opgenoemd lijkt te hebben dat die lijst met namen niet zo lang zou moeten. In de biecht benoemt hij dat ook. Wellicht kan hij prima strategisch denken, maar hebben wij dat nooit kunnen zien. De test moeten maken in S18 zette hem natuurlijk sowieso op achterstand (en Loes ook maar die had dan mazzel).

Maar inderdaad, de mensen van wie ik iets hogere verwachtingen had, die lieten het in de derde opdracht volledig afweten. De mensen die ik niet zo hoog inschatte obv hun eerdere deelname, hadden beide wel het inzicht om de joker te pakken.

Ja precies. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij (ook als kandidaat) sluwer is dan we denken. Hij wordt toch wel een beetje als grappige man in beeld gebracht, dat zal vast niet zijn enige kant zijn.

Ook een mogelijk mol-puntje: noemde hij nou Spaanse namen (Pedro?) ipv Italiaanse namen?  ???

Bij de executie leek hij ook vooral opgelucht te zijn, maar je weet maar nooit...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2020, 14:22:08 »
Toen Rik zei dat er vals werd gespeeld in de opdracht was Ron de eerste die vroeg : wie heeft dat gedaan?? Terwijl hij dit zelf ook deed.

Ron zou een gedurfde keuze zijn als mol, maar ik schrijf hem liever nog niet af. Alhoewel zijn inbreng om de lijst met namen niet te lang te maken zeer onmols is.
Sterker nog, hij was de eerste die fraudeerde als we de beelden mogen geloven (met Michael Angelo). Daarnaast is er maar één die gezegd kan hebben dat hij zijn eigen record zou willen verbreken. Dus Ron had een heel herkenbare quote. En dan toch pas op het laatst deze vinden. Hmmm

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2020, 14:44:51 »
Het interview met Ron :)

Wil vooral genieten, het leuk hebben en goed vallen in de groep. Prima dekmantel? ::vergroot::
...óf niet!