Auteur Topic: [Kandidaat] Horace Cohen  (gelezen 29877 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #140 Gepost op: 20-09-2020, 16:46:31 »
Zou er bovendien niet een twist komen die stof deed opwaaien, waar veel mensen het niet mee eens zouden zijn?

Of Horace nu wel of niet terug keert, ik geniet erg van de verwarring en het speculeren :)
Wij zijn hier wel experts in verwachtingen opblazen tot ongekende hoogtes. Het opsplitsen van de groep is ook zonder terugkeer van Horace een twist.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #141 Gepost op: 20-09-2020, 16:47:24 »
Zou er bovendien niet een twist komen die stof deed opwaaien, waar veel mensen het niet mee eens zouden zijn?

Of Horace nu wel of niet terug keert, ik geniet erg van de verwarring en het speculeren :)
Ik ook!

Het lijkt bijna op 'iedereen niet te laten begrijpen waar ik mee bezig ben'
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #142 Gepost op: 20-09-2020, 17:26:55 »
Wij zijn hier wel experts in verwachtingen opblazen tot ongekende hoogtes. Het opsplitsen van de groep is ook zonder terugkeer van Horace een twist.

Ook weer waar  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #143 Gepost op: 20-09-2020, 18:34:41 »
Ik dacht juist het tegenovergestelde, namelijk: KIJK, daar is die verzekeringspremie! Precies zoals ik voorspeld had. Het allerbeste moment ook, getuige Patrick die zei dat dit heel veel verwarring veroorzaakte. Exact volgens mol plan dus.

En toen kwam die twist en toen dacht ik al helemaal: DIT is waar we nu al jaren om smeken: de mol die nep uit het spel gaat. Dat bewaren ze dan helemaal voor de Jubileum editie! Top!

In Moltalk zei Emilio al dat het geen rood scherm was maar dat je naar de geschiedenis zat te kijken. Beelden door elkaar. Hier klopt iets niet.

Dan zie je Ron en Patrick met asgrauwe gezichten de auto instappen en Ellie die vraagt of Horace eruit is NIET beantwoorden. Daar is iets gebeurd, dat is zeker, die dragen een geheim met zich mee.

En dan het 'wordt vervolgd......'

Waarschijnlijk is 1 van hun eruit maar weten ze nog niet wie en is het aan Horace om hun te redden en tevens geld te verdienen. Wat een pracht twist zou dat dan zijn, hij kan ultiem nu geld roven met dank aan twee hulpmollen.

Maar ik laat het afhangen van de Podcast vandaag. Wat gaat hij daar zeggen?

Ik had precies hetzelfde. Ik had het idee dat het eindgesprek tussen Horace en Rik een toneelstukje was. Maar ik hou er rekening mee dat hij het toch niet is, zie opeens heel rare dingen bij Tygo...
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 18:41:33 door Run »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #144 Gepost op: 21-09-2020, 00:24:30 »
Ik verwacht dat hij nog niet helemaal weg is, maar ook niet dat ie perse helemaal terug in het spel komt, mede door het gebrek aan afleveringen. Dus ik denk dat ie misschien wel voor 1 opdracht terugkomt ofzo ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #145 Gepost op: 21-09-2020, 00:31:34 »
Haha Lo, ik voel je pijn en de ontkenning, maar ik ben toch echt bang dat Horace er dan toch echt uit is (ondanks dat mijn tunnel ook ingestort is en ik er met wel veel schrammen uit ben gekomen)  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #146 Gepost op: 21-09-2020, 12:36:28 »
Het kan goed dat ze een Gijs Staverman/Richard Groenendijk/Paul Rabbering/Tim Hofman idee doen. Dus Horace terug in een opdracht van het spel waarin ie de mogelijkheid heeft om terug te komen. Maar het is aan de kandidaten om te bepalen of ze dat doen.

Mocht het vergezeld gaan met een veiling is de groep blij dat Nadja niet opnieuw kan toeslaan  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #147 Gepost op: 21-09-2020, 13:01:44 »
Het kan goed dat ze een Gijs Staverman/Richard Groenendijk/Paul Rabbering/Tim Hofman idee doen. Dus Horace terug in een opdracht van het spel waarin ie de mogelijkheid heeft om terug te komen. Maar het is aan de kandidaten om te bepalen of ze dat doen.

Mocht het vergezeld gaan met een veiling is de groep blij dat Nadja niet opnieuw kan toeslaan  :P

Overigens was dat Tim Haars ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #148 Gepost op: 21-09-2020, 13:40:59 »
Aan de podcast te horen ligt ie er toch echt officieel uit. Ze kunnen geen trucjes meer doen sinds ze die podcast hebben geintroduceerd. Horace klonk veel timider dan ik hem voor ogen had. Het geld uit het bakje had ie gepakt bijna uit pure angst omdat ie bang was iets verkeerds te doen.  :o
Maar hij vond het zelf ook erg jammer dat ie eruit lag, want hij had nog zoveel te geven. Het was een superleuke kandidaat. En het was een superleuke mol geweest maar zo te horen had hij te weinig durf voor een echte goede mol.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2020, 13:43:35 door Run »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #149 Gepost op: 21-09-2020, 16:31:45 »
Ik en Mollenmania hebben er het een en ander over gezegd in het Podcast topic. Er waren vele momenten waarop je kon twijfelen of hij er nu echt wel uit is.

Het sprekends vond ik toch wel (en dat was zelfs in de leader dus dit kwam herhaald in de uitzending) dat Horace er nooit uit is geweest, er altijd in blijft. Het wordt vervolgens duidelijk wat hij ermee bedoelt, het Trust Nobody, en dat het voelde nooit weg te zijn geweest, deze tweede keer, begon eigenlijk als voortvloeiend uit de eerste keer, maar het voelt tevens als een aanwijzing naar het heden, dat hij er echt nog niet uit is.

En Mollenmania bracht het 'niets is wat het lijkt', dat ook een aanwijzing lijkt. Het hint-gehalte lag althans hoog.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #150 Gepost op: 21-09-2020, 18:37:39 »
Ik en Mollenmania hebben er het een en ander over gezegd in het Podcast topic. Er waren vele momenten waarop je kon twijfelen of hij er nu echt wel uit is.

Het sprekends vond ik toch wel (en dat was zelfs in de leader dus dit kwam herhaald in de uitzending) dat Horace er nooit uit is geweest, er altijd in blijft. Het wordt vervolgens duidelijk wat hij ermee bedoelt, het Trust Nobody, en dat het voelde nooit weg te zijn geweest, deze tweede keer, begon eigenlijk als voortvloeiend uit de eerste keer, maar het voelt tevens als een aanwijzing naar het heden, dat hij er echt nog niet uit is.

En Mollenmania bracht het 'niets is wat het lijkt', dat ook een aanwijzing lijkt. Het hint-gehalte lag althans hoog.

Ik geloof er niet in. En als het Horace niet is, dan is het Tygo. Tygo wilde geen bondje aangaan met Horace, in plaats van andersom.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #151 Gepost op: 21-09-2020, 19:35:27 »
Tygo initieerde het bondje met Ron, niet andersom, dus het is niet zo dat Tygo het uit de weg gaat. Horace heeft met niemand een bondje.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Revolution93

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #152 Gepost op: 21-09-2020, 19:53:59 »
Heerlijk om alle theorieën te lezen over dat Horace teruggaat komen. Vind ik typisch bij WIDM passen :) .Toch denk ik dat de kans klein is. Hij heeft een rood scherm gehad en zijn afscheidspraatje. Gezien het aantal afleveringen moet er elke aflevering echt iemand uit. Mocht het wel zo zijn dan is het alleen maar leuker natuurlijk :D (en dan eet ik mijn woorden  ::schaam::)
« Laatst bewerkt op: 22-09-2020, 00:01:03 door Revolution93 »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #153 Gepost op: 22-09-2020, 07:08:16 »
Tygo initieerde het bondje met Ron, niet andersom, dus het is niet zo dat Tygo het uit de weg gaat. Horace heeft met niemand een bondje.
Dat wel, maar Ron kent hem niet en Horace kent hem wel.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #154 Gepost op: 22-09-2020, 12:02:25 »
(en dan eet ik mijn woorden  ::schaam::)
Kunnen wij daar dan beeld van krijgen? ;D :P

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #155 Gepost op: 22-09-2020, 12:07:25 »
Weet niet of het al gemeld is, maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat de reactie van Horace zo heftig was, dat deze bewust niet uitgezonden is. En dat Patrick en Ron daar zo van slag door waren.

Zou wel toevallig zijn in combinatie met de aparte executie-manier, maar het zou wellicht kunnen.
My fall will be for you

Offline thomasNL

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #156 Gepost op: 22-09-2020, 12:50:50 »
Weet niet of het al gemeld is, maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat de reactie van Horace zo heftig was, dat deze bewust niet uitgezonden is. En dat Patrick en Ron daar zo van slag door waren.

Zou wel toevallig zijn in combinatie met de aparte executie-manier, maar het zou wellicht kunnen.

Dan snap ik nog steeds niet waarom ze horace als twee-na-laatste hebben genoemd en niet hebben gewacht tot de laatste twee. Zou het misschien kunnen zijn dat juist patrick en ron eruit zijn? Zou ook een goeie twist zijn :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #157 Gepost op: 22-09-2020, 13:17:18 »
Toch blijf ik nog even hopen en dromen dat Horace zaterdag er ineens weer is en alsnog de mol is  ::rofl::
Trust nobody. Of zoals hij zelf bij het praatje met Rik zei: Als ik denk te weten wie de mol is, dan is ie geniaal dit jaar. (iets van die strekking). Past zo in het plaatje dan om dit als mol over jezelf te zeggen.

Wellicht heeft Patrick of Ron zijn rode scherm gekregen, is het zo gemonteerd alsof het Horace is en hebben ze via een geldbedrag het rode scherm afgekocht en gaan ze stiekem toch allemaal door  ::rofl::
Zit Horace alleen in de auto en rijden de andere teams daarheen om hem "vrij" te krijgen

Genoeg fantasie zo :D

Offline Molisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #158 Gepost op: 22-09-2020, 13:45:11 »
Horace zei tijdens de podcast ook dat hij nog een nacht bleef, dus we blijven hopen...   ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #159 Gepost op: 22-09-2020, 14:13:51 »
Ja en hij zei dat hij nooit uit het spel ging (figuurlijk, maar ik denk ook letterlijk). En in het dagboek dat hij DOOR ------ ROOD (scherm) was, spiegelbeeld rood = door.

En dan biecht ie eerst dat Horace 2.0 perfect gaat spreiden, en vervolgens beweert ie tunnelvisie te hebben en opeens de geniale mol te weten.

Al die uitlatingen kloppen niet met elkaar; dit is niet een exit. Alle executies tot nu toe zijn met een knipoog naar eerdere seizoenen en deze 3e is bijzonder speciaal omdat hij zelf toen ook rood kreeg. Toeval bestaat niet in WIDM als het allemaal niet klopt.

Het enige wat wel zal kloppen is dat hij niet in Florence zit, vriend!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)