Auteur Topic: [Kandidaat] Horace Cohen  (gelezen 29881 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #100 Gepost op: 19-09-2020, 21:38:03 »
Jammer, crazy Cohen exit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #101 Gepost op: 19-09-2020, 21:41:01 »
Helaas Horace  :(
Kan eventueel nog terugkomen vanwege de vreemde montage, maar door zijn rode scherm iig duidelijk dat hij niet de mol is

Ik wacht even wat de app zegt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #102 Gepost op: 19-09-2020, 21:42:42 »
Jammer :(
...óf niet!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #103 Gepost op: 19-09-2020, 21:43:30 »
Ik wacht even wat de app zegt.

Punten op Horace zijn in elk geval voor nu vervallen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #104 Gepost op: 19-09-2020, 21:44:14 »
Ik dacht hij levert het geld in dus dag mol.

Maar toch door deze executie...zou een van de andere het rode scherm gekregen hebben en kunnen ze dat met geld weg hebben gekocht  ::rofl::

Maar dan wel een afscheidspraatje. Uhmmm


Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #105 Gepost op: 19-09-2020, 21:45:41 »
Ik vond 'hoe heb je deze week ervaren' minder definitief klinken dan t gebruikelijke afscheid?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #106 Gepost op: 19-09-2020, 21:46:54 »
Hij speelde zo leuk!
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #107 Gepost op: 19-09-2020, 21:47:02 »
Punten op Horace zijn in elk geval voor nu vervallen.

Dan is ie echt weg dus.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #108 Gepost op: 19-09-2020, 21:55:15 »
Aaaaah, spijtig. Ik begon hem net te zien als serieuze verdachte.  ???
Maar niet de mol dus. Jammer voor hem dat hij eruit ligt!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Elf-11

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #109 Gepost op: 19-09-2020, 22:39:19 »
Ik had een voorgevoel tijdens deze aflevering en heb mijn punten herverdeeld.. alsnog veel punten kwijt geraakt...
En dus denk ik dat de kans klein is dat hij niet echt afgevallen is... maar rare montage... niets is wat het lijkt... Aflevering titel besluit. 

Maar ik denk dat bij deze de tunnel goed is ingestort

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #110 Gepost op: 19-09-2020, 22:45:01 »
... ik denk niet dat om productieredenen Horace de kandidaten helpt.

I rest my case, your honor  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #111 Gepost op: 19-09-2020, 23:30:47 »
Horace is gewoon exit. Geen twist

Jammer .. had m graag in de finale gezien

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #112 Gepost op: 20-09-2020, 01:30:58 »
Horace probeerde verwarring te zaaien, deed dat toch alleraardigst. Wel netjes het geld uit het bakje nog inleveren. Maar toen begon ik al te vermoeden: zul je net zien dat ie eruit ligt.

Trust nobody, Horace heb ik wel vertrouwd als kandidaat. Nooit overwogen als mol. Wel leuk dat ie tweemaal mocht deelnemen wat ie ook aangeeft in zijn dagboek ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #113 Gepost op: 20-09-2020, 01:32:26 »
Dit is toch wel heel erg jammer, vond Horace goed voor het kijkplezier, had hem graag ingeruild voor iemand anders. Ook moeilijk grip op te krijgen, steeds weer iets verwarrends doen (mede dankzij montage soms), maar daardoor ook geen heel duidelijke lijn in molgedrag en daarom stond ie voor mij niet bovenaan mijn verdachten. Op beslissende momenten net iets te vol voor het geld.

Ze creëerden echt wel even wat hoop nog door eerst met het shot van de busjes te komen en dan pas het scherm :P

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #114 Gepost op: 20-09-2020, 06:09:51 »
Het zal vast wishfull thinking zijn. Maar in zijn dagboek staat "Weer mocht ik een groen scherm zien en weer mocht ik mijn medekandidaten in de armen vallen omdat we door waren, weer mocht ik de leukste opdrachten uitvoeren, opdrachten die je alleen tegen gaat komen als je meedoet aan een programma als Wie is de Mol? en dat mocht ik NOG EEN KEER!!!!!!!" Dit seizoen of zagen wij niet zijn rode scherm maar die van iemand anders?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #115 Gepost op: 20-09-2020, 09:36:24 »
Leuk dat verwarring zaaien, maar moet je natuurlijk niet bij jezelf doen. Kansloze actie, dat geld teruggeven. Dan had je het in de eerste plaats helemaal niet hoeven houden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #116 Gepost op: 20-09-2020, 11:54:11 »
Ik dacht hij levert het geld in dus dag mol.

Maar toch door deze executie...zou een van de andere het rode scherm gekregen hebben
Ik dacht juist het tegenovergestelde, namelijk: KIJK, daar is die verzekeringspremie! Precies zoals ik voorspeld had. Het allerbeste moment ook, getuige Patrick die zei dat dit heel veel verwarring veroorzaakte. Exact volgens mol plan dus.

En toen kwam die twist en toen dacht ik al helemaal: DIT is waar we nu al jaren om smeken: de mol die nep uit het spel gaat. Dat bewaren ze dan helemaal voor de Jubileum editie! Top!

In Moltalk zei Emilio al dat het geen rood scherm was maar dat je naar de geschiedenis zat te kijken. Beelden door elkaar. Hier klopt iets niet.

Dan zie je Ron en Patrick met asgrauwe gezichten de auto instappen en Ellie die vraagt of Horace eruit is NIET beantwoorden. Daar is iets gebeurd, dat is zeker, die dragen een geheim met zich mee.

En dan het 'wordt vervolgd......'

Waarschijnlijk is 1 van hun eruit maar weten ze nog niet wie en is het aan Horace om hun te redden en tevens geld te verdienen. Wat een pracht twist zou dat dan zijn, hij kan ultiem nu geld roven met dank aan twee hulpmollen.

Maar ik laat het afhangen van de Podcast vandaag. Wat gaat hij daar zeggen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #117 Gepost op: 20-09-2020, 12:19:03 »
Wow Lo, dat is eigenlijk best plausibel. Vraag ik me wel af hoe Horace dan nog geloofwaardig zou kunnen mollen daarna? Met alle ogen op hem.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #118 Gepost op: 20-09-2020, 12:52:14 »
Er zit ongetwijfeld meer achter ja, maar ook al komt hij terug in het spel, ik kan echt niet geloven dat hij de mol is. Met die 250 die hij nu pas laat zien maakt hij zich onnodig verdacht. Typische kandidatenactie om inderdaad verwarring te zaaien. En als later blijkt dat hij niet de afvaller was, wordt hij alleen maar verdachter gemaakt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #119 Gepost op: 20-09-2020, 13:07:54 »
hoe Horace dan nog geloofwaardig zou kunnen mollen daarna? Met alle ogen op hem.
Die geloofwaardigheid krijgt die grote boost met de perfect getimede 250 euro de pot in. Hij koopt al bij voorbaat veel verdenkingen af. En hij heeft dus 2 partners in crime, de hulpmollen Ron en Patrick als afleiding dat er veel geld uit de pot zal gaan.

Vergeet niet, vanaf begin af aan is zijn credo geweest vooral verwarring te willen zaaien. Hij zegt dat zelfs gisteren nog bij de stemming over de nieuwe penningmeester.

Intussen zien de kandidaten door de bomen het bos niet meer, een heel sterke molstrategie, maar die moet je ook wel hebben in een seizoen met 9 ervaren mollenvangers.

Er zijn inmiddels dus al meer dan 10 redenen om aan te nemen dat hij blijft. We moeten naar de harde feiten blijven zoeken dus als er in de loop van de week een vooruitblik komt, zal het zoeken met een loupe zijn naar meer hints dat hij terugkomt. Als we een volledige opdracht zien zonder Horace dan wordt alsnog toch duidelijk dat hij toch naar huis is.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 13:11:22 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)