Auteur Topic: [Kandidaat] Horace Cohen  (gelezen 29875 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #120 Gepost op: 20-09-2020, 13:28:08 »
We moeten naar de harde feiten blijven zoeken..

Je kan niet meer punten op Horace inzetten, dus hij is eruit. Simpel as that.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #121 Gepost op: 20-09-2020, 13:36:58 »
Je kan niet meer punten op Horace inzetten, dus hij is eruit. Simpel as that.

Dit is ook nog een dingetje inderdaad. Hoe gaan ze dat bewerkstelligen als Horace de mol is? Punten op hem zijn weg, mensen die hem als mol hadden en nog punten overhebben moeten deze nu op een ander zetten, met het risico dat ze die ook kwijtraken. En als Horace de mol dan toch blijkt te zijn zou ik dat wel flauw vinden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #122 Gepost op: 20-09-2020, 13:38:32 »
Dit is ook nog een dingetje inderdaad. Hoe gaan ze dat bewerkstelligen als Horace de mol is? Punten op hem zijn weg, mensen die hem als mol hadden en nog punten overhebben moeten deze nu op een ander zetten, met het risico dat ze die ook kwijtraken. En als Horace de mol dan toch blijkt te zijn zou ik dat wel flauw vinden.

De edit is volgensmij zo gedaan, want Ellie keek zo geschokeerd dat het goede tv zou zijn. Horace is echt weg.

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #123 Gepost op: 20-09-2020, 13:42:31 »
Ik verwacht dat Horace wel echt een rood scherm kreeg, maar dat hij volgende aflevering gewoon een kans krijgt om er weer in te komen, afhankelijk van de keuzes die de groep maakt. Hij is er nu wel gewoon uit en kan dus naar mijn idee per definitie niet de mol zijn. De mol kan immers het spel nooit verlaten.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #124 Gepost op: 20-09-2020, 13:43:19 »
Ik verwacht dat Horace wel echt een rood scherm kreeg, maar dat hij volgende aflevering gewoon een kans krijgt om er weer in te komen, afhankelijk van de keuzes die de groep maakt. Hij is er nu wel gewoon uit en kan dus naar mijn idee per definitie niet de mol zijn. De mol kan immers het spel nooit verlaten.

Er zijn maar 8 afleveringen dus dit kan logistiek ook niet..

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #125 Gepost op: 20-09-2020, 13:46:37 »
Er zijn maar 8 afleveringen dus dit kan logistiek ook niet..

De keuze van de groep kan zijn dat hij niet terug mag komen. Ron hebben ze in zijn jaar ook laten stikken, bijvoorbeeld... Dat de optie gegeven wordt, betekent natuurlijk niet dat hij per definitie terug keert. Als de groep er niet voor kiest om hem terug te willen, dan komt hij er natuurlijk niet opnieuw in.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #126 Gepost op: 20-09-2020, 13:50:11 »
Er gaan er volgende week gewoon 2 uit. Daarop zitten we sowieso al steeds te wachten. Is niet uniek. Dat de mol een rood scherm krijgt is natuurlijk wel uniek, vandaar juist in deze Jubileum editie......
De edit is volgensmij zo gedaan, want Ellie keek zo geschokeerd
Maar Ellie weet ook van niks! Dus dat is niet gespeeld, dat is echt.

Kijk ook die executie eens terug. Rik zegt alleen dat 1 kandidaat niet meereist. Dus die blijft in dat kasteel in de centrale aansturende rol. Die belt straks bijv. met Jeroen die totaal van niks weet: die kent geen enkele blijver.

Er mist veel informatie, Ellie weet al wat meer dan Tygo, die weet alweer meer dan Nikkie, etc. Maar de drie die alles weten gaan hier de grote rol spelen en daar zitten vast de mol en de kandidaat die er anders uitgevlogen was bij.

Luister ook goed wat Horace zijn eerste woorden zijn naar Rik: 'dat ik zelf in een tunnelvisie zat'!!!

Dit terwijl hij vlak ervoor biecht dat hij absoluut geen tunnelvisie test, dat hij Horace 2.0 is, dus perfect spreidt. Over Ellie, Patrick en Peggy zegt hij letterlijk: 'die staan allemaal op nummer 1'.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #127 Gepost op: 20-09-2020, 13:53:28 »
Citaat
Dagboek van de afvaller - afl. 3

Ik ben door…zeker!…..voor me zit Rik achter de laptop from hell en naast me zitten Ron en Patrick. Ik ben door! Ik weet het zeker, dit keer zit ik er bovenop en hoef ik me geen zorgen te maken, ik heb het immers veel beter aangepakt dan de eerste keer dat ik mee was, dat was niet serieus, ik was niet serieus en maakte er een schoolreisje van, ik zit op de Mol zeker, ik heb de Mol door, mijn Mol deed te verdacht  en ik heb goed opgelet…..IK BEN  ZEKER DO….ROOD SCHERM!
Horace is in elk geval een leuk object voor speculatie! ::tandpastasmiley::

Als je ROOD achterstevoren schrijft, krijg je DOOR.
Ik moest daar aan denken door het thema spiegelbeeld dat we voorbij hebben zien komen, en omdat Horace in zijn dagboek ook opvallend de nadruk legt op die twee woorden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #128 Gepost op: 20-09-2020, 13:58:16 »
DOOR
::bravo:: goed gevonden ::bravo::

Nu zijn er al 20 redenen om aan te nemen dat ie DOOR is, voor elk seizoen 1  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #129 Gepost op: 20-09-2020, 14:01:49 »
Ook in het dagboek weer, hij zegt niet dat hij een rood scherm kreeg.

De kans dat Horace echt definitief een rood scherm kreeg is voor mij slechts 15% of zo.
Dat er iets aks extra komt aan het moment dat Patrick, ron en Horace daar zitten is voor mij al bijna een gegeven ( bewijzen het zwijgen van Patrick en ron naar Ellie toe, het rare gesprek Met Horace en rik, en het afbreken van de executie)

Over wat er nu exact is gebeurd kunnen we nog speculeren.
Maar als dit iets is Waar de Anderen geen weet van hebben ( en Waar de mol bij is) dan hebben er 2 deelnemers een enorm voordeel.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #130 Gepost op: 20-09-2020, 14:08:29 »
Ja, en dat de een groot voordeel t.o.v. de ander heeft, is vanaf het begin af aan al een zekerheid deze serie. Patrick krijgt gewoon de penningmeester rol en heeft daarvan enorm profijt kunnen trekken.

Dus veel is mysterieus, en alles wijst inderdaad op een grote twist. Ik denk dat niemand daaromheen kan. Wat mij betreft mag Horace dus ook wel weer terug in de poll, is genoeg aanleiding toe ;D ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #131 Gepost op: 20-09-2020, 14:14:52 »
Wel erg slecht dat ze In de ondertiteling bij de aflevering 3 op de off site steeds Boris Noemen  ::rofl::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #132 Gepost op: 20-09-2020, 14:19:19 »
Ik verdacht Horace echt volledig, beetje een schok eerlijk gezegd dat hij eruit *lijkt*  te zijn. Al was het een rare executie. Wordt dit/hij de grote verrassing die Rik aankondigde? Denk wel dat er ruimte is voor een verrassing, maar een mol die rood kreeg en weer terugkwam hebben we volgens mij nog niet meegemaakt bij WIDM. Al was dat rode scherm van hem wel raar gemonteerd. Leuke discussie hier, geeft me weer een procentje hoop dat we Horace nog gaan terugzien  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 14:23:15 door Nat007 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #133 Gepost op: 20-09-2020, 14:23:32 »
Wordt hij de grote verrassing die Rik aankondigde?
Ja dat moet haast wel want zoveel kansen zijn er niet meer. Dit gebeurt niet helemaal op het einde van de serie, dus afleveringen 6/7/8 vallen er al voor af. Het moet dit wel zijn en de twist die net begonnen is kan nog helemaal doorlopen naar aflevering 5, zou mooi zijn. Hebben we ook wel vaker gezien, bijv. bij Liz en Roderick die afleveringen lang eruit lagen om een tango workshop te gaan volgen ??? :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #134 Gepost op: 20-09-2020, 15:22:37 »
Horace was tijdens de executie behoorlijk nerveus.
Het was echt raar dat Ron en Patrick er niet (zichtbaar) bij waren toen Horace een rood scherm kreeg.
Er moet wel iets van een deal op komst zijn, gezien het feit dat Ron en Patrick bij Ellie de penningmeester in de auto werden gezet.

Er klopt iets duidelijk niet ::oink::

Ellie was echt geschokt te horen dat Horace rood kreeg.
Weten de andere 4 ook wat er is gebeurd?
De kans is groot dat Horace de kans krijgt terug te komen met een twist naar Ron.
Dan moeten er in afl. 4 2 afvallers komen.



Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #135 Gepost op: 20-09-2020, 15:29:20 »
Ja dat moet haast wel want zoveel kansen zijn er niet meer. Dit gebeurt niet helemaal op het einde van de serie, dus afleveringen 6/7/8 vallen er al voor af. Het moet dit wel zijn en de twist die net begonnen is kan nog helemaal doorlopen naar aflevering 5, zou mooi zijn. Hebben we ook wel vaker gezien, bijv. bij Liz en Roderick die afleveringen lang eruit lagen om een tango workshop te gaan volgen ??? :o

Idd, dit lijkt de enige andere kanshebber tot nu toe, tenzij iemand de eenzame stoel naast Rik tijdens de vorige executie als grote verrassing wil zien  ::rofl::   
Ik hoop het echt, dat "wordt vervolgd" op het einde van de aflevering geeft mogelijkheden.

Horace Come Back!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #136 Gepost op: 20-09-2020, 15:31:12 »
Yessssss zeker!

Heinz heeft ook al gezegd: voor even nu is Horace uit de poll maar die kan gewoon volgende week weer worden teruggezet en dat geldt ook voor app, pool enzo, dus dat Horace nu even voor de vorm uit de spellen eromheen is gehaald wil niet zeggen dat hij ook uit het ECHTE spel is. Het spel Wie is de Mol.

Ik vind het prachtig gaan: alles is met voorbedachte rade. Als enige pakt hij die 250 euro. Dan op het ultieme moment brengt hij dat geld in. Wetende dat hij vervolgens de sleutelpositie krijgt om het er allemaal weer uit te halen. Maar dat moest wel even worden afgekocht om zijn positie die hij nu heeft goed te maskeren. Zo is die rare 250 euro perfect verklaard ::vergroot:: :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #137 Gepost op: 20-09-2020, 15:37:05 »
Ik zou het wel echt zeer jammer en raar vinden als hij alsnog de mol blijkt te zijn. Een rood scherm voor de mol en dan een terugkeer is ook al gebeurd bij

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En ik vind dat toch een beetje spelbederf
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #138 Gepost op: 20-09-2020, 15:58:36 »
Het zou wel een ongewone gang van zaken zijn inderdaad, maar zou het zelf wel leuk vinden, zeker in zo'n jubileumjaar. Een beetje vreemd, maar wel lekker.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #139 Gepost op: 20-09-2020, 16:43:15 »
Zou er bovendien niet een twist komen die stof deed opwaaien, waar veel mensen het niet mee eens zouden zijn?

Of Horace nu wel of niet terug keert, ik geniet erg van de verwarring en het speculeren :)