Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 252436 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #40 Gepost op: 4-01-2020, 13:32:56 »
Mol eh Mil: Holleeder, Judas, actrice (geen idee waarin)

Leonie: gekleed in een tuinbroek zoals Henk de mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #41 Gepost op: 4-01-2020, 13:53:27 »
Verwijzingen naar Holleeder (als hint of wat dan ook) kan je rustig vergeten. Daar zit niemand op te wachten en zeker Miljuschka niet. (Maar wel creatief bedacht. ;) )

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #42 Gepost op: 4-01-2020, 13:56:45 »
Verwijzingen naar Holleeder (als hint of wat dan ook) kan je rustig vergeten. Daar zit niemand op te wachten en zeker Miljuschka niet. (Maar wel creatief bedacht. ;) )
Het is zo'n open deur dat de programmaleiding het als afleiding zou kunnen gebruiken. En zelfs als dit niet het geval is zou ik het, als zij de mol is, geweldig vinden. Iets wat buiten het spel zit, en ook niet bij het spel betrokken is, toch van toepassing op de mol.

Het filmpje van Mil vind ik toch wel "verdacht". Ze noemt dingen die ik vind passen bij een mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #43 Gepost op: 4-01-2020, 14:03:17 »
Je kan het vergeten omdat zo'n verwijzing heel ongepast zou zijn. Miljuschka en haar moeder hebben namelijk verschrikkelijk te lijden onder die man. (In de Volkskrant hebben ze hun verhaal gedaan, klik hier om het te lezen.)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #44 Gepost op: 4-01-2020, 14:14:34 »
Je kan het vergeten omdat zo'n verwijzing heel ongepast zou zijn. Miljuschka en haar moeder hebben namelijk verschrikkelijk te lijden onder die man. (In de Volkskrant hebben ze hun verhaal gedaan, klik hier om het te lezen.)
Sluit haar dit uit als mol?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #45 Gepost op: 4-01-2020, 14:25:50 »
Zo kan je geen discussie aangaan hé. Iedereen kan vooraf de mol zijn, daar gaan hints of verwijzingen niets aan veranderen.

Ik frustreer mij nu alweer aan die zogenaamde hints die gezocht worden  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #46 Gepost op: 4-01-2020, 14:49:10 »
Op de Avrotros-site staat Buddy fier bovenaan in de verdenking (4 jan.)
Bij het zien van 1vd voorfilmpjes (promo afl. 1) kreeg ik bij hem in een splitsecond ook een molgevoel...
Gestemd op Tina (of Claes, of ... het kan nog alle kanten op met kandidaten die in het intrductiefilmpje dingen zeggen als 'het is sick' (is ik); 'stopte het getrommol' of een quote als 'zo chaotisch als een ouwe ui' (Chinese klank au we ui??!)
Haha en nu al 100 chinese karakters uit gaan zoeken uit het introductiefilmpje etc etc. echt zin in  ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #47 Gepost op: 4-01-2020, 14:52:52 »
"Het is sick" valt voor mij een beetje in de categorie "Wat Is Dit Mooi", een geliefde uitspraak van Tim Hofman. Bleek niet de mol te zijn. Grote kans dat ook dit door een kandidaat verzonnen is om zichzelf verdacht te maken. Blijft wel mooi gevonden.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #48 Gepost op: 4-01-2020, 15:04:33 »
Sluit haar dit uit als mol?

Uiteraard niet.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #49 Gepost op: 4-01-2020, 15:29:54 »
Miljuschka is hier inmiddels hoofdverdachte  :-\\

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #50 Gepost op: 4-01-2020, 17:08:09 »
Uiteraard niet.
Prima! Dan leg ik die link (Judas = verrader = mol) gewoon in mijn hoofd als zij de mol is.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #51 Gepost op: 4-01-2020, 19:38:41 »
Mijn stem toch veranderd in Mil. Haar voorstelfilmpje is best apart. Ze noemt twee keer 20 20, ze is niet erg ‘sociaal’, geen teamsport, de mol speelt ook alleen. En dan die vreemde opmerking over een granaat gooien en dat iedereen zijn wonden likt. Als de mol een opdracht gesaboteerd heeft??? Haar voorstelfilmpje komt mij het meest ingestudeerd over. En in het molboekje geeft ze heel korte antwoorden bij het interview. Met als slotopmerking dat ze een goede Mol zou kunnen zijn “omdat ze niets laat zien van wat ze voelt of wat er speelt”.
Wel twijfel omdat ze nooit naar het programma heeft gekeken  ???

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #52 Gepost op: 4-01-2020, 20:06:19 »
Rob

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2020, 00:50:12 »
Leonie! "Ik ben een groepsdier" zegt ze in de introductie. Kwam bij mij te gemaakt over.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2020, 18:05:11 »
Leonie ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2020, 21:37:33 »
Wensmol: Nathan

na het zien van de filmpjes de verdachtste mensen bij mij: Jaike, Miljoeschka en Buddy
Wit is ook een kleur!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2020, 21:45:33 »
Eigenlijk wel mooi om te zien hoe op het forum en in de app gestemd wordt en hoe verschillend die standen zijn:

Hier staan Rob, Nathan, Leonie en Miljuschka boven aan en in de app vliegt Buddy omhoog.

Ik blijf nog even hangen op mol Rob en wensmol Nathan :D
Toch ergens wel gevoel dat de mol dit jaar een man is.
 

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #57 Gepost op: 6-01-2020, 13:45:03 »
Schot-voor-de-boeg 2020: Johan Goossens. Zijn verhaal over hoe 'gezellig' hij Wie is de Mol? wel niet vindt, vind ik op het randje van ongeloofwaardig. Het lijkt me typisch een rol die je jezelf oplegt als Mol, 'o joh, opdracht mislukt maar wat hebben we het gezellig'. Kan me goed voorstellen dat de productie weer eens een grappenmaker als Mol wil hebben ::jaja:: Zou weer totaal anders zijn dan de afgelopen Mollen.

...maar nooit in een tunnelvisie belanden voor er nog maar een minuut aflevering is uitgezonden :D Andere potentiële Mollen zie ik met name in Tina en Jaike. Allebei actrices en wat Jaike betreft volg ik de analyse van Niels ::jaja::

Minder verdacht:
Nathan, de publiekslieveling met afstand. Ik zou het hem gunnen ver te komen, maar de Mol is 'ie niet.
Miljuschka zegt geen groepsmens te zijn. En hoewel haar naamgenoot Milouska veel succes had door zichzelf buiten de groep te plaatsen, is doorgaans toch echt regel 1 als Mol: ga op in de groep.
Bij Anita heb ik geen Molgevoel, maar dat is omdat ze te bekend voor me is.

Rob, Leonie, Claes en Buddy hebben geen blijvende indruk op me achtergelaten dus waarschijnlijk zit de Mol daartussen ;D
...óf niet!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #58 Gepost op: 6-01-2020, 16:15:40 »
Minder verdacht:
Miljuschka zegt geen groepsmens te zijn. En hoewel haar naamgenoot Milouska veel succes had door zichzelf buiten de groep te plaatsen, is doorgaans toch echt regel 1 als Mol: ga op in de groep.

Dit kan natuurlijk heel goed een schijn-antwoord zijn. Spreekt de mol altijd de waarheid?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #59 Gepost op: 6-01-2020, 17:31:01 »
Dit kan natuurlijk heel goed een schijn-antwoord zijn. Spreekt de mol altijd de waarheid?
Die liegt ook de waarheid?