Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254067 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #720 Gepost op: 22-02-2020, 22:00:30 »
Het gedeelte met de test wordt wel altijd heftig gemonteerd hoor ;). Daar zou ik mijn verdachten in ieder geval niet op baseren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #721 Gepost op: 22-02-2020, 22:05:54 »
Rob maar ben voor het eerst niet meer zo zelfverzekerd. Ik had stress door de aflevering heen dat mijn tunnel zou instorten en er is nog steeds instortingsgevaar maar ik blijf lekker hier.
Så hva gjør vi nå?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #722 Gepost op: 22-02-2020, 22:08:28 »
Nathan


Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #723 Gepost op: 22-02-2020, 22:10:14 »
Het gedeelte met de test wordt wel altijd heftig gemonteerd hoor ;). Daar zou ik mijn verdachten in ieder geval niet op baseren.

Men zegt dat er wel altijd min of meer wordt aangehouden wie er echt verdacht worden

Plus dat Buddy een complete tunnel op Leo heeft is zelfs zonder deze montage pijnlijk duidelijk

Plus als Rob echt de mol is zouden ze dat er toch wel uithalen?

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #724 Gepost op: 22-02-2020, 22:13:34 »
Rob, maar als ik het fout heb en het is Nathan (mijn wensmol), is het ook helemaal prima. Zin in aflevering 10! (Ik hoop trouwens wel dat er nu meer opdrachten worden besproken dan de laatste jaren. Want deze van vandaag lijken me stuk voor stuk geweldig om terug te zien uit moloogpunt

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #725 Gepost op: 22-02-2020, 22:14:25 »
Men zegt dat er wel altijd min of meer wordt aangehouden wie er echt verdacht worden

Plus dat Buddy een complete tunnel op Leo heeft is zelfs zonder deze montage pijnlijk duidelijk

Plus als Rob echt de mol is zouden ze dat er toch wel uithalen?
Ik zit ook niet op Rob  verder hoor ;D.

Maar in bijvoorbeeld het seizoen van Anne-Marie zat iedereen vanaf Marit al op haar, dat haal je uit de testfragmenten ook niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #726 Gepost op: 22-02-2020, 22:18:21 »
Ik zit ook niet op Rob  verder hoor ;D.

Maar in bijvoorbeeld het seizoen van Anne-Marie zat iedereen vanaf Marit al op haar, dat haal je uit de testfragmenten ook niet.

Mee eens... Maarrrr anne-marie was dan ook een zeldzaam slechte mol.
Daarnaast zit nu iedereen op Leo en Buddy (2 mensen die ik miet verdenk)
Maar dan zijn juist die nuances mbt Mil, Nathan en Rob zo interessant
Volgens het verdenk-schema vallen Rob en Buddy (mits er niet al te veel aangepast is en kandidaten namen noemen van mensen waar ze niet op zitten) af.
Blijven over Leo, Mil en Nathan
Leo verdenk ik niet: vreselijk verdacht zonder dat ze echt subtiel molt
Mil of nathan... Mil of nathan..

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #727 Gepost op: 22-02-2020, 22:21:00 »
Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #728 Gepost op: 22-02-2020, 22:23:23 »
Rob

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #729 Gepost op: 22-02-2020, 22:26:27 »
Vanaf aflevering 1 op Rob en nog steeds. Dit heb ik echt in 20 jaar nog niet eerder gehad. En ik heb me niet ingegraven, ik speur steeds of een ander het kan zijn. Ik vind elke andere optie ook prima en toch is het Rob, denk ik  :)
Ma how, zeg!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #730 Gepost op: 22-02-2020, 22:27:14 »
Buddy kiest Leonie. Leonie geen scherm. Keuze van Mil voor Buddy logisch gezien het voorgaande, of ze nu Mol of kandidaat is. Weinig wijzer geworden, behalve dan er een afvaller is beschermd. En niemand weet wie. Complete chaos. Ik keek echt wel zorgvuldig en nauwkeurig om dingen te controleren. Het is hopen op een fout ergens en anders kun je tot aflevering 10 tunnelen waar je wilt in de meeste gevallen.

Ik vind het jammer. Makers kunnen ook te ver gaan, maar dat is voor de evaluatie. Als iedere optie plausibel is als je aan aflevering 8 begint, is er te weinig verschil. Vind ik.

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #731 Gepost op: 22-02-2020, 22:31:12 »
Rob

Heinz, ik zit op Nathan.

Nu wil ik niet van jou weten waarom je op Rob zit. Jij bent molexpert. Je hebt het sinds ik op dit forum kijk vaak goed gehad. Dus je zal vast je redenen hebben.

Mijn vraag aan jou is dus: (om mijn Nathan tunnel intact te houden) hoevaak heb jij het fout gehad afgelopen 20 jaar?  ::)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 22:37:04 door Mollestant »

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #732 Gepost op: 22-02-2020, 22:32:08 »
Buddy kiest Leonie. Leonie geen scherm. Keuze van Mil voor Buddy logisch gezien het voorgaande, of ze nu Mol of kandidaat is. Weinig wijzer geworden, behalve dan er een afvaller is beschermd. En niemand weet wie. Complete chaos. Ik keek echt wel zorgvuldig en nauwkeurig om dingen te controleren. Het is hopen op een fout ergens en anders kun je tot aflevering 10 tunnelen waar je wilt in de meeste gevallen.

Ik vind het jammer. Makers kunnen ook te ver gaan, maar dat is voor de evaluatie. Als iedere optie plausibel is als je aan aflevering 8 begint, is er te weinig verschil. Vind ik.

Lees mijn analyse hierboven
Rob is het niet
En al eerder bleek dat Buddy het ook niet is
Zijn nog maar 3 mogelijke tunnels over dan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #733 Gepost op: 22-02-2020, 22:56:49 »
Heinz, ik zit op Nathan.

Nu wil ik niet van jou weten waarom je op Rob zit. Jij bent molexpert. Je hebt het sinds ik op dit forum kijk vaak goed gehad. Dus je zal vast je redenen hebben.

Mijn vraag aan jou is dus: (om mijn Nathan tunnel intact te houden) hoevaak heb jij het fout gehad afgelopen 20 jaar?  ::)

Ik heb een hele administratie bijgehouden. Even in spoilertags om wat minder ruimte in te nemen (het is toch een beetje off-topic):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 23:02:26 door Heinz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #734 Gepost op: 22-02-2020, 23:03:44 »
2014 mol goed   ::rofl::

Ik zal verder niks zeggen  :-X

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #735 Gepost op: 22-02-2020, 23:09:31 »
Ik heb een hele administratie bijgehouden. Even in spoilertags om wat minder ruimte in te nemen (het is toch een beetje off-topic):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Thanks! ::rofl:: ik ga nog een paar extra balken halen om m'n Nathan tunnel te stutten, ik wil er voorlopig nog niet uit.... Al heb ik nog steeds Rob in mijn vizier. ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #736 Gepost op: 22-02-2020, 23:10:26 »
2014 mol goed   ::rofl::

Ik zal verder niks zeggen  :-X

1x goed nadat Freek als niet-Mol bekend werd gemaakt staat er. Ik zat er dus behoorlijk naast ja. Mag het eens een keer? :P

Maar laten we maar weer naar het heden gaan. ;) ::ok::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #737 Gepost op: 22-02-2020, 23:12:30 »
Rob, of Nathan.....  laatste executie pleit wel voor Nathan. Je wilt toch als programmamaker dat zo’n executie niet direct afgelopen is. En wat is er dan gemakkelijker om te beginnen met de mol die zijn groene kaart geeft aan iemand die toch groen ziet (misschien geloot om het echt eerlijk te maken)...... ik ben er nog niet uit :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #738 Gepost op: 22-02-2020, 23:13:36 »
1x goed nadat Freek als niet-Mol bekend werd gemaakt staat er. Ik zat er dus behoorlijk naast ja. Mag het eens een keer? :P

Maar laten we maar weer naar het heden gaan. ;) ::ok::

Dat vond ik persoonlijk juist een topseizoen en topmoment. Ik hoor het Art nog zeggen “Jij, bent niet de mol” en wij na de uitzending nog twijfelen of Art nou de waarheid sprak ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #739 Gepost op: 22-02-2020, 23:16:03 »
Ja daarom moest ik lachen..  ::rofl::

Terug on topic: Nathan nog steeds  ::hypocriet::