Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 253816 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #660 Gepost op: 17-02-2020, 19:15:15 »
Ik weet het ook nog niet. Nathan is intussen wel een soort wensmol geworden, maar dan ook meer omdat ik het dan al een tijdje goed heb. En het alternatief is Rob, die mij als mol minder leuk lijkt, minder uitgesproken. What to do? 🤷‍♂️

Doet me denken aan vorig jaar. Wat jij met Rob hebt had ik met Merel. En Sarah was meer mijn wensmol. Idem dit jaar met Nathan. Dus tja Rob past wel in het plaatje als mol. Maar ik wil er pas aan zodra Nathan eruit ligt.  ::oordoppen::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #661 Gepost op: 18-02-2020, 10:39:58 »
mijn wensmol. Idem dit jaar met Nathan. Dus tja Rob past wel in het plaatje als mol. Maar ik wil er pas aan zodra Nathan eruit ligt.  ::oordoppen::
Ik heb dat ook.

Nathan is vanaf begin af aan mijn wensmol. Zou toch geweldig zijn als hij ook de echte is. En de kansen groeien. Hij zit constant in de sleutelpositie en kan mollen naar hartenlust. Het is ook het voornaamste wat tegen hem spreekt. Dat niemand in de groep hem verdenkt. Dat is altijd een red flag.

Maar Rob heeft veel meer red flags. Zijn bondjes manie. Het kandidaatsgedrag van de ZV tot aan aflevering 6. De +1200 euro voor de theepot. Nathan sprokkelt juist de Mol=held bedragjes zoals de 250 bij de waaiers. Levert hem minder verdenkingen op terwijl Rob meer verdenkingen krijgt, dus dan is dit dilemma verklaart.

Daarenboven is Nathan de zenuwenlijder waar ook de meeste kromme verwijzingen naar toe gaan (via Rik, via de regie). Rob komt mij intussen voor als volkomen in zijn element. Nou was Jan dat ook maar het is wel een supertalent als je dat kan. Bij 90% van de mollen is wel af te lezen dat ie het is. Zoals dat af te lezen is bij Nathan......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #662 Gepost op: 18-02-2020, 11:38:31 »
Leonie. Rob en Nathan blijf ik een waterkansje geven.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #663 Gepost op: 18-02-2020, 13:03:20 »
Rob. Nu de mol zich minder achter de groep kan verschuilen lijkt hij degene te zijn die steeds actiever invloed op het spel probeert uit te oefenen. Mocht hij de mol zijn, dan zou ik dat een prima keus vinden. Leuke, relaxte kerel. Hoewel ik Nathan - die ik nog niet helemaal uitsluit - stiekem de leukste mol van dit stel zou vinden. Als dat heerlijke blije ei de mol blijkt te zijn zou ik dat geweldig vinden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #664 Gepost op: 18-02-2020, 14:28:55 »
Leonie voor de volle 100%!


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #665 Gepost op: 18-02-2020, 18:00:46 »
Leodyrothanschka.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #666 Gepost op: 18-02-2020, 21:07:06 »
Deze aflevering neemt alle twijfel weg bij mij. Miljuschka is de mol.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #667 Gepost op: 19-02-2020, 14:42:04 »
Vandaag ga ik voor Rothan.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #668 Gepost op: 19-02-2020, 14:45:57 »
Nathan of Mil. Ik hoop Mil. Veranderen heeft ook geen zin meer met het oog op de pool.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #669 Gepost op: 19-02-2020, 19:30:51 »
Buddy
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 19:48:57 door Amethyst »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #670 Gepost op: 20-02-2020, 06:05:54 »
Terug gestapt van Rob naar Nathan.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #671 Gepost op: 20-02-2020, 06:30:48 »
Terug gestapt van Rob naar Nathan.

Welcome back ::bravo::

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #672 Gepost op: 20-02-2020, 09:00:32 »
Het zou me echt niet verbazen dat we een herhaling krijgen van het Stine/Simone seizoen met Jan als mol ::)

Oftewel aankomende aflevering eerst Nathan eruit, iedereen massaal op Rob, die er vlak voor de finale dan uitvliegt.. en dan blijkt het toch Buddy te zijn (of Leonie of Mil, die dan ook heroverwogen gaan worden)

Maar mijn punten zet ik in op Nathan (omdat ik dat gewoon hóóp ::rofl::), Buddy (als Jan-mol) en Leonie (als heel onhandige obviousmol, hoewel ik dat het minst leuk zou vinden)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #673 Gepost op: 20-02-2020, 09:08:38 »
Nathan

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #674 Gepost op: 20-02-2020, 10:55:52 »
Het zou me echt niet verbazen dat we een herhaling krijgen van het Stine/Simone seizoen met Jan als mol ::)

Oftewel aankomende aflevering eerst Nathan eruit, iedereen massaal op Rob, die er vlak voor de finale dan uitvliegt.. en dan blijkt het toch Buddy te zijn (of Leonie of Mil, die dan ook heroverwogen gaan worden)

Maar mijn punten zet ik in op Nathan (omdat ik dat gewoon hóóp ::rofl::), Buddy (als Jan-mol) en Leonie (als heel onhandige obviousmol, hoewel ik dat het minst leuk zou vinden)

Dit gevoel heb ik ook heel sterk. Alles wijst naar Rob en Nathan op het moment, zou het dan toch Buddy zijn?

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #675 Gepost op: 20-02-2020, 11:22:40 »
Op basis van wat ik heb gezien in aflevering 6 kan ik niet anders dan (met frisse tegenzin) switchen van mijn wensmol Rob naar de vermoedelijk zeer gehaaide mol Mil.  ::oink::
Ik streep Rob niet helemaal weg (stiekem hoop ik nog steeds dat hij het is).
Deze week stem ik dus op Mil als mol, hoewel ik deze verdenking op dit moment nog niet kan rijmen met wat we aan mogelijke acties van haar in de voorgaande afleveringen te zien hebben gekregen. Ik zal alles weer opnieuw moeten bekijken en me onder meer verder in moeten lezen op dit forum.  :-\\ Dat laatste is gelukkig geen straf!  ;D
« Laatst bewerkt op: 20-02-2020, 12:35:51 door Vl4d »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #676 Gepost op: 20-02-2020, 13:48:06 »
Als Miljuschka de Mol is dan is Buddy-Mil wel gelijk het meest legendarische bondje ooit ;D

Maar voorlopig zie ik het niet gebeuren.
...óf niet!

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #677 Gepost op: 20-02-2020, 14:33:34 »
Als Miljuschka de Mol is dan is Buddy-Mil wel gelijk het meest legendarische bondje ooit ;D

Daar zeg je wat, inderdaad.
Jubileum waardig!   8)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #678 Gepost op: 20-02-2020, 15:57:51 »
Denk dat ik eruit ben.. dit is de mol   ::trots::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #679 Gepost op: 20-02-2020, 17:21:41 »
Nathan.