Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137879 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #960 Gepost op: 15-03-2020, 18:18:12 »
Hoewel ik hem al langer in het vizier had en enkele molacties min of meer al wist toch een leuke mol.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #961 Gepost op: 15-03-2020, 19:35:45 »
Prima mol hoor  ::ok:: vond het geen hele bijzondere acties, maar goed gedaan.
Hij komt op nr. 10 in mijn top 20:

1. Milouska
2. Jan
3. Dennis

4. George
5. Thomas
6. Margriet
7. Kees
8. Jon

9. Merel
10. Rob
11. Patrick
12. Yvon
13. Anne-Marie

14. Elise
15. Susan
16. Deborah
17. Kim

18. Klaas
19. Nico
20. Inge
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #962 Gepost op: 16-03-2020, 01:29:08 »
Nog even deze hint, zet die vingers maar eens zo in je zij zoals Rob doet, onnatuurlijk..gelijk kramp...

Rob heeft op Instagram bevestigd dat dit wel degelijk een hint was.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #963 Gepost op: 16-03-2020, 02:10:09 »
Rob heeft op Instagram bevestigd dat dit wel degelijk een hint was.

Ja, was best duidelijk! Dank je!

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #964 Gepost op: 16-03-2020, 21:37:36 »
Heerlijk, weer eens mol waarvan je de mol acties gedurende de afleveringen kon zien. De kritiek die ik daarover op social media heb gelezen bewijst maar weer eens dat sommige mensen nooit tevreden zijn.

Rob was een prima mol, ik had hem redelijk snel als hoofdverdachte maar er was altijd genoeg twijfel met vooral Nathan als grootste stoorzender. Zeker een mol met lef die veel plezier had in het zijn van de mol, wat altijd leuk is om te zien.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #965 Gepost op: 17-03-2020, 15:36:13 »
Rob gaat om 17:00 rechtstreeks op zijn Instagram-verhaal om vragen te beantwoorden.

Heb zelf de vraag gesteld waarom hij bij de opdracht 'Thee pot' de discussie aanzwengelde om te gokken voor de waarde van het servies.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 15:40:36 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #966 Gepost op: 17-03-2020, 17:02:44 »
Rob gaat om 17:00 rechtstreeks op zijn Instagram-verhaal om vragen te beantwoorden.

Heb zelf de vraag gesteld waarom hij bij de opdracht 'Thee pot' de discussie aanzwengelde om te gokken voor de waarde van het servies.

Is begonnen.

Rob lasergamede tegen Marnix van de productie.

Rob heeft de waaier met 'Rob is de Mol' thuis liggen.

Rob gaat zijn best doen de livestream op te slaan zodat hij teruggekeken kan worden.

Robs favoriete opdrachten waren het lasergamen, het bellen met de Mol en de draaitafel.

Rob heeft tijdens de opnames liedjes geschreven/gemaakt die nog uitgebracht gaan worden.

Robs vertrouwenspersoon was zijn tweelingbroer Wouter. Hij heeft onder andere met veel enthousiasme de taxiopdracht met hem gedeeld.

Claes de perfectionist zat Rob het meeste dwars bij het mollen, onder andere bij de dam.

Robs smoes voor zijn afwezigheid was dat hij een paar week naar Frankrijk ging om er muziek te gaan schrijven en te maken.

Robs molacties kwamen soms van de productie en soms van hemzelf.

Rob heeft op de glazen brug bewust dingen omgewisseld en verkeerde bedragen meegegeven (vraag welke molacties we niet gezien hebben in de laatste aflevering).

Rob belde tijdens de belopdracht in aflevering 9 met iemand van de productie.

Van Rob hoeft Leonie haar sandalen niet op te eten, maar ze gaan een alternatief verzinnen.

Robs lievelingskandidaten waren Claes en Nathan.

Rob heeft van tevoren 'indirect' geoefend voor de laseropdracht door veel te gamen en te paintballen.

Rob vond het niet moeilijk om bij de test spanning te veinzen, integendeel.

Rob vond China heel mooi en heel warm. Leuke mensen, lekker eten.

Rob was niet bang om zich te verspreken.

Rob heeft zijn zwarte vrijstelling bewust bewaard.

Robs favoriete (niet per se beste) mollen waren Patrick (kent-ie persoonlijk), Susan (hij verdacht haar helemaal niet) en Milouska (goede tactiek (dommig overkomen)).

Robs hoed woei niet af op de brug omdat hij eentje koos die qua maat net iets te klein was en daarom erg strak zat.

Rob komt binnenkort met een nieuw album. Deze is bijna af.

Rob herkende de mollotennamen niet in de opdracht 'Alles kenners.' Hij wil zijn eigen beeld vormen en zich niet laten beïnvloeden. Hij kijkt niet op fora. Dit jaar heeft hij wel gekeken omdat hij zelf meedeed.

Rob heeft willekeurige afbeeldingen van oudere seizoenen bekeken ter voorbereiding.

Rob had het bondje van Buddy en Miljuschka pas door na de executie met de groene en rode kaarten.

Rob beantwoordt een vraag van Lavezzi (zoon van Nathan) over de airco op de hotelkamer van Nathan en Rob. Ze hebben er een halfuur over gedaan om de Chinese gebruiksaanwijzing van de airco te begrijpen.

Rob heeft tijdens de fietsopdracht ook gemold: hij wilde alleen met Nathan aan de lijn blijven (dan had Miljuschka meer fietsers, was moeilijker) en hem een korte route laten fietsen die niet veel waard was. Hij wilde hem nét te laat laten binnenkomen, is niet gelukt door de superfanatieke Nathan.

Rob beantwoordt nu de vraag over het theeservies: hij maakte de inschatting dat de meesten zouden gaan voor de €1500,- (en dacht dus dat zijn opmerking om voor het gokken te gaan sowieso niets uit zou halen).

Rob heeft tijdens de taxiopdracht niet (echt) gemold. Hij had wel een plan, maar door alle grappen en grollen dacht-ie 'fuck dat mollen.' Geluk bij een ongeluk dat die lol heel veel tijd kostte, leverde het toch nog wat op als Mol.

Rob heeft 'geen idee' of hij na de zomer aan het extra seizoen meedoet.

Rob vond het zijn van Mol vaak een eenzaam bestaan.

Robs vraagtekentattoo komt van het spel Super Mario. Dat was een indirecte hint tijdens de opdracht waar Super Mario gespeeld werd.

Tina heeft Rob rechtstreeks gevraagd of hij de Mol was. Hij zei toen 'ja.' Claes heeft het meermaals gevraagd ('Jij bent een boefje!'), tegen hem durfde hij geen 'ja' te zeggen.

Rob at zijn pizza op en bestelde heel veel biertjes nadat-ie in de pizzeria hoorde dat hij de Mol ging zijn.

Rob heeft de Vlaamse Mol nog nooit gezien, gaat-ie nu wel mee beginnen.

Toen Rik 'de Mol' intypte en de kijkers het aftellen met de oud-Mollen zagen, kregen de kandidaten 'Dat zien jullie vanavond' te horen van Rik.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 18:02:32 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #967 Gepost op: 17-03-2020, 17:27:23 »
Is begonnen.

...
...


Ik heb geen instagram, dus hartelijk dank voor deze samenvatting.  ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #968 Gepost op: 17-03-2020, 17:58:22 »
Ik heb geen instagram, dus hartelijk dank voor deze samenvatting.  ::bravo::

Graag gedaan, heb het goed proberen bij te houden. De echt 'onzinnige' vragen/antwoorden niet genoteerd (of hij met iemands moeder op de foto wil etc.).
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #969 Gepost op: 17-03-2020, 18:09:27 »
En, wilde ie dat?

Bedankt RDM! ::ok::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #970 Gepost op: 17-03-2020, 18:18:39 »
rob als persoon  vind ik echt fantastisch toffe pik ook hoe die nu op instagram ook bezig is maakt hem echt top! alleen als mol weet ik het niet, qua verdenkingen in het programma was het natuurlijk super goed, maar qua kijkers hadden we hem redelijk snel door en stond hij (samen met nathan) in de top.

de acties waren redelijk, paar classic molacties maar grote deels van de acties waren ontdekt net als de verborgen hints, teminste eentje niet dat vindt ik wel mooi dat we als forum nog steeds niet alles vinden, ook al weet ik niet hoe het voor dit seizoen was omdat ik vanaf dit jaar pas mee speur op dit forum.

zijn persoonlijkheid maakt hem wel een betere mol dan wat hij deed qua acties dus ik denk dat ik hem een beetje in de middenmoot van mollen plaats

maar al met al een top gozer en een leuke mol ::bravo::

chipsverslaafde <3

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #971 Gepost op: 17-03-2020, 18:32:15 »
rob als persoon  vind ik echt fantastisch toffe pik ook hoe die nu op instagram ook bezig is maakt hem echt top! alleen als mol weet ik het niet, qua verdenkingen in het programma was het natuurlijk super goed, maar qua kijkers hadden we hem redelijk snel door en stond hij (samen met nathan) in de top.

de acties waren redelijk, paar classic molacties maar grote deels van de acties waren ontdekt net als de verborgen hints, teminste eentje niet dat vindt ik wel mooi dat we als forum nog steeds niet alles vinden, ook al weet ik niet hoe het voor dit seizoen was omdat ik vanaf dit jaar pas mee speur op dit forum.

zijn persoonlijkheid maakt hem wel een betere mol dan wat hij deed qua acties dus ik denk dat ik hem een beetje in de middenmoot van mollen plaats

maar al met al een top gozer en een leuke mol ::bravo::

De montage heeft natuurlijk wel gekozen om gewoon open en bloot sommige molacties al te laten zien. De laatste paar jaar was de grootste kritiek dat de mol acties nooit in beeld waren. ( in de eerste 9 afleveringen)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 18:35:38 door MolstopperNL »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #972 Gepost op: 17-03-2020, 18:34:23 »
OK dus de theepot was echt een close call. Geen wonder dat ook wij molloten er niet uitkwamen!!!!!  ??? ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #973 Gepost op: 17-03-2020, 18:38:20 »
Haha, ja, heel logische verklaring, slechts een paar woorden. De Mol gokte dat de meerderheid voor de 1500 zou gaan. En daar kunnen wij dan wekenlang van wakker liggen hier. ;D

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #974 Gepost op: 17-03-2020, 18:40:06 »
De montage heeft natuurlijk wel gekozen om gewoon open en bloot sommige molacties al te laten zien. De laatste paar jaar was de grootste kritiek dat de mol acties nooit in beeld waren. ( in de eerste 9 afleveringen)
dat klopt, maar iets teveel voor mijn doen. ze moeten een beetje een contrast gaan zoeken. niet teveel niet te weinig zegmaar.
chipsverslaafde <3

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #975 Gepost op: 17-03-2020, 18:44:14 »
Weet niet of het erbij past, maar Rob vertelde ook dat hij liedjes tijdens WIDM had geschreven en wellicht gaat hij nog iets doen met het "ooh wie is de mol" liedje dat hij zong met Buddy

dat klopt, maar iets teveel voor mijn doen. ze moeten een beetje een contrast gaan zoeken. niet teveel niet te weinig zegmaar.

Maar toch zat een groot deel op Nathan. Dus het in your face van deze montage tactiek heeft toch voor verwarring gezorgd. Neemt niet weg dat Rob het uitstekend heeft gedaan in de groep natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 18:53:21 door Heinz, Reden: Berichten samengevoegd »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #976 Gepost op: 17-03-2020, 18:51:07 »
daarom daarom, ik zat ook fifty fifty op nathan en rob en uiteindelijk toch wensmol natahn in app en pool.
dus tuurlijk hij heeft het top gedaan, maar ik  neem alles mee verdenkingen tv en kijker,acties, hint etc
maar een top gozer is het zeerzeker!
chipsverslaafde <3

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #977 Gepost op: 17-03-2020, 21:28:53 »
Bedankt voor het opschrijven RICKDEMOL.  ::ok::

Rob werd al snel veel verdacht door de kijkers, maar Thomas werd ook snel duidelijk. Beiden zijn door de kandidaten pas laat in het spel echt verdacht. Niet verdacht worden door de kandidaten is wat mij betreft veel belangrijker dan niet verdacht worden door de kijkers.
Ik vind het onterecht om Rob geen goede mol te noemen puur omdat hij veel werd verdacht door de kijkers en veel molacties al in de eerste 9 afleveringen zaten. Dat is een montagekeuze (die ik veel fijner vind dan bijna alle molacties buiten beeld te houden). Als je pas in de finale echt verdacht wordt en je redelijk veel succesvolle molacties op je naam hebt staan, ben je wat mij betreft zeker een goede mol.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #978 Gepost op: 17-03-2020, 23:28:30 »
En, wilde ie dat?

Bedankt RDM! ::ok::

Jazeker.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #979 Gepost op: 18-03-2020, 15:51:23 »
Wat ik ook leuk vond is dat ze een "mislukte" molactie hebben laten zien. Is dat eerder gebeurd? Ik heb het idee dat de productie en Rick ( de regisseur) erg hebben genoten van Rob als mol