Auteur Topic: [de winnaar] Buddy Vedder  (gelezen 93322 keer)

Online Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #60 Gepost op: 20-01-2020, 21:28:26 »
Hè bah.. ik ging toch ff snel checken of ik nog op de goeie site zat  :-X :P

lol  :-X

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #61 Gepost op: 20-01-2020, 21:45:14 »
Bij het extra beeldmateriaal heb ik wederom het gevoel dat Buddy een ingestudeerd toneelstukje opvoert. Vorige week over de zwarte vrijstelling en nu over de exit van Tina maar waarom zou hij dit doen? Het lijkt me niet handig voor een kandidaat maar ook niet voor een mol.Probeert hij kandidaats over te komen? Hij trekt iig veel aandacht. Rob kijkt verwonderd naar Buddy, vindt hun gesprekje hierna plaats of was dat voor de executie? Tijdens het gesprek met Rob heeft Buddy het niet over zijn verdenkingen  naar Tina terwijl hij na de executie nogal dramatisch doet.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2020, 21:50:48 »
Bij het extra beeldmateriaal heb ik wederom het gevoel dat Buddy een ingestudeerd toneelstukje opvoert. Vorige week over de zwarte vrijstelling en nu over de exit van Tina maar waarom zou hij dit doen? Het lijkt me niet handig voor een kandidaat maar ook niet voor een mol.Probeert hij kandidaats over te komen? Hij trekt iig veel aandacht. Rob kijkt verwonderd naar Buddy, vindt hun gesprekje hierna plaats of was dat voor de executie? Tijdens het gesprek met Rob heeft Buddy het niet over zijn verdenkingen  naar Tina terwijl hij na de executie nogal dramatisch doet.
Ik denk dat hij gewoon zo is.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #63 Gepost op: 20-01-2020, 21:56:54 »
Je trekt mij helemaal in je tunnel  ;)

 Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden  ::vergroot::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2020, 22:00:09 »
 ::rofl::

Online Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2020, 22:03:50 »
:(

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2020, 00:06:13 »
Dit gaat dus niet meer over Buddy ;D ::ontopic::

Graag weer terug naar onze vriend dus:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #67 Gepost op: 21-01-2020, 00:43:50 »
Ik weet het (nog) niet met hem. Hij kan het zijn, hij kan het niet zijn, enz
Hij verrast mij wel.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #68 Gepost op: 21-01-2020, 01:02:58 »
Ik vind buddy nog steeds buddy zoals ik hem ook zie bij zapp, boulevard etc.

Enthusiast, soms wat naief.
Gaat ver komen door zijn gedrevenheid, maar een mol zie ik er ( nog) niet in

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #69 Gepost op: 21-01-2020, 10:30:53 »
Ik vind buddy nog steeds buddy zoals ik hem ook zie bij zapp, boulevard etc.

Enthusiast, soms wat naief.
Gaat ver komen door zijn gedrevenheid, maar een mol zie ik er ( nog) niet in

Het match voorlopig aardig met wat ie in het in het introfilmpje zei; er zijn twee Buddy's. De enthousiaste spring in het veld, en de rustig observerende. Die komt er ook af en toe doorheen. Ik heb in de opdrachten ook echt het gevoel dat ie zijn best doet.

100% afstrepen durf ik nog niet (wie weet na zaterdag), maar hij staat voor mij wel onderaan de lijst op dit moment

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #70 Gepost op: 22-01-2020, 21:35:38 »
Misschien al eerder genoemd, maar waarom zegt Buddy als hij zijn kistje in de eerste aflevering openmaakt: ik weet niet of ie erin zit? Wist hij al dat er een vrijstelling in zat? Het zou toch veel logischer zijn als hij zou zeggen dat hij niet weet WAT erin zit? Of heeft hij een vrijstelling bij een andere kandidaat gezien? Sommigen leken met twee tegelijk te lopen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #71 Gepost op: 24-01-2020, 17:59:09 »
Dan zou Buddy wel heel veel voorkennis steeds laten blijken, kan me niet voorstellen dat de regie dat allemaal in de uitzending laat zitten.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #72 Gepost op: 25-01-2020, 22:28:21 »
Buddy samen met Nathan het meest mols in aflevering 3.

Zit in opdracht 1 lekker in de flow en lost snel de puzzel op. Iedereen ziet hem hier als goede kandidaat. Maar het gaat wel finaal mis omdat ze geen rekening houden met dat het om 3 rondes gaat en je niet meteen goed moet zitten, want je moet elke keer wisselen. Ook zit ie zelf wel als 1 van de weinige op de goede lijn aan het eind, weer kandidaats overkomen maar de opdracht mis laten lopen. Hij krijgt ook nog een compliment van Rik.

Zit in opdracht 2 in het groepje met het minste geld en daar werd duidelijk de verkeerde envelop gepakt bij het hoofd, Buddy stuurde daar erg op aan.

Opdracht 3 meteen in het begin wijst de vrouw al het juiste potje aan, en uiteindelijk doen ze er enorm lang over en komt Johan met de juiste beslissing en een eindsprint nog net op tijd bij de kist aan. Buddy wil ook duidelijk voor de 1500 euro kiezen ipv de 2700

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #73 Gepost op: 25-01-2020, 22:38:55 »
Helemaal mee eens. Buddy is nog steeds hoofdverdachte.

Het lastige in dit geval vind ik wel dat de testbiecht heel erg op Buddy focust. Sterker, volgens mij zit iedereen (deels) op Buddy. Als hij de mega fanatieke kandidaat is in beeld die alles lijkt goed te doen, waarom verdenken ze hem dan allemaal? Zelfs Mil en Rob schrijven hem niet af.

De montage lijkt dus cruciale informatie weg te laten. Hij staat toch wel steeds op de meest verdachte plaats. Hij maakt verkeerde keuzes ten nadele van de pot. En als deelnemer is zijn aandeel in de groep heel dominant, wat natuurlijk heel gemakkelijk doet sturen binnen een opdracht.


Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #74 Gepost op: 25-01-2020, 22:45:42 »
Zit in opdracht 2 in het groepje met het minste geld en daar werd duidelijk de verkeerde envelop gepakt bij het hoofd, Buddy stuurde daar erg op aan.

De enveloppe bij het hoofd was goed volgens mij. Ook die met de hand. Dacht dat de andere twee niet goed waren.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #75 Gepost op: 25-01-2020, 23:18:13 »
Ik zat nog even terug te kijken naar opdracht 3 van aflevering 2, vlak voor het moment dat Buddy en Rob langs het puzzelstuk rijden zonder het te zien.

Je ziet daar dat Buddy eerst naar links kijkt, voor hem (kijkrichting blauwe pijl), richting het puzzelstuk.

Dan verlegt ie heel snel de aandacht de andere kant op.

Het lijkt er op dat ze op dat moment op de plek van de rode pijl zijn.

Buddy rijdt dan gauw de andere kant op, tegen de klok in het plein rond.

Daardoor ligt het puzzelstuk een beetje verstopt, zit Rob precies de verkeerde kant op te kijken en hij pakt ook nog de binnenbocht (groene pijl).

Molactie?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2020, 00:24:35 »
De foto met het hoofd van de boys is goed, de rollen fout.  Bij de girls ( inclusief Nathan) is de Hand goed en de mannen die werken fout

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2020, 00:36:34 »
"Budas" ipv Buddy op bushaltepaaltje geschreven.
*verwijzing naar Judas?*


**vooralsnog niet mijn Mol**

Edit; via uitz. gemist valt wel still te halen :) @09.52u.

@ 10.58 u. zie je hoe hij "normaal"zijn naam schrijft...: (afbeelding2).
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 00:56:30 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2020, 00:43:07 »
"Budas" ipv Buddy op bushaltepaaltje geschreven. @09.53 minuten ongeveer. Nog geen foto want Avrosite wil nog niet pauzeren met een still.

*verwijzing naar Judas?*


**vooralsnog niet mijn Mol**

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2020, 02:28:44 »
Mijn mol! Vooral met de voorkennis die hij laat zien en bij de discussie en lijndienstopdracht heeeel verdacht