Auteur Topic: [presentator] Rik van de Westelaken  (gelezen 13167 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #60 Gepost op: 29-02-2020, 22:59:07 »
Ik vond 'm goed in het gesprekje met afvaller Leonie. Deed ie heel lief. ;D

Helemaal mee eens. En Leonie is ook een prachtmens, veel humor en recht door zee.  ::hug::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #61 Gepost op: 29-02-2020, 23:32:42 »
Jammer dat ze er alsnog uitligt.
Had ze als finaliste verwacht.
Leuke en grappige kandidaat !!! ::ok::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #62 Gepost op: 1-03-2020, 07:12:13 »
Rik zit nu in aflevering 9!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #63 Gepost op: 1-03-2020, 07:57:41 »
Rik zit nu in aflevering 9!
Level 9
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #64 Gepost op: 4-03-2020, 00:37:46 »
 ::rofl::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #65 Gepost op: 9-03-2020, 15:57:26 »
Ha ha, die Rik toch! E09@31:08: "[...] Alsof er geen mol in hun midden was."

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #66 Gepost op: 10-03-2020, 12:42:04 »
Rik mag blijven hoor, hij doet het heel goed!
Ben jij de mol?

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #67 Gepost op: 10-03-2020, 15:12:09 »
Rik doet het wel goed maar ik vind hem nog wel een beetje kleurloos.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #68 Gepost op: 10-03-2020, 16:00:47 »
De ene keer doet Rik het prima, de andere kant komt het een beetje nep over. Vind het moeilijk aangeven wat het precies is.

Verder mag hij het volgend jaar zeker nog eens presenteren. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #69 Gepost op: 10-03-2020, 16:05:59 »
Ik denk dat hij de moeilijkere teksten wat statischer benoemd, aangezien hij niet gewend is zulke happen tekst uit zijn hoofd voor te lezen.

Maar zijn aandeel in het spel vind ik wel prima. Vangt afvallende kandidaten goed op, en staat er niet bij als: JA(mmer) wat zou er mis zijn gegaan. Tikt precies de juiste maat aan binnen de groepsdynamiek. Vorig jaar was hij heel speels, dit jaar heel serieus.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #70 Gepost op: 10-03-2020, 21:14:53 »
De ene keer doet Rik het prima, de andere kant komt het een beetje nep over. Vind het moeilijk aangeven wat het precies is.

Ik vind Rik echt heel leuk/sympathiek, maar ik vind ook dat hij het bij Wie is de Mol wisselend doet. Soms inderdaad nogal statisch/ingestudeerd. Er mag wat mij betreft best wat meer "Rik" in zijn presentatie.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #71 Gepost op: 11-03-2020, 09:11:08 »
Rik blijft erbij tot het programma stopt, gok ik. Ik denk dat het team erg blij is met hem.

Rik heeft nog steeds grote problemen om een pokerface te houden, dus de afvallers weten het eigenlijk al voor ze hun rode scherm zien. Maar dat maakt voor de kijkers weinig uit ...want we horen het toch al wel aan het muziekje dat ze er dan onder zetten. 

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #72 Gepost op: 11-03-2020, 10:01:26 »
Rik blijft erbij tot het programma stopt, gok ik. Ik denk dat het team erg blij is met hem.

Rik heeft nog steeds grote problemen om een pokerface te houden, dus de afvallers weten het eigenlijk al voor ze hun rode scherm zien. Maar dat maakt voor de kijkers weinig uit ...want we horen het toch al wel aan het muziekje dat ze er dan onder zetten.
Ik had niet gezien dat Rik daar problemen mee had want ik had het door het muziekje door welke persoon eruit ging.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #73 Gepost op: 11-03-2020, 18:33:53 »
Ik vind dat hij het prima doet!  ::bravo:: Mooie combinatie van afstand houden en toch meeleven. Je ziet dat hij er plezier in heeft.

Alleen die enorme lappen tekst die hij soms moet oplepelen, wat al genoemd is, misschien zou dat ook op een andere manier kunnen? Bijvoorbeeld met een kaartje/tekening erbij waardoor minder tekst nodig is? Maar dat ligt meer aan de opzet dan aan de presentator.

Prima als Rik ermee doorgaat.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #74 Gepost op: 11-03-2020, 22:10:37 »
Ik vind dat Rik een erg goede ‘slottoespraak’ naar de kandidaten gehouden heeft na de finaletest. Goede teksten, goed uitgesproken. Ook vind ik het heel goed dat hij in een van de afleveringen met de kandidaten ging eten, een beetje zoals Gilles in de Vlaamse Mol. De presentator en de kandidaten mogen best wat meer mengen van mij! Ook de inleidende praatjes bij de start van een aflevering heeft Rik naar mijn smaak heel goed gedaan. Wel vind ik dat hij bij sommige opdrachten (zowel aan de start als na afloop) overkomt alsof hij zelf ook niet helemaal scherp heeft wat er gebeurt en wat hij (daarom) precies moet zeggen. De scherpte lijkt dan even te ontbreken. Misschien had hij gewoon veel last van de hitte in China?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #75 Gepost op: 12-03-2020, 09:18:44 »
Rik doet het prima. Hij is een soort Gerard Arninkhof. Niemand tot last.
Woosie down?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #76 Gepost op: 12-03-2020, 09:29:38 »
Ik vind dat Rik een erg goede ‘slottoespraak’ naar de kandidaten gehouden heeft na de finaletest. Goede teksten, goed uitgesproken. Ook vind ik het heel goed dat hij in een van de afleveringen met de kandidaten ging eten, een beetje zoals Gilles in de Vlaamse Mol.

Dat ook, vind ik!  ::jaja::

In veel andere mol-edities duurde het slot nogal lang (vind ik dan) door die ellenlange toespraken (jij dit, jij dat) en dat nadrukkelijke Wie... Is.... De.... ..... Mol ..................................... (etc.)
Dat ziet u volgende week.

Eigenlijk wel verfrissend dat het nu wat korter is; gewoon to the point en als kijker weet je toch allang dat de mol niet in afl. 9 bekend wordt gemaakt; dan vind ik die lange toespraken en de hints 'we gaan het nu zeggen, maar toch lekker niet' best irritant. Fijn dat Rik hier anders mee om lijkt te gaan.  ::ok::

En ik vind het ook prima dat hij zich af en toe mengt tussen de kandidaten; soms lijkt de groep dat ook even nodig te hebben. Hij weet ook goed die grens te bewaken: niet te familiair, maar ook niet te afstandelijk. Het 'klopt' ook bij hem, voor mij komt het oprecht over.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #77 Gepost op: 12-03-2020, 11:27:19 »
Rik doet het prima. Hij is een soort Gerard Arninkhof. Niemand tot last.
  ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #78 Gepost op: 12-03-2020, 11:50:41 »
Rik doet het prima. Hij is een soort Gerard Arninkhof. Niemand tot last.

tja, beide oud NOS presentatoren. Ik voel me nu wel een beetje oud dat ik precies weet wie het is..  ???
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #79 Gepost op: 12-03-2020, 12:21:14 »
Rik doet het prima. Hij is een soort Gerard Arninkhof. Niemand tot last.
Die moest ik opzoeken op YouTube, maar weet niet of Rik blij is met dat, uh... 'compliment'  ::rofl::