Tja, ik verwacht eerder een kandidaat over wie wat meer onzekerheid bestaat over of diegene de mol is of niet bij de laatste 3. Misschien gaan kijkers nu Mil juist meer verdenken omdat getoond wordt dat afvallers op haar zaten, dat kan, dat vind ik zelf ook niet meer dan logisch eigenlijk want de productie heeft al vaker getoond dat of gedaan alsof (slechts) de afvaller op de mol zat. Maar het kan ook een teken zijn dat Mil nog af gaat vallen omdat ze nu weg te strepen lijkt te zijn als mol (de verdenking van de afvaller is vaker duidelijk getoond wanneer de kandidaat die de afvaller verdacht toch de volgende aflevering eruit vloog). Voor mij is ze in ieder geval geen verdachte en dit maakt haar voor mij daarom ook niet verdachter. Aangezien wat mij betreft alleen nog Buddy of Mil af kan vallen en mogelijk is verdoezeld dat Buddy bij de Vrijstellingsroute 500 euro pakte omdat tot het einde spannend moet blijven of hij de mol is kan Mil prima nog sneuvelen m.i.
Bij mij geeft vooral proef 6.2 (vakwerk) de doorslag maar de verdenkingen bevestigen toch wel het rookgordijn rond haar. Is inderdaad wel al eerder gedaan, maar ik betwijfel dat dit tot een massale verdenking leidt.
EDIT: als de redactie Buddy wil beschermen en verdenking doorschuift naar Mil die nog afvalt voor de finale dan was deze hele maskerade toch niet nodig? Verdenking op haar mol Buddy, heel erg Mil mee spreiden en beetje Rob in Afl 7 en dan (zoals nu “jij bent mijn mol”) twijfel zaaien in Afl 8 voor wie ze nu hoofdzakelijk gegaan is (Buddy of Mil).
Als dan blijkt dat Mil afvalt zal iedereen kunnen concluderen dat ze er op Mil is uitgegaan en blijft Buddy verdacht.
Daarom denk ik dat er een andere reden is dat ze Buddy weggeknipt hebben: het mistgordijn rond Mil.
Wat me ook opviel: Mil haalt tijdens de executie opgelucht adem bij het groene scherm van Nathan en lijkt niet echt in shock als Leonie het rode scherm heeft in tegenstelling tot Nathan en Buddy. Vreemd toch.