Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 82072 keer)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #80 Gepost op: 30-01-2020, 17:37:14 »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #81 Gepost op: 30-01-2020, 17:41:29 »
Rob: "Hebben ze naast mij nou nog een mol ingehuurd?"  ;D

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #82 Gepost op: 30-01-2020, 18:08:46 »
OK Heinz, ik begin te buigen. Vooral omdat Rob hier zegt: "....dat je die beslissing genomen hebt".

Dus Nathan was WEL doorslaggevend bij 4-4, dus het door de edit missende tussenstukje is minder relevant. Het is puur aan Nathan te wijten dat de 1500 gekozen is en ik begin nu toch te vrezen dat de set veel meer waard was (tenminste als zodanig bestempeld werd).
Had het bericht al gelezen, maar het land nu pas. scherp geredeneerd.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #83 Gepost op: 30-01-2020, 18:31:05 »
En ook daar de 2 mollen theorie  ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #84 Gepost op: 30-01-2020, 19:03:24 »
En ook daar de 2 mollen theorie  ::rofl::

Dan maar 3.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #85 Gepost op: 30-01-2020, 21:22:10 »
Opvallend wel hoe rustig en relaxed Nathan hier aan tafel is. Lijkt makkelijk te kunnen praten over mogelijke verdachte acties van hem. Niet dat Nathan ervan beschuldigd werd dat hij had lopen mollen, maar... het lijkt hem erg makkelijk af te gaan, terwijl er toch kandidaten zouden moeten zijn die hem zwaar verdenken.

Wat een contrast met hoe ie er soms voor- en na opdrachten bijstaat (vooral in afl. 1) als Rik de groep toespreekt.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #86 Gepost op: 30-01-2020, 23:30:15 »
Opvallend wel hoe rustig en relaxed Nathan hier aan tafel is. Lijkt makkelijk te kunnen praten over mogelijke verdachte acties van hem. Niet dat Nathan ervan beschuldigd werd dat hij had lopen mollen, maar... het lijkt hem erg makkelijk af te gaan, terwijl er toch kandidaten zouden moeten zijn die hem zwaar verdenken.

Wat een contrast met hoe ie er soms voor- en na opdrachten bijstaat (vooral in afl. 1) als Rik de groep toespreekt.

Ja, zelfs als het over zijn 'mol acties' gaat. Misschien is het toch de fanatieke kandidaat die tijdens de opdrachten bomvol adrenaline zit.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #87 Gepost op: 31-01-2020, 01:08:05 »

Dit beeldmateriaal ging echt weer nergens over, sorry.

De beschrijving zegt dat ze het gaan hebben over de opdracht van de hoovercraft (waar ik best iets van had willen zien aangezien je door de montage van die opdracht er niks uit kon halen) ..

Nee, het 2 minuten durende extra  beeldmateriaal werd gevuld met Johan die ging vertellen hoe Claes snurkt & hoelang hij nog kan slapen. Nathan die flesjes water uit ging delen en de theorie over 2 mollen in het spel (haha, wat grappig die kenden we nog niet  :-X )

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #88 Gepost op: 31-01-2020, 07:52:40 »
Niet zeuren, Rämon!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #89 Gepost op: 31-01-2020, 09:07:29 »
De beschrijving zegt dat ze het gaan hebben over de opdracht van de hoovercraft (waar ik best iets van had willen zien aangezien je door de montage van die opdracht er niks uit kon halen) ..

Zou er een hint zitten in de titels van het extra beeldmateriaal? Deze gaan inderdaad bijna geen enkele keer over datgene wat er in de titels staat, erg opvallend (want zo moeilijk is het niet om een passende titel te bedenken).

Verder vond ik het best een aardig fragment, vooral om de sfeer in de groep te zien. Ik snap alleen niet dat de makers die twee mollen-theorie er weer in hebben gegooid, dat is toch een jaarlijkse ergernis onder molloten.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #90 Gepost op: 31-01-2020, 09:41:31 »
Zou er een hint zitten in de titels van het extra beeldmateriaal? Deze gaan inderdaad bijna geen enkele keer over datgene wat er in de titels staat, erg opvallend (want zo moeilijk is het niet om een passende titel te bedenken).
De titel is toch gewoon 'tijdens de lunch'? Dat dekt de lading toch heel aardig.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #91 Gepost op: 31-01-2020, 10:07:52 »
Ja, dat zie ik nu ook. Het werd op Facebook wat anders aangekondigd (maar dat zal wel zijn om clicks te genereren).

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #92 Gepost op: 31-01-2020, 11:47:07 »
Zou er een hint zitten in de titels van het extra beeldmateriaal? Deze gaan inderdaad bijna geen enkele keer over datgene wat er in de titels staat, erg opvallend (want zo moeilijk is het niet om een passende titel te bedenken).

Verder vond ik het best een aardig fragment, vooral om de sfeer in de groep te zien. Ik snap alleen niet dat de makers die twee mollen-theorie er weer in hebben gegooid, dat is toch een jaarlijkse ergernis onder molloten.
Die 2 mollentheorie is mijn grootste ergernis en op een ander forum hebben ze daar gelukkig een apart onderwerp voor gemaakt. Maar deze 2 mollentheorie komt niet van de makers en is ook niet als theorie bedoeld in dit fragment volgens mij. Nadat Nathan vertelt dat hij bij de "bushokjes" opdracht wel wat verkeerde dingen deed, is het Johan die de vraag stelt, zouden er 2 mollen zijn. Dit is natuurlijk niet serieus bedoeld, maar hij wil hiermee zichzelf verdacht maken als Mol en Nathan. Maar uit de test kun je halen dat Johan vooral Mil verdenkt en daarna een beetje Leonie en een klein beetje Buddy. Hij verdenkt dus Nathan helemaal niet en als kandidaat wil hij andere kandidaten graag laten denken dat Nathan de Mol is. En hemzelf natuurlijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #93 Gepost op: 31-01-2020, 11:51:35 »
Die 2 mollentheorie is mijn grootste ergernis en op een ander forum hebben ze daar gelukkig een apart onderwerp voor gemaakt.
Gelukkig hebben we op dit forum een beetje de afspraak dat we het er helemáál niet over hebben.
Dat is weer t voordeel dat wij hier jaarlijks chatten met de makers of presentatoren die aangeven NOOIT 2 mollen te gaan doen

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #94 Gepost op: 31-01-2020, 18:50:14 »
Gelukkig hebben we op dit forum een beetje de afspraak dat we het er helemáál niet over hebben.
Dat is weer t voordeel dat wij hier jaarlijks chatten met de makers of presentatoren die aangeven NOOIT 2 mollen te gaan doen

Er zijn meer bizarre bedenksels voorbij gekomen. De zus van Ellie lust was de grappigste maar ik ga hier nog maar een paar jaar mee dus er zijn vast nog leukere.

Ik vind het trouwens erg leuk die extra beelden die nergens over gaan, zie je net even wat meer van de groepsdynamiek.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #95 Gepost op: 31-01-2020, 19:18:54 »
Ik denk dat mensen vergeten dat naar schatting zo'n 3 miljoen mensen (of zelfs nog meer aangezien de eerste aflevering door 4 miljoen mensen bekeken schijnt te zijn) naar het programma kijken als we de kijkcijfergegevens mogen geloven... zo'n 2,6 miljoen mensen keken aflevering 3 live volgens de kijkcijfergegevens immers.

Op het moment hebben slechts 27.000 mensen het extra beeldmateriaal bekeken op Youtube (en alle mensen die het filmpje op de WIDM AVROTROS site kijken dragen bij aan dat aantal views). Andere filmpjes die tot nu toe over het seizoen zijn geplaatst, hebben ook hooguit 50.000 views gekregen (ik reken de leader niet mee), maar krijgen bijna altijd nog veel minder views.

Als je even gaat rekenen, blijkt dus dat uiteindelijk maar zo'n 1% van de kijkers (of minder zelfs) dit extra beeldmateriaal heeft gezien dus. Dat is een enorm klein kijkersaantal, dus veel verdachter zal Nathan door dit extra beeldmateriaal niet worden bij het grote publiek. Verder denk ik ook dat het voor de kijker wel interessant is om te kunnen zien dat de kandidaten zelf ook uitgevogeld hebben wat het servies waard was. Dat geeft ons waardevolle achtergrondinformatie waarmee wij het gedrag van de kandidaten in de komende afleveringen mogelijk beter kunnen duiden (deze revelatie kan ervoor zorgen dat de mensen die voor de 1500 euro stemden ineens een stuk verdachter worden gevonden in de groep bijvoorbeeld). Daar is het extra beeldmateriaal ook (deels) voor bedoeld denk ik, om ons dingen te laten zien (zoals bondjes die gesloten worden) die om de een of andere reden niet in de uitzending zijn opgenomen, maar die ons wel meer inzicht geven in wat er in de kandidaten omgaat en wat hun acties stuurt.

Ik vind om deze redenen de conclusie dat de regie met dit extra beeldmateriaal Nathan 'te verdacht neerzet' of 'verdacht probeert te maken' overtrokken.
Het maakt niet uit hoeveel procent van het grote publiek het is. Het grote publiek zal nooit de hints ontdekt hebben als Klaas CF de Mol of Merel die geld gejat heeft. De regie zal vooral voorzichtiger zijn geworden tov de molloten en die kijken juist wel deze extra beelden. Dus alsnog Nathan erg veel extra verdacht gemaakt.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #96 Gepost op: 1-02-2020, 02:30:49 »
Niet zeuren, Rämon!

Haha, ik weet dat je Moderator bent geworden en je daarom wat neutraler moet blijven maar mag ik misschien nog gewoon vinden wat ik vind?

Mooi, dankjewel.


Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #97 Gepost op: 1-02-2020, 02:54:29 »
Rob: "Hebben ze naast mij nou nog een mol ingehuurd?"  ;D

Ik begin in de Rob tunnel te vallen door deze uitspraak, Dank je!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #98 Gepost op: 1-02-2020, 05:46:23 »
Ik begin in de Rob tunnel te vallen door deze uitspraak, Dank je!

Volgens mij zegt Rob dat Johan dat denkt :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #99 Gepost op: 1-02-2020, 12:11:39 »
Ik begin in de Rob tunnel te vallen door deze uitspraak, Dank je!
Rob zegt: "Hebben ze naast mij nog een MOL ingehuurd"
Kan onschuldig zijn.
Kan gewaagd zijn als hij de MOL is. Maar er zijn meer mollen geweest die gewaagde uitspraken hebben gedaan of gewaagde acties.