Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 81166 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #60 Gepost op: 27-01-2020, 18:46:23 »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #61 Gepost op: 27-01-2020, 18:58:30 »
De kandidaten weten dus wel hoeveel het servies waard was. 17.000? Hoe dan?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #62 Gepost op: 27-01-2020, 19:03:33 »
Rik vertelde dat de pot op maximaal 17000 had kunnen staan. Daaruit redeneert Johan dat het servies dus wel veel waard was.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #63 Gepost op: 27-01-2020, 19:04:09 »
Dat was het totaal dat ze hadden kunnen verdienen. Blijkbaar heeft iemand uitgerekend of is ze verklapt, wat het servies kost.

Opvallend... Ik maak uit de extra beelden op, dat Rob die kennis in de groep gooit. Johan zegt iets als: "Dat zegt hij"... En wijst naar Rob. Zo tussen executie en dit moment door lijkt me dat nog lastig rekenen. De waarde van alle opdrachten min de pot min 1500. En het verschil is dan de waarde van het servies.

Mil heeft opeens geen mening meer? Missie geslaagd, terug naar de achtergrond?

EDIT: Johan zegt "begrijp ik vandaag" en legt daarbij de hand op Robs schouder.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #64 Gepost op: 27-01-2020, 19:12:29 »
Nathan wil 't er wel héél snel niet meer over hebben.  :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #65 Gepost op: 27-01-2020, 19:25:02 »
Nathan kan er nog steeds niet ontspannen mee omgaan en dat is een understatement. ::rofl::

Maar jeetje, Mol of niet, het blijft ingewikkeld. Je zou kunnen zeggen dat een niet-Mol al die aandacht op zijn verdachte beslissing heerlijk zou vinden, wat bij Nathan dus niet het geval is. Aan de andere kant wijst het allemaal zo op Nathan als Mol dat het eigenlijk niet meer kan. Pfoeh. ::zweet::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #66 Gepost op: 27-01-2020, 19:28:45 »
Nathan kan er nog steeds niet ontspannen mee omgaan en dat is een understatement. ::rofl::

Maar jeetje, Mol of niet, het blijft ingewikkeld. Je zou kunnen zeggen dat een niet-Mol al die aandacht op zijn verdachte beslissing heerlijk zou vinden, wat bij Nathan dus niet het geval is. Aan de andere kant wijst het allemaal zo op Nathan als Mol dat het eigenlijk niet meer kan. Pfoeh. ::zweet::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ja, mooi verwoord. Al ben ik het niet eens met het laatste zinnetje, Nathan is geen acteur tenslotte. ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #67 Gepost op: 27-01-2020, 19:31:41 »
Het is me niet duidelijk of Johan nu dacht dat dat servies 17000 euro waard was. Hij zegt: 17000 hadden we kunnen hebben, en dat hebben we niet. Toch Nathan? Zo lijkt het alsof hij dat hele bedrag aan het servies toeschrijft.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #68 Gepost op: 27-01-2020, 19:37:50 »
Als Nathan echt de Mol zou zijn, zouden ze het dan met dit fragment echt nog een keer zo dik benadrukken?
Oke, misschien konden ze er niet omheen tijdens de opdracht omdat het zo abrupt ging, maar dit hadden ze makkelijk uit het extra fragment kunnen weglaten.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #69 Gepost op: 27-01-2020, 19:53:42 »
Ik vind die high five tussen leonie en buddy op t eind wat zeggen... ben er nog niet helemaal uit wat precies lol

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #70 Gepost op: 27-01-2020, 20:41:03 »
Nathan kan er nog steeds niet ontspannen mee omgaan en dat is een understatement. ::rofl::
OK Heinz, ik begin te buigen. Vooral omdat Rob hier zegt: "....dat je die beslissing genomen hebt".

Dus Nathan was WEL doorslaggevend bij 4-4, dus het door de edit missende tussenstukje is minder relevant. Het is puur aan Nathan te wijten dat de 1500 gekozen is en ik begin nu toch te vrezen dat de set veel meer waard was (tenminste als zodanig bestempeld werd).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #71 Gepost op: 27-01-2020, 20:55:24 »
Terug naar de basis.

Je bent kandidaat.

1500 is zeker.
De rest is een gok.

Je bent Mol.

1500 is al binnen.
De rest is schade.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #72 Gepost op: 27-01-2020, 21:24:49 »
Als Nathan echt de Mol zou zijn, zouden ze het dan met dit fragment echt nog een keer zo dik benadrukken?
Oke, misschien konden ze er niet omheen tijdens de opdracht omdat het zo abrupt ging, maar dit hadden ze makkelijk uit het extra fragment kunnen weglaten.
Lastig. Het lijkt me niet dat de ultieme team speler ermee geconfronteerd wil worden dat ie de groep zo veel geld heeft gekost met die actie. Het maakt Nathan voor mij niet meer, maar ook niet minder mols.

Maar ik weet niet hoe de gemiddelde kijker dat ziet. Ik denk dat je wel een punt hebt.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #73 Gepost op: 27-01-2020, 21:34:06 »
Opvallend... Ik maak uit de extra beelden op, dat Rob die kennis in de groep gooit. Johan zegt iets als: "Dat zegt hij"... En wijst naar Rob. Zo tussen executie en dit moment door lijkt me dat nog lastig rekenen. De waarde van alle opdrachten min de pot min 1500. En het verschil is dan de waarde van het servies.

Dus voorkennis van Rob!   ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #74 Gepost op: 27-01-2020, 22:54:52 »
OK Heinz, ik begin te buigen. Vooral omdat Rob hier zegt: "....dat je die beslissing genomen hebt".
...

Rob zegt: ik ben blij dat je een keuze hebt gemaakt. Kan dus ook betekenen dat hij als penningmeester aangewezen werd om de uiteindelijke beslissing te nemen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #75 Gepost op: 27-01-2020, 23:04:57 »
Buddy is trouwens ook wel heel stil en afwachtend. Zijn biecht tussendoor zou een molbiecht kunnen zijn. Jaike hield hem heel goed in de gaten  ;)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #76 Gepost op: 28-01-2020, 08:38:19 »


Dat gezicht van Leonie & Mil. Zowiezo dat zij nu Nathan erg verdacht vinden.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #77 Gepost op: 28-01-2020, 11:19:01 »
Opvallend... Ik maak uit de extra beelden op, dat Rob die kennis in de groep gooit. Johan zegt iets als: "Dat zegt hij"... En wijst naar Rob.

Ik interpreteer die 'hij' als Rik, aangezien Rik heeft aangegeven hoeveel geld er in de pot zou kunnen zitten. Ongetwijfeld houden de kandidaten bij hoeveel geld er met de opdrachten te verdienen was, waardoor Johan al snel bedacht dat het servies meer waard zou zijn geweest dan 1500 euro: gezien de bedragen die tot nu toe te verdienen waren, gok ik.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #78 Gepost op: 28-01-2020, 21:47:14 »
Nathan kan er nog steeds niet ontspannen mee omgaan en dat is een understatement. ::rofl::

Maar jeetje, Mol of niet, het blijft ingewikkeld. Je zou kunnen zeggen dat een niet-Mol al die aandacht op zijn verdachte beslissing heerlijk zou vinden, wat bij Nathan dus niet het geval is. Aan de andere kant wijst het allemaal zo op Nathan als Mol dat het eigenlijk niet meer kan. Pfoeh. ::zweet::
En dan kiezen de makers er ook nog voor om dit alsnog in extra beelden te laten zien  ;)


Ik vind Leonie hier ook verdacht. Ze zegt eerst "wat zeg je"? Dat zeggen mensen vaak terwijl ze het wel gehoord hebben, om meer nadenktijd te krijgen. Vervolgens doet ze alsof ze dat allang had bedacht om zijn bericht te ontkrachten.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2020, 22:03:37 door Theovv »

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #79 Gepost op: 29-01-2020, 00:28:43 »
Ik denk dat mensen vergeten dat naar schatting zo'n 3 miljoen mensen (of zelfs nog meer aangezien de eerste aflevering door 4 miljoen mensen bekeken schijnt te zijn) naar het programma kijken als we de kijkcijfergegevens mogen geloven... zo'n 2,6 miljoen mensen keken aflevering 3 live volgens de kijkcijfergegevens immers.

Op het moment hebben slechts 27.000 mensen het extra beeldmateriaal bekeken op Youtube (en alle mensen die het filmpje op de WIDM AVROTROS site kijken dragen bij aan dat aantal views). Andere filmpjes die tot nu toe over het seizoen zijn geplaatst, hebben ook hooguit 50.000 views gekregen (ik reken de leader niet mee), maar krijgen bijna altijd nog veel minder views.

Als je even gaat rekenen, blijkt dus dat uiteindelijk maar zo'n 1% van de kijkers (of minder zelfs) dit extra beeldmateriaal heeft gezien dus. Dat is een enorm klein kijkersaantal, dus veel verdachter zal Nathan door dit extra beeldmateriaal niet worden bij het grote publiek. Verder denk ik ook dat het voor de kijker wel interessant is om te kunnen zien dat de kandidaten zelf ook uitgevogeld hebben wat het servies waard was. Dat geeft ons waardevolle achtergrondinformatie waarmee wij het gedrag van de kandidaten in de komende afleveringen mogelijk beter kunnen duiden (deze revelatie kan ervoor zorgen dat de mensen die voor de 1500 euro stemden ineens een stuk verdachter worden gevonden in de groep bijvoorbeeld). Daar is het extra beeldmateriaal ook (deels) voor bedoeld denk ik, om ons dingen te laten zien (zoals bondjes die gesloten worden) die om de een of andere reden niet in de uitzending zijn opgenomen, maar die ons wel meer inzicht geven in wat er in de kandidaten omgaat en wat hun acties stuurt.

Ik vind om deze redenen de conclusie dat de regie met dit extra beeldmateriaal Nathan 'te verdacht neerzet' of 'verdacht probeert te maken' overtrokken.