Auteur Topic: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)  (gelezen 44429 keer)

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #20 Gepost op: 22-02-2020, 21:32:39 »
Waarom is de eindbiecht van Buddy alleen in geluid en niet in beeld? Vreemd!

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #21 Gepost op: 22-02-2020, 21:33:12 »
Pfffff wat een einde...

Mensen die net als ik op Nathan zitten.... Zijn jullie ook 5 jaar ouder geworden in de laatste minuut? ::oink:: :o

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #22 Gepost op: 22-02-2020, 21:33:35 »
Wat een geweldige aflevering weer en wat een twist op het einde !


Dit vind ik echt geweldig, lekker hard spelen ;D

En ik kom mijn Buddy tunnel zeker nog ff niet uit

Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #23 Gepost op: 22-02-2020, 21:36:15 »
Mensen die net als ik op Nathan zitten.... Zijn jullie ook 5 jaar ouder geworden in de laatste minuut? ::oink:: :o

Ik kan even niet meer denken  ::rofl::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2020, 21:37:55 »
Pfffff wat een einde...

Mensen die net als ik op Nathan zitten.... Zijn jullie ook 5 jaar ouder geworden in de laatste minuut? ::oink:: :o


Nou, ik wel, en ik zit niet eens op Nathan.  ;D
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #25 Gepost op: 22-02-2020, 21:39:32 »
Ik denk dat Nathan (als mol) de taak had iedereen er in te houden en Mil de test dus t slechtst had.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #26 Gepost op: 22-02-2020, 21:40:12 »
Heerlijke aflevering!  ::bravo::
Opdracht 1 en 3 waren wellicht te moeilijk/onhaalbaar, maar het lasergamen tegen de Mol en de executie met de kaarten maakten wat mij betreft alles goed.  ::jaja::

Ik denk dat ik deze aflevering zeker nog een keer terug moet kijken om er iets uit te kunnen halen.  ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #27 Gepost op: 22-02-2020, 21:41:18 »
maar echt ik heb echt zitten schreeuwen voor de tv ::rofl::
voelde ook bijna een dejavu van vorig jaar met rick-paul wat mijn mol was dus echt phoeh

voor de rest een top uitzending

opdracht 1:
typisch widm spel erg chaotisch, zag erg cool uit. maar zag er al uit dat het ging mislukken.

opdracht 2:
tja, DE LASERS AAAAAAAH! en dan gecombineerd met de mol in real life zien eigenlijk is echt vet hoor.

opdracht 3: leuk maar, alweer een opdracht die we al genoeg hebben gehad in dit seizoen.

test:
ja ik ging gewoon dood vanbinnen en zat te schreeuwen tegen de tv, gelukkig nathan door (mijn mol)
jammer dat niemand afviel maar misschien 2 aflvallers volgende week of 4 in de finale
chipsverslaafde <3

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2020, 21:42:05 »
Ik denk dat Mil een rood scherm had, Nathan haar door moest laten gaan ::jaja::

Ik denk idd ook dat de mol groen moest pakken .. en wat jij zegt idd

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #29 Gepost op: 22-02-2020, 21:43:50 »
Maar... Koos Leonie nou niet zelf? Of heb ik dat verkeerd gezien.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #30 Gepost op: 22-02-2020, 21:45:44 »
Ik weet niet, maar ben ik nou de enige met het idee dat ik dit met afstand de slechtste aflevering van het seizoen vond? Of laat ik het anders zeggen, ik schaamde me bijna plaatsvervangend omdat ik dit met mijn vriend zat te kijken, die volgens mij alledrie de opdrachten niet kon volgen. ::)

Wat hebben we nou precies gezien?
1. een opdracht waar we niks mee kunnen
2. een opdracht waarvan we de uitslag nog niet weten
3. een opdracht waar we niks mee kunnen
4. een executie waar we niks mee kunnen
Of zie ik nou iets heel erg over het hoofd?

Eigenlijk waren alle 3 de opdrachten "chaos" (en alledrie veel te kort).

Tuurlijk, het lasergamen was gaaf, maar voor mij maakt het dus niet die andere 2 opdrachten goed. Zo makkelijk komt productie er bij mij niet van af. ;)

Ik vond het wel heel leuk - en onverwacht! - om een rehash te zien van de executie uit 2013 met de kaartjes. En ik ben blij dat we van allevijf nog een week kunnen genieten. Maar het is wel zoals het al 20 seizoenen gaat: als de kans bestaat dat er niemand naar huis gaat, dan gaat er niemand naar huis. Deze aflevering was die kans 60% (er was 2/5 kans op rood - als we weten wie de mol is wordt dat ofwel 1/4 ofwel 2/4). Volgens mij was de kans dat het altijd goed ging tot nog toe ca. 2 procent, dus die is nu 0,6 x 2 = 1,2 procent. De kans op doorgestoken kaart wordt dus weer iets groter.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #31 Gepost op: 22-02-2020, 21:46:04 »
Maar... Koos Leonie nou niet zelf? Of heb ik dat verkeerd gezien.
Dacht ik ook te zien ja ::vergroot::, heel vaag moment
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #32 Gepost op: 22-02-2020, 21:47:28 »
Ik denk idd ook dat de mol groen moest pakken .. en wat jij zegt idd
Het zou wel erg opvallen: Nathan die als eerste moet en degene met het rode scherm er in houdt. Nathan kan ook gedacht hebben dat Miljuschka sowieso goed zit.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #33 Gepost op: 22-02-2020, 21:49:31 »
Ik weet niet, maar ben ik nou de enige met het idee dat ik dit met afstand de slechtste aflevering van het seizoen vond? Of laat ik het anders zeggen, ik schaamde me bijna plaatsvervangend omdat ik dit met mijn vriend zat te kijken, die volgens mij alledrie de opdrachten niet kon volgen. ::)

Wat hebben we nou precies gezien?
1. een opdracht waar we niks mee kunnen
2. een opdracht waarvan we de uitslag nog niet weten
3. een opdracht waar we niks mee kunnen
4. een executie waar we niks mee kunnen
Of zie ik nou iets heel erg over het hoofd?

Eigenlijk waren alle 3 de opdrachten "chaos" (en alledrie veel te kort).

Tuurlijk, het lasergamen was gaaf, maar voor mij maakt het dus niet die andere 2 opdrachten goed. Zo makkelijk komt productie er bij mij niet van af. ;)

Ik vond het wel heel leuk - en onverwacht! - om een rehash te zien van de executie uit 2013 met de kaartjes. En ik ben blij dat we van allevijf nog een week kunnen genieten. Maar het is wel zoals het al 20 seizoenen gaat: als de kans bestaat dat er niemand naar huis gaat, dan gaat er niemand naar huis. Deze aflevering was die kans 60% (er was 2/5 kans op rood - als we weten wie de mol is wordt dat ofwel 1/4 ofwel 2/4). Volgens mij was de kans dat het altijd goed ging tot nog toe ca. 2 procent, dus die is nu 0,6 x 2 = 1,2 procent. De kans op doorgestoken kaart wordt dus weer iets groter.

Precies hetzelfde hier met mijn familie. Ik ben niet het type dat een negatieve Betty is, maar dit was niet normaal. Hoeveel puzzel opdrachten willen we in een seizoen? Ik snap dat de productie dingen probeert, en ik geef ze veel respect daarvoor, maar ik mis de spannende opdrachten. Met dat gezegd, Rob is de mol.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #34 Gepost op: 22-02-2020, 21:50:37 »
Maar... Koos Leonie nou niet zelf? Of heb ik dat verkeerd gezien.
Tikte ze niet het kaartje aan, waarna Rik hem gaf? Er was ik ieder geval iemand die dat deed, maar geen idee meer of dat Leonie was :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #35 Gepost op: 22-02-2020, 21:52:14 »
Eens met Erik Leppen, dit is duidelijk de minste aflevering tot nu toe. De kleuropdracht ging toch mislukken en die foto-opdracht kan ook niet veel opleveren. Ik ben er in ieder geval niets wijzer op geworden. Komt er een aflevering meer of spelen wij de finale met 4 (zoals in de 7e seizoen)?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 21:55:30 door Luc »

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #36 Gepost op: 22-02-2020, 21:52:47 »
Tikte ze niet het kaartje aan, waarna Rik hem gaf? Er was ik ieder geval iemand die dat deed, maar geen idee meer of dat Leonie was :P
Volgens mij was dat Buddy. Leo zagen we van de voorkant, en die hief haar handen op. 't leek er een beetje op alsof Rik het te lang vond duren en haar daarom maar gewoon een kaart gaf, maar dat kan natuurlijk niet ;) Heel raar. Morgen even terugkijken wat hier nou gebeurde.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #37 Gepost op: 22-02-2020, 21:54:01 »
Ik weet niet, maar ben ik nou de enige met het idee dat ik dit met afstand de slechtste aflevering van het seizoen vond? Of laat ik het anders zeggen, ik schaamde me bijna plaatsvervangend omdat ik dit met mijn vriend zat te kijken, die volgens mij alledrie de opdrachten niet kon volgen. ::)

Wat hebben we nou precies gezien?
1. een opdracht waar we niks mee kunnen
2. een opdracht waarvan we de uitslag nog niet weten
3. een opdracht waar we niks mee kunnen
4. een executie waar we niks mee kunnen
Of zie ik nou iets heel erg over het hoofd?

Eigenlijk waren alle 3 de opdrachten "chaos" (en alledrie veel te kort).

Tuurlijk, het lasergamen was gaaf, maar voor mij maakt het dus niet die andere 2 opdrachten goed. Zo makkelijk komt productie er bij mij niet van af. ;)

Ik vond het wel heel leuk - en onverwacht! - om een rehash te zien van de executie uit 2013 met de kaartjes. En ik ben blij dat we van allevijf nog een week kunnen genieten. Maar het is wel zoals het al 20 seizoenen gaat: als de kans bestaat dat er niemand naar huis gaat, dan gaat er niemand naar huis. Deze aflevering was die kans 60% (er was 2/5 kans op rood - als we weten wie de mol is wordt dat ofwel 1/4 ofwel 2/4). Volgens mij was de kans dat het altijd goed ging tot nog toe ca. 2 procent, dus die is nu 0,6 x 2 = 1,2 procent. De kans op doorgestoken kaart wordt dus weer iets groter.

Je bent beslist niet de enige, Erik.

Wat een uitgemolken cop-out  ::ohno::
Woosie down?

Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #38 Gepost op: 22-02-2020, 21:56:34 »
Heerlijke aflevering!  ::bravo::
Opdracht 1 en 3 waren wellicht te moeilijk/onhaalbaar, maar het lasergamen tegen de Mol en de executie met de kaarten maakten wat mij betreft alles goed.  ::jaja::

Ik denk dat ik deze aflevering zeker nog een keer terug moet kijken om er iets uit te kunnen halen.  ::rofl::

Dit. Waren ook twee groene kaarten, hij kon dus niet fout pakken.

Re: [Aflevering 7] - Tegenstander
« Reactie #39 Gepost op: 22-02-2020, 21:57:37 »
Het zou wel erg opvallen: Nathan die als eerste moet en degene met het rode scherm er in houdt. Nathan kan ook gedacht hebben dat Miljuschka sowieso goed zit.

Deze moest ik quoten. Zijn dus twee groene kaarten die hij kon pakken.