Auteur Topic: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)  (gelezen 44438 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #300 Gepost op: 3-03-2020, 00:30:18 »
Het kan m.i alleen op Nathan slaan  ::jaja::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #301 Gepost op: 3-03-2020, 00:38:00 »
Ik heb even een tabel gemaakt met de toespraak van Rik over de Mol, met daarbij hoe dit zou passen bij de (nu) overgebleven kandidaten. Uiteraard is dit gezien door mijn ogen.
Voor de laatste rij ben ik uitgegaan van de verdenkingen t/m aflevering 6 aangezien Rik deze uitspraak deed voor de test in aflevering 7 (Buddy werd toen veel verdacht, Mil wat minder en R / N nagenoeg niet.
Mijn conclusie is dat Nathan hier het meest passend is en Rob duidelijk het minst.
Dat is wel heel erg subjectief. Fanatiek vind ik eigenlijk alleen bij Nathan en Buddy passen en niet bij Mil. Een genot om naar te kijken vind ik ook niet bij Mil passen, want zij laat Buddy bijna alles doen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #302 Gepost op: 3-03-2020, 02:07:43 »
Een genot om naar te kijken vind ik ook niet bij Mil passen,

Nou ja, ze heeft wel telkens het juiste kleedje aan   ::)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #303 Gepost op: 15-03-2020, 08:51:42 »
Het feit dat ze niet hierover hebben teruggeblikt, doet me vermoeden dat wederom de afvaller groen heeft gekregen.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #304 Gepost op: 15-03-2020, 08:55:40 »
Het feit dat ze niet hierover hebben teruggeblikt, doet me vermoeden dat wederom de afvaller groen heeft gekregen.

Dat denk ik niet. Het lijkt me duidelijk dat de afvaller dus Miljuschka was geweest. Als het Leonie was hadden ze dat wel kunnen zeggen. Mil zat namelijk ook fout (op Leonie).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #305 Gepost op: 15-03-2020, 09:03:18 »
Dat denk ik niet. Het lijkt me duidelijk dat de afvaller dus Miljuschka was geweest. Als het Leonie was hadden ze dat wel kunnen zeggen. Mil zat namelijk ook fout (op Leonie).

Ja het is of dat, maar dat impliceert ongeziene misleiding uit de wie is wie verdenkingen. Akkoord dat die altijd wat vaag zijn, maar er foutief een mol door kunnen uitsluiten was nog nooit voorgevallen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #306 Gepost op: 15-03-2020, 10:18:56 »
Dat denk ik niet. Het lijkt me duidelijk dat de afvaller dus Miljuschka was geweest. Als het Leonie was hadden ze dat wel kunnen zeggen. Mil zat namelijk ook fout (op Leonie).
.

Buddy en Nathan zaten ook fout en kregen een groen scherm als enigen..... en zij namen als enigen in de testbiecht Rob niet mee.


De testbiechten waren vaag maar  Buddy zat al in zijn tunnel, Leonie noemt Rob en vooral Mil. Mil heeft Leonie op 1en neemt Rob mee. Nathan spreidt op Buddy, Leonie en Mil.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 10:20:40 door Moedermol »

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #307 Gepost op: 15-03-2020, 18:01:02 »
Ja het is of dat, maar dat impliceert ongeziene misleiding uit de wie is wie verdenkingen. Akkoord dat die altijd wat vaag zijn, maar er foutief een mol door kunnen uitsluiten was nog nooit voorgevallen.

Vorig jaar werd door de montage gesuggereerd dat Sinan als enige op Merel zat, en toen moest hij naar huis

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #308 Gepost op: 15-03-2020, 18:08:48 »
De testbiecht wordt altijd opgenomen voor de test dus het kan zijn dat iemand in de tijd tussen die twee van gedachte veranderd, of dat het in de test zelf toch anders uitpakt, bijvoorbeeld doordat iemand de informatie voor vragen mist.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #309 Gepost op: 15-03-2020, 18:12:12 »
De testbiecht wordt altijd opgenomen voor de test dus het kan zijn dat iemand in de tijd tussen die twee van gedachte veranderd, of dat het in de test zelf toch anders uitpakt, bijvoorbeeld doordat iemand de informatie voor vragen mist.

Laten we ook niet vergeten dat de testen echt extreem moeilijk worden. Dus in theorie zou  iemand wel goed kunnen zitten met hun verdenkingen, maar gewoon de test slecht maken.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #310 Gepost op: 16-03-2020, 09:56:34 »
De muziek leek erop te hinten dat Miljuschka anders af was gevallen. ::jaja::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #311 Gepost op: 22-03-2020, 11:53:29 »
De muziek leek erop te hinten dat Miljuschka anders af was gevallen. ::jaja::

Nee, volgens Buddy is dat Leonie geweest, dus die heeft mooi geluk gehad om twee keer door het oog van de naald te gaan.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #312 Gepost op: 22-03-2020, 12:04:24 »
Nee, volgens Buddy is dat Leonie geweest, dus die heeft mooi geluk gehad om twee keer door het oog van de naald te gaan.

Buddy zei in de YouTube video met Wouter: "het grappige is Leonie had er dus al twee keer uit gemoeten" (7:35)

Leuke slip of the tongue, want Rik mocht hier in de Molchat niets over zeggen!
Ben jij de mol?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #313 Gepost op: 22-03-2020, 12:13:41 »
Buddy zei in de YouTube video met Wouter: "het grappige is Leonie had er dus al twee keer uit gemoeten" (7:35)

Leuke slip of the tongue, want Rik mocht hier in de Molchat niets over zeggen!

Ik vermoed dat we dit niet mochten weten, want anders zouden we allemaal onze vraagtekens hebben bij hoe Leonie in de afleveringen is gemonteerd  ::vergroot::. Extreem sketchy natuurlijk, want volgens de biecht zat Leonie op Rob & Mil. En dat het uitgerekend Rob is die Leonie (als mol hoofdverdachte van iedereen) een groen scherm geeft maakt het voor mij wel vrij aannamelijk dat de makers héél graag Leonie in de finale wouden hebben, want dan zat iedereen voor de eerste keer allemaal fout.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #314 Gepost op: 22-03-2020, 22:57:56 »
Ik vermoed dat we dit niet mochten weten, want anders zouden we allemaal onze vraagtekens hebben bij hoe Leonie in de afleveringen is gemonteerd  ::vergroot::. Extreem sketchy natuurlijk, want volgens de biecht zat Leonie op Rob & Mil. En dat het uitgerekend Rob is die Leonie (als mol hoofdverdachte van iedereen) een groen scherm geeft maakt het voor mij wel vrij aannamelijk dat de makers héél graag Leonie in de finale wouden hebben, want dan zat iedereen voor de eerste keer allemaal fout.

Zat ze in aflevering 4 ook op Rob en Mil?
Ben jij de mol?

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #315 Gepost op: 22-03-2020, 23:34:05 »
Maar we weten toch altijd dat er gespeeld wordt met "wie" mensen verdenken in de montage. Veel aangehaald Sinan zat in de montage op Merel toen hij eruit vloog een aflevering voor de finale.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #316 Gepost op: 23-03-2020, 00:27:23 »
Maar we weten toch altijd dat er gespeeld wordt met "wie" mensen verdenken in de montage. Veel aangehaald Sinan zat in de montage op Merel toen hij eruit vloog een aflevering voor de finale.
Sinan stemde daadwerkelijk op Merel, maar Sarah en Niels ook en hun verdenkingen werden een stuk vager neergezet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Aflevering 7] - Tegenstander (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #317 Gepost op: 23-03-2020, 00:44:41 »
Daar doel ik ook op, het maakt dus niks uit wie er wel of niet uit zou "mogen" vliegen, want het monteer werk gebeurt pas in Nederland en niet als het spel bezig is.