Auteur Topic: [Aflevering 9] - Sturen  (gelezen 30600 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2020, 21:35:40 »
Geen: dat ziet u volgende week cliffhanger  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2020, 21:36:21 »
Saaiste aflevering ooit.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2020, 21:37:13 »
Geen: dat ziet u volgende week cliffhanger  :-\\

Misschien omdat ze het volgende week ook niet bekend gaan maken?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #23 Gepost op: 7-03-2020, 21:37:45 »
Wauw oke dit was het?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #24 Gepost op: 7-03-2020, 21:37:54 »
Ik vond het echt een geweldige aflevering weer  ::bravo:: ::bravo:: . Ik hou echt van deze kandidaten. Eerst sinds jaren dat ik weer zo fanatiek ben bij een Nederlandse reeks! Wat een geweldige locatie op het einde ::bravo:: ::bravo::

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2020, 21:37:59 »
Ik vond het een mooie aflevering. De sfeer was super tof. En zei Rik nou dat er volgende week nog iemand afvalt??

Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2020, 21:38:31 »
En zei Rik nou dat er volgende week nog iemand afvalt??

Hoorde ik ook  ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2020, 21:39:20 »
Wat een heerlijke finale!  ::bravo::
Opdracht 1 viel lichtelijk tegen, maar daarna echt maximaal genoten.

Het oude widm-gevoel wat ik bijna 10 jaar niet meer heb gehad was weer helemaal terug.  ::confettie::

Wow, mijn ervaring was ongeveer het tegenovergestelde. Grappig is dat. Zo zie je maar dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

Maar ik vond het een grote aanfluiting. Zeer matige opdrachten. Hoezo moest Nathan zeggen of Rob en Buddy het bedrag zouden weten? Wat was er gebeurd als hij 'nee' had gezegd? En lollig hoor die stroopwafels en drop verkopen. Maar absoluut niet meer dan dat. En de "psychologische" opdracht. Hoezo psychologisch? Ik noem het gewoon gokken. Het dieptepunt van de aflevering vond ik dat de vier helemaal niet doorhadden dat ze de finale aan het spelen waren. "Finaletest?" O, gefeliciteerd dan! ???

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2020, 21:40:12 »
Hoorde ik ook  ::vergroot::
Je ziet ook op het shot van het Vondelpark (wat ik even niet kan terughalen) ook maar 3 personen op het scherm staan

Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #29 Gepost op: 7-03-2020, 21:41:42 »
Je ziet ook op het shot van het Vondelpark (wat ik even niet kan terughalen) ook maar 3 personen op het scherm staan

Oh echt, maar hij zei eerst ook '2 verliezers' en daarna 'wie valt nog af'.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #30 Gepost op: 7-03-2020, 21:42:03 »
Wow, mijn ervaring was ongeveer het tegenovergestelde. Grappig is dat. Zo zie je maar dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

Maar ik vond het een grote aanfluiting. Zeer matige opdrachten. Hoezo moest Nathan zeggen of Rob en Buddy het bedrag zouden weten? Wat was er gebeurd als hij 'nee' had gezegd? En lollig hoor die stroopwafels en drop verkopen. Maar absoluut niet meer dan dat. En de "psychologische" opdracht. Hoezo psychologisch? Ik noem het gewoon gokken. Het dieptepunt van de aflevering vond ik dat de vier helemaal niet doorhadden dat ze de finale aan het spelen waren. "Finaletest?" O, gefeliciteerd dan! ???

Helemaal mee eens!  :-\\
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #31 Gepost op: 7-03-2020, 21:42:59 »
Ze laten vast eerst een verliezer bekend, zodat ze wel met zn drieën op het podium komen te staan voor een mooiere ontknoping.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2020, 21:43:44 »
Je ziet ook op het shot van het Vondelpark (wat ik even niet kan terughalen) ook maar 3 personen op het scherm staan
Zou ik wel gek vinden. Ik denk eerder dat ze bedoelden dat er maar één winnaar is en dat de anderen dus 'afvallen'. Rick had het ook over 4 finalisten.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2020, 21:44:09 »
Je ziet ook op het shot van het Vondelpark (wat ik even niet kan terughalen) ook maar 3 personen op het scherm staan

Rick zei volgensmij ook dat er nog iemand voor de ontknoping zou afvallen als mol  ???

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2020, 21:44:47 »
Tsja. WIDM-onwaardig. Een jublieumseizoen-ernstig-onwaardig.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2020, 21:45:10 »
Ik vond dit oprecht de mooiste finale vanaf 2014 ::bravo:: Gek dat Nathan niet verwacht wordt. Ik maak nu definitief de keuze voor Rob  ::bravo::

Offline Suuusx3

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2020, 21:45:29 »
Wow, mijn ervaring was ongeveer het tegenovergestelde. Grappig is dat. Zo zie je maar dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

Maar ik vond het een grote aanfluiting. Zeer matige opdrachten. Hoezo moest Nathan zeggen of Rob en Buddy het bedrag zouden weten? Wat was er gebeurd als hij 'nee' had gezegd? En lollig hoor die stroopwafels en drop verkopen. Maar absoluut niet meer dan dat. En de "psychologische" opdracht. Hoezo psychologisch? Ik noem het gewoon gokken. Het dieptepunt van de aflevering vond ik dat de vier helemaal niet doorhadden dat ze de finale aan het spelen waren. "Finaletest?" O, gefeliciteerd dan! ???

Helemaal mee eens. Wat een anticlimax! ???

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2020, 21:45:43 »
En zei Rik nou dat er volgende week nog iemand afvalt??

Zou er volgende week dan toch een twist komen?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #38 Gepost op: 7-03-2020, 21:47:10 »
Helemaal mee eens!  :-\\

Grotendeels eens...miste de echte mooie laatste opdracht.

Dat ze er ineens achter kwamen dat het dus al de finale was vond ik dan wel weer komisch - zij zaten kennelijk ook op een twist te wachten

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2020, 21:48:04 »
Ik vond het een mooie uitgebalanceerde finale. Met heerlijke opdrachten. De beste aflevering in tijden mijns inziens. ::bravo::