Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26207 keer)

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #60 Gepost op: 12-03-2020, 11:13:33 »



Ha-llo Trust No-bo-dy, ik wil ook een Bas-sie en Adri-aan pod-cast heb-ben *bliep*

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA. HELD.  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #61 Gepost op: 12-03-2020, 18:30:34 »
Aflevering 1 over de Mol:

Een nieuw seizoen van De Mol is officieel begonnen en hoe?! Deze vette openingsaflevering had alles. Blinddoeken. Een veiling. Abseilen. Een opdracht met twists. Een vrijstelling. Een cliffhanger. En Gilles de Coster. Wat wil een mens nog meer? Nou... een aflevering Trust Nobody misschien? 😄https://trustnobody.nl/aflevering-1-aquaspeedextremekneiter-albertodubbelganger-pandoramysterie/

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #62 Gepost op: 12-03-2020, 18:43:21 »
Ook deze was weer kneiter vermakelijk. ::tandpastasmiley::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #63 Gepost op: 14-03-2020, 22:54:14 »
Ik geloof dat jullie ietsje eerder terug kunnen komen dit jaar...  ::vergroot:: :P (en dan tussen mei en augustus de Bassie en Adriaan podcast toch? :D :P)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #64 Gepost op: 15-03-2020, 00:19:18 »
Nelleke, ik ben erg benieuwd hoe het plusjes/minnetjes-systeem gaat uitpakken. :) Ik heb dat zelf één keer geprobeerd, toen noteerde ik per kandidaat plusjes voor verdacht gedrag, en minnetjes voor kandidatengedrag. Je raadt het al, de mol bleek uiteindelijk degene te zijn die bij mij verreweg de meeste minnetjes had... ::schaam::

Dat was overigens in een seizoen van The Mole Australia. Dat waren ook best leuke seizoenen, ik weet niet of ze nog ergens te vinden zijn. Misschien ook wel leuk voor de podcast...? ::hypocriet:: Voor de echte molloten. :P

Jullie horen het al, we willen gewoon het hele jaar door non-stop Trust Nobody-podcasts, maakt niet uit waarover het gaat. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #65 Gepost op: 16-03-2020, 21:38:04 »
Ook deze was weer kneiter vermakelijk. ::tandpastasmiley::
Thanks!  ::tandpastasmiley::

Ik geloof dat jullie ietsje eerder terug kunnen komen dit jaar...  ::vergroot:: :P (en dan tussen mei en augustus de Bassie en Adriaan podcast toch? :D :P)
We worden lekker bezig gehouden dit jaar ja! En we kregen al verzoekjes voor een Samson & Gert podcast!  ::rofl::

Nelleke, ik ben erg benieuwd hoe het plusjes/minnetjes-systeem gaat uitpakken. :) Ik heb dat zelf één keer geprobeerd, toen noteerde ik per kandidaat plusjes voor verdacht gedrag, en minnetjes voor kandidatengedrag. Je raadt het al, de mol bleek uiteindelijk degene te zijn die bij mij verreweg de meeste minnetjes had... ::schaam::
We gaan het zien! Ik ben ook wel heel benieuwd hoor. Ik denk dat De Mol er wel een goed programma voor is, veel is af te leiden uit de acties. Maar de tijd zal het leren.

Jullie horen het al, we willen gewoon het hele jaar door non-stop Trust Nobody-podcasts, maakt niet uit waarover het gaat. ::rofl::
Haha, be careful what you wish for...  ;)
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #66 Gepost op: 16-03-2020, 21:39:29 »
Het Nederlandse seizoen was top om te volgen met jullie! Ik misten echter wel het beloofde ELGER ELGER ELGER ELGER aan het begin van de laatste aflevering, maar je kunt niet alles hebben.

Ik ben ook benieuwd naar het plus-minnetjes systeem, lijkt me een goede manier om het spel te volgen en om tunnelvisie te voorkomen.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #67 Gepost op: 18-03-2020, 10:36:54 »
Het Nederlandse seizoen was top om te volgen met jullie! Ik misten echter wel het beloofde ELGER ELGER ELGER ELGER aan het begin van de laatste aflevering, maar je kunt niet alles hebben.

Ik ben ook benieuwd naar het plus-minnetjes systeem, lijkt me een goede manier om het spel te volgen en om tunnelvisie te voorkomen.

OH! Oeps, helemaal vergeten. Elger had het er nog wel over voor de opname, maar tijdens het opnemen niet meer aan gedacht.

En bij deze mijn Molpunten schema na aflevering 1. Die van aflevering 2 komt eraan. Ik merk wel dat er absoluut te twisten valt over of je iemand voor een bepaalde actie überhaupt een plusje of minnetje geeft en dat je veel dingen op twee manieren uit kan leggen. We gaan zien waar het ons zal brengen!

En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #68 Gepost op: 20-03-2020, 06:59:37 »
Het Nederlandse seizoen was top om te volgen met jullie! Ik misten echter wel het beloofde ELGER ELGER ELGER ELGER aan het begin van de laatste aflevering, maar je kunt niet alles hebben.

Ik ben ook benieuwd naar het plus-minnetjes systeem, lijkt me een goede manier om het spel te volgen en om tunnelvisie te voorkomen.
https://be.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=69096.0

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #69 Gepost op: 15-04-2020, 12:41:33 »
Misschien kunnen jullie ook een Willy Sommers..



oh god... uh podcast over die artiest, hoe heet die ook weer, o ja.. Willy Sommers..



uh die BV'er die een special guest was in de vijfde aflevering van de mol maken. De Willy Sommers podcast...



Misschien kunnen we een spelletje Wie ben ik? spelen? Dit is jullie hint

Is het een BV'er? JA
Is het een vrouw: NEE
Is het een zanger: JA



Dus wie zoeken we?  ::) :P
« Laatst bewerkt op: 15-04-2020, 12:43:58 door MollenvangR-Art »

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #70 Gepost op: 15-04-2020, 13:24:18 »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #71 Gepost op: 18-04-2020, 13:51:10 »
Ik sliep bijna weer totdat op het einde weer willy sommers werd gezegd ::rofl::
je krijgt hem nooit meer uit je hoofd
chipsverslaafde <3

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #72 Gepost op: 21-04-2020, 15:13:08 »
Dus wie zoeken we?  ::) :P

Euhh....... Willy Sommers?

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #73 Gepost op: 21-04-2020, 15:14:06 »
We gaan vanavond weer opnemen en ik ga eigenhandig dat knopje uit Elger's apparatuur slopen.  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #74 Gepost op: 21-04-2020, 15:59:58 »
Euhh....... Willy Sommers?

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: En dat antwoord is....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zei er iemand trouwens...


Overigens podcast 6, nog geen 2 minuten bezig en daar was hij alweer  ::) ik vind dat er een remix moet komen van dit nummer en dat je dan op de beat ELGER ELGER ELGER ELGER ELGER hoort :P

Zijn jullie morgen ook bij het gesprek met Gilles? :)

We gaan vanavond weer opnemen en ik ga eigenhandig dat knopje uit Elger's apparatuur slopen.  ;D
::rofl:: Maar alleen dat knopje dan he? Anders komt er geen podcast :( Of je moet Alina of Christian inhuren om een nieuw soundboard te jatten bij de Mediamarkt?
« Laatst bewerkt op: 21-04-2020, 16:03:20 door MollenvangR-Art »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #75 Gepost op: 21-04-2020, 23:17:04 »
Het meest irritante is dat mijn jaargroepsgenoten van mijn studentenvereniging ooit een variant hebben gemaakt. 'Laat de zon in je Bart, ze schijnt toch voor iedereen. Geniet van de teven, want het zijn er maar zeven'.  (ja, er zitten 7 vrouwen in de jaargroep) Ook al ben ik er niet bij, schijnt het dat ze het nog vaak zingen.

En dan komt de Lidl ook nog eens met een reclame opzetten.

Enorm irritant allemaal. (Maar het blijft wel een goed nummer)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #76 Gepost op: 22-04-2020, 01:00:38 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #77 Gepost op: 30-04-2020, 15:04:06 »
Kijk eens wat regisseur Rick heeft laten maken? Ideetje voor jullie merchandise ook? ;D Of is een Trust Nobody Aluhoedjeslijn meer iets voor jullie? :P Of een Willy Sommers badmodelijn mag ook..

Maar zou zo'n petje betekenen dat ze voor S21 naar een zonnig oord zouden gaan?  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 30-04-2020, 15:07:45 door MollenvangR-Art »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #78 Gepost op: 30-04-2020, 15:16:20 »
Doe dan Willy Sommers paraplu's. Past 'trust nobody' ook wel weer bij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #79 Gepost op: 30-04-2020, 16:24:37 »
En hij zit weer in mn hoofd....  Ik ga weer genieten van de nieuwe aflevering ::ok::
chipsverslaafde <3