Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26431 keer)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #120 Gepost op: 10-09-2020, 17:40:41 »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #121 Gepost op: 14-09-2020, 15:44:30 »
Aflevering 2:

Na deze heerlijke tweede aflevering van Wie is de Mol? komen we tot een aantal interessante inzichten. We zien ons genoodzaakt af te stappen van een eeuwenoude mollenvangersmethode, we zetten vraagtekens bij de deskundigheid van zowel Horace als Elger en komen tot de conclusie dat deze mol niet terugdeinst voor het laten verdwijnen van maar liefst €2,50.

Dat en nog veel meer in de nieuwste aflevering van Trust Nobody! Want we vergeten uiteraard ook niet om te analyseren hoe je in deze opdrachten kunt mollen, zoeken met ons alu-hoedje op naar hints en maken Elger een ietsiepietsie klein beetje belachelijk. Hoort erbij.

https://trustnobody.nl/aflevering-2-steenvermissing-penningmeesterpositie-executiestoel/

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #122 Gepost op: 20-09-2020, 20:49:53 »
Jullie werden door Horace genoemd in de officiele WIDM podcast :D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #123 Gepost op: 21-09-2020, 14:24:20 »
Zit nu aflevering 3 te luisteren (dus het kán nog komen), maar die hotline jingles zijn super leuk  ::love:: alleen had ik toch wel verwacht dat Willy Sommers een jingle voor jullie zou inzingen :P

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #124 Gepost op: 21-09-2020, 19:39:39 »
Jullie werden door Horace genoemd in de officiele WIDM podcast :D
Ja, we hoorden het! Zo vet!  ::joehoe::

Zit nu aflevering 3 te luisteren (dus het kán nog komen), maar die hotline jingles zijn super leuk  ::love:: alleen had ik toch wel verwacht dat Willy Sommers een jingle voor jullie zou inzingen :P
Aaaaarg! Gemiste kans!  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #125 Gepost op: 2-10-2020, 10:53:10 »
Leuke aflevering die laatste!  ::bravo::

Beetje laat, maar ik begin fan te worden van deze podcast  8) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #126 Gepost op: 6-10-2020, 17:10:01 »
Leuke aflevering die laatste!  ::bravo::

Beetje laat, maar ik begin fan te worden van deze podcast  8) .

Liever laat dan nooit!  ::bravo::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #127 Gepost op: 22-10-2020, 12:59:12 »
Wat is het stil hier :( Maar Nelleke Tuturials  ::rofl:: ::rofl:: Heeft Elger het er nog af kunnen krijgen?

Als jullie nu ook al op straat worden herkend, is het moment dat jullie mee gaan doen aan Wie is de mol? wel dichtbij toch? Alleen moeten die andere 2 nog maar even werken aan hun bekendheid :P Al staat de een volgens de Mediacourant al bekend als podcastpersoonlijkheid he ;)

Zou het overigens nog kunnen dat Jeroen als penningmeester die 500 euro die hij verdiend heeft in de laatste opdracht weer heeft doen verdwijnen? Zo heb je vertrouwen bij Tygo die nog verder de Nikkie tunnel in gaat en ben je ook nog die 500 euro kwijt.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2020, 13:01:51 door MollenvangR-Art »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #128 Gepost op: 22-10-2020, 13:19:47 »
Toevallig ook nog andere forummers Zaterdag aanwezig bij Pathé?  :)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #129 Gepost op: 22-10-2020, 16:19:02 »
Wat is het stil hier :( Maar Nelleke Tuturials  ::rofl:: ::rofl:: Heeft Elger het er nog af kunnen krijgen?
Nee, haha. Dat lukte pas thuis met make-up remover.  ::rofl::

Als jullie nu ook al op straat worden herkend, is het moment dat jullie mee gaan doen aan Wie is de mol? wel dichtbij toch? Alleen moeten die andere 2 nog maar even werken aan hun bekendheid :P Al staat de een volgens de Mediacourant al bekend als podcastpersoonlijkheid he ;)
Haha! Elger twijfelt nu over meedoen aan Drag Race Holland, want volgens Rik van de Westelaken zou dat wel eens kunnen helpen.  ;)

Zou het overigens nog kunnen dat Jeroen als penningmeester die 500 euro die hij verdiend heeft in de laatste opdracht weer heeft doen verdwijnen? Zo heb je vertrouwen bij Tygo die nog verder de Nikkie tunnel in gaat en ben je ook nog die 500 euro kwijt.

Ik vond het wel interessant om te zien dat hij ineens de penningmeester blijkt. Als hij de mol is, dan moet hij nog wel iets met de pot doen toch? Hmm...

Toevallig ook nog andere forummers Zaterdag aanwezig bij Pathé?  :)

Wij!  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #130 Gepost op: 22-10-2020, 16:22:26 »
Wij!  ;D

Nee hè... Ik weet niet of ik dan nog wel kom hoor.  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #131 Gepost op: 22-10-2020, 16:59:37 »
Bedankt voor weer een super tof seizoen Trust Nobody ::bravo:: Normaal luisterde ik 'm braaf elke maandagochtend in de bus op weg naar de uni. Daar hoefde ik de afgelopen tijd niet heen, dus het werd met een beetje uitstel luisteren op woensdag tijdens het wandelen :)

Tot gauw voor het 21e seizoen. Die nulaflevering waarin we de kandidaten weten zal niet meer lang op zich laten wachten denk ik. Jullie blijven m'n favoriete WIDM-podcast ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #132 Gepost op: 22-10-2020, 17:37:04 »
Ik vind jullie altijd zo gezellig om naar te luisteren. :D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #133 Gepost op: 25-10-2020, 10:16:24 »
Bedankt voor weer een super tof seizoen Trust Nobody ::bravo:: Normaal luisterde ik 'm braaf elke maandagochtend in de bus op weg naar de uni. Daar hoefde ik de afgelopen tijd niet heen, dus het werd met een beetje uitstel luisteren op woensdag tijdens het wandelen :)

Tot gauw voor het 21e seizoen. Die nulaflevering waarin we de kandidaten weten zal niet meer lang op zich laten wachten denk ik. Jullie blijven m'n favoriete WIDM-podcast ::jaja::

Thanks Sven! Ik (Nelleke) had door veranderingen in hoe mijn leven er nu uitziet, niet eens tijd om onszelf terug te luisteren, haha. Dus we zijn echt mega blij en dankbaar voor iedereen die afgelopen weken tijd vrijgemaakt heeft voor Trust Nobody. Dank jullie wel!  ::bravo::

Ik vind jullie altijd zo gezellig om naar te luisteren. :D

Wat leuk, dank je wel! Het is ook altijd mega gezellig tijdens de opnames, haha.  ::tandpastasmiley::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #134 Gepost op: 5-12-2020, 18:56:56 »
'In dit Sinterklaascadeautje van Trust Nobody blikken we met [Buddy Vedder] terug op zijn Wie is de Mol?-avontuur. De opdrachten, de bijzondere locatie, het vinden van de mol, zijn bondje met Miljuschka: het komt allemaal voorbij.'


https://trustnobody.nl/buddy-vedder/

leuk interview ::jaja::

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #135 Gepost op: 8-12-2020, 17:17:21 »
leuk interview ::jaja::

Buddy is in het echt nog leuker dan op tv!  ::tandpastasmiley::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #136 Gepost op: 11-12-2020, 22:45:49 »
Ben ik de enige die niet weet wat 'ie met z'n code moet doen? Ik voel me dom ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #137 Gepost op: 11-12-2020, 22:47:49 »
Even naar de website die als stempel op de kaart is gezet. Daar is de code in te vullen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #138 Gepost op: 11-12-2020, 22:53:37 »
Jeeeeetje. Dat had ik dus gedaan (obviously). Maar dat werkte niet. Toen Trust Nobody een berichtje gestuurd met de vraag of mijn code niet werkte of dat het onderdeel van de puzzel was. Toen kreeg ik als antwoord: jup. Nog iets met je hoofdletters doen.

Maar omdat de letters meteen in hoofdletters gezet werden, heb ik nooit m'n shift-knop of caps-lock gebruikt. Dat moest dus blijkbaar alsnog. Ik de hele tijd maar zitten puzzelen met de code. ::schaam::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #139 Gepost op: 11-12-2020, 23:28:16 »
Tsja, dit jaar stond de URL gewoon op de kaart gestempeld met zwarte inkt in plaats van UV inkt zoals vorig jaar, dus we moesten het toch ergens moeilijk maken.  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...