Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 95442 keer)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #560 Gepost op: 27-02-2021, 13:36:05 »
Ik zie Charlottetunnelaars zeker wel voor vol aan (en ze zijn ook het actiefst op dit forum op het ogenblik), maar ik begrijp hen alleen niet. Pogingen om mij het uit te leggen lukken ook niet.
Waarom zou clown als Renée vergezocht zijn voor het thema, terwijl Charlotte de joker speelt? Is toch minstens even verdacht van Renée als Charlotte?
Okay, we zijn het er kennelijk over eens dat er een clowns/Jokerthema is dit seizoen. Welke links met de Mol lijkt je dan waarschijnlijker?
  • Renee, die 45 (!) jaar geleden, in haar jeugd, ooit eens een clown heeft gespeeld, daar niet eens bekend van is, en dit seizoen enkel ooit eens het woord Pipo heeft gebruikt
  • Charlotte, die al meteen in haar voorstelvideo over lachen begint, die keer op keer hysterisch lacht, clownesk gedrag vertoont, Jokertje zegt als ze hem ziet in de grot, het Jokertje imiteert als ze voor de afbeelding staat, het niet weet of niet snapt, een IVY shirt draagt, Jokerteken-oorbellen in heeft. Dan ook nog de mooie mogelijke hint MOL CHARLOTTE = LOT LACHT EROM
Je kan toch niet met droge ogen beweren dat dat even verdacht is? En nogmaals, hoe had kandidaat Charlotte dat van te voren kunnen weten dan? Maar goed, we vallen weer eens in herhaling. Als je het niet wil begrijpen, ook goed.

Bij Moltalk hebben ze beelden gemanipuleerd waardoor Charlotte verdachter werd. Zou de AvroTros dat doen als Charlotte echt de mol was?
Manipulatie is een groot woord, ze lieten alleen niet alles zien wat Splinter over de -2000 zei.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2021, 14:38:20 door molecula »

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #561 Gepost op: 27-02-2021, 15:03:58 »
Van afl 1 mijn buikgevoel, toen richting Splinter tunnel getrokken, nu definitief mijn eindtunnel!
Ik kom naar deze tunnel ! ::zwaai::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #562 Gepost op: 27-02-2021, 15:04:40 »
Yes! Maar niet alleen op dit thema Joker wint Charlotte het op punten, ook als je kijkt naar de biechten. Renée die alleen dingen zegt als 'toen moesten we zus' of 'Charlotte wilde nog wat extra kokers pakken' terwijl Charlotte dingen zegt als:
"Op iedere plek kon het hier mis gaan. Bij het uitbikken, bij de porto, bij de lockers en in de kledingzaal Vertel het mij, ik weet het niet."
Dat is toch humor!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #563 Gepost op: 27-02-2021, 16:07:21 »
Bij Moltalk hebben ze beelden gemanipuleerd waardoor Charlotte verdachter werd. Zou de AvroTros dat doen als Charlotte echt de mol was?

Als dit het niveau is van de argumenten tegen Charlotte ben ik gerust... Moltalk en hun molvisie is twijfelachtig, maar echt beelden manipuleren is toch een stap te ver.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #564 Gepost op: 27-02-2021, 21:28:54 »
O jee  ::oink::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #565 Gepost op: 27-02-2021, 21:29:50 »
Charlotte, je was tof, nooit mijn verdachte! Helaas voor je heele diepe tunnel!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #566 Gepost op: 27-02-2021, 21:31:30 »
Ahhhhh Charlotte, jammer dat je eruitligt. Ik heb je enorm verdacht, maar je was het toch niet!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #567 Gepost op: 27-02-2021, 21:31:53 »
Ik had haar de winst gegund. Blijkbaar werkt het lange termijn geheugen van het oude vrouwtje inderdaad nog prima.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #568 Gepost op: 27-02-2021, 21:32:08 »
We hebben echt geprobeerd jullie uit de Charlottetunnel te halen. Nog een week de tijd om te herstellen.
Maar toegeven een mooie kandidaat en vandaag top gedaan met het spekken van de pot.
Zelfs de envelop laten staan. Toch top.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #569 Gepost op: 27-02-2021, 21:32:14 »
Charlotte nooit mijn verdachte geweest.  ::hug:: Aan iedereen die nu de tunnel ziet instorten

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #570 Gepost op: 27-02-2021, 21:32:23 »
Ik voelde hem aankomen, aangezien niemand haar nog verdacht... Nou, aan deze tunnel heeft het niet gelegen.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #571 Gepost op: 27-02-2021, 21:32:52 »
De nepmol is eruit.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #572 Gepost op: 27-02-2021, 21:33:02 »
@ Belgian Mole: gecondoleerd  ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #573 Gepost op: 27-02-2021, 21:41:39 »
Er is niemand dood hoor.

Charlotte was een leuke Mol geweest, maar gelukkig zag ik nu na Splinter wél dat het te mooi om waar te zijn was en ging ik niet terug naar mijn eerste Mol van dit seizoen.

Jammer dat de finale zo abrupt voor haar eindigde. Leuke kandidaat! ::ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #574 Gepost op: 27-02-2021, 21:42:08 »
Charlotte nooit mijn verdachte geweest.  ::hug:: Aan iedereen die nu de tunnel ziet instorten

Ah, dank je wel!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #575 Gepost op: 27-02-2021, 21:43:14 »
Goed gedaan Charlottetunnelaars. Wij hebben de kern van dit programma verdedigd. Jammer dat het niet zo mag zijn. Maar het was fijn hier. Bedankt aan iedereen hier. En speciale dank naar Molest en Molecula.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #576 Gepost op: 27-02-2021, 21:54:26 »
Goed gedaan Charlottetunnelaars. Wij hebben de kern van dit programma verdedigd. Jammer dat het niet zo mag zijn. Maar het was fijn hier. Bedankt aan iedereen hier. En speciale dank naar Molest en Molecula.

Jezus man, het is maar een spel. Ik snap dat het vervelend is, en dat ik ook wel eens moord en brand heb geschreeuwd dat ik een bepaalde mol niet leuk of goed vond, maar dan hoef je nog niet te doen alsof de hele wereld uit elkaar valt.(Dat is al gebeurd namelijk. ::rofl::) Het is en blijft maar één seizoen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #577 Gepost op: 27-02-2021, 21:57:20 »
Jezus man, het is maar een spel. Ik snap dat het vervelend is, en dat ik ook wel eens moord en brand heb geschreeuwd dat ik een bepaalde mol niet leuk of goed vond, maar dan hoef je nog niet te doen alsof de hele wereld uit elkaar valt.(Dat is al gebeurd namelijk. ::rofl::) Het is en blijft maar één seizoen.

Mijn wereld stort niet in hoor. De mol van dit seizoen is er echt over gegaan in bedragen verdienen. Ik heb alle seizoenen gezien en ik oordeel niet uit teleurstelling dat ik het fout had. Marije en Splinter had ik ideale mollen gevonden. Heb ook geen enkele moment gezegd dat Splinter had niet was.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #578 Gepost op: 27-02-2021, 21:58:08 »
Goed gedaan Charlottetunnelaars. Wij hebben de kern van dit programma verdedigd. Jammer dat het niet zo mag zijn. Maar het was fijn hier. Bedankt aan iedereen hier. En speciale dank naar Molest en Molecula.
En jij ook bedankt, Belgian Mol! En iedereen hier die zo hard gewerkt heeft in deze tunnel. Het was een mooie tijd...
Ik geloof het nog steeds niet helemaal. ::rofl:: Mijn eerste reactie: wat is dit voor bizarre twist?

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #579 Gepost op: 27-02-2021, 22:01:44 »
Het was natuurlijk wel duidelijk dat Charlotte de verliezer moest zijn toen Renée ineens Rocky ging verdenken. Die keuze snap ik overigens werkelijk niet. Kan nu niet anders dan dat Renée de mol is  :-\\