Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 95518 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #260 Gepost op: 15-02-2021, 16:37:38 »
We zien niet hoe de verdeling gaat. Het is 1 van de slechts 3 (!) opdrachten tot nu toe waarin Charlotte in een slechte molpositie zit.  ... In mijn rangschikking staat Charlotte in deze opdracht bovenaan als mols.

Blacklightballerina's We zien de verdeling niet. Dus in theorie kan het ook zo zijn dat Charlotte zich laat afschieten omdat verkenners geen geld uit kistjes kunnen halen dus ze er niets te doen had. Maar goed, dat verwacht ik niet. Het is dan nog altijd beter de verkennersronde te overleven zodat de mol daarna de verzamelaars het bos in kan sturen. Nu had ze nul invloed. Waarom heeft ze haar porto niet uitgezet? Voor Splinter is het de combinatie. In de porto roepen, later Lakshmi met aanwijzingen de mond snoeren, Renée niet helpen en zelf waarschijnlijk met geld afgeschoten worden.

Escape hotelkamer Ze kan onmogelijk zien of mensen na de vijfde hint sneller dan zij zijn. En voor wat jokers de kamer uit komen terwijl kandidaten de troeven in de volgende opdracht echt wel zullen willen winnen, voor mij is dat geen goed excuus om 500 euro de pot in te spelen.

Vlotopdracht. dat gaat toch nergens over? Ze kan in de hectiek niet toch de lucifers vergeten, het vlotje niet direct open krijgen, moeite hebben met de fakkel naar het vlot te zwemmen maar zou het enige moment pakken dat mollen enorm in de gaten loopt? Ik denk dat de mol geen goede mogelijkheid zag dus niets verdachts gedaan heeft.

Foto opdracht. Dat was geen pech. Marije was juist verdacht makkelijk over te halen mee te twijfelen of extra foto's om te draaien. Het bakje waren koffiemunten, dat kon een hint naar geld of koffie zijn en de twijfel was maar kort.

De halte opdracht gaan we het niet over eens worden. In het Splintertopic veroordeel je Splinter die te weinig actie ondernomen zou hebben en hier verdedig je dat Charlotte als mol helemaal niets doet. Niet sturen op haltes maar ook geen mensen beïnvloeden.

Tweede post. Niet op het goede spoor toch tot het juiste codewoord komen, komt vooral onwaarschijnlijk over als molactie omdat Renée de 8 aan rijkt en het veel tijd kost, tijd waarin anderen de kamer uit hadden kunnen komen. De 5000 euro bieden omdat twee anderen dat gedaan hebben, zou een regie dingetje zijn geweest en dat geloof ik niet.

De test: daar kan je alle kanten mee op redeneren en vertelt ons echt niets. Je kan ook filosoferen dat de test invullen op Renée, Splinter als bijvangst meeneemt.

Ik streep trouwens niet door op een onderdeel hoor. Het is alles bij elkaar van Charlotte tegenover alles bij elkaar van Splinter. Voor mij tipt het over naar Splinter maar zou niet verbijsterd zijn als het toch Charlotte is.






Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #261 Gepost op: 15-02-2021, 17:03:26 »
Nou ja, je vroeg om opheldering over 5 opdrachten, en dat heb ik gedaan zo goed ik kon. Bepaalde argumenten sla je over, bijvoorbeeld dat Marije haar sterk verdacht. En met de halte-opdracht vind ik juist dat Splinter teveel actie heeft ondernomen, niet te weinig. Charlotte speelde dat sluwer, en had op die manier wel degelijk invloed die Splinter niet had.
Het enige waar we het blijkbaar over eens zijn is dat we de test niet serieus moeten nemen! ::rofl:: ::ok:: Inmiddels zijn er 21 opdrachten geweest dus in 16 opdrachten viel niets op te helderen, dat is al met al niet gek als je het bv. vergelijkt met Renée. En bij Splinter is altijd de grote vraag: waarom zo zuinig of niet mollen, als je zo onverdacht bent. Waar was hij dan bij de vlotopdracht? Is dat ene foute bordje omver laten rijden op aanwijzen van Marije bij de truck-opdracht dan alles van de Mol? Niet alles of niets willen spelen bij de fietsen. Op zijn best heel zuinig mollen bij de lift. Jezelf niet bij de beoordelaars durven plaatsen bij de foto's. Ik sluit Splinter nog steeds niet uit, hoor, maar ik zie het veel meer bij Charlotte. Wat echt tegen haar spreekt is dat ze niet langer uit de wind wordt gehouden in de montage en bij Moltalk, maar ik zou het een verademing vinden en vernieuwend als de productie dat eens aandurfde met de Mol.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #262 Gepost op: 15-02-2021, 17:26:57 »
Nou ja, je vroeg om opheldering over 5 opdrachten, en dat heb ik gedaan zo goed ik kon. Bepaalde argumenten sla je over, bijvoorbeeld dat Marije haar sterk verdacht.

Dat is waar, in die zin kan het moeilijker zijn om bij de foto's teveel te mollen. Daarentegen vond ik Splinter het meest mols daar. Zijn foto's waren by far het meest onduidelijk. En jezelf niet op de duidelijke sleutelpositie nder het oog van een tweede kandidaat plaatsen, vind ik niet zo vreemd. Bij de verdeling deed hij wat hij later vaker heeft gedaan, hij deelt de kandidaten in, benoemt ook dat hij kandidaten indeelt maar deelt zichzelf niet in maar blijft over. Opvallend omdat in de hotelkamer hij als enige rechts op het scherm staat en alle anderen links en bij de opdracht zinnen vormen zijn naam de enige is waar geen kist voor is.

Citaat
En met de halte-opdracht vind ik juist dat Splinter teveel actie heeft ondernomen, niet te weinig. Charlotte speelde dat sluwer, en had op die manier wel degelijk invloed die Splinter niet had.
Het enige waar we het blijkbaar over eens zijn is dat we de test niet serieus moeten nemen! ::rofl:: ::ok:: Inmiddels zijn er 21 opdrachten geweest dus in 16 opdrachten viel niets op te helderen, dat is al met al niet gek als je het bv. vergelijkt met Renée. En bij Splinter is altijd de grote vraag: waarom zo zuinig of niet mollen, als je zo onverdacht bent. Waar was hij dan bij de vlotopdracht? Is dat ene foute bordje omver laten rijden op aanwijzen van Marije bij de truck-opdracht dan alles van de Mol? Niet alles of niets willen spelen bij de fietsen. Op zijn best heel zuinig mollen bij de lift. Jezelf niet bij de beoordelaars durven plaatsen bij de foto's. Ik sluit Splinter nog steeds niet uit, hoor, maar ik zie het veel meer bij Charlotte. Wat echt tegen haar spreekt is dat ze niet langer uit de wind wordt gehouden in de montage en bij Moltalk, maar ik zou het een verademing vinden en vernieuwend als de productie dat eens aandurfde met de Mol.

Als Splinter de mol is, denk ik dat hij deels de strategie van Jeroen heeft overgenomen. Anderen beïnvloeden en zo geld uit de pot te spelen. Als Charlotte de mol is, is het wat meer rechtstreeks Maar denk ik te weinig te zien om haar bovenaan mijn verdenkingenlijst te zetten. Wat betreft biechten staan ze voor mij wel gelijk. Charlotte heeft wel wat biechten er tussen zitten die goed van de mol kunnen zijn.

Vind het wel leuk dat er veel te filosoferen is over twee kandidaten eigenlijk.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #263 Gepost op: 15-02-2021, 17:42:13 »
Dat is waar, in die zin kan het moeilijker zijn om bij de foto's teveel te mollen. Daarentegen vond ik Splinter het meest mols daar. Zijn foto's waren by far het meest onduidelijk. En jezelf niet op de duidelijke sleutelpositie nder het oog van een tweede kandidaat plaatsen, vind ik niet zo vreemd. Bij de verdeling deed hij wat hij later vaker heeft gedaan, hij deelt de kandidaten in, benoemt ook dat hij kandidaten indeelt maar deelt zichzelf niet in maar blijft over.
Die vage foto's hadden maar een kleine kans om omgedraaid te worden, maar ze konden hem wel duur komen te staan. Hij had er blijkbaar geen rekening mee gehouden dat alle foto's bekeken werden, en de anderen tekst en uitleg wilden. Dus ik vond dat echt geen handige keuze van Splinter. Strategischer was geweest om zelf bij de borden te gaan staan, desnoods ten koste van zijn positie bij de lift waar hij toch niet veel molde. Maar hij draaide die twee posities juist om zonder er voordeel uit te halen. Ook geen voordeel gehad van zijn watervrees, eerder nadeel.
Wat betreft biechten staan ze voor mij wel gelijk. Charlotte heeft wel wat biechten er tussen zitten die goed van de mol kunnen zijn.

Vind het wel leuk dat er veel te filosoferen is over twee kandidaten eigenlijk.
Ja, allebei fantastische molbiechten! ::rofl:: Ik zou me verheugen op een molduel, maar helaas heeft Charlotte daar tekort aanhangers voor, dus als er een komt dan kapen Splinter en Renée die. Dus dan moet het maar zo, tussen neus en lippen door in een topic.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #264 Gepost op: 15-02-2021, 18:07:33 »
Die vage foto's hadden maar een kleine kans om omgedraaid te worden, maar ze konden hem wel duur komen te staan. Hij had er blijkbaar geen rekening mee gehouden dat alle foto's bekeken werden, en de anderen tekst en uitleg wilden. Dus ik vond dat echt geen handige keuze van Splinter. Strategischer was geweest om zelf bij de borden te gaan staan, desnoods ten koste van zijn positie bij de lift waar hij toch niet veel molde. Maar hij draaide die twee posities juist om zonder er voordeel uit te halen.

Denk eigenlijk dat hij er wel rekening mee heeft gehouden dat alle foto's bekeken werden of het vrij goed heeft geïmproviseerd. Hij hangt het hele seizoen al uitgebreide verhalen op die eigenlijk nergens op slaan maar mensen prima pikken. En denk dat foto's omdraaien geen sleutelpositie was. Je bent dan erg afhankelijk hoe goed of slecht de foto's zijn en het creatieve gehalte onder kandidaten is erg hoog dit jaar. En had de regie dan niet de groep zichzelf laten verdelen? Dan heeft de mol Charlotte tenminste de kans om zich op een positie te manoeuvreren en te beïnvloeden wie de tweede is.

De liftopdracht kan twee kanten op denk ik. Charlotte bedacht prachtige meubelstukken  ::rofl:: Splinter kan prima gerommeld hebben met de vragen, te lang hebben gewacht met vragen stellen, antwoorden niet of verkeerd hebben opgeschreven en anderen verdacht hebben gemaakt (dat laatste deed hij in elk geval)


Citaat
Ook geen voordeel gehad van zijn watervrees, eerder nadeel.

Wie ook de mol is, had geen schijn van kans in de vlotopdracht vermoed ik. Dat liep gewoon op rolletjes en als mol stond je zonder meer in het zicht. Misschien ook laten gaan omdat de veiling er aan kwam? (Wat ik jammer zou vinden)

[quote[Ja, allebei fantastische molbiechten! ::rofl:: Ik zou me verheugen op een molduel, maar helaas heeft Charlotte daar tekort aanhangers voor, dus als er een komt dan kapen Splinter en Renée die. Dus dan moet het maar zo, tussen neus en lippen door in een topic.
[/quote]

ja dat blijf ik wel gek vinden. Dat niet Charlotte maar Renée meer verdacht blijft worden. Zou het het Lo-effect zijn? ;)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #265 Gepost op: 15-02-2021, 18:12:31 »
Die vage foto's hadden maar een kleine kans om omgedraaid te worden, maar ze konden hem wel duur komen te staan. Hij had er blijkbaar geen rekening mee gehouden dat alle foto's bekeken werden, en de anderen tekst en uitleg wilden. Dus ik vond dat echt geen handige keuze van Splinter. Strategischer was geweest om zelf bij de borden te gaan staan, desnoods ten koste van zijn positie bij de lift waar hij toch niet veel molde. Maar hij draaide die twee posities juist om zonder er voordeel uit te halen. Ook geen voordeel gehad van zijn watervrees, eerder nadeel.

Inderdaad akkoord. Op het eerste zicht onmols van Splinter, waarom zet je daar een Joshua of een Renée niet? En Charlotte was toen nog zijn verdachte dus logisch dat hij die wil uittesten. Aan de andere kant zaten Charlotte en Marije toen al op elkaar en wantrouwen kan ook leiden tot fouten en zelfs eruit gaan op elkaar.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Maar dat is dus hier niet gebeurd, dus als belangrijkste aan deze opdracht onthoud ik dat Charlotte kansloos was met Marije haar enthousiasme.

Citaat
Ja, allebei fantastische molbiechten! ::rofl:: Ik zou me verheugen op een molduel, maar helaas heeft Charlotte daar tekort aanhangers voor, dus als er een komt dan kapen Splinter en Renée die. Dus dan moet het maar zo, tussen neus en lippen door in een topic.

Dat is inderdaad een spijtige zaak. Mede door montagekeuzes bij testen die Charlotte minder verdacht maken. Het feit dat ondanks het mindere percentage van Charlotte Heinz nog geen dual heeft gemaakt zegt wel veel over zijn geloof in Renée als mol ;).

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #266 Gepost op: 15-02-2021, 18:15:44 »
Het feit dat ondanks het mindere percentage van Charlotte Heinz nog geen dual heeft gemaakt zegt wel veel over zijn geloof in Renée als mol ;).

Hm, misschien wel, maar als Renée en Splinter nou nek-aan-nek lagen (of minstens dichter bij elkaar) had ik er wel een gemaakt.

(Maar een overzicht/strijd tussen de de drie finalisten - als het er drie zijn - zal ik waarschijnlijk nog wel maken.)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #267 Gepost op: 15-02-2021, 18:22:40 »
En denk dat foto's omdraaien geen sleutelpositie was.
Een naam verkeerd zetten betekent dat een andere naam verkeerd komt te staan. 2x200 =400 euro minder opbrengst. Met alles wat je daar nog aan toe had kunnen voegen door te twijfelen over foto's. Dat is veel meer dan Splinter bij de liften kan hebben uitgehaald. Daar ligt zijn verdienste tussen 130 euro (absoluut minimum) tot zo'n 400 euro, vergelijkbaar met de andere twee notuleerders. Dat laatste bedrag is waarschijnlijker dan het eerste, maar niet zeker.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #268 Gepost op: 15-02-2021, 18:26:56 »
Hm, misschien wel, maar als Renée en Splinter nou nek-aan-nek lagen (of minstens dichter bij elkaar) had ik er wel een gemaakt.

(Maar een overzicht/strijd tussen de de drie finalisten - als het er drie zijn - zal ik waarschijnlijk nog wel maken.)

 ::bravo::

Een naam verkeerd zetten betekent dat een andere naam verkeerd komt te staan. 2x200 =400 euro minder opbrengst. Met alles wat je daar nog aan toe had kunnen voegen door te twijfelen over foto's. Dat is veel meer dan Splinter bij de liften kan hebben uitgehaald. Daar ligt zijn verdienste tussen 130 euro (absoluut minimum) tot zo'n 400 euro, vergelijkbaar met de andere twee notuleerders. Dat laatste bedrag is waarschijnlijker dan het eerste, maar niet zeker.

Wat je voor Splinter aangeeft waarom hij bij foto's raden had moeten staan, is wat Charlotte had kunnen doen maar niet heeft gedaan. Daarmee onderbouw je dan alleen dat of Charlotte de mol niet is of foto's raden niet de beste molpositie was.

Waarom is het hoogste bedrag bij de notuleerders waarschijnlijker dan het laagste bedrag? Ik denk dat er een reden is dat we van twee van de drie notuleerders niet uit kunnen maken hoeveel zij apart hebben binnen gehaald eigenlijk.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #269 Gepost op: 15-02-2021, 18:40:12 »
Wat je voor Splinter aangeeft waarom hij bij foto's raden had moeten staan, is wat Charlotte had kunnen doen maar niet heeft gedaan. Daarmee onderbouw je dan alleen dat of Charlotte de mol niet is of foto's raden niet de beste molpositie was.
Nou vergeet je dus weer dat Marije haar partner was... Dat is de hele crux. Marije verdenkt Charlotte, en Charlotte staat dus behoorlijk klem. Kan niet teveel aandringen op nog meer bordjes omdraaien, laat staan een verkeerde naam neerzetten. Splinter was onverdacht, hij had kunnen kiezen wie hij wilde aan zijn zijde. Ik denk dat de Mol als hij zelf mocht kiezen, hier altijd aan de borden zou gaan staan.
Waarom is het hoogste bedrag bij de notuleerders waarschijnlijker dan het laagste bedrag? Ik denk dat er een reden is dat we van twee van de drie notuleerders niet uit kunnen maken hoeveel zij apart hebben binnen gehaald eigenlijk.
Dat is helemaal uitgeplozen in het opdracht topic. Het minimum bedrag van 130 euro kun je afleiden uit de aantekeningen van Lakshmi (volledig te zien) en Rocky, en uitgaande van het maximum dat Rocky kon verdienen. Maar van Rocky is heel veel niet te zien. Als daar nog incomplete antwoorden bij zitten, gaat dat van haar verdienste af en komt erbij bij Splinter.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #270 Gepost op: 15-02-2021, 19:14:44 »
Joshua deed alles volgens het boekje bij de kokers op het meer (weten we achteraf). Toen Charlotte als enige een poging waagde dit in twijfel te trekken en de groep op andere gedachten probeerde te brengen, gingen bij mij al alle alarmbellen af. Zeker toen bleek dat hij gelijk had en zij dus probeerde het foutief te "verbeteren".

Opvallend dat de groep niet compleet over haar heen viel na die opdracht ???

De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #271 Gepost op: 15-02-2021, 19:35:48 »
En met de halte-opdracht vind ik juist dat Splinter teveel actie heeft ondernomen, niet te weinig. Charlotte speelde dat sluwer, en had op die manier wel degelijk invloed die Splinter niet had.

Welke invloed dan? Ze wil per se uitstappen bij halte 4, dat kan ik begrijpen, maar waarom geeft ze als mol dan niet de juiste uitleg. De kans is veel groter dat iemand gaat uitstappen bij halte 9 als die ook weet dat er een joker vast zit aan die 250 uit de pot. Maar net dat cruciale verzwijgt ze.
Ja, die info komt bij halte 6, maar wat als Marije was achtergebleven? Dan had niemand dat geweten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #272 Gepost op: 15-02-2021, 19:41:54 »
Charlotte blijft mn nr 2 verdachte

Ze heeft gewoon net iets meer onmolse puntjes dan Splinter maar wel mooiere hints

Het ligt er wel erg dik bovenop de afgelopen afl waardoor ik toch bij Splinter blijf

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #273 Gepost op: 15-02-2021, 20:13:19 »
Welke invloed dan? Ze wil per se uitstappen bij halte 4, dat kan ik begrijpen, maar waarom geeft ze als mol dan niet de juiste uitleg. De kans is veel groter dat iemand gaat uitstappen bij halte 9 als die ook weet dat er een joker vast zit aan die 250 uit de pot. Maar net dat cruciale verzwijgt ze.
Ja, die info komt bij halte 6, maar wat als Marije was achtergebleven? Dan had niemand dat geweten.
Voor de invloed: zie vorige pagina, daar staat het (zoals ik het zie dan) als antwoord onder de post van cinner. En je hebt gelijk, als Marije was achtergebleven op halte 6, dan was de info niet boven tafel gekomen en had de Mol, achteraf, wel een molactie kunnen doen op halte 5. Maar niemand kon voorspellen wat Marije zou gaan doen. Dus een molactie op halte 5 was riskant geweest.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #274 Gepost op: 15-02-2021, 20:16:38 »
Toen Marije uit stapte voor de enveloppe, wist ze al dat ze volgende halte er ook uit mocht. Dan stap je toch makkelijker in.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #275 Gepost op: 15-02-2021, 20:22:40 »
Plus dat de volgende ronde nog niet verdeeld was toen Charlotte voor halte 4 ging. Dus dat verklaart voor mij wel waarom ze halte 5 niet wilde.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #276 Gepost op: 15-02-2021, 20:50:04 »
Charlotte was zojuist te gast in de Vooravond en de wat verbaasde, enthousiaste blik die sommigen als gespeeld dan wel verdacht zien, toonde ze nu ook. Dus ik denk dat dit bij haar hoort en geen hint is dat zij de mol zou kunnen zijn.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #277 Gepost op: 15-02-2021, 22:02:58 »
Ik herinner me haar mimiek ook van haar optreden in De slimste mens. Ook haar (soms gedecideerde) manier van praten. Ik heb eigenlijk geen andere Charlotte gezien. Waarmee ik niet zeg dat ze niet de mol kan zijn, maar het is geen acteren wat ze doet volgens mij.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #278 Gepost op: 16-02-2021, 00:00:47 »
Nog meer bewijs dat Marije Charlotte als verdachte heeft laten vallen is een artikel op Linda.nl.

Ze zegt hierin o.a. "Zo heb ik geleerd dat het oké is om af en toe een break te nemen van werk, én dat ik echt, maar dan ook écht op mijn gevoel mag vertrouwen. Ik wist eigenlijk al vanaf dag één wie de Mol is. Ik heb de naam op de eerste dag zelfs naar mijn vertrouwenspersoon gestuurd om het maar vast te hebben liggen.”

Hoe kan het dan dat je er nu toch uit ligt?

“Ik werd op het laatste moment op een ander spoor gezet en daar ben ik in meegegaan.  In plaats van op mijn gevoel, op mijn hoofd gegaan."

Ze heeft dus haar verdachte vanaf dag 1 laten vallen. Uit de beelden is mijns inziens te halen dat dit, zoals ook uit wie verdenkt wie blijkt, Charlotte moet zijn geweest.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #279 Gepost op: 16-02-2021, 00:50:58 »
Ze heeft dus haar verdachte vanaf dag 1 laten vallen. Uit de beelden is mijns inziens te halen dat dit, zoals ook uit wie verdenkt wie blijkt, Charlotte moet zijn geweest.
Misschien niet voor niets dat we Marije de vraag waar de Mol was in de Steen goed opdracht zien beantwoorden met 'in de mijn'. In de mijn controleert ze of Rocky geen stenen met codes is vergeten te hakken, wat het geval blijkt te zijn. Ik vind sowieso dat Rocky zich de laatste tijd minder als ideale kandidaat gedraagt en meer als Mol.
Ook vond ik het al verdacht dat wij de uitgesproken verdenking van Marije voluit op Charlotte mochten zien, terwijl zij in het groepje zat die een rood scherm zou hebben gehad. Als ze dan exit is op Charlotte dan kan Charlotte normaal gesproken toch niet meer de Mol zijn. Zo makkelijk kan het toch niet zijn?