Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 97813 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #360 Gepost op: 22-02-2021, 18:22:06 »
Voor mij kunnen ze het alle 3 zijn nu, en ook weer niet, ik kan bij elk wel iets zeggen waarom wel of waarom niet.
Maar als Charlotte de mol is, wie had dan het rode scherm in aflevering 6? Splinter en Rocky zaten (bijna) volledig op Renée en hadden allebei groen. Dus dan zou of Marije of Renée rood moeten gehad hebben, maar die zaten allebei deels of volledig op Charlotte.

Renée, die wist dat ze haar scherm niet te zien ging krijgen dus kon vol op Marije gaan. En daarna kon ze wel conclusies trekken dat Charlotte de mol was.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #361 Gepost op: 22-02-2021, 18:35:20 »
Renée, die wist dat ze haar scherm niet te zien ging krijgen dus kon vol op Marije gaan. En daarna kon ze wel conclusies trekken dat Charlotte de mol was.
Hoe kon Renée weten dat ze fout zat dan? Ze kreeg haar scherm niet te zien. Mocht Renée dan vol op Charlotte zijn gegaan ipv op Marije, kon Renée ook niet weten of ze goed zat.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #362 Gepost op: 22-02-2021, 19:00:06 »
Hoe kon Renée weten dat ze fout zat dan? Ze kreeg haar scherm niet te zien. Mocht Renée dan vol op Charlotte zijn gegaan ipv op Marije, kon Renée ook niet weten of ze goed zat.
Klopt. Renée bleef in onzekerheid, maar had op zekerheid gehoopt. Ik heb dat eerder aangekaart, maar in een verkeerd topic.

-1- Als ze spreidde, en Splinter en Rocky kregen beiden een groen scherm, wist ze niets.
-2- Als ze spreidde, en Splinter of Rocky kreeg een rood scherm, wist ze ook niets.
-3- Als ze 100% inzette, en Splinter of Rocky kreeg een rood scherm, wist ze vrijwel zeker dat ze goed zat met Marije.
-4- Als ze 100% inzette, en Splinter en Rocky kregen beiden een groen scherm, wist ze weer niets.

Helaas voor haar, gebeurde het laatste. Maar ik denk dat ze op het derde had gehoopt. Ze zei dat ze de test als een mooie gelegenheid zag om haar kennis weer eens op een rijtje te krijgen o.i.d. Ook dat vind ik een aanwijzing dat ze vol op Marije is gegaan. Plus dat dat dus de enige manier was om eventueel zekerheid te krijgen.

EDIT: dit komt ook overeen met de test daarna, waarin ze opnieuw op Marije inzette. Ze was er gewoon nog niets mee opgeschoten.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 19:07:22 door Molest »

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #363 Gepost op: 23-02-2021, 12:18:10 »
Nog een mooie Charlotte is de Joker aanwijzing. Wanneer de puzzel wordt omgedraaid doet Charlotte het Jokertje na:


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #364 Gepost op: 23-02-2021, 12:30:37 »
Jokermolletje! ::tandpastasmiley:: Het hele seizoen al onnavolgbaar.
Vergeet het sprookje van Splinter, mensen, het sprookje dat Charlotte neerzet is net zo mooi.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #365 Gepost op: 23-02-2021, 12:48:17 »
Nog een mooie Charlotte is de Joker aanwijzing. Wanneer de puzzel wordt omgedraaid doet Charlotte het Jokertje na:


 ::ok:: ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #366 Gepost op: 23-02-2021, 12:57:32 »
Nu Splinter eruit is twijfel ik tussen Charlotte en Renée.  Ik neig naar Renée maar ik zou het heel leuk vinden als het Charlotte is. Ik vind dit ook wel een mooie aanwijzing. Zou het dan toch? Ik zie ook in bepaalde opdrachten dat Charlotte het gewoon wint van Renée qua molacties.

 En ik snap niet zo goed waarom Renée bij het abseilen zulke duidelijke aanwijzingen aan de eerlijke Rocky gaf, waardoor zij voor de jokers ging voor zichzelf en er 2000 euro in de pot kwam.

Renée ligt voor de hand omdat ze actrice is en het nooit eerder voorkwam dat een niet-mol van deze leeftijd in de finale kwam. Voor Renée valt ook zeker veel te zeggen, maar Charlotte zou heel leuk zijn. Al denk ik dat ze toch voornamelijk zichzelf is geweest en de vraag is kan ze zo goed acteren?🃏

P.s. Ik vond het ook zo verdacht dat ze niet naar Splinter luisterde bij het rad, ook al was hij niet zo uitgesproken. Meteen bij de eerste beurt ook.Kan het alleen verklaren als ze hem nog erg verdacht. Vond het opvallend en haar reactie helemaal..
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 21:46:05 door Lonneke*L »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #367 Gepost op: 23-02-2021, 14:38:00 »
Grappig filmpje. En een leuke meid. Onbegrijpelijk dat ze single is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #368 Gepost op: 23-02-2021, 15:05:04 »
Nog een mooie Charlotte is de Joker aanwijzing. Wanneer de puzzel wordt omgedraaid doet Charlotte het Jokertje na:


Mooi gevonden. Ze doet de hele serie van die vreemde bewegingen bijv. even shaken bij Door een Deur, de beweging waarbij ze door haar knieën zakt bij Vriend en Vijand, met haar armen wijd lopen in de gevangenis, beweging met haar arm bij aanvang van Steen goed. Het sprongetje bij aanvang van Voor joker staan  Etc....
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 15:09:36 door Moedermol »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #369 Gepost op: 23-02-2021, 15:20:01 »
De extra beelden al gezien? Je wordt er bang van, zoveel acteertalent en brutaliteit. Het is dat er heel erg veel op wijst dat Charlotte het is, en ook heel veel er op wijst dat Renée het niet is. Maar anders zat ik hier toch niet zo lekker.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #370 Gepost op: 23-02-2021, 15:42:43 »
Ik zie vooral iemand die het gaandeweg steeds meer naar haar zin kreeg tijdens het spel en echt zichzelf durft te zijn.
Als dit toch allemaal geacteerd is, heeft ze echt haar roeping gemist en wordt het serieus tijd voor een carrièreswitch.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #371 Gepost op: 23-02-2021, 16:12:45 »
Mooi gevonden. Ze doet de hele serie van die vreemde bewegingen bijv. even shaken bij Door een Deur, de beweging waarbij ze door haar knieën zakt bij Vriend en Vijand, met haar armen wijd lopen in de gevangenis, beweging met haar arm bij aanvang van Steen goed. Het sprongetje bij aanvang van Voor joker staan  Etc....
Dank je. Het was ook mij opgevallen dat ze soms vreemd beweegt, maar sommige mensen doen dat nu eenmaal. Ik ben de fragmenten die je noemde langsgegaan en er zitten een aantal vreemde tussen:

Deze hoeft niets te betekenen, zo schudden mensen wel vaker hun handen los. Maar wel opvallend omdat ze als ze later de joker imiteert ook haar handen spreidt en schudt.


Dit is toch wel typisch gedrag. En die big smile.


Dit fragment vond ik opvallend. Het ziet er clownesk uit en ze zegt: "ik snap het niet". Past goed in haar rol van Joker die het allemaal niet weet.


Dit hoeft ook niets te betekenen, wel weer opvallend. Ze staat al klaar en spreid dan nog eens haar tweede hand erbij.


Dit ziet er misschien niet echt Jokerachtig uit, maar in ieder geval wel erg vreemd. Durft ze niet voluit te gaan?

EDIT: het sprongetje voor 8.1 toegevoegd


Herinnert er zich iemand nog meer voorbeelden?

« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 16:22:14 door molecula »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #372 Gepost op: 23-02-2021, 16:17:24 »
Herinnert er zich iemand nog meer voorbeelden?
Het trappelen als een jong veulen als ze aankomen bij de zweefvliegtuigen ::tandpastasmiley::

Mooie collectie zo! Een collage van al haar gezichten zou ook heel grappig zijn...

EDIT: en de pirouette bij Steengoed!! ::rofl:: Een kort fragment als ze aan het helpen is met kleding hijsen.

EDIT: het sprongetje voor 8.1 toegevoegd
Zouden daarom later bij de puzzel van de joker de benen eraf liggen? ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 16:29:43 door Molest »

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #373 Gepost op: 23-02-2021, 16:34:52 »
... Dus dan zou of Marije of Renée rood moeten gehad hebben, maar die zaten allebei deels of volledig op Charlotte.
Misschien had Charlotte hem zelf als slechtste gemaakt. Nog eens goed luisteren naar de formulering van Rik...
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 17:34:08 door kolkmvd »

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #374 Gepost op: 23-02-2021, 16:39:00 »
EDIT: en de pirouette bij Steengoed!! ::rofl:: Een kort fragment als ze aan het helpen is met kleding hijsen.
Ja, dit is ook een goede. Weer dat rare schudden van haar handen, dit is toch overduidelijk clownesk gedrag? Waarom zou een kandidaat dit doen?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #375 Gepost op: 23-02-2021, 16:40:05 »
Dat dansje in de zaal bij de foto's! Mag die er ook nog bij?

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #376 Gepost op: 23-02-2021, 16:43:23 »
Dat dansje in de zaal bij de foto's! Mag die er ook nog bij?
Weet je wanneer dat in de opdracht ongeveer was?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #377 Gepost op: 23-02-2021, 16:46:00 »
clownesk gedrag
::rofl:: Maakt dit seizoen zo mooi ook! Het is al vanaf het begin een thema. We komen om in de jokers. Met al die onwaarschijnlijkheden er nog eens bij. En de jokermol die door zo weinigen wordt verdacht.

Weet je wanneer dat in de opdracht ongeveer was?
Op 6'10 in het Youtube filmpje.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 16:48:28 door Molest »

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #378 Gepost op: 23-02-2021, 16:48:11 »


EDIT: en de pirouette bij Steengoed!! ::rofl:: Een kort fragment als ze aan het helpen is met kleding hijsen.
Zouden daarom later bij de puzzel van de joker de benen eraf liggen? ;D

De puzzle joker is on ieder geval zijn voetbelletjes kwijt....zijn de bewegingen van joker Charlotte bedoeld om haar en zo ook  onze belletjes te laten rinkelen na elke molactie?  ::rofl::

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #379 Gepost op: 23-02-2021, 16:54:15 »
En even wisselen van de letters van haar naam levert in ieder geval een rotte lach op...hahaha