Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 97779 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #720 Gepost op: 2-03-2021, 09:21:41 »
Hardnekkig stutten van de tunnel.  ;D
Ik schat het met die 90% anders nog conservatief in, vind ik zelf. :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #721 Gepost op: 2-03-2021, 09:28:49 »
In Charlotte zit lot. Charlotte als mol zou net voelen als de lotto winnen.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #722 Gepost op: 2-03-2021, 09:35:43 »
Daarnaast: hoeveel aanwijzingen zijn er nu al niet dat we hier te maken hebben met een twist? Ik zit inmiddels van 50/50 op zondag, op 90% kans dat Charlotte de Mol is.
Ik blijf er ook in geloven en hoop op een spectaculaire ontknoping van dit seizoen. Liever dat dan de alternatieve scenarios die ons nog resten. Ik denk dat dan kijkers pas echt zullen afhaken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #723 Gepost op: 2-03-2021, 09:38:29 »
Ik blijf er ook in geloven en hoop op een spectaculaire ontknoping van dit seizoen. Liever dat dan de alternatieve scenarios die ons nog resten. Ik denk dat dan kijkers pas echt zullen afhaken.

Dit seizoen kan echt nog in de bottom 3 en top 3 vallen. Wordt afwachten.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #724 Gepost op: 2-03-2021, 09:40:28 »
In Charlotte zit lot. Charlotte als mol zou net voelen als de lotto winnen.
Rik noemt haar ook vaak liefkozend Charlot. Wie weet als een soort ode aan de grillen van het lot, en het toeval. :)
EDIT: Het toeval dat zij zelf natuurlijk een handje heeft geholpen. :)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2021, 09:42:16 door Molest »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #725 Gepost op: 2-03-2021, 09:52:58 »
Ik help het jullie hopen en het zou het inderdaad een topseizoen maken, maar ik zie niet veel kans gegeven de uitspraak van Rik dat Charlotte niet de mol en niet de winnaar, maar wel de verliezend finalist is.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #726 Gepost op: 2-03-2021, 10:29:02 »
Rik noemt haar ook vaak liefkozend Charlot.

Dat is gewoon de Franse uitspraak. Als ie nou Lottie zou zeggen dan had ik het ook liefkozend genoemd. ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #727 Gepost op: 2-03-2021, 10:30:08 »
Het zogenaamde exit-gesprekje (extra beelden) dan. Bijna altijd vraagt Rik aan de afvallers waar het mis is gegaan. Aan Charlotte niet.

En de 3 fragmentjes die ze krijgt, zijn allemaal mogelijke molacties van haar.

- 'Kijk, kijk, kijk' van Rocky, in de truck.
- Haar schaterlachen bij het schilderen.
- En het gepanikeer in het zweefvliegtuig.

Vooral dat eerste fragment vind ik gek. Dat was toch niet een sensationeel moment om te laten zien? Tenzij het een molactie van Charlotte was. (Foto van een verkeerd bordje laten maken). En 'Kijk, kijk, kijk' nog even moet zeggen: zie hier de Mol.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #728 Gepost op: 2-03-2021, 10:31:13 »
Dat is gewoon de Franse uitspraak. Als ie nou Lottie zou zeggen dan had ik het ook liefkozend genoemd. ;D

Er gaan ook theorieën rond dat Lottie dat seizoen de mol was en per ongeluk een rood scherm kreeg, waarna iemand anders het moest overnemen.

Maar goed, Charlotte is het gewoon toch? Leuk scenario bedacht omdat de finalisten juist zitten. Het Renée ineens naar Rocky ding zou te hallucinant zijn. Charlotte die Marije ineens NOOIT verdacht heeft? Mij houdt je niet voor de gek.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #729 Gepost op: 2-03-2021, 10:33:30 »

Er gaan ook theorieën rond dat Lottie dat seizoen de mol was en per ongeluk een rood scherm kreeg, waarna iemand anders het moest overnemen.

En hoe noemde Jim Lottie liefkozend?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar goed, Charlotte is het gewoon toch? Leuk scenario bedacht omdat de finalisten juist zitten. Het Renée ineens naar Rocky ding zou te hallucinant zijn. Charlotte die Marije ineens NOOIT verdacht heeft? Mij houdt je niet voor de gek.

Ik weet zo langzamerhand echt niet meer wie nou nog wel en niet serieus is in dit topic. ::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #730 Gepost op: 2-03-2021, 10:44:45 »
Ik weet zo langzamerhand echt niet meer wie nou nog wel en niet serieus is in dit topic. ::rofl::
Ik denk dat Belgian Mol 'onjuist' bedoelde.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #731 Gepost op: 2-03-2021, 10:59:25 »
Charlotte is een soort ''Ruben Hein'' van dit jaar vind ik, alleen een verschil dus niet de winnaar

Ruben was ook zo klungelig, dom en dat soort kandidaten zijn vooral handig voor de mol, hoeft de mol zelf weinig te doen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #732 Gepost op: 2-03-2021, 11:27:05 »
Charlotte is een soort ''Ruben Hein'' van dit jaar vind ik, alleen een verschil dus niet de winnaar
Een van de grootste smaakmakers van het seizoen, die op zo'n lullige manier wordt afgeserveerd met een ingelast rood scherm? En voor haar terugblik mag verhuizen naar de extra beelden? Dan hebben de makers haar toch echt tekort gedaan. Die weten dondersgoed wie een seizoen maakt en wie niet. En als ze zo iemand mogen koesteren, dan zullen ze die uitgebreid in het zonnetje willen zetten. Niet op deze manier.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #733 Gepost op: 2-03-2021, 11:45:44 »
Het rode scherm van Charlotte vond ik ook abrupt en raar maar er zijn wel vaker kandidaten tekort gedaan. Van winnaar Sarah mochten we pas heel laat weten dat ze op het goede spoor van Merel zat en in de live-uitzending heeft ze amper het woord gekregen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #734 Gepost op: 2-03-2021, 11:50:01 »
Charlotte zal volgende week heus genoeg aan het woord komen aan tafel....

Ruben was ook zo klungelig, dom en dat soort kandidaten zijn vooral handig voor de mol

Speelde misschien zijn rol (erg goed want winnaar), maar Ruben Hein is niet dom.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2021, 11:51:46 door Mollem »

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #735 Gepost op: 2-03-2021, 11:55:24 »
Het zogenaamde exit-gesprekje (extra beelden) dan. Bijna altijd vraagt Rik aan de afvallers waar het mis is gegaan. Aan Charlotte niet.
(...)
En de 3 fragmentjes die ze krijgt, zijn allemaal mogelijke molacties van haar.
(...)
Er is sowieso apart geknipt in het exit-gesprek: "En laten we niet vergeten dat <KNIP> 5000 loopings, salto's en weet ik wat..."
En inderdaad, ze had haar tas (en jas) niet eens bij zich (zoals de rest van de afvallers altijd wel) en waar liep ze nu eigenlijk naar toe? Niet naar een taxi iig. ???

Tsja. Als Charlotte inderdaad de verliezend finalist is, gewoon zoals Rik zegt, dan hebben ze iig hun best gedaan om het allemaal zo gek te maken dat er wel een beetje te speculeren valt....

Maar als Rik zou liegen, dan heeft hij dat toch al gedaan door te zeggen dat ze niet de mol is. Het hele seizoen noemt hij iedereen "kandidaten", dus da's ook al niet waar. Alleen na aflevering 10 kan je niks meer. Pas als de echte mol is aangewezen die zegt 'ik ben de mol', dan is het spel ècht uit...  ;)

Andersom gedacht: Stel je voor dat de productie de mol een keertje een rood scherm wil geven, hoe zouden ze dat dan moeten aanpakken? Dit is toch wel de beste manier daarvoor, zonder consequenties voor de andere kandidaten. Ze zeggen btw toch ook "de mol hoeft nooit naar huis" en niet "de mol krijgt nooit een rood scherm".
Alle andere praat (exitgesprek, dagboek afvaller, 0 punten in app enz) moet je wél doen, anders heeft iedereen het meteen door...

Nou ja, ik ben benieuwd wie dan de mol is, Renée of Rocky. Voorlopig houden de stutten in mijn C-tunnel het nog redelijk...

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #736 Gepost op: 2-03-2021, 12:10:42 »
Als ze de exit van Charlotte nou nog enigzins spannend hadden gehouden door als laatste frame een rood scherm te monteren en verder geen toelichting van Rik had ik de hoop nog levend gehouden, maar Rik heeft uitgesproken dat Charlotte niet de mol, niet de winnaar, maar de verliezend finalist is. Ik kan me niet voorstellen dat dit uitgesproken zou zijn als er zo'n soort twist aan zit te komen. Aan de andere kant blijf ik ook maar zeggen dat ik niet snap dat Charlotte een rood scherm heeft gekregen in aflevering 9.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #737 Gepost op: 2-03-2021, 12:43:50 »
Er is sowieso apart geknipt in het exit-gesprek: "En laten we niet vergeten dat <KNIP> 5000 loopings, salto's en weet ik wat..."
Ja, waarom dat dan weer.
- het exit-gesprekje is verschillende keren opgenomen?
- er zijn hier 2 verschillende zinnen aan elkaar gezet?
Ook al weer geen normale gang van zaken bij een afvaller.
Tsja. Als Charlotte inderdaad de verliezend finalist is, gewoon zoals Rik zegt, dan hebben ze iig hun best gedaan om het allemaal zo gek te maken dat er wel een beetje te speculeren valt....
Ik vind het erg veel moeite voor een handjevol mensen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #738 Gepost op: 2-03-2021, 12:51:10 »
Ik denk dat Belgian Mol 'onjuist' bedoelde.

Inderdaad. Bedankt voor de correctie medetunnelaar.

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #739 Gepost op: 2-03-2021, 13:10:20 »
Nog één dingetje dat volgens mij onbenoemd is: C heeft misschien het hele seizoen mensen naar Renée omgepraat. Van Marije, Splinter en Rocky zagen we daar zelfs beelden van, geloof ik. Bij Renée zelf kan dat niet, dus misschien heeft zij haar omgepraat naar Rocky. Heel speculatief, ik heb het nog niet uitgepluisd, maar het zou iig een alternatieve verklaring zijn voor de rare switch van Renée ipv een in mijn ogen redelijk flauwe mol-actie.

De verklaring dat mol Renée naar Rocky moest switchen omdat het gek zou zijn dat, wanneer C zou afvallen, zij er dan in zou blijven is ook niet helemaal uit te leggen, want C had natuurlijk, ondanks haar late switch, gewoon de finale kunnen winnen. Een journaliste zou best beter kunnen zijn in het onthouden van details en dus het geven van de goede antwoorden op de Mol ipv een sportvrouw. De switch werd zelfs al gemaakt toen de test nog niet was gemaakt en het helemaal nog niet zeker was dat C de verliezer zou zijn... En twee keer de tunnelopdracht uitvoeren (één keer op Rocky, één keer op C) lijkt ook niet waarschijnlijk. Ze zijn er tegelijk ingegaan en Rick de productie gaf aan dat ze onder tijdsdruk kwamen ivm het tegelijk ontstoken hebben van de kaarsen en het dalende zuurstofniveau.

Of is dit mogelijk ompraten van Renée door C toch al benoemd? Ik vond in alle gevallen aflevering 9 echt een vrij rare aflevering. Ook als Renée (of Rocky?) gewoon de mol is, lijkt die hele eerste opdracht met steppen en klimmen enzo een ongemakkelijk toneelstukje... Nou ja...
« Laatst bewerkt op: 2-03-2021, 13:13:10 door vanderMol »