Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 111359 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #560 Gepost op: 28-02-2021, 17:33:34 »
Als het klopt dat Renée de mol is (wat mij nu het meest logisch lijkt, al houd ik ook rekening met Rocky, sorry: eigenwijs  ::schaam::), dan is de executie van af. 5 toch vrij oneerlijk?

Wie is de mol? is nu eenmaal geen eerlijk spel. Voor de mol is het echter wel fijner als iemand die deze persoon verdenkt af kan vallen. Dat scheelt weer een paar ogen in je rug.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #561 Gepost op: 28-02-2021, 17:37:23 »
Ik denk dat het juist eerlijk is. Renee stevent welbewust hierop af, het is een uitgelezen kans voor haar als ze hoort van die 3x5000. Even een lastige verdenker afschudden. Allemaal binnen het spel concept. En je had er ook al meteen de mol uit kunnen halen zoals velen deden. Die streepten Splinter en Charlotte hierom. Enne....
Als Renee de mol is zie ik veel overeenkomsten met Anne Marie. Vroeg heel erg verdacht door de rest en daarop gereageerd door heel kandidaats te willen doen, wat je eigenlijk alleen maar verdachter maakt. Ook zag je bij AM dat ze nauwelijks nog kon saboteren omdat bijna de hele groep haar continu in de gaten hield bij elke opdracht. Het werd voor ons als kijker nooit echt duidelijk waar deze verdenkingen precies vandaan kwamen, want echt molse dingen werden er niet uitgehaald in de eerste opdrachten.
En toen kwam het Hofdi huis, bij Renee de 5000, en kwam toch nog alles goed ::rofl:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molia

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #562 Gepost op: 28-02-2021, 17:45:25 »
Even iets heel anders in de groep gooien... deze theorie waarin de joker aan Renee wordt gelinkt las ik vorige week op twitter maar kreeg ook daar volgens mij weinig aandacht. Hier op het forum is deze volgens mij nog geheel niet genoemd, maar hij is wel in mijn hoofd is blijven haken: Renee heeft blijkbaar (samen met Theo van Gogh & Peer Mascini) een script geschreven onder het pseudoniem 'Valery Boutade'. Een boutade (in Vlaams Nederlands) schijnt een grappige uitspraak met een onderlaag van kritiek te zijn, oftwel een soort joke. Ik tunnel al sinds de introductie op Renee, en weet niet zeker of ik dit nou zo'n sterke vind, maar ben toch benieuwd wat jullie ervan denken? 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #563 Gepost op: 28-02-2021, 17:45:54 »
Allemaal dankzij Renee.
Ach ja... 5000 Eruit dankzij Marije/Rocky en Charlotte (okay, dat is nog enigszins goed te praten), en 2000 eruit dankzij Charlotte...
Ich bin ein Bärliner!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #564 Gepost op: 28-02-2021, 18:24:00 »
In de podcast denkt Charlotte nog steeds goed te zitten (“zonder opletten kom je niet zo ver”). En Charlotte zal echt wel weten wie de mol is. Dat is niet stilgehouden direct na de opnames.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #565 Gepost op: 28-02-2021, 18:25:35 »
Even iets heel anders in de groep gooien... deze theorie waarin de joker aan Renee wordt gelinkt las ik vorige week op twitter maar kreeg ook daar volgens mij weinig aandacht. Hier op het forum is deze volgens mij nog geheel niet genoemd, maar hij is wel in mijn hoofd is blijven haken: Renee heeft blijkbaar (samen met Theo van Gogh & Peer Mascini) een script geschreven onder het pseudoniem 'Valery Boutade'. Een boutade (in Vlaams Nederlands) schijnt een grappige uitspraak met een onderlaag van kritiek te zijn, oftwel een soort joke. Ik tunnel al sinds de introductie op Renee, en weet niet zeker of ik dit nou zo'n sterke vind, maar ben toch benieuwd wat jullie ervan denken?

Ik vind dit een nog betere verklaring:
 Renée wilde namelijk als klein meisje heel graag clown worden. Ze ging bij Circus Riboet om te oefenen als clown, maar zette haar clownscarrière uiteindelijk niet door.
https://www.libelle.nl/mensen/hints-wie-is-de-mol-renee/

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #566 Gepost op: 28-02-2021, 18:30:33 »
Wie is de mol? is nu eenmaal geen eerlijk spel. Voor de mol is het echter wel fijner als iemand die deze persoon verdenkt af kan vallen. Dat scheelt weer een paar ogen in je rug.

Dat klinkt ook logisch. En ze was als een van de laatsten aan de beurt om te bieden toch? Dan kun je het inderdaad strategisch aanpakken.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline SjoerdBakker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #567 Gepost op: 28-02-2021, 18:54:52 »
Mijn schot voor de boeg als mol.

Ken haar niet als actrice, dus kan moeilijk inschatten wat haar 'normale' modus is.

Lijkt veel te acteren en buiten de groep te staan. Krijg er Anne-Marie Jung vibes van.

Ik sta hier nog steeds achter ::rofl:: ::rofl::

Wel jammer dat je eerste inzicht de juiste bleek te zijn.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #568 Gepost op: 28-02-2021, 20:12:38 »
Ik vind haar supermoeilijk te peilen.

Had Renée helemaal in het begin -samen met Joshua- als schot-voor-de-boeg-mol, maar ben daarna heel snel van haar (en Joshua) afgestapt. Maar ik vraag me af of dat klopt. Ze lijkt in ieder geval niet altijd heel hard haar best te doen. En op een of andere manier lijkt ze ook onhandiger dan ze volgens mij is. Toch maar wat beter in de gaten houden. Al vind ik het wel vreemd vinden dat ze samen met Rocky verantwoordelijk was voor veel geld bij de abseil-opdracht.

Ik voel een 'Patrick Martens-moment' aankomen: Dat was dus heel verdacht, maar ja: je doet er niks mee.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #569 Gepost op: 28-02-2021, 21:26:49 »
Hadewych zei dat Anne-Marie zich afzonderde, wat helemaal niks voor haar is omdat ze normaal gesproken het middelpunt van de aandacht is. Hadewych kende haar al een beetje en wist daardoor dat Anne-Marie door haar afwijkende gedrag een waarschijnlijke mol was. Het was Anne-Maries gedrag buiten de opdrachten om dat haar verraadde.

Renée heeft ook veel pech gehad dat Joshua doodleuk aan Splinter vertelde dat ze de mol is. Daardoor had ze er meteen een verdenker bij die haar anders misschien nooit zou hebben verdacht.

Bij een eerlijke follow the money staat Rocky nog wel boven Renée. De veiling meetellen is flauw, omdat Marije waarschijnlijk eerder dan Rocky en Renée een bod uitbracht. Daardoor wist de mol dat er sowieso minstens 5000 euro uit de pot zou gaan, of ze nou zelf ook 5000 euro of maar 5 euro zou bieden.
We hebben niet gezien hoe er na het abseilen is besloten wie welke koker in handen zou hebben, maar het meest waarschijnlijk is dat de abseiler dat in z'n eentje besloot. In dat geval is Rocky 100% verantwoordelijk voor de 2000 euro en had Renée 0,0 invloed op welke koker ze zou krijgen. Die 2000 euro reken ik Rocky dus volledig toe.

Renée werd al vroeg verdacht door meerdere kandidaten (ook dankzij Joshua), wat het natuurlijk lastig maakt voor een mol. Je kunt dan minder gaan mollen, maar dan doe je niet echt wat je moet doen als mol. Of je kunt gewoon à la Margriet stug door gaan met mollen, maar dan loop je het risico dat je nóg meer wordt verdacht en nooit op sleutelposities terecht kunt komen.

En Liesbeth zei dat Anne-Marie haar nooit vragen stelde en dat ze nooit dingen in haar molboekje schreef. Dat verklaarde dus waarom iedereen Anne-Marie verdacht terwijl er tijdens de opdrachten in beeld daar geen reden voor was. Ze baseerde hun verdenkingen op gedrag wat de kijker niet te zien kreeg.
Rob Dekay bleef juist zeer onverdacht aan het begin omdat hij heel fanatiek de andere kandidaten vragen stelde en veel in zijn molboekje schreef..

Ik vraag me af of er iets is gebeurd buiten beeld waardoor iedereen Renee verdacht.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #570 Gepost op: 28-02-2021, 22:54:24 »
Vanuit de diepste gangen van de Renee tunnel een lijstje met waardering voor Mol Renée.
Dat heeft ze wel verdiend.

1.1 Door een Deur: lijkt de fanatieke kandidaat door niet in de val te trappen, maar gebruikt dat om zelf ook 250 weg te spelen. Zoals haar molstrategie al aangeeft: Actie is reactie. Door de kaars te branden bij de envelop kom je op het spoor van de mol.
1.2 Laseropdracht: Hoort slecht, ziet slecht, geeft opzettelijk verkeerde code door. Heeft misschien wel kandidaten afgeschoten? En wordt zelf met geld afgeschoten.
1.3 Moltainbiken: Gaat met het idee van Splinter mee om voor €100 per goed antwoord te kiezen. Heeft uitstekende molpositie. Geeft een brei aan informatie door. Legt de aandacht op de niet relevante stellingen door juist die verkeerd door te geven.

2.1 Om de tuin: Heeft hier ook weer de beste molpostitie. Kan er niet omheen "de duimpjes" te noemen, want die actie was zo opvallend, dat juist het niet noemen ervan ontzettend verdacht zou zijn. Jammer. 
2.2 Black light Ballerinas: Pakt de leiding en somt de aanwijzingen verkeerd op. Maakt opvallend lawaai en wordt met geld op zak afgeschoten. Misschien wel met meer geld dan we zagen? 
2.3 Symbolisch bedrag: Geeft brutaal minimaal 1 verkeerde foto door. Pakt daarvoor ook precies een bord dat kort na een andere komt, zodat Joshua afgeleid is. Voorbereid en uitgevoerd volgens het boekje.

3.1 Kameraad: Profileert zich voor de groep als een kandidaat die te vertrouwen is door niet te liegen over de test. Doet zelf nauwelijks iets om het codewoord te vinden en bevestigt Charlotte in haar verkeerde spoor. Houd het pak kaarten klem vast zodat de BlackJack niet aan het licht komt, tot Charlotte het uit haar handen trekt. Wuift de aas nog even weg, maar kan niet voorkomen dat via een vreemde route bij 21 uitkomt. En wat een pech dat de rest van de kandidaten zo langzaam is!
3.2  Kano: Kiest stuntvrouw Rocky als duo partner, en krijgt de voor haar logische en beste molpositie in de kano. Heeft als mol geen filmpjes van de kandidaten nodig. Leert wel de Tsjechische zinnen heel goed uit haar hoofd, want die heeft ze ook als mol nodig om haar partner te sturen bij 3.3.
3.3 Stuurt Rocky feilloos naar de twee jokers en het geld. Als "de gemende deler" (zie 3.1) belooft ze de twee jokers te delen, waardoor Rocky verleid moet worden het geld zelf te houden en de vrijstelling te pakken. Helaas. Rocky trapt er niet in.

4.1 Meeliften: Stapt tussendoor uit de lift, waardoor ze weinig vragen voorgelegd krijgt. Pakt hier en daar wel even een correcte vraag mee, voor de vorm. Noemt wel even Margriet als collega-mol.
4.2 Fotogeniek: maakt redelijke foto's die aan meerdere kandidaten te koppelen zijn. een kat, lipstick, ring..  Probeert nog tijd te rekken door de mars terug te willen betalen. Binnen de kaders, binnen het raam, van een etalage is een opvallend theatertafereeltje te zien. Een hint naar het beroep en de strategie van de mol.
4.3 Vlotopdracht: Blijft lekker droog aan de kant staan. Probeert een sleutelbos "die al geprobeerd is" bij Rocky weg te houden, maar Rocky heeft haar door. Krijgt het touw niet uit de knoop. Werkt nauwelijks mee met het vlot trekken.

5.1 Tekenopdracht: Claimt Charlotte als partner, waarvan ze weet dat die gaat nepmollen, maar wordt getackeld door Joshua. Bevestigt Splinter in foute interpretaties. Houd de platen onduidelijk achter een stuik omhoog.
5.2 Biedt als laatste. Nadat ze misschien vanuit het kamertje achteraf al mee heeft kunnen kijken op de TV die daar ook stond? Vind 5000 ruim voldoende en hoeft als mol niet over te bieden. Krijgt doordat 3 kandidaten hetzelfde bieden geen voorkennis, en heeft dus met zekerheid de juiste underdogpositie in 5.3.
5.3 Trein: Hoeft zonder voorkennis niet veel te doen om te vertragen. Doet in elk geval niets om te versnellen.

edit: Een paar toevoegingen!
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 09:03:32 door annebeestje »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #571 Gepost op: 28-02-2021, 22:54:44 »
6.1 Brieven Bus: Gaat meteen rekenen met het aantal haltes en kandidaten, en zet zo de toon dat bij er elke halte uitgestapt moet worden. Wacht rustig af bij het kiezen van de haltes zodat de kandidaten  bij de eerste haltes eerst troeven kunnen verdienen. Maakt Marije, die nog zonder jokers is, zo jaloers, dat ze een hoge prijs betaalt in mingeld. Liegt niet over haar eigen halte, want ze weet dat de waarheid aan het licht gaat komen.
6.2 Ontsnappen: Komt uiteraard niet op eigen kracht uit haar cel. Vertraagt Rocky door het stokken spel handig achter de open deur te verstoppen. Brengt de rest in elk geval niet op het idee om Marije te helpen door haar een van de stokken te geven. Vraagt zich, als het al te laat is, pas af of Marije nog bevrijd moet worden?
6.3 Onder druk: Rent zich echt rot om zo snel mogelijk verschillende kandidaten uit te schakelen. Zo voert ze de druk op om anderen uit te schakelen in plaats van geld te pakken. Pakt zelf voor de zekerheid wel 500 eur, om er uiteindelijk met de macht over de test vandoor te gaan. Laat de kandidaten nog maar even in het ongewisse, niemand naar huis.

7.1 Steengoed: Heeft weer de perfecte molpositie bij de lockers. Weet precies welke lockers de juiste zijn en wisselt aan het begin meteen 1 of 2 kledingstukken om. Gaat in de zaal ontzettend mollen door verward over te komen, en alles wat paars, wit, los of vastzit omhoog te hijsen.
7.2 Zinvol: Houd Rocky weg bij de kisten die niet gevonden mogen worden, zoals "Splinter". Die door te schitteren in afwezigheid ineens een mol-verdachte wordt. Moffelt het lastige woord "maar" bij Marije in de achterbak. Gaat aan het eind met een grote smile precies op de kisten De Mol zitten.
7.3  Aanwijzingen: Vanaf de bank zelf niets als eerst raden, maar als het geraden wordt, snel herhalen en claimen. Zingt liedjes bijna hardop mee. 

8.1 Vliegopdracht: maakt een extra wissel in de puzzel waardoor de opdracht in een klap verpest is. Maar mompelt voor de zekerheid nog wat onduidelijke letters naar charlotte.
8.2: Theater: Voelt zich helemaal thuis in het theater. Oppert nog dat de meisjes met rode haren plaats moeten maken voor de Ladies in red op dezelfde rij, maar wordt gecorrigeerd door Splinter. Kijkt "spontaan" over Imanuelle heen, met haar diamonds & pearls.
8.3 Ra(a)dgeving. Stelt zich neutraal op. Gaat voor de jokers van Rocky, geeft Splinter een goed advies, dat hij uit wantrouwen in de wind slaat.

9.1 Wil nu "ook wel eens iets stoers doen". en rekt daardoor zoveel mogelijk tijd.
9.2 Pakt nog wel even een tip naar de mol, om ons in alf 10 zelf te laten zien wat er op de envelop te zien is.

 ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 22:58:58 door annebeestje »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #572 Gepost op: 28-02-2021, 23:50:52 »
Bij 6.3 is uit onderzoek gebleken dat Renée gebruik heeft gemaakt van een gunstig gelegen station, dat de andere kandidaten niet ontdekt hebben. Hierdoor kon Renée na een wat lange aanloop daarna snel hendels omhalen en hier winnen.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #573 Gepost op: 1-03-2021, 00:17:05 »
Heel mooi overzicht annebeestje, al een stuk uitgebreider dan die van mij  ::ok::
Bij 1.3 zou ik nog willen toevoegen dat ze meteen met het idee van Splinter meegaat om voor €100 per goed antwoord te kiezen. Dat levert maximaal €1000 op en zo is er al €1000 die sowieso niet in de pot komt. In de eerste aflevering zou ik het ook zo aanpakken om wat zelfvertrouwen te winnen, dat dat in elk geval al gelukt is. En bij 2.2 gaf ze volgens mij ook nog verkeerde aanwijzingen door  :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #574 Gepost op: 1-03-2021, 00:27:00 »
Heel mooi overzicht annebeestje, al een stuk uitgebreider dan die van mij  ::ok::
Bij 1.3 zou ik nog willen toevoegen dat ze meteen met het idee van Splinter meegaat om voor €100 per goed antwoord te kiezen. Dat levert maximaal €1000 op en zo is er al €1000 die sowieso niet in de pot komt. In de eerste aflevering zou ik het ook zo aanpakken om wat zelfvertrouwen te winnen, dat dat in elk geval al gelukt is. En bij 2.2 gaf ze volgens mij ook nog verkeerde aanwijzingen door  :)

Inderdaad, Renée geeft bij de ballerina's duidelijk tegenstrijdige informatie door over waar een bepaalde ballerina haar geld bewaart (eerst zegt ze links, daarna in het midden (of vice versa)).
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #575 Gepost op: 1-03-2021, 00:49:10 »
Hoorde ik Renée niet zeggen bij RTL4 dat ze met 'TheRealMotherFucker' en Rocky in de finale zat?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #576 Gepost op: 1-03-2021, 01:42:12 »
Als het klopt dat Renée de mol is (wat mij nu het meest logisch lijkt, al houd ik ook rekening met Rocky, sorry: eigenwijs  ::schaam::), dan is de executie van af. 5 toch vrij oneerlijk?

Dan is de mol dus overgebleven met twee kandidaten die haar enorm verdenken. Joshua had dan zelfs kans kunnen maken op de winst (al zou hij dan aan Rocky een grote tegenstander kunnen hebben). Dan moet je dus als kandidaat er altijd voor zorgen dat er een hoog bedrag uit de pot gaat, om dat scenario te voorkomen. Jammer dat dat beloond wordt (in de vorm van een grotere kans op een vrijstelling), maar misschien is dat meer iets voor in het feedbacktopic later.  ;)
Die executie was enorm oneerlijk. Marije zat als enige volledig fout (Charlotte had Renée misschien niet als hoofdverdachte, maar wel als één van haar verdachten. In aflevering 2 vulde ze bij de test op vraag 20 ook Renée in), maar kreeg een vrijstelling door 5000 euro uit de pot te halen.
Dit was een stuk erger dan de dubbele executie in het jubileumseizoen, want Ron en Patrick zaten in tegenstelling tot Joshua allebei fout.
Als de drie die 5000 euro boden hun scherm niet hoefden te zien ipv een vrijstelling te krijgen en als de andere drie zich hadden kunnen voorbereiden op de test, zou het veel eerlijker en beter zijn geweest.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #577 Gepost op: 1-03-2021, 07:41:20 »
Even iets heel anders in de groep gooien... deze theorie waarin de joker aan Renee wordt gelinkt las ik vorige week op twitter maar kreeg ook daar volgens mij weinig aandacht. Hier op het forum is deze volgens mij nog geheel niet genoemd, maar hij is wel in mijn hoofd is blijven haken: Renee heeft blijkbaar (samen met Theo van Gogh & Peer Mascini) een script geschreven onder het pseudoniem 'Valery Boutade'. Een boutade (in Vlaams Nederlands) schijnt een grappige uitspraak met een onderlaag van kritiek te zijn, oftwel een soort joke. Ik tunnel al sinds de introductie op Renee, en weet niet zeker of ik dit nou zo'n sterke vind, maar ben toch benieuwd wat jullie ervan denken?

Dat zou ook kunnen. Mijn theorie was dat het met het clownsverleden van Renée te maken zou kunnen hebben, maar de Charlottetunnelaars vonden dat dat veel te ver gezocht was, want het was immers in haar jeugd eng daarnaast, Charlotte was toch immers de joker van de groep?
Misschien is het zelfs een combinatie van beide.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #578 Gepost op: 1-03-2021, 07:46:38 »
Knap overzicht Annebeestje. Steengoed! 😉
Naast wat Rinusoide al zei, nog aan toe te voegen:
3.1 Kameraad: brengt omdat de andere groepen lijken te falen in de 5e en laatste ronde de jokers bewust in het spel ifv de volgende opdrachten door Charlotte op weg te zetten.
En wordt ze in de 1.2 laserproef niet afgeschoten met geld?
Bij 3.3 nog op te merken: wil Florentijn, maar krijgt Rocky (die haar verdenkt).
Ik ben wel benieuwd of ze achter de schermen kandidaten heeft aangezet om hoog in te zetten op de vrijstellingen, en zo zelfs uber-kandidaat Rocky heeft omgekregen. Dat zou het verhaal in hindsight wel afmaken. Een mol die anderen het vuile werk laat doen en zelf pas toeslaat als dat onder de radar kan gebeuren.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 08:33:57 door Molekule »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #579 Gepost op: 1-03-2021, 08:43:54 »
3.1 Kameraad: brengt omdat de andere groepen lijken te falen in de 5e en laatste ronde de jokers bewust in het spel ifv de volgende opdrachten door Charlotte op weg te zetten.
Dit werd door veel Renéeverdenkers net aan Charlotte toe geschreven als reden waarom zij niet de mol zou zijn. Aan de andere kant werd het ook door Charlotteverdenkers aan Charlotte toegeschreven met deze redenering.

 ::rofl::

Ik kan er op basis van de vertoonde beelden niet zo heel veel mee. Je ziet vooral een heel passieve Renée in beeld die misschien de aandacht van de individuele kaarten met een vingerafdruk probeert af te houden. Aan de andere kant geeft ze in de eindfase van de opdracht weinig tegengas als Charlotte via een idiote omweg op de goede oplossing afstevent. Misschien dat ze zich al zwaar verdacht voelde door Charlotte en daardoor geen andere richting opstuurde?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)