Auteur Topic: [Algemeen] WIDM Seizoen 22  (gelezen 51263 keer)

Offline Tomoto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #300 Gepost op: 28-08-2021, 23:50:38 »
Het goede nieuws is dat ze nog maar net bezig zijn, er is nog genoeg tijd om te improviseren en een mol switch te doen mochten de makers dit nu zien en niet willen dat het al ontdekt zou worden...

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #301 Gepost op: 28-08-2021, 23:51:19 »
Andere theorie: de foto's van deze kandidaat waren het eerst beschikbaar. Aangezien alles zo hak op de tak is.  ::vergroot::

Wanneer je flink uitpakt met 'De Mol ontmaskeren?', mag je er toch vanuit gaan dat de persoon onder het masker niet óók nog eens een dwaalspoor is naar een willekeurige andere kandidaat, toch? Ik denk dat ik dan toch liever geen ogen zag, óf ogen van een ander stockfotomodel.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #302 Gepost op: 28-08-2021, 23:53:14 »
Sowieso, maar ja stagiaires maken wel eens vaker fouten. (Inschrijving paard OS comes to mind...  ::rofl::)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #303 Gepost op: 29-08-2021, 00:23:19 »
Ik vind het bewerken van een foto tot een herkenbaar oog, en dan alle kandidaten afgaan, maar dan ook nog gespiegeld, niet zo zeer makkelijk, maar ook niet dat je zegt van daar had je niet op kunnen komen.
Hoe groot stond de foto (verkleind) op de website?

Mss hadden ze niet verwacht dat je meteen die enorme foto van de site zou plukken  ::love:: ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #304 Gepost op: 29-08-2021, 00:45:39 »
Ik heb even een spoilerwaarschuwing in de topictitel gezet, want ik ben bang dat dit wel eens een Klaas-hint kan zijn  :-\\ :-X

Hopelijk kan er morgen een apart topic worden aangemaakt, tot die tijd gelieve spoiletags te gebruiken  :)
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #305 Gepost op: 29-08-2021, 01:24:52 »
Bedankt Pac!  ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #306 Gepost op: 29-08-2021, 06:24:35 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dus toch?
De wenkbrauw lijkt ook wel heel veel op elkaar.
Misschien toch niet zo slim geweest van de makers om de mol zo achter het masker te zetten.

Als het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #307 Gepost op: 29-08-2021, 07:53:26 »

Aangezien het lijkt dat de kandidaten bij hun telefoon kunnen (posts dat ze meedoen op social media) ben ik trouwens wel erg benieuwd of ze ook meelezen in bijvoorbeeld dit forum om te zoeken naar hints.
Maakt niet veel uit. Hun vertrouwenspersonen kunnen er sws bij ::bloos::

Het goede nieuws is dat ze nog maar net bezig zijn, er is nog genoeg tijd om te improviseren en een mol switch te doen mochten de makers dit nu zien en niet willen dat het al ontdekt zou worden...
Lijkt me de best optie ja. Maar... wat zeg je dan als productie tegen de mol? Sorry maar door een domme actie van ons mag je niet door? Wat doet dat met zo iemand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #308 Gepost op: 29-08-2021, 08:09:43 »
Malta?
Sinds ik vorig jaar op Malta geweest ben zeg ik dat Malta absoluut een geschikte mollocatie is. Misschien niet voor een heel seizoen, maar een combinatie met bijv. Cyprus of Sicilië is perfect te doen. Het enig jammere aan Malta: je hebt er geen bos voor leuke opdrachten. En een kasteel? Volgens mij ook niet... Maar je hebt er wel meerdere mooie forten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #309 Gepost op: 29-08-2021, 09:31:56 »
Het is meer de shock factor van nu al bijna alles naar buiten gegooid te hebben. Ze moeten nog 2,5 week aan opnames en is dus een enorm risico als we nu al de locatie gaan opzoeken.

en het was ook nog live en dus niet geëdit... je kon van heel veel mensen nu al zien dat ze kandidaats reageerden. Vooral het vragenrondje gaf veel weg (ook wat betreft verdacht gedrag)

Dat was voor mij echt een pijnpuntje

Maar idd, ze gooien echt heel veel op straat. Zo bouw je m.i. geen spanning op. Juist wat je niet ziet is zo belangrijk om het mysterieus te houden, maar weet ook dat de productie niet iedereen kan pleasen en blijkbaar liever wil shockeren. Sommigen vonden dit ws fantastisch.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #310 Gepost op: 29-08-2021, 10:00:05 »
Dus toch?
De wenkbrauw lijkt ook wel heel veel op elkaar.
Misschien toch niet zo slim geweest van de makers om de mol zo achter het masker te zetten.

Als het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat het helemaal maf maakt is dat de kandidaten aan het twitteren zijn en zo ook de mogelijke hint tegen kunnen komen. Krijgen we in afl. 2 een testbiecht "ik denk dat X de Mol is vanwege de X-hint". ::)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #311 Gepost op: 29-08-2021, 10:42:00 »
Inderdaad. Hier gaan de programmamakers niet blij mee zijn. De kijkers die van deze foto weten gaan nu extra letten op die kandidaat.

Maar de kans blijft wel dat we er gewoonweg helemaal naast zitten.

Hier is de foto gespiegeld

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 11:09:15 door FilmMaster »

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #312 Gepost op: 29-08-2021, 11:02:13 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dus toch?
De wenkbrauw lijkt ook wel heel veel op elkaar.
Misschien toch niet zo slim geweest van de makers om de mol zo achter het masker te zetten.

Als het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #313 Gepost op: 29-08-2021, 12:09:47 »
Oef, dit zou toch de blunder van de eeuw zijn als dit klopt,  al helemaal omdat de opnames nog bezig zijn ???

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #314 Gepost op: 29-08-2021, 12:27:46 »
Maar de kans blijft wel dat we er gewoonweg helemaal naast zitten.

Ik schat die kans toch echt wel groter dan dat de hype van deze fotobewerking doet vermoeden. En ik hoop het vurig, voor iedereen, makers en molloten

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #315 Gepost op: 29-08-2021, 12:37:22 »
Als deze hint klopt - en ik ben er van overtuigd dat de genoemde persoon die is van het masker - dan is dit toch een domper. Hele seizoen naar de kloten. Tijd om een reservemol in te zetten. 
Graven, graven, graven...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #316 Gepost op: 29-08-2021, 12:41:16 »
Als deze hint klopt - en ik ben er van overtuigd dat de genoemde persoon die is van het masker - dan is dit toch een domper. Hele seizoen naar de kloten. Tijd om een reservemol in te zetten.

Dit is exact wat ik vannacht dacht.  Als de beoogde mol nu al zou zijn ontmaskerd , en de crew weet dat, dan hebben se nog drie weken te filmen met een al verraden mol.
dan gaan ze echt wel over op plan b.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #317 Gepost op: 29-08-2021, 12:45:46 »
Dit is exact wat ik vannacht dacht.  Als de beoogde mol nu al zou zijn ontmaskerd , en de crew weet dat, dan hebben se nog drie weken te filmen met een al verraden mol.
dan gaan ze echt wel over op plan b.

Laten we het hopen. Bij de Klaas-hint is niet ingegrepen door alternatieve hints te geven. Zo flexibel/crisis managing waren ze destijds niet.
Graven, graven, graven...

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #318 Gepost op: 29-08-2021, 12:48:58 »
Als ze nu een andere mol kiezen, dan hoop ik dat ze eind van het seizoen dat ook gaan uitleggen, dat de fans er al heel gauw achter kwamen en dus uit nood een ander moest worden gekozen.


Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #319 Gepost op: 29-08-2021, 12:51:10 »
Eh toen wisten ze niet voordat er werd opgenomen dat die hint ontdekt was . Dat zou nu volledig anders liggen . Nu is er dus nog gewoon de optie om iedereen te informeren hè onze mol is al ontdekt. We gaan voor plan b .

Ik denk dat de believers van de spoiler als deze niet blijkt te kloppen , altijd zullen zeggen dat er gekozen is voor plan b. Ik zou het inderdaad erg netjes vinden van de makers als de mol nu al ontdekt is, en ze kiezen voor plan b, dat ze dat in de reünie onthullen