Auteur Topic: [Algemeen] WIDM Seizoen 22  (gelezen 49948 keer)

Offline Ingma

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shoot!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #340 Gepost op: 29-08-2021, 21:42:16 »
Ik stuur je de link in een apart bericht

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #341 Gepost op: 29-08-2021, 21:56:37 »
Zou dit kunnen als locatie? Derbent, Dagestan, Rusland

Nogal een schurkenstaat inderdaad, moeilijk te bereizen, groot wantrouwen van autoriteiten naar buitenlandse reizigers en gevaarlijk ook (oa groot ontvoeringsrisico). Dus lijkt erg erg onwaarschijnlijk.

(Jammer want anders had ik graag zelf naar Derbent gereisd. Dat fort is nog door de Perzen gemaakt.)

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #342 Gepost op: 29-08-2021, 23:40:44 »
Ik gok zelf op Albanië of Bosnië als mogelijke locaties. 

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #343 Gepost op: 30-08-2021, 00:08:33 »
Je zou in dat geval iedereen kunnen informeren en compleet willekeurig een nieuwe mol kunnen kiezen, inclusief de oorspronkelijke mol.
Ik kan me voorstellen dat je je als mol dan dusdanig genaaid voelt dat er een risico bestaat dat die wegloopt. Even los van het feit dat ik het übwrhaupt niet vind kunnen dat nu nog te doen. Als het wen of andere speltwist is, dan ligt het weer anders (maar dat lijke typisch een twist die je in widm niet kunt hebben).

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #344 Gepost op: 30-08-2021, 11:47:13 »
Ik stuur je de link in een apart bericht

Mij ook graag :)

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #345 Gepost op: 30-08-2021, 11:48:05 »
11 kandidaten, ogen achter een masker. En opnames die nu, as we speak, aan de gang zijn. Alles lijkt anders, alleen de lokatie is nog onbekend.
Ben ook zo benieuwd wat een afvaller gaat doen, die kan natuurlijk niet naar huis, want iedereen weet nu dat je in WIDM zit.

In een ander land bivakeren tot alles klaar is. Daar zijn heel veel manieren voor om dat te fiksen :)

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #346 Gepost op: 30-08-2021, 12:23:46 »
Wat is er trouwens met de been van Suzanne aan de hand? Foutje of hint? Ik gok foutje, alles lijkt gehaast gedaan te zijn. Anyways, ik heb het dus over deze foto:


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #347 Gepost op: 30-08-2021, 13:07:06 »
Wat is er trouwens met de been van Suzanne aan de hand? Foutje of hint? Ik gok foutje, alles lijkt gehaast gedaan te zijn. Anyways, ik heb het dus over deze foto:


Dat is gewoon een stuk kleding geloof ik. Van een shirt/vest dat lang is

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #348 Gepost op: 30-08-2021, 13:20:11 »
Het doet wel vermoeden dat de persfoto's in Nederland zijn gemaakt
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #349 Gepost op: 30-08-2021, 13:25:04 »
Dat is gewoon een stuk kleding geloof ik. Van een shirt/vest dat lang is

Okee, ik moet het dus toch omcirkelen, bij deze:



Als je de afbeelding in een nieuw venster opent dan lijkt er een extra vingerafdruk te staan en een stuk been te missen. Ik dacht eerst niet goed vrijstaand gemaakt maar dat is het volgens mij niet. Want de rest is vrij netjes gedaan, ik gok met de Pen Tool in Photoshop of groenscherm gebruikt. Maar het is vreemd in mijn ogen.
« Laatst bewerkt op: 30-08-2021, 13:28:40 door WieIsUt »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #350 Gepost op: 30-08-2021, 13:41:36 »
Okee, ik moet het dus toch omcirkelen, bij deze:



Als je de afbeelding in een nieuw venster opent dan lijkt er een extra vingerafdruk te staan en een stuk been te missen. Ik dacht eerst niet goed vrijstaand gemaakt maar dat is het volgens mij niet. Want de rest is vrij netjes gedaan, ik gok met de Pen Tool in Photoshop of groenscherm gebruikt. Maar het is vreemd in mijn ogen.
Ja, ik weet waar je het over hebt. Kijk je naar de orientatie van haar voet dan wijst het er op dat ze een gebogen knie heeft. Vandaar dat je het been niet ziet. MAar wel het stuk stof dat van het vest naar beneden hangt. Paar jaar terug waren die lange vesten helemaal hip

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #351 Gepost op: 30-08-2021, 13:43:49 »
Hmm kan, maar waarom zo lelijk vrijstaand gemaakt, dat snap ik niet. Maar denk wel dat je gelijk hebt.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #352 Gepost op: 30-08-2021, 14:06:56 »
Tja, dat bronwater van San Pellegrino kun je gewoon bij de Jumbo kopen. Prima kwaliteit trouwens. Vele malen beter dan Spa.
Anyway, dit draadje kan dus wel dicht, denk ik.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #353 Gepost op: 30-08-2021, 21:15:06 »
Misschien kunnen jullie híer iets mee: het gaat om Mdina, een voormalige hoofdstad van Malta. De Stille stad.

Vanuit de Streetviewfoto kijk je als het ware óver de locatie met de zandlopers heen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #354 Gepost op: 30-08-2021, 21:28:40 »
Oh wow ja dat lijkt er wel heel erg op ja.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #355 Gepost op: 30-08-2021, 23:26:32 »
Het masker dat gebruikt wordt kom ik ook tegen op een Griekse site over het eiland Skyros, verder geen aanknopingspunten dat het eiland wat met dat masker te maken heeft. Wou het toch even noemen.

Verder zie ik wel heel veel plekken die er op lijken. Maar nog geen 100% gelijkenis, Griekenland/Montenegro/Albanië/Malta zou goed kunnen.

Of net als expeditie ook in Kroatië

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #356 Gepost op: 30-08-2021, 23:41:32 »
Maar Malta heeft toch een van de strengste coronabeleid van Europa?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #357 Gepost op: 30-08-2021, 23:43:16 »
Malta is sinds 16 augustus (last update ) geel en heeft niet echt specifieke inreisrestricties voor volledig gevaccineerde volwassenen volgens de lijst van de overheid .

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #358 Gepost op: 31-08-2021, 00:18:13 »
Dat kunnen ze toch niet maken. Om zoiets. Een blunder van de productie zou dan leiden tot kicken van de onschuldige mol. Wat moeten ze de oud-mol dan aanbieden? 9 vrijstellingen? Als er nu crisisberaad zou plaatsvinden as we speak, dan ligt niet de optie op tafel om maar eens van mol te veranderen. Er is geen nood-draaiboek, ik kan me er niks bij voorstellen. Gewoon voortgaan, liegen, bedriegen. Deden ze met Stine ook toen we de blunder zagen dat zij wel zou moeten gaan afvallen. Kwam zelfs een officieel persbericht over, vol leugens. Ze gooien het dan gewoon op 'niets is wat het lijkt'.
Kan dat ze er zo mee om zouden gaan. Maar vind t niet slim omdat de opnames nog maar net zijn begonnen. Het is vooral een probleem dat de kandidaten erachter kunnen komen.

weet niet precies hoe dat werkt, maar ga ervan uit dat die beloftes hebben gekregen over telefoongebruik en contact met vertrouwenspersonen. Social media gebruik was mss alleen voor de show en nu niet meer, maar een beetje v-persoon leest hier mee of volgt de widm-vloggers.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #359 Gepost op: 31-08-2021, 01:31:04 »
Ja, wat gaat de regie nu doen? De telefoons van de kandidaten voor de komende weken vasthouden? Inderdaad gaat heel Nederland de kandidaten anders vertellen van de ogen die we gespot hebben. Daar zullen ze toch vantevoren over nagedacht hebben? Is die 11e kandidaat dan toch een soort nepmol? Het heeft allemaal veel weg van TE veel risico. Die live uitzending ALLEEN al, los van enig masker ofzo. Dat de kandidaten vanaf nu steeds gevoed kunnen worden met info van buitenaf. Too weird.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)