Auteur Topic: [Algemeen] WIDM Seizoen 22  (gelezen 49900 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #320 Gepost op: 29-08-2021, 12:52:20 »
We hebben het vorig jaar met 0 spoilers moeten doen en 0 enigszins te achterhalen hints. (Een foto van een opdrachtlokatie zei niets over de Mol zelf). Het gaat er gewoon niet in bij mij dat opeens bij de bekendmaking van de kandidaten de ogen van de Mol zo makkelijk zijn te achterhalen.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #321 Gepost op: 29-08-2021, 12:59:56 »
Als er in de loop van het seizoen echt veel hints naar een andere kandidaat leiden die de mol zou kunnen zijn en dan blijkt te zijn, dan ga ik ervan uit dat ze
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gebruikt hebben gewoonweg omdat ze een gezicht nodig hadden om ogen achter het masker te laten verschijnen en kozen voor dat gezicht puur omdat ze dat het best vonden passen. Maar dan nog, het blijft heel toevallig.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #322 Gepost op: 29-08-2021, 13:24:11 »

Sahil Amar Aïssa acteur
Wow jij was de 1e!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #323 Gepost op: 29-08-2021, 13:40:18 »
Eh toen wisten ze niet voordat er werd opgenomen dat die hint ontdekt was . Dat zou nu volledig anders liggen . Nu is er dus nog gewoon de optie om iedereen te informeren hè onze mol is al ontdekt. We gaan voor plan b .

Ik denk dat de believers van de spoiler als deze niet blijkt te kloppen , altijd zullen zeggen dat er gekozen is voor plan b. Ik zou het inderdaad erg netjes vinden van de makers als de mol nu al ontdekt is, en ze kiezen voor plan b, dat ze dat in de reünie onthullen


Nee de omstandigheden waren inderdaad anders maar ik bedoelde aan te geven dat ze toen niet overgingen op het geven van alternatieve hints of iets dergelijks, om de schade te beperken.
Graven, graven, graven...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #324 Gepost op: 29-08-2021, 13:50:57 »
Als ze nu een andere mol kiezen
Dat kunnen ze toch niet maken. Om zoiets. Een blunder van de productie zou dan leiden tot kicken van de onschuldige mol. Wat moeten ze de oud-mol dan aanbieden? 9 vrijstellingen? Als er nu crisisberaad zou plaatsvinden as we speak, dan ligt niet de optie op tafel om maar eens van mol te veranderen. Er is geen nood-draaiboek, ik kan me er niks bij voorstellen. Gewoon voortgaan, liegen, bedriegen. Deden ze met Stine ook toen we de blunder zagen dat zij wel zou moeten gaan afvallen. Kwam zelfs een officieel persbericht over, vol leugens. Ze gooien het dan gewoon op 'niets is wat het lijkt'.

Maar ik denk dus dat het heel anders ligt en het een doelbewuste hint is ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #325 Gepost op: 29-08-2021, 14:22:58 »
Dat kunnen ze toch niet maken. Om zoiets. Een blunder van de productie zou dan leiden tot kicken van de onschuldige mol. Wat moeten ze de oud-mol dan aanbieden?
Je zou in dat geval iedereen kunnen informeren en compleet willekeurig een nieuwe mol kunnen kiezen, inclusief de oorspronkelijke mol.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #326 Gepost op: 29-08-2021, 15:39:23 »
Ik vind het een sterke aanwijzing maar nog niet sluitend.

Op basis waarvan trekken we de conclusie dat de foto met masker van de mol is? Voor hetzelfde geld zit er in aflevering 2 een opdracht waarin iedereen gemaskerd is en / of komen de foto’s in het artwork op de uiteindelijke site terug (wel op de aanname dat de foto’s of vooraf genomen zijn of dat ze inderdaad gephotoshopt zijn, want de opnames zijn nog bezig).

Als het wel een blunder is, dan is er nu gelijk ook een uitweg voor de productie. Maak gewoon artwork met maskers van alle kandidaten en gebruik ze alle 11 op de uiteindelijke site. Dan houdt het de mogelijkheid wel een beetje open.

Offline Ingma

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shoot!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #327 Gepost op: 29-08-2021, 15:59:53 »
Ik denk aan het Suomenlinna fortress in Finland met het ronde zomertheater.
Maar ik kan er totaal naast zitten.
De nachten zijn i.i.g koud en klammig in die contreien; de studiolampen in het theater zelf heet en verstikkend.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #328 Gepost op: 29-08-2021, 17:05:54 »
Ik denk aan het Suomenlinna fortress in Finland met het ronde zomertheater.
Maar ik kan er totaal naast zitten.
De nachten zijn i.i.g koud en klammig in die contreien; de studiolampen in het theater zelf heet en verstikkend.

Dat stelde ik gisteren ook al voor, ik vond het er toch zo op lijken zeg...
Of ik zit gewoon in volledige locatie-tunnelvisie omdat ik weet terug naar Finland op vakantie wil ::rofl::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #329 Gepost op: 29-08-2021, 17:29:34 »
Gelukkig, kom er ook al wat tegen die het masker met andere ogen vergelijken en die vinden dat anderen beter passen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 17:36:52 door Enermol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #330 Gepost op: 29-08-2021, 17:40:20 »
Zou dit kunnen als locatie? Derbent, Dagestan, Rusland

foto's, geen spoiler:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

edit: foto's tussen spoiler tags gezet omdat ze zo veel ruimte innamen. Nog geen klimop kunnen vinden ook. En een schurkenstaat dus zal wel niet ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 18:55:16 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #331 Gepost op: 29-08-2021, 17:53:50 »
Als het wel een blunder is, dan is er nu gelijk ook een uitweg voor de productie. Maak gewoon artwork met maskers van alle kandidaten en gebruik ze alle 11 op de uiteindelijke site. Dan houdt het de mogelijkheid wel een beetje open.
Precies, dit zei ik vanochtend exact ook. Maar voor ons molloten wel aanleiding om de boel te wantrouwen! Sterk is het zeker niet.

Je eerste optie zei ik ook meteen. Masker=mol, hoezo? Misschien worden we JUIST wel genept. Is het expres.

Ik zei dat het met de '11e kandidaat'  te maken had. 1-1-'22. Alles hangt af van de rode draad. Ziet die er 'gemaakt' uit straks dan voelen wij molloten wel aan dat het pure paniek was. Ziet die er als logische gevolgtrekking uit, ingebakken in het 11-kandidaat-concept, dan is er niets aan het handje en weten we nog altijd niet wie de mol is. Wat dan wel weer jammer is want ik weet het normaal al in deze fase van het spel.
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 17:55:33 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline De_Mol_Detector

  • Forumlid
🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #332 Gepost op: 29-08-2021, 18:00:08 »
Spoiler Alert 🚨
—————————————
Hint Naar De Locatie:
Fresia zit op het museum plein in Amsterdam.
Je ziet @fresia.ca haar ontbijt op de foto.Dit is geen ontbijt wat je zomaar in Nederland zou gaan eten.Dit is typisch Italiaans eten zoals Pasta en Pizza.Er staat ook een groen plastic waterflesje op haar foto.Ik heb de text op dat flesje vergroot.
En als je goed kan zien zie je de letters:Ino
Als je op internet zoekt is Aínńo een woord in de taal Galicisch een uitgestorven taal dat vroeger gebruikt werd voor de tijd van de romeinen.
Galicisch is een taal die wat weg heeft van het latijn,grieks en oud-italiaanse taal.
Op dit moment wordt de taal nog gesproken in Galicië een gebied in Spanje 🇪🇸 net boven Portugal 🇵🇹 .

Ik heb hetzelfde flesje als op de foto gevonden het is een flesje van het merk: San pellegrino een Italiaans 🇮🇹 merk.

Fresia zat een paar dagen geleden dus in Italië 🇮🇹

@hilanoorzai heeft een tijdje terug ook iets gepost en dat is dat ze in Italië was.En door haar foto’s verklapt ze dat ze in Florence is.Op de foto’s kan je de kathedraal en een gracht van Florence zien dus ook zij was in Italië 🇮🇹

Dat masker van de video van afgelopen week wijst op Venetië de stad van de maskers 🎭

En de kleuren van de vrijstellingen zijn Geel en Wit wat wijst op Vaticaan 🇻🇦

Alles wijst er dus op dat seizoen 22 in Italië 🇮🇹 plaats gaat vinden.

Wat vind jij van deze hint??? #widm #wieisdemol #Locatie #Gelekt #Theorie
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 18:54:37 door De_Mol_Detector »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #333 Gepost op: 29-08-2021, 18:05:14 »
Nah, daar hebben ze pas een heel seizoen gedraaid.

Offline Molisa

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #334 Gepost op: 29-08-2021, 18:26:50 »
11 kandidaten, ogen achter een masker. En opnames die nu, as we speak, aan de gang zijn. Alles lijkt anders, alleen de lokatie is nog onbekend.
Ben ook zo benieuwd wat een afvaller gaat doen, die kan natuurlijk niet naar huis, want iedereen weet nu dat je in WIDM zit.

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #335 Gepost op: 29-08-2021, 18:34:18 »
Fresia zat een paar dagen geleden dus in Italië 🇮🇹

Fresia zit op de foto op het Museumplein in Amsterdam. Die flesjes San Pellegrino kan je ook in Nederland krijgen.

Edit: ik zie dat je deze info na mijn post in je bericht hebt verwerkt, maar nu lijkt je argument niet meer te kloppen. Waar baseer je het op dat ze een paar dagen geleden in Italië zat?
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 19:15:41 door vloeistof »

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #336 Gepost op: 29-08-2021, 19:53:25 »
Fresia was van de week nog te zien op tv bij ESPN volgens mij. Dus lijkt me niet zoveel veel te zeggen?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #337 Gepost op: 29-08-2021, 19:54:51 »
Op de achtergrond zie je het Concertgebouw in Amsterdam. Geen Italië dus! :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 🚨Spoiler Alert 🚨 Locatie Ontdekt
« Reactie #338 Gepost op: 29-08-2021, 20:15:44 »
Fresia was van de week nog te zien op tv bij ESPN volgens mij. Dus lijkt me niet zoveel veel te zeggen?
yep, vanmorgen gecheckt. Zat 22 augustus nog bij Goedemorgen Eredivisie. Nam vrolijk afscheid met "Tot volgende week"......

En dat bleek te kloppen.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22 (LET OP: Mogelijk grote spoiler in omloop!)
« Reactie #339 Gepost op: 29-08-2021, 21:37:31 »
is de livestream nog ergens terug te zien??