Poll

Geloof jij in de maskerhint?

Ja
144 (40.6%)
Nee
143 (40.3%)
Weet niet / geen mening
68 (19.2%)

Totaal aantal stemmen: 355

Auteur Topic: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!)  (gelezen 114482 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #520 Gepost op: 6-02-2022, 17:25:27 »
Ja, dat zei ik een paar berichten terug:

Kim biechtte over Sahils grote bruine ogen, in de preview zegt en gebaart ze "I see you". Eerder biechtte ze al "in mijn ogen" en in haar pleidooi had ze het natuurlijk over "kijk in mijn ogen". Dit begint toch wel op een ogenhint te lijken die natuurlijk op de maskerhint kan slaan.

Interessant om in de gaten te houden.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #521 Gepost op: 6-02-2022, 21:18:27 »
Ja, viel mij ook op. Vanmiddag keek ik wat executies terug en toen viel mij het volgende op. Er zit verschil in de oogmake-up.

wauw goed gezien! 1 oog wel opgemaakt en de andere niet  ::vergroot::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #522 Gepost op: 7-02-2022, 00:28:36 »
Het ene oog is gelijk aan het oog achter het masker en het andere niet. Conclusie: ze is dus wel of niet de Mol afhankelijk welk oog je kiest. Dat is de enige boodschap die ik hieruit zou kunnen halen.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2022, 00:30:19 door MartinJ »

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #523 Gepost op: 7-02-2022, 01:25:04 »
Er zijn weleens jaren geweest dat er over.2 mollen werd gedacht,  nu  denk ik aan een halve   :)
...maar soms even niet :)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #524 Gepost op: 7-02-2022, 08:26:10 »
 ::rofl::
Na alle standaard theorieën over dubbele mollen, hulpmollen, of geen mol, vind ik deze optie ook weer heel origineel!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #525 Gepost op: 7-02-2022, 09:35:01 »
Er zijn weleens jaren geweest dat er over.2 mollen werd gedacht,  nu  denk ik aan een halve   :)

Na vorig jaar geen niet onwaarschijnlijk.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #526 Gepost op: 7-02-2022, 13:03:49 »
Halve Mol.  ::rofl::

Kim de mol en Lian kandidaat?  ::tandpastasmiley::

Of K.m .s .e .o.?
(.i. i. d. M.l) mag ook...

In muziek wordt een Mol ook gebruikt om een halve toon lager te spelen.... ::vergroot:: ::hypocriet::

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #527 Gepost op: 7-02-2022, 14:28:48 »
Weet iemand sinds welk moment de spoiler exact bekend werd? We hebben de aankondiging van de livestream en de livestream, die op de eerste dag is opgenomen. Als de maskerhint voor de eerste dag al bekend is, kan dat een reden zijn voor overleg met de mol.

Kim Lian slaapt de eerste nacht alleen in een tent, toeval of een goed moment voor overleg, zonder dat iemand in de groep merkt dat ze weg is gegaan.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #528 Gepost op: 7-02-2022, 14:54:12 »
Na de livestream. Wij werden voorgesteld aan de kandidaten tijdens de livestream. Daarvoor hadden we vanuit de afbeelding in de instagram post al wel kunnen zien dat er ogen achter het masker zaten.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #529 Gepost op: 7-02-2022, 17:45:12 »


Er staat een oog op de muur tijdens de executie van aflevering 2.

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #530 Gepost op: 7-02-2022, 18:06:27 »
Het is altijd lastig want iedereen knippert wel met de ogen of zit te friemelen maar zo overdreven???
biecht na het gesprek met Everon over de verdwenen 250
Ze friemelt echt een tijdje  ;D

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #531 Gepost op: 7-02-2022, 18:33:39 »


Er staat een oog op de muur tijdens de executie van aflevering 2.

Ja had ik ook gezien, kan er alleen een f uithalen 😜

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #532 Gepost op: 7-02-2022, 19:43:13 »
Daarboven zit een oog  ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #533 Gepost op: 8-02-2022, 10:41:30 »
Zeer lange topic en dus nog niet alles kunnen door lezen.
Mogelijk staat dat hier dus al waarvoor mijn excuses dan.

Die maskerhint wijst naar KL en sinds dan volgen we haar allemaal en bij het minste verdachte zien we een bevestiging van haar als mol. We zijn als het ware al vooraf gedeeltelijk in een tunnel afgedaald.
Maar zouden ze echt zo "dom" zijn geweest van de mol al te verraden voor het begint? Ze weten dat de molloten alles volgen in détail en alle fouten opmerken.

Wat als de regie één van de finalisten kiest, een persoon die tijdens het spel verschillende keren rare dingen doet zoals geld achterhouden... ideaal om als mol te doen lijken. Die persoon is finalist en gaat dus door tot het einde en dus blijft die gevolgd worden door ons.
Masker van die persoon tonen maar niet te opvallend zodat de molloten op zoek gaan en daarin dan die finalist vinden, KL.
Dus KL is de mol en ja we zien haar geld achterhouden, psychische spelletjes doen etc.
Perfect gelukt wat ze wilden.

En ondertussen kijken we naar elke misstap van Kim en kijken niet naar de echte mol?

Want dat is elke week meer en meer het gevoel dat ik begin te krijgen. Als ik neutraal kijk naar alle afleveringen en die maskerhint niet gebruik, zie ik toch weinig dat naar haar leidt maar zie ik eerder een kandidaat die zich naar de anderen verdacht wil maken zodat ze rustig zelf op zoek kan gaan naar de mol.
Time will tell ... en ondertussen blijf ik wel inzetten op haar in de app  ::tandpastasmiley::

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #534 Gepost op: 8-02-2022, 10:46:32 »
Wat als de regie één van de finalisten kiest, een persoon die tijdens het spel verschillende keren rare dingen doet zoals geld achterhouden... ideaal om als mol te doen lijken. Die persoon is finalist en gaat dus door tot het einde en dus blijft die gevolgd worden door ons.
Masker van die persoon tonen maar niet te opvallend zodat de molloten op zoek gaan en daarin dan die finalist vinden, KL.

Dat kan dus niet, want de finalist was nog niet bekend tijdens de livestream en toen werd het masker getoond.

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #535 Gepost op: 8-02-2022, 14:57:07 »
ok, thx widm1992.
Wist niet dat dit toen al getoond is geweest. Dan klopt dit inderdaad niet

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #536 Gepost op: 8-02-2022, 15:05:17 »
....misschien toch even beginnen bij pag.1  :-X

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #537 Gepost op: 8-02-2022, 15:11:05 »

Wat als de regie één van de finalisten kiest, een persoon die tijdens het spel verschillende keren rare dingen doet zoals geld achterhouden... ideaal om als mol te doen lijken. Die persoon is finalist en gaat dus door tot het einde en dus blijft die gevolgd worden door ons.

Het probleem is dat Kim-Lian ongeacht van deze hint voor mij echt het meest verdacht is.

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #538 Gepost op: 9-02-2022, 09:15:45 »
....misschien toch even beginnen bij pag.1  :-X
Had elders gereageerd en niet in deze topic maar is naar hier verplaatst door admin en deze topic had ik eerlijk nog niet gezien maar ben me inderdaad aan het inlezen

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Hints] De Maskerhint (SPOILER!) (poll toegevoegd)
« Reactie #539 Gepost op: 9-02-2022, 10:51:27 »
Wat als de regie één van de finalisten kiest, een persoon die tijdens het spel verschillende keren rare dingen doet zoals geld achterhouden... ideaal om als mol te doen lijken. Die persoon is finalist en gaat dus door tot het einde en dus blijft die gevolgd worden door ons.

Dat kan dus niet, want de finalist was nog niet bekend tijdens de livestream en toen werd het masker getoond.

Niet mee eens. De makers zijn vast op de hoogte van wat molloten de maskerhint noemen. De hele montage is dus gemaakt met deze kennis in het achterhoofd. We moeten niet naïef zijn om te denken dat deze kennis niet gebruikt is voor de montage.
Daarom denk ik ook dat Kim gewoon de finale haalt en omdat ze de finale haalt, heeft ze een verdachte edit gekregen om de maskerhint in leven te houden.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.