Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 90823 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #940 Gepost op: 4-03-2022, 15:11:49 »
Mee eens, maar ik hou ook van deze gesprekken waar iedereen hun eigen mol heeft . 😉
::rofl::

Geniet er nog maar van. Morgenavond ligt de pH-waarde op dit forum ietsje lager ::helderziend::

Waarom brengt de door 2 finalisten verdachte mol Everon nog 1 euro in de pot. Hij heeft niets meer te verliezen, hij is allang ontdekt, Kim en Fresia switchen echt niet meer omdat hij in de finale nog wat geld binnen brengt. Als ontdekte mol is dit het moment om je ware gezicht te laten zien, de pot laag te houden en een knallende molactie uit te voeren.

Merel spekte de pot in de finale nog voor Sarah, dus het is niet helemaal uit te sluiten.

Maar ik vind het niet passen bij Everons wens om de beste Mol ooit te zijn, nee. Dan laat je je als je al ontmaskerd bent altijd afschieten met geld.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #941 Gepost op: 4-03-2022, 15:18:52 »
Haha ik zit nog, maar één dag op deze forum. Meestal vermijd ik liever de forums, omdat meestal daar redelijk snel de mol ontdekt word en zeker voor de ontknoping en wil zelf de mol vinden. Maar dit jaar viel mij op dat er best wel wat mensen nog steeds niet zeker zijn over hun mol en ik dacht ik waag het er nu op.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #942 Gepost op: 4-03-2022, 15:36:37 »
::rofl::

Geniet er nog maar van. Morgenavond ligt de pH-waarde op dit forum ietsje lager ::helderziend::

Merel spekte de pot in de finale nog voor Sarah, dus het is niet helemaal uit te sluiten.

Maar ik vind het niet passen bij Everons wens om de beste Mol ooit te zijn, nee. Dan laat je je als je al ontmaskerd bent altijd afschieten met geld.
Merel werd niet door alle finalisten verdacht volgens mij. Als Mol wil je graag onontdekt blijven en zo min mogelijk geld in de pot. Als je volledig ontdekt bent, rest er nog maar 1 opdracht. Als Kim en Fresia werkelijk weten dat Everon de mol is, moet de eerste stap zijn penningmeesterschap weg bij de mol. Dat wordt niet ter discussie gesteld dus Fresia of Kim is de mol.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #943 Gepost op: 4-03-2022, 15:46:07 »
Merel werd niet door alle finalisten verdacht volgens mij. Als Mol wil je graag onontdekt blijven en zo min mogelijk geld in de pot. Als je volledig ontdekt bent, rest er nog maar 1 opdracht. Als Kim en Fresia werkelijk weten dat Everon de mol is, moet de eerste stap zijn penningmeesterschap weg bij de mol. Dat wordt niet ter discussie gesteld dus Fresia of Kim is de mol.
Merel werd wel door beide finalisten als mol gekozen 😉
Maar met het andere gedeelte ben ik wel eens. wat je over de pot zegt, ben ik niet helemaal eens. Ook al vind ik Everon minder verdacht dan Fresia.

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #944 Gepost op: 4-03-2022, 15:46:39 »
Merel werd niet door alle finalisten verdacht volgens mij. Als Mol wil je graag onontdekt blijven en zo min mogelijk geld in de pot. Als je volledig ontdekt bent, rest er nog maar 1 opdracht. Als Kim en Fresia werkelijk weten dat Everon de mol is, moet de eerste stap zijn penningmeesterschap weg bij de mol. Dat wordt niet ter discussie gesteld dus Fresia of Kim is de mol.
Tja, zo zwart-wit is het niet. Kees was ook ontdekt en toch penningmeester en in een opdracht in de finale was het geld wat ze verdienden eigenlijk geld wat al in de pot zat. Je kan wel heel strikt denken dat de mol dit of dat moet doen, of zus of zo juist nooit zou doen. Maar ja, uit de afgelopen 20 jaar blijkt wel dat er geen ‘perfecte’ mol is. De mol doet altijd dingen die niet logisch zijn of lijken). De ene mol misschien wel wat meer dan de andere.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #945 Gepost op: 5-03-2022, 11:19:10 »
Jan was op het laatst ook penningmeester, dacht ik. Ik zat mij nog zorgen te maken om Ruben die zou winnen  ::rofl::, maar niks aan de hand. Het lijkt mij ook dat het niet de bedoeling is dat de mol de hele pot gaat plunderen als penningmeester. Dat valt veel teveel op bij de kandidaten en kijkers, denk ik.

Everon-verdenkers in de minderheid hier. O jee: dat is een gezellige tunnel hoor.  ::rofl::
In mijn achterhoofd houd ik er nog wel rekening mee dat het Fresia kan zijn, maar switchen (na zo'n lange tijd in de Everon-tunnel) doe ik niet meer.
Wie de mol ook mag zijn, allemaal veel plezier vanavond!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #946 Gepost op: 5-03-2022, 11:25:17 »
::rofl::

Geniet er nog maar van. Morgenavond ligt de pH-waarde op dit forum ietsje lager ::helderziend::

Merel spekte de pot in de finale nog voor Sarah, dus het is niet helemaal uit te sluiten.

Maar ik vind het niet passen bij Everons wens om de beste Mol ooit te zijn, nee. Dan laat je je als je al ontmaskerd bent altijd afschieten met geld.

Laatste kans om twijfel te zaaien lijkt me, als je door beide mede-finalisten verdacht wordt. Als je al ontdekt bent hoef je je daar niet bij neer te leggen, als je het er later ook weer uit kan spelen.

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #947 Gepost op: 5-03-2022, 11:59:23 »
Tja, zo zwart-wit is het niet. Kees was ook ontdekt en toch penningmeester en in een opdracht in de finale was het geld wat ze verdienden eigenlijk geld wat al in de pot zat. Je kan wel heel strikt denken dat de mol dit of dat moet doen, of zus of zo juist nooit zou doen. Maar ja, uit de afgelopen 20 jaar blijkt wel dat er geen ‘perfecte’ mol is. De mol doet altijd dingen die niet logisch zijn of lijken). De ene mol misschien wel wat meer dan de andere.

Precies. Je denkt als kijker dat jij het als mol allemaal veel beter zou doen, maarja, ga er maar aan staan, met die fanatieke en nepmollende groepsdynamiek lukken niet al je plannen. Wij gaan er vanavond lekker voor zitten! Ik zit helemaal in de Everontunnel, en mocht die het niet zijn, dan is het Kim-Lian en Fresia is ook leuk Ik hoop op heel veel beelden en uitleg van de mol!!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #948 Gepost op: 5-03-2022, 13:04:25 »
Er is al flink gestemd hier maar doe het nog even als je het nog niet gedaan hebt. De polls sluiten wat eerder vandaag.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #949 Gepost op: 5-03-2022, 13:57:42 »
Al mn punten op Everon gezet -1 punt op Kim.
(Meer tactische zet omdat ik wat pools zal winnen als 1 van deze 2 de mol zal zijn)

Verder ben ik bang dat de hint gewoon klopt voor Kim dus ze zal t wel zijn.

Meer molgevoel bij Everon.

Meer kan ik er niet van maken.
Veel plezier vanavond  ::joehoe::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #950 Gepost op: 5-03-2022, 14:07:11 »
Mocht vanavond blijken dat het toch Kim-Lian is, dan zal ik netjes iedereen in die tunnel feliciteren. Maar ik denk dat er dan wel iemand bij de productie iets uit te leggen heeft...  Maar goed, laten we niet al te veel op de zaken vooruitlopen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #951 Gepost op: 5-03-2022, 14:17:23 »
 ::rofl::
Ze hebben vooral iets uit te leggen als ze t niet is

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #952 Gepost op: 5-03-2022, 14:20:58 »
Ik kom weer terug op Kim als mol. Ik heb tijdenlang wel opties gezien naar Everon en Fresia, maar ze zijn er niet meer. Wat is het toeval nou dat iemand een tarotkaarten pakje met maskers meeneemt naar een seizoen waar het over die maskers gaat. Ik geloof in toeval, maar toeval kan het niet meer zijn. Er zijn teveel rode vlaggen die mij naar Kim leiden.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #953 Gepost op: 5-03-2022, 14:24:56 »
Ik zit in het midden vast in de Everontunnel, kan geen kant op, maar wil ik ook niet,  heel gezellig hier  ::bravo::  ( maar het moe(t haast Kim-Lian wel zijn   ::))
...maar soms even niet :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #954 Gepost op: 5-03-2022, 14:33:25 »
::rofl::
Ze hebben vooral iets uit te leggen als ze t niet is

Ik doel natuurlijk op de zogenoemde maskerkint. Degene die dat een goed idee vond, heeft dan echt wel wat uit te leggen. Rick trouwens ook, want die zei na de Klaas-hint dat zoiets nooit meer zou mogen gebeuren.

Maar goed, vooralsnog hypothetisch. We weten het binnen 7 uur.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #955 Gepost op: 5-03-2022, 14:41:01 »
Voor het nageslacht leg ik nogmaals vast dat ik denk dat Fresia de mol is  8)
Ma how, zeg!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #956 Gepost op: 5-03-2022, 15:09:54 »
Ik doel natuurlijk op de zogenoemde maskerkint. Degene die dat een goed idee vond, heeft dan echt wel wat uit te leggen. Rick trouwens ook, want die zei na de Klaas-hint dat zoiets nooit meer zou mogen gebeuren.

Maar goed, vooralsnog hypothetisch. We weten het binnen 7 uur.
Ik doel ook op de hint. Als ze het niet is hebben ze wat uit te leggen. Als ze t wel is is het dus gewoon n hint en moeten ze dat gewoon voortaan laten

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #957 Gepost op: 5-03-2022, 15:38:27 »
Hier t volledige interview met Hila in de televizier.
Zoals het er staat is zelfs de mol nog niet bekend  ???

https://www.televizier.nl/sterren/hila-noorzai-wie-is-de-mol-ontknoping-interview-avrotros?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1646475546

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #958 Gepost op: 5-03-2022, 15:43:09 »
Klopt, zo stond het ook in het topic "voorbeschouwing op de ontknoping". Alleen Arno suggereerde te weten wie de Mol was in Boulevard maar dat neem ik met een korrel zout. Dus het scenario dat Everon de Mol is (met alleen winnaar nog onbekend) is niet meer per se het waarschijnlijkste.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #959 Gepost op: 5-03-2022, 15:45:11 »
Ik zag hier alleen voorbij komen dat de winnaars nog niet bekend waren maar dat had ik dan gemist kennelijk