Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 90983 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #180 Gepost op: 15-01-2022, 19:35:43 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3:

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #181 Gepost op: 15-01-2022, 20:16:39 »
= Fresia
= Everon


^ Hila

= Kim-Lian
V Laetitia


V Sahil
V Thomas
= Welmoed


Arno
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Belaj

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #182 Gepost op: 15-01-2022, 21:48:25 »
1 Kim, helaas =

2 Hila ^
3 Fresia =
4 Laetitia -

5 Thomas ^
6 Everon =
7 Sahil -

8 Arno =

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #183 Gepost op: 15-01-2022, 22:20:08 »
Fre-Lian.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #184 Gepost op: 15-01-2022, 22:44:55 »
1. Fresia

2. Sahil
2. Kim-Lian

4. Everon

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #185 Gepost op: 15-01-2022, 22:46:51 »
Laetitia

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #186 Gepost op: 15-01-2022, 22:48:42 »
1. Kim-Lian
2. Fresia
3. Laetitia
4. Sahil
5. Everon
6. Hila
7. Arno
8. Thomas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #187 Gepost op: 15-01-2022, 22:53:02 »
Salian

Maargoed het was een nietszeggende aflevering waar weinig uit te halen valt. Behalve dan dat Sahil graag de verdenkingen op zijn hals haalt voor een miezere €100 en KL het Spaans benauwd krijgt van een Fresia die haar kruisverhoor begint ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #188 Gepost op: 15-01-2022, 23:40:08 »
Nou nou Spaans benauwd, Kim-Lian presteerde daar heel behoorlijk vond ik! Ik had het zelf eerder Spaand benauwd als Kim-Lianverdenker haha.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #189 Gepost op: 15-01-2022, 23:41:34 »
1. Kim-Lian
2. Sahil
3. Hila als under de radar mol

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #190 Gepost op: 16-01-2022, 00:06:52 »
Ik zie dat Fresia razendsnel stijgt hier en ook laag scoort bij de wie is de mol niet. Ik kan maar geen hoogte van haar krijgen en ze wordt redelijk buiten schot gehouden in de afleveringen. Erg verdacht. Misschien toch al eens afleveringen terug gaan kijken.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #191 Gepost op: 16-01-2022, 00:22:03 »
Kijk maar onder het fresia topic wat we al gevonden hebben. Ik denk niet dat ik de tunnel nog uitkom, ik ben niet vaak zo stellig maar alles wijst erop.

Eerlijk gezegd vond ik het leuker om haar te verdenken toen er nog maar weinig medestanders waren, gek maar waar.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #192 Gepost op: 16-01-2022, 00:29:01 »
Laetitia. Onoprechte biechten, constant in haar gedrag, niet uitgesproken opvallend, relaxed buiten de opdrachten om, niet gespannen tijdens executies.

Kim-Lian wordt veel te vaak genoemd tijdens de test, en wordt veel te veel in de spotlight gezet in Moltalk.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #193 Gepost op: 16-01-2022, 00:39:11 »
Ik kan me werkelijk totaal niks bij Fresia als mol voorstellen. Ik zag haar net bij Splinter. Puur naturel. Niks verkrampts bij zoals een mol, en dit seizoen Kim-Lian, is. Laetitia ken ik nog niet goed genoeg. Op zich heeft zij de capaciteiten wel om de mol te spelen denk ik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #194 Gepost op: 16-01-2022, 01:06:32 »
Kim-Lian wordt veel te vaak genoemd tijdens de test, en wordt veel te veel in de spotlight gezet in Moltalk.

Veel in de spotlight bij Moltalk? Dat vind ik juist helemaal niet. Van alle panelleden (tot dusver dus 9) heeft alleen Klaas haar aangewezen als molverdachte. Wat we verder van haar te zien krijgen lijkt meer "om te lachen", m.a.w., blijkbaar niet verdacht materiaal maar wel opvallend. De beruchte hint is daar niet aan bod gekomen, en het kan bijna niet anders of hij is wel ingezonden. Ik vind juist dat er opvallend weinig aandacht wordt geschonken aan Kim-Lian i.c.m. mogelijk molschap. 
Dat ze veel wordt genoemd tijdens de test is mogelijk omdat iedereen haar wel meeneemt. Wat we vaak horen is dat ze niet te peilen is. En als iedereen haar meeneemt in de verdenkingen maakt dat ook weer lastig om te zien waarom iemand is afgevallen.

Ik blijf dus maar gewoon bij Kim-Lian als mol.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #195 Gepost op: 16-01-2022, 02:04:45 »
Fresia schijnt ook over fanatiek te zijn bij alles wat ze speelt. Dat zien we hier ook. Goede kandidaten tactiek denk ik, uit het niets op de man af vragen stellen.

Blijf bij Kim-Lian.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #196 Gepost op: 16-01-2022, 02:06:44 »
Niet bij de gasten als verdacht, maar als sturend vanuit het programma. Ik vond het opvallend hoe vaak Marlijn vroeg "En Kim-Lian dan?", de aandacht op haar acties vestigend. Dat het masker uit de stream niet wordt genoemd heeft denk ik twee redenen, er keken slechts enkele 10.000'en naar, en het zou teveel stemmingmakerij veroorzaken en daarmee de open wedstrijd verpesten denk ik. Ze willen graag alle opties met open vizier te gemoed kunnen treden zonder enorm sturende mogelijke hint.
Maar goed, te off topic hier om het over moltalk te hebben, bottom line, er wordt niet geschuwd bijna elke kandidaat haar naam te laten zeggen bij de test.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #197 Gepost op: 16-01-2022, 02:11:03 »
Na de lasergame: Hila met stip  op 1. Goed moment om ver gelijken te bekijken vanuit Hila als mol.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #198 Gepost op: 16-01-2022, 07:53:12 »
Laetitia. Onoprechte biechten, constant in haar gedrag, niet uitgesproken opvallend, relaxed buiten de opdrachten om, niet gespannen tijdens executies.

Inderdaad, ik ben het hier helemaal mee eens. Tot nog toe kon ik haar ook nog niet op kandidatengedrag / lichaamstaal betrappen.
Latere afvaller Welmoed die haar gedrag (“ze had alle tijd”) tijdens eerste proef benoemde, Fresia die na proef 3 wist dat ze geen mol was (wat nergens op sloeg), zijn ook van die typische trucs van de makers om haar zonder dat je het als kijker goed beseft onverdachter te maken.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 07:54:44 door Molekule »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #199 Gepost op: 16-01-2022, 11:20:30 »
Kim. Eventueel Lian. Ik houd mijn opties open.