Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92091 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 16-01-2022, 11:27:48 »
Kim. Eventueel Lian. Ik houd mijn opties open.
Tunnelvisie much?  ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 16-01-2022, 11:29:08 »
Ik zit er op de dames:
Kim Lian
Laetitia
Hila

De anderen heb ik min of meer afgeschreven.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 16-01-2022, 11:44:29 »
Kim Lian
Hila Fresia
...
...
Laetitia Sahil
Arno Everon Thomas

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 16-01-2022, 13:53:38 »
Dat het masker uit de stream niet wordt genoemd heeft denk ik twee redenen, er keken slechts enkele 10.000'en naar, en het zou teveel stemmingmakerij veroorzaken en daarmee de open wedstrijd verpesten denk ik. Ze willen graag alle opties met open vizier te gemoed kunnen treden zonder enorm sturende mogelijke hint.
Moltalk bespreekt wat is uitgezonden in het programma en daar hoort die maskerhint niet bij.

Offline japio1978

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 16-01-2022, 14:08:37 »
Ik twijfel nog tussen Kim, Fresia en Laetitia. Ik lees best vaak bij Kim 'vreesmol' of helaas oid. Waarom vinden mensen dat? Ik weet dat er vragen zijn mbt het masker maar ik vind haar tot nu toe gewoon een leuke kandidaat en zou geen enkele moeite hebben met haar als mol...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 16-01-2022, 14:16:46 »
Ik begrijp het ook niet hoor, ik vind haar echt een hele leuke mol. Zoals ze juist Fresia van repliek dient als die over verduisterd geld begint...... heel goed opgelost. Er zijn nog wel eens mollen geweest die juist in een stuip schoten op zulke momenten. Maar zij is van het kaliber Jan, echt heel fijn om te zien...... een echte wensmol die ook nog de mol blijkt te zijn  :-* ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 16-01-2022, 14:37:22 »
Ze wordt veel meegenomen in de test. Sahil, Thomas, en Kim-Lian. Dat is niet handig.
Als Everon de mol blijkt, gaat Kim-Lian winnen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 16-01-2022, 15:32:02 »
Everon of Laetitia
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 16-01-2022, 16:51:47 »
Everon of Laetitia
Same ::jaja::


Ben ik de enige die het massale “ Kim Lian = de mol “ best irritant vindt? :-X Waar is de tijd gebleven dat mollen hier werden afgeschreven omdat ze te opzichtig molden/ het er te dik bovenop lag waardoor ze het niet konden zijn?
En dan heb ik het nog niet eens over
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Natuurlijk is het niet zo dat je op deze basis iemand af kunt schrijven, en hebben we voorbeelden van opzichtige mollen gehad, maar toch..
Volgens mij wil je nog steeds als mol - zeker in het begin, en ik noem t/m aflevering 3 het begin - onder de radar blijven bij de kandidaten, maar ook voor de kijkers thuis.
Al Kims molacties zijn duidelijk in beeld gekomen. Voor mijn gevoel probeert de productie het niet eens om ze te verdoezelen ::niet-ok::

Nieuwsgierig: hoe vaak is het al voorgekomen dat de mol door dit forum al zo vroeg in het spel ontmaskerd werd? Afgaande op waar de meerderheid op stemde in deze Wie is de mol-poll?

<knip> Ik lees best vaak bij Kim 'vreesmol' of helaas oid. Waarom vinden mensen dat? Ik weet dat er vragen zijn mbt het masker maar ik vind haar tot nu toe gewoon een leuke kandidaat en zou geen enkele moeite hebben met haar als mol...
Tja, zoals altijd verschillen mensen in hun voorkeuren. Ik houd niet zo van dit type mol (te opzichtig) en ook niet van dit type kandidaat (te wannabe mol). Smaken verschillen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 16-01-2022, 17:07:41 »
Nieuwsgierig: hoe vaak is het al voorgekomen dat de mol door dit forum al zo vroeg in het spel ontmaskerd werd? Afgaande op waar de meerderheid op stemde in deze Wie is de mol-poll?

Als ik naar de laatste jaren kijk is het best vaak voorgekomen. Merel kreeg de meeste stemmen na aflevering 1, Rob nog voor aflevering 1 en Renée na aflevering 1. Jeroen en Jan waren juist heel lang (een van) de minst verdachte(n). Uit mijn hoofd weet ik ook dat Thomas vrij snel hoofdverdachte was (na de duinenopdracht) en natuurlijk Klaas (na de kloosterhint) en Kees (na de priesterhint). Kim-Lian zou helemaal geen uitzondering zijn. Of het leuk is, is iets anders.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 16-01-2022, 17:28:31 »
Anne-Marie werd hier afgeschreven vanwege dat ze door de kandidaten zoveel verdacht werd, maar ze was het toch echt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 16-01-2022, 17:29:57 »
Zelfde geldt ook voor Margriet.

Kortom: de meest verdachte kandidaat (meest verdacht door kijkers of molloten) kan de Mol zijn, maar het kan ook de minst verdachte kandidaat zijn. Dat eerste is minder leuk maar gebeurt volgens mij wel wat vaker dan het tweede.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 16-01-2022, 17:34:37 »
Het punt is gewoon met molacties als je er geen pleegt, val je minder op en wordt je dus mogelijk minder verdacht. Ben je dan een goede mol?  Ik zeg nee want je hebt amper iets gedaan.

Dus ik heb Lieveren wat actievere mol die helaas ook wel eens kan mislukken in een actie en dus verdenking op zich kan krijgen .

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 16-01-2022, 17:38:03 »
Als ik naar de laatste jaren kijk is het best vaak voorgekomen. Merel kreeg de meeste stemmen na aflevering 1, Rob nog voor aflevering 1 en Renée na aflevering 1. Jeroen en Jan waren juist heel lang (een van) de minst verdachte(n). Uit mijn hoofd weet ik ook dat Thomas vrij snel hoofdverdachte was (na de duinenopdracht) en natuurlijk Klaas (na de kloosterhint) en Kees (na de priesterhint). Kim-Lian zou helemaal geen uitzondering zijn. Of het leuk is, is iets anders.
Ah oké  :P Wel vaker dan ik dacht dan (en hoopte)!

Ik wil uiteraard niet de kwaliteiten van de molspeurders hier op het forum ondermijnen, maar toch rest mij nu de vraag: is dit dan dus waar de productie voor gekozen heeft? Het voor ons niet al te moeilijk maken om de mol te ontmaskeren?
Wat zou ik het - als Kim Lian de mol blijkt - graag anders zien!

Maar goed, wat ik ervan vind is natuurlijk niet van belang.
Bedankt voor je reactie Heinz!
Terug ontopic ::zwaai::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 16-01-2022, 17:38:22 »
Het punt is gewoon met molacties als je er geen pleegt, val je minder op en wordt je dus mogelijk minder verdacht. Ben je dan een goede mol?  Ik zeg nee want je hebt amper iets gedaan.

Dus ik heb Lieveren wat actievere mol die helaas ook wel eens kan mislukken in een actie en dus verdenking op zich kan krijgen .

Ja, en als je als Mol meteen in het begin al verdacht wordt door veel kandidaten kan je twee dingen doen: proberen verdenkingen van je af te schudden door weinig te saboteren en juist regelmatig je best te doen (Anne-Marie) of stug door blijven mollen (Margriet). Als Kim-Lian de Mol is zit ze hier misschien een beetje tussenin. (Alhoewel ze volgens mij minder verdacht wordt dan Anne-Marie. Ik kijk die serie toevallig net helemaal terug. Die groep was heel close met en open naar elkaar en Anne-Marie koos ervoor zich af te zonderen waardoor ze meteen hoofdverdachte werd.)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 16-01-2022, 17:41:25 »
Ik denk dat de mol actie in aflevering 1 in dat ijskoude IJsland veel te duidelijk was omdat voor iedereen achteraf duidelijk was hier klopt iets niet . 

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 16-01-2022, 22:40:05 »
Er zijn nu minder kandidaten over, dus na afl. 3 een top 3:

1. (terug van weggeweest, want afgestreept na afl. 2  ::rofl::) Everon
2. Kim-Lian
3. Leatitia

Thomas of Sahil... Ze kunnen nog, maar ik denk het niet.

Mijn verstand zegt trouwens dat Kim-Lian de mol moet zijn, maar mijn gevoel zegt: Everon. Deze week ga ik op mijn gevoel af.  ::vergroot::

****
Top 5 na aflevering 2...

1. Kim-Lian
2. Everon Welmoed
3. Welmoed Leatitia
4. Thomas Sahil
5. Hila Thomas
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 16-01-2022, 23:12:59 »
Vind het zo grappig dat er zoveel theorieën zijn over wie de mol wel of niet is ::rofl::

Ik baseer me voor nu namelijk op de uitspraken van 1 deelnemer... en om die reden schrijf ik vooral Sahil en Kim-Lian af als mol.

Ja echt! Als één van die twee de Mol is dan is die uitspraal nep en dat weiger ik te geloven  ::rofl::

Ik denk Everon of Fresia...

« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 23:15:50 door KingLennart »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 16-01-2022, 23:14:43 »
Er begint een zaadje te planten bij Everon. Er klopt echt iets niet, of hij heeft het allang door -> Fresia?

Het is een van die twee denk ik.

Kim-Lian vind ik echt te opzichtig en ben daar vanaf gestapt.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 17-01-2022, 09:22:56 »
Mol: Kim-Lian

Back-upmol: Leatitia

Noodmollen: Arno en Hila

In de rest geloof ik niet.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2022, 09:27:03 door Belgian Mol »