Poll

Wie is NIET de Mol?

Everon
44 (25.3%)
Fresia
62 (35.6%)
Kim-Lian
68 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?  (gelezen 30368 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #180 Gepost op: 16-02-2022, 00:15:20 »
Thomas al na de eerste aflevering afgeschreven, omdat een mol toch minstens een poging wil doen om de € 5000,- en je dan al zo verdacht maken heeft dan weinig nut. Mocht je niet de meest onverdachte persoon zijn, wil je toch aangewezen worden.

Kim-Lian eigenlijk ook al vrij snel. Iemand die zo verdacht wordt neergezet en zo verdacht wordt door het Nederlandse publiek kan toch geen mol zijn. Verder haalt ze geld binnen wanner ze kan mollen (bijvoorbeeld als ze alleen is) en probeert ze zichzelf verdacht neer te zetten.

Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #181 Gepost op: 17-02-2022, 15:47:48 »
Deze wordt geinig. Kim-Lian zeer veel stemmen hier. Als Thomas dus inderdaad exit gaat, dan wat? Staat Kim-Lian zeker zowel eerste in wie de mol NIET is als wie de mol WEL is  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #182 Gepost op: 18-02-2022, 00:23:16 »
Wie weet. Het is wel opvallend dit jaar dat de Wie is de mol en Wie is de mol NIET niet met elkaar lijken te kloppen. Meestal klopte het redelijk, maar dit jaar echt niet.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #183 Gepost op: 18-02-2022, 09:02:49 »
Everon en Thomas

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #184 Gepost op: 18-02-2022, 11:19:01 »
Wie weet. Het is wel opvallend dit jaar dat de Wie is de mol en Wie is de mol NIET niet met elkaar lijken te kloppen. Meestal klopte het redelijk, maar dit jaar echt niet.

Dat is natuurlijk een logisch gevolg van de tweedeling door onder andere de in your face-molacties. De ene groep is pro-Kim en de andere anti-Kim. Kim roept in elk geval emoties op zullen we maar zeggen.  :P

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #185 Gepost op: 18-02-2022, 23:52:01 »
Vorig jaar was het ondanks de Charlottetunnelaars niet zo scheef als nu heb ik het idee.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #186 Gepost op: 19-02-2022, 19:47:37 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 8:

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #187 Gepost op: 19-02-2022, 22:01:20 »
Absoluut niet Fresia

En Everon ook niet want er is maar 1 mol  :P

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #188 Gepost op: 19-02-2022, 22:18:36 »
Kim-Lian kan het dus 100% zeker niet meer zijn, want dan was Fresia afgevallen. Die zit namelijk 100% op Everon.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #189 Gepost op: 19-02-2022, 22:18:37 »
Everon niet.

Tussen de beide dames kan ik niet kiezen. Dacht wekenlang Kim als de in your face mol, wat best atypisch is. Daar waar Fresia dan de fanatieke kandidaat vertolkt maar hoeveel brengt ze nu eigenlijk in de pot? Verrekte weinig. Dus een mol conform het boekje.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #190 Gepost op: 19-02-2022, 22:56:07 »
Kim-Lian

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #191 Gepost op: 19-02-2022, 23:58:14 »
Fresia niet.

(Everon denk ik wel. Kim-Lian kan ik niet uitsluiten, maar zou ik bijzonder vinden.)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #192 Gepost op: 20-02-2022, 02:14:59 »
Everon niet
Fresia niet

Ik ga vol op Kim als mol ::bravo::.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #193 Gepost op: 20-02-2022, 13:10:08 »
Fresia niet, en Kim-Lian ook niet!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #194 Gepost op: 20-02-2022, 15:17:50 »
Deze wordt geinig. Kim-Lian zeer veel stemmen hier. Als Thomas dus inderdaad exit gaat, dan wat? Staat Kim-Lian zeker zowel eerste in wie de mol NIET is als wie de mol WEL is  ::rofl::
Zo geinig, ze staat eerste in beiden nu.

Het betekent dat de Everon/Fresia kampen ZEER stellig zijn. Ik zie dat al het hele seizoen. De mogelijkheid ontkennend. Ja, dan is ze het gewoon. Alweer een topic die Kim-Lian als mol verklapt ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #195 Gepost op: 21-02-2022, 12:38:16 »
Nog 2 weekjes en we zullen het met zekerheid kunnen zeggen wie de mol is en wie niet!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #196 Gepost op: 21-02-2022, 13:07:45 »
Nou, er gaan zaterdag echt wel veel kwartjes vallen hoor. Opeens zal de Kim-Lian tunnel heel druk worden.

Het zou me ook niks verbazen als Fresia alvast als verliezer bekend wordt gemaakt. Het spitst zich vanaf het begin al af op een confrontatie tussen Kim-Lian en Everon.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #197 Gepost op: 21-02-2022, 13:10:36 »
Het beeld is dat er momenteel stiekem al wat molloten de Kim-Lian tunnel uitvluchten. Die ontkomen nog net aan de onvermijdelijke instorting.  :o
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #198 Gepost op: 21-02-2022, 13:38:15 »
Het beeld is dat er momenteel stiekem al wat molloten de Kim-Lian tunnel uitvluchten. Die ontkomen nog net aan de onvermijdelijke instorting.  :o

Mocht KL idd niet de mol blijken te zijn, dan is het volgens mij best lang geleden dat zo lang in het seizoen de verkeerde als hoofdverdachte werd bestempeld door dit forum. Sowieso bijzonder dat het nog zo verdeeld is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #199 Gepost op: 21-02-2022, 14:12:19 »
Zoals ik het zelf heel verfrissend vind om af en toe compleet verkeerd te zitten (houdt je scherp én zorgt ervoor dat het spel boeiend blijft), zou dat m.i. ook goed voor het forum zijn.  ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!