Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70990 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #180 Gepost op: 5-02-2022, 20:12:25 »
Maar het kan ook zijn bedoeling geweest zijn om de langste afstand zo langzaam mogelijk af te leggen en misschien brokken te maken onderweg. Wie zal het zeggen?
Als mol hoef je dit niet voor te stellen. het spaart tijd. Hij had ook met Thomas de doopvont naar dichtbijzijnde doopkapel kunnen brengen. De andere kandidaten zouden veel langer over het stuk naar amfitheater doen dan hij geloofwaardig zou kunnen vertragen als sterkste man.



Daarnaast:

Hij corrigeerde ook Thomas dat die niet naar het kaartje met zijn eigenschap hoefde omdat Thomas alleen geld binnen hoefde te halen.

Hij was wel degelijk naar gliders aan het zwaaien.

Ik zie de toegenomen verdenking van Everon niet terug in zijn acties in de afgelopen aflevering. En in de aflevering daarvoor haalde hij meerdere malen individueel geld binnen waar anderen dat niet deden (lightpainting geraden, 4 verschillen van de kamers waarvan zeker 2 aan Everon toe te schrijven zijn, 2 gouden ballonnen lekgeprikt, haalt geld uit kistje waar de rest al was weggerend).
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 20:16:19 door Theovv »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #181 Gepost op: 5-02-2022, 20:27:38 »
Maar als je Everon in verband kan brengen met vliegen, wat zegt dat dan over de Mol? Niets, als  je het mij vraagt.
Mogelijk hint nar Everon.
veel vogels > gliders > lucht > vliegen > mogelijk vlieglessen? of parachutspringen?
Vergezocht, ik weet het maar het is erg lastig deze aflevering 2022

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #182 Gepost op: 5-02-2022, 21:36:36 »
Heeft Everon zich laten scheren bij de schapen?  ::vergroot::

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #183 Gepost op: 5-02-2022, 21:39:01 »
Dat huilen van Everon bij zijn groene scherm vond ik echt enorm oprecht en kandidaats overkomen, al kan het best zijn dat het stress van de afgelopen periode als mol is die misschien even tot uiting kwam.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #184 Gepost op: 5-02-2022, 21:39:10 »
Zijn reactie bij de executie was wel heel oprecht OF vreselijk goed geacteerd!
Laten we jabberen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #185 Gepost op: 5-02-2022, 21:40:24 »
Ik denk een combi. Ook een mol heeft emoties bij een executie en last van stress rondom alles. Beetje aandikken kan hij dan wel als acteur natuurlijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #186 Gepost op: 5-02-2022, 21:40:46 »
Ja of hij voelde zich super schuldig tegenover Sahil

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #187 Gepost op: 5-02-2022, 21:53:09 »
Ja of hij voelde zich super schuldig tegenover Sahil

Maar hij huilde ook al bij zijn eigen groene scherm toen Sahil nog geen rood had gehad. Maar dan kan het nog stress zijn die even van hem afviel.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #188 Gepost op: 5-02-2022, 22:05:35 »
Geacteerd.  :-X
Ik dacht aan het eind: het moet nu wel Sahil zijn, maar nu die eruit is, moet het Everon wel zijn. Plús die huilbui, kan niet missen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:08:01 door Run »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #189 Gepost op: 5-02-2022, 22:13:58 »
Kwam mij over als geacteerde tranen, en tegelijkertijd, Everon is steeds 1e / 2e omdat hij de spanning niet aankan denk ik.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #190 Gepost op: 5-02-2022, 22:32:29 »
De tranen lijken mij geacteerd, al is het misschien wat wrang voor hem als deze tranen wel echt zijn.
Ik zit nog wel in deze tunnel, maar het lijkt alsof hij dan als mol niet zo'n beste dag had? Toch wel wat geld binnen gehaald.
Mogelijke acties: een sleutel zogenaamd niet zien en verwarring zaaien bij de jetski's.
En het is raar (of toch logisch om verdenkingen van zich af te schudden?) dat hij Kim-Lian ertoe aanzet om de 250 euro toch in te leveren. Wat overigens ook raar is: hoe weet hij dat zij nog geld heeft? Heeft iemand hem dat verteld of heeft de productie dat verteld?  ::vergroot::

Ja, deze aflevering maakt het voor mij niet echt duidelijker.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #191 Gepost op: 5-02-2022, 22:34:47 »
Nee ik denk dat hij de duo’s afgegaan is en alleen Kim-Lian - Hila nog niet had ondervraagd en de rest geloofde?

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #192 Gepost op: 5-02-2022, 22:39:06 »
Wat een mogelijkheid is, maar zeker niet een zekerheid, is dat 1 sleutel door de mol gevonden is en verdoezeld. Dan kan je er lang naar zoeken. Fresia wil niet doorzoeken en everon wel.

Bovendien vindt hij de sleutel pas als Laetitia vlak achter hem staat.

Maar ik geef toe: de mol (of het nu everon was of niet) had geen beste dag

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #193 Gepost op: 5-02-2022, 22:44:11 »
tenzij je even uit mag staan omdat er nog €5.000 uitgaat  ::vergroot::

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #194 Gepost op: 5-02-2022, 22:46:10 »
Mindf*ck theorie
Ik zat zo eens te denken. Hoe krijgt de regie de kandidaat die iemand mee mag nemen naar de tweede aflevering zo gek dat hij de mol kiest ? Ik dacht dat is een aardige mindf*ck. Wacht eens even, mindf*ck, wat als ze nu eens Victor Mids ter assistentie vragen. Mmmhhh misschien is het wat, voor welke omroep werkt Victor eigenlijk ?  Mmmmhhh, AvroTros, niet eens zo’n gek idee.
1. Je negeert de uitslag van de stem van het volk en bepaalt van te voren wie je tot minst verdachte kandidaat bestempelt.
2. Vervolgens vraag je aan Victor wat de mol moet doen om door deze kandidaat gekozen te worden.
appeltje eitje !
victor adviseert, maar de mol moet het uitvoeren, dus je kunt hem nog credits toeschrijven ook.
5000 eru in da pocket !  (of eruit eigenlijk)

En daar hebben we meteen de reden dat de regie guller of coulanter is dan andere jaren, er mag best wat in de pot zitten.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:49:08 door Groundhog860 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #195 Gepost op: 5-02-2022, 22:49:10 »
Ook waar inderdaad Mimitje; Fresia stelde voor om pijlen te schieten en het bij drie sleutels te houden. Wat achteraf gezien ook de beste keuze was (andere groep had hierdoor meer tijd). ::ok::

Wat mij ook opviel, is dat Everon heel nadrukkelijk zei tegen de anderen dat hij een sleutel had. Dan komt Fresia, met haar nul sleutels, heel verdacht over voor de groep. Als kandidaat lijkt het mij juist wel fijn als je verdacht wordt. Everon lijkt een open boek; niet handig als je de finale wil halen. (al kwam Nathan daarmee erg ver  ;D ). Ja, ik denk toch wel dat hij de mol moet zijn, maar duidelijk is het nog steeds niet.  ::rofl::

@Groundhog860: mooie mindf*ck theorie. Ik denk ook wel dat de mol dit goed kan spelen.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #196 Gepost op: 5-02-2022, 22:59:45 »
Als mol hoef je dit niet voor te stellen. het spaart tijd. Hij had ook met Thomas de doopvont naar dichtbijzijnde doopkapel kunnen brengen. De andere kandidaten zouden veel langer over het stuk naar amfitheater doen dan hij geloofwaardig zou kunnen vertragen als sterkste man.



Daarnaast:

Hij corrigeerde ook Thomas dat die niet naar het kaartje met zijn eigenschap hoefde omdat Thomas alleen geld binnen hoefde te halen.

Hij was wel degelijk naar gliders aan het zwaaien.

Ik zie de toegenomen verdenking van Everon niet terug in zijn acties in de afgelopen aflevering. En in de aflevering daarvoor haalde hij meerdere malen individueel geld binnen waar anderen dat niet deden (lightpainting geraden, 4 verschillen van de kamers waarvan zeker 2 aan Everon toe te schrijven zijn, 2 gouden ballonnen lekgeprikt, haalt geld uit kistje waar de rest al was weggerend).
Ja weet je, Theovv, ik kan hier in mee gaan, maaaaaar bovenstaande geldt ook bijna voor alle anderen.
Ze halen allemaal geld binnen en halen allemaal MOLlENstreken uit. Voor iedereen is wat te zeggen. Ik weet het nog steeds niet, nou ja, Everon is er nog niet uit dus blijf ik nog maar bij hem, bij gebrek aan beter.

Offline hoi33

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #197 Gepost op: 5-02-2022, 23:24:16 »
Rik zei aan het eind van de jetski Opdracht eerst 'een goede leider in jullie midden' en daarna zonder echt duidelijke reden: 'Jullie hebben nieuwe informatie over de mol IN JULLIE MIDDEN' --> verwijzing naar Everon als mol op de coördinatie boot in het midden?
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 23:44:03 door hoi33 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #198 Gepost op: 5-02-2022, 23:29:07 »
Zei hij 'in het midden'? Ik had het gehoord als 'in jullie midden' (wat vaker wordt gezegd), maar als het eerste het geval is zou het best een goede hint kunnen zijn.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #199 Gepost op: 5-02-2022, 23:34:54 »
Behalve dat dat niet is wat Rik zei.
Rik verwees naar de leider in het midden (Everon) die het goed had gedaan bij de opdracht.  En noemde daarna dat ze wat nieuwe informatie hebben gekregen over mol.
Staat los van elkaar.