Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70210 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #440 Gepost op: 20-02-2022, 12:38:09 »
Van de naam Everon kun je niet echt een betekenis vinden. Maar de naam ‘Ephron’ betekent bird.

Als Everons actie bij vakbondje een molactie was, dan vind ik dat wel een risicovolle. Want Thomas had ook voor de 1500,- kunnen gaan.
Als je met Google zoekt op Ephron kom je de betekenis "dubbel vruchtvol, als een reeënkalf" vaker tegen dan (zang)vogel.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #441 Gepost op: 20-02-2022, 13:00:29 »
Ik las ergens dat Everon 'bird' betekent!

Als hij het is - hou een kleine slag om de arm dat het toch Fresia is - dan petje af, vooral vanwege dat toneelstukje in 'vakbondje'.   ::ok:: Ik denk dat Thomas hem toen lange tijd afgeschreven heeft als mol, en pas op het eind weer heeft meegenomen in zijn test.

Dit was juist t moment dat ik m ging verdenken. Toen zei ik al zonder de hint van Kim zou hij op 1 staan.

Totaal geacteerd.. very soapie

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #442 Gepost op: 20-02-2022, 13:10:05 »
Totaal geacteerd.. very soapie

Als dat soapy is snap ik niet waarom soapies zelden oscars winnen.

Echt, als Everon de Mol is (en veel wijst daarop) tuin ik er met open ogen in. Geweldig knap gespeeld zou ik het vinden.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #443 Gepost op: 20-02-2022, 13:13:13 »
Ik realiseerde me net dat je van die titel (af)troeven ook op een andere manier een hint naar Everon kan maken. (Af)T betekent: haal de T ervan af. Haal de T van het woord TROEVEN dan krijg je ROEVEN. Dat is een anagram van EVERON.

Mooie hint misschien!  ::ok::

Ja, dat moment bij vakbondje deed het hem bij mij. Zo raar om te doen, als je kandidaat bent. Ook die kans op -5000 trouwens, maar het lijkt erop dat Everon in afl. 2 wat meer uit de wind is gehouden bij de montage. Ik twijfel weleens of het klopt (Kim-Lian en met name Fresia zijn ook nogal opvallend in hun gedrag), maar kom uiteindelijk toch steeds hier terecht.

@Heinz: je zou eventueel kunnen terugkijken hoe Everon biecht dat hij er stuk van is (nav vakbondje); een grote big smile heeft hij daar.  ::rofl:: Daar klopt toch niks van (denk ik dan  :D)?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #444 Gepost op: 20-02-2022, 13:13:36 »
Wat mij inmiddels wel heel erg tegenzit wat betreft Everon is hoeveel er ineens met mingeld gestrooid wordt. In aflevering 3 is al €1500 uit de pot verdwenen bij Vakbondje, bij de schapen ook al €800 (en dat had ook echt veel meer kunnen zijn) en deze aflevering op het strand ook weer potentieel €2000 uit de pot.
En als Everon dan de mol blijkt te zijn gaat er nog eens €5000 uit. Dus als Everon de mol is, zou er dan echt nog allemaal mingeld in de opdrachten verwerkt worden?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #445 Gepost op: 20-02-2022, 13:17:49 »
De -5000 zou ik wel kunnen zien als verdienste van Everon (als hij de mol blijkt te zijn natuurlijk). Dat heeft hij goed gedaan: vertrouwen winnen en op gevoel spelen van de kandidaten.

De -1500 van Hila (wat ik van haar een volkomen logische keuze vind, want anders een grote kans dat je eruit ligt) en het grote bedrag voor de min-schapen vind ik wat jammer gekozen; daarin hoeft de mol nou niet echt te mollen. Wel denk ik dat er nog genoeg echte mol-acties overblijven.  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 13:19:25 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #446 Gepost op: 20-02-2022, 13:20:03 »
Als dat soapy is snap ik niet waarom soapies zelden oscars winnen.

Echt, als Everon de Mol is (en veel wijst daarop) tuin ik er met open ogen in. Geweldig knap gespeeld zou ik het vinden.

Omdat nederlandse soaps geen oscars winnen  ::rofl::

Maar serieus .. hij over-act bijna alles. Vaak gepost ook.

Voor mij (en voor vele anderen ook im sure)is dit best een k*t seizoen omdat zonder hint dit mijn mol zou zijn en als hij t dan niet is dan zit ik er graag naast.
Maar heb t hele seizoen niet objectief kunnen kijken en kan Kim niet loslaten omdat de hint nog steeds niet ontkracht is.

Geen idee misschien ga ik in de app wel 50/50 🤷🏼‍♀️

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #447 Gepost op: 20-02-2022, 13:34:59 »
@Heinz: je zou eventueel kunnen terugkijken hoe Everon biecht dat hij er stuk van is (nav vakbondje); een grote big smile heeft hij daar.  ::rofl:: Daar klopt toch niks van (denk ik dan  :D)?

Vind ik juist heel echt overkomen. Als ie daar met een heel somber gezicht had gezeten had ik er eerder aan getwijfeld.

Maar laat ik maar niet teveel zeggen want ik heb me al belachelijk genoeg gemaakt als Everon toch de Mol blijkt te zijn. :P ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #448 Gepost op: 20-02-2022, 13:37:51 »
Nou ja, als Everon het toch niet is, dan sluip ik nederig naar de juiste tunnel om diep door het stof te gaan.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #449 Gepost op: 20-02-2022, 13:40:30 »
...vooral vanwege dat toneelstukje in 'vakbondje'.   ::ok:: Ik denk dat Thomas hem toen lange tijd afgeschreven heeft als mol, en pas op het eind weer heeft meegenomen in zijn test.

Toen ben ik juist meer op Everon gaan letten  ::vergroot:: Eerst nog een rare, emotionele reactie, later meer duidelijk dat het een aparte mollenactie was.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #450 Gepost op: 20-02-2022, 13:41:59 »
En nu we weten dat Thomas niet meer de mol kan zijn, is dit extra verdacht van Everon.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Miu nishan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #451 Gepost op: 20-02-2022, 14:13:54 »
Ja eens, Sanmol! Ik vind het ook heel leuk om die dynamiek tussen Everon en Kim-Lian te zien. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Kim-Lian speelt het fantastisch.
En natuurlijk is de kans groot dat een van hen de mol is.  ;)


Kim Lian heeft Everon gezien tijdens Millies/Mollies. 'I see you' de montage laat ons denken dat ze dat zei tegen die jongen op de kant. Ze heeft dus haar vrijstelling binnen. Gaat vol op Everon en blijft verdacht doen om zich verdacht te maken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #452 Gepost op: 20-02-2022, 15:33:25 »


  • Everons kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 8 en vind je hier

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #453 Gepost op: 20-02-2022, 16:44:13 »

Kim Lian heeft Everon gezien tijdens Millies/Mollies. 'I see you' de montage laat ons denken dat ze dat zei tegen die jongen op de kant. Ze heeft dus haar vrijstelling binnen. Gaat vol op Everon en blijft verdacht doen om zich verdacht te maken.
Dat gevoel had ik ook toen ik die beelden zag. Het was een beetje een overdreven reactie op een "Molly".
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #454 Gepost op: 20-02-2022, 16:49:14 »
Ze heeft toch gewoon de camera in haar handen?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #455 Gepost op: 20-02-2022, 20:05:44 »
Hebben jullie Everons reactie op z'n laatste scherm al teruggekeken?  :P

Hoe geacteerd bang hij eerst kijkt en dan die bedachte moves bij groen  ::rofl::

ga ook helemaal stuk om de reacties van Kim & Fresia daar. Fresia die naast hem zit en bijna een beuk krijgt kan haar lachen nauwelijks inhouden  ::rofl::

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #456 Gepost op: 20-02-2022, 20:06:08 »

Kim Lian heeft Everon gezien tijdens Millies/Mollies. 'I see you' de montage laat ons denken dat ze dat zei tegen die jongen op de kant. Ze heeft dus haar vrijstelling binnen. Gaat vol op Everon en blijft verdacht doen om zich verdacht te maken.

Dit dacht mijn man ook inderdaad!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #457 Gepost op: 20-02-2022, 21:12:22 »

Kim Lian heeft Everon gezien tijdens Millies/Mollies. 'I see you' de montage laat ons denken dat ze dat zei tegen die jongen op de kant. Ze heeft dus haar vrijstelling binnen. Gaat vol op Everon en blijft verdacht doen om zich verdacht te maken.

Dit moment? Tussen beeld 1 en 2 zit een knip, maar je zou hier kunnen bedenken dat ze misschien zicht had op de mol.
Beeld 2 is het 'I see you'-moment. Ik ben het wel met Molton eens dat dit wel een heel enthousiaste reactie is bij het zien van een molly (de zoveelste ook nog eens, in haar geval  ;D ). Misschien dan toch een reactie op het zien van de mol himself? Wat het voor mij ook versterkt, is dat de kapitein met haar mee grijnst. Dat versterkt de indruk (afgezien dat hij misschien snel lacht  ;) ) dat er iets bijzonders aan de hand was.

Andere optie (en natuurlijk stof voor de Kim-Lian tunnelaars  :)) is dat Kim-Lian nog maar eens een aanwijzing geeft dat ze zelf de mol is, maar zelf ga ik ervan uit dat Everon de mol moet zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #458 Gepost op: 20-02-2022, 21:25:00 »
Haar eigen verklaring was dat ze flirtte met de man. Dit zegt ze na afloop tegen Fresia die het ook een knappe Mollie vond.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #459 Gepost op: 20-02-2022, 21:38:40 »
Ja, dat kan natuurlijk ook.  ::rofl:: Maar wel bijzonder dat de kapitein dan zo meelacht.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)