Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 80094 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #200 Gepost op: 21-01-2022, 11:11:12 »
Maar als mol kan je echt meer proberen om het tegen te houden. Dat gebeurt hier niet. Maar goed, ik heb Rob ooit ook afgeschreven omdat door zijn niet durven ingrijpen bijna gigantisch veel geld bij een opdracht werd verdiend (de theepot), dus foutjes als mol gebeuren.

Ik vond dat er nogal was geknipt in hun ronde. Ik had echt het idee dat we zoveel misten. Ik kreeg ook het idee dat daardoor KL juist of helemaal meeging met Welmoed of er juist wel duidelijk tegenin ging. Helaas hebben we die discussie niet gezien

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #201 Gepost op: 21-01-2022, 11:25:58 »
Blijf dit ook interessant vinden omdat er inderdaad zoveel in geknipt lijkt. En met welk doel? Voor Welmoed heeft mol Kim Lian zich waarschijnlijk minder mols ingezet hierbij, zodat Welmoed haar minder verdacht en uiteindelijk afviel. En ook omdat het waarschijnlijk was / al bekend was voor Kim Lian dat er 1500 uit de pot ging door Hila.
Maar waarom kunnen we dan niet meer van dat minder Molse gedrag van Kim Lian als kijker zien?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #202 Gepost op: 21-01-2022, 11:27:42 »
Omdat ik denk dat ze KL als mol willen neerzetten. Alles lijkt daarop en ze wordt overal super erg verdacht.

Ik denk dus dat zij misschien ook voorstander was van die 1.500 en dus kandidaat is?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #203 Gepost op: 21-01-2022, 11:30:51 »
Als je als Mol
- weet dat geen van de andere duo's voor geld zijn gegaan en Hila al €1500 uit de pot heeft gehaald en
- een kandidaat als Welmoed tegenover je hebt die voor geld wil gaan,
dan kan ik me voorstellen dat je hier verdenkingen van je af wil schudden door mee te gaan.
Immers, als Welmoed voor geld wil gaan dan is daar niets tegen te doen. Het enige was ze had kunnen doen is voor de 2 jokers gaan om dit te verijdelen. Maar dat maakt je wel erg verdacht.

Ik wil hiermee niet zeggen dat Kim-Lian de Mol is. Maar ik wil haar niet om deze opdracht afstrepen.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2022, 11:34:16 door MartinJ »

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #204 Gepost op: 21-01-2022, 11:39:21 »
Ben t met je eens dat je als mol mee zou kunnen gaan met Welmoed ja. Maar begrijp t dan niet goed waarom de makers stukken hebben weggeknipt, omdat ook mogelijke discussies tussen Kim Lian en Welmoed nu mol Kim Lian minder verdacht kunnen maken bij de kijker.. en dat is wat je neem ik aan nu zou willen als makers.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #205 Gepost op: 21-01-2022, 12:46:04 »
Zou de mol zomaar vooraf mogen weten of Hila de pot geplunderd had? Het zou juist erg opvallen als ze KL nog even apart nemen. Mij lijkt dat niet aannemelijk

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #206 Gepost op: 21-01-2022, 12:53:19 »
Als je als Mol
- weet dat geen van de andere duo's voor geld zijn gegaan en Hila al €1500 uit de pot heeft gehaald en
- een kandidaat als Welmoed tegenover je hebt die voor geld wil gaan,
dan kan ik me voorstellen dat je hier verdenkingen van je af wil schudden door mee te gaan.
Immers, als Welmoed voor geld wil gaan dan is daar niets tegen te doen. Het enige was ze had kunnen doen is voor de 2 jokers gaan om dit te verijdelen. Maar dat maakt je wel erg verdacht.

Ik wil hiermee niet zeggen dat Kim-Lian de Mol is. Maar ik wil haar niet om deze opdracht afstrepen.

Ik vind 1500 euro in Nederland wel veel voor een verdenking van je af te strepen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #207 Gepost op: 21-01-2022, 13:24:31 »
Zou de mol zomaar vooraf mogen weten of Hila de pot geplunderd had? Het zou juist erg opvallen als ze KL nog even apart nemen. Mij lijkt dat niet aannemelijk

Het kan op diverse manieren doorgegeven zijn. Door bepaalde woordkeuzes van Rik of ergens tijdens de voorbereidingen voor de opdracht. In België bij De Mol werden diverse mollen gebrieft terwijl de kandidaten erbij stonden ::rofl::

Offline Smeets

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #208 Gepost op: 21-01-2022, 13:51:16 »
Zou de mol zomaar vooraf mogen weten of Hila de pot geplunderd had? Het zou juist erg opvallen als ze KL nog even apart nemen. Mij lijkt dat niet aannemelijk
Iedereen kon toch zien dat Rik twee van de vier enveloppen weggooide. Dan weet de mol (mocht het Hila zelf niet zijn) wel genoeg.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #209 Gepost op: 21-01-2022, 15:55:54 »
Omdat ik denk dat ze KL als mol willen neerzetten. Alles lijkt daarop en ze wordt overal super erg verdacht.

Ik denk dus dat zij misschien ook voorstander was van die 1.500 en dus kandidaat is?
Ja zij gaat ongetwijfeld  ver komen. Misschien heeft zij wel als eerste het zak zand laten vallen op de € 1500, dat zien we niet. Dat zou haar ineens onverdacht maken en dat willen de makers niets als ze weten dat zij de finale zou halen.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #210 Gepost op: 21-01-2022, 16:05:27 »
Iedereen kon toch zien dat Rik twee van de vier enveloppen weggooide. Dan weet de mol (mocht het Hila zelf niet zijn) wel genoeg.

Oja dat klopt inderdaad!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #211 Gepost op: 21-01-2022, 17:48:28 »
KL zeer onmols toch na deze aflevering. Het helpen van Everon is tot daar aan toe, maar 1500 euro in de pot spelen is teveel voor een mol.

Ja, Hila speelde er 1500 euro uit, maar als Welmoed/KL niet voor geld waren gegaan had de pot gewoon 1500 lager gestaan dan nu, dus per saldo spelen Welmoed/KL 1500 euro in de pot, daar verandert niks aan.

KL had voor een joker kunnen gaan als ze dat durfde, met als imago een fanatieke, brutale kandidaat spelen die voor zichzelf gaat.

ALs KL dat niet durfde, omdat dat verdacht kon worden opgepakt (immers het blokkeren van geld is mols), had ze zelf als eerste het zakje kunnen laten vallen op de 1500 euro.

En dan benadrukt ze ook nog eens dat alleen dankzij Welmoed er geld is verdiend. Dat had ze als mol helemaal niet hoeven zeggen. Of ze had op zijn minst kunnen zeggen dat zij en Welmoed samen voor geld hadden gekozen. Want zij was het er toch zogenaamd mee eens?

Dit is allemaal niet uit te leggen als mol en daarom een paar flinke minpunten achter haar naam. Maarja, niemand kan de perfecte mol zijn, dus ik streep haar niet helemaal af, omdat ze ook wel een paar pluspunten heeft voor een mol.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #212 Gepost op: 21-01-2022, 18:32:18 »
Net zoals in aflevering 1 ligt er ook nu weer een bergkristal bij de laptop van KL tijdens het maken van de test. Ondertussen horen we de volgende biecht ( en Beat it):

"Everon heb ik vanaf dag 1op gezeten. En ik heb gewoon 'n soort van, en nu zal ik wel weer zweverig klinken..maar ik heb denk een lijntje met het universum. Ik krijg gewoon af en toe dingen binnen, dan denk ik: nou, dit is gewoon te toevallig. Ik hoorde zelfs Michael Jackson vanmorgen op de radio. Everon Jackson Michael Hooi. Maar goed, ik kan het negeren al die dingen, of ik kan er iets mee doen".

In de spirituele wereld worden aan bergkristal allerlei eigenschappen toegedicht. In de oudheid dacht men dat kwartskristallen bestonden uit ijs.

Geen idee hoe dit naar de mol wijst (Ice en Beat it zijn wel verbonden met KL) maar opvallend is het wel.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2022, 18:36:11 door Moedermol »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #213 Gepost op: 21-01-2022, 19:48:38 »
Dit lijkt op bergkristal nr 23

23e mol

Offline slenting

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #214 Gepost op: 22-01-2022, 21:09:32 »
In aflevering 4 in de biecht bij de abseilopdracht zegt Kim-Lian; Fresia is het niet, ‘in mijn ogen’  ::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #215 Gepost op: 22-01-2022, 21:33:44 »
Ze komt straks in de hall of Fame met Anne-Marie Jung :P.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #216 Gepost op: 22-01-2022, 21:35:24 »
Ze houdt gewoon geld achter, in ieder geval hila weet dit (en de kijker) als ze de mol is, is dat erg gedurfd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #217 Gepost op: 22-01-2022, 21:36:27 »
Ze houdt gewoon geld achter, in ieder geval hila weet dit (en de kijker) als ze de mol is, is dat erg gedurfd.

Wanhopige actie van een Mol die vindt dat ze teveel geld heeft binnengebracht? ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #218 Gepost op: 22-01-2022, 21:37:35 »
Plus grootverdiener vd aflevering

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #219 Gepost op: 22-01-2022, 21:42:02 »
Ik hoop vanwege de acties die in beeld zijn echt niet dat ze de mol is..